skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA RAPID 136
Mam novy motor, je to favo 135, je po GO, nove vlozky, krouzky, pisty, remenice a setrvak odlehceny podle LA specifikace, odvetrani kliky, vacka 300/300, hlava snizena a zvetsene kanaly, lehce upravene spalovaky, lestene sani, jiny karbec, jsem zvedavy jestli to aspon trochu pojede :)
Chtěl bych Vám představit mého Rapida, který se teď kompletně předělává.
Auto se bude kompletně vyvařovat,
přitom chci:
Zmena - vzhled kastle zustane seriovy, zustanou puvodni svetla
- rozklepat přední a zadní lemy (tahle uprava se rusi)
- protáhnout přední kapotu a dopasovat do s cirou optikou z Pola (dodal Rosta RS) (tahle uprava se rusi)
- zavařit zámky
- zavařit žlábky na střeše (tahle uprava se rusi)
- odstranit chromované lišty pod okny
- udělat odvod vzduchu z chladiče přední kapotou
Motor: (tohle zatim neplati viz vyse, ale casem se udela i tenhle motor)
- 742.136
- startér BOSH
planuji:
- komplet GO motoru
- vačku 280/280
- odlehčit setrvák a řemenici
u motoru nastala zmena, zatim bude z facka po GO
- vačka 300/300
- upravy podle L/A (odlehceny setrvak a remenice, odvetravani skrine)
- jine krmeni
- hlava fabia udelana od p. Čepka MOTORExcel (sniženi, kanaly, spalovaky, odlehcene ventily)
Podvozek:
- vyztužit přední a zadní nápravu podle L/A specifikace + GO
- "LA250" od Sakyho
- převařit misky dorazů
- stabilizátor 18, možná 20
- tužší tlumiče
- predni napravu zapustit do kastle o 3cm
Kola:
ZENDER CHALENCE BASIC 7x15 ET35
pneu TOYO PROXES T1S 195/50/15
- předek na předělaných nábojích + možná 2cm duralová podložka
- zadek zatím na 3,5cm duralových podložkách později nové unašeče od Sakyho
- zmena v zadu budou 2,8cm duralove podlozky z ocelovyma vlozkama
Brzdy:
- předek
zrepasované 4-pístky, chlaďáky Brembo
- zadek nevím ale nejspíš půjdu zrovna do kotoučů se 4-pístky
Interiér:
- MTX ram (dodal Rosta RS)
- Volant Victor na náboji z duralu
- středový panel Felicie (doufám že ho seženu - už mám)
- elektrické stahování oken
- centrální zamykání
Muzika:
- ///ALPINE 9835R (konecne jsem se dockal tohoto naprosto super radia)
- přední, zadní repro SPIRIT S160
- pohánět to bude 4kanál SIGNAT ROC1 (4x50RMS) + SIGNAT RAP2 (4x70RMS, v mustku 2x224RMS)
- k tomu SUB HERTZ HS300 asi v uzavřené ozvučnici za sedačkami
Mam novy motor, je to favo 135, je po GO, nove vlozky, krouzky, pisty, remenice a setrvak odlehceny podle LA specifikace, odvetrani kliky, vacka 300/300, hlava snizena a zvetsene kanaly, lehce upravene spalovaky, lestene sani, jiny karbec, jsem zvedavy jestli to aspon trochu pojede :)
Chtěl bych Vám představit mého Rapida, který se teď kompletně předělává.
Auto se bude kompletně vyvařovat,
přitom chci:
Zmena - vzhled kastle zustane seriovy, zustanou puvodni svetla
- rozklepat přední a zadní lemy (tahle uprava se rusi)
- protáhnout přední kapotu a dopasovat do s cirou optikou z Pola (dodal Rosta RS) (tahle uprava se rusi)
- zavařit zámky
- zavařit žlábky na střeše (tahle uprava se rusi)
- odstranit chromované lišty pod okny
- udělat odvod vzduchu z chladiče přední kapotou
Motor: (tohle zatim neplati viz vyse, ale casem se udela i tenhle motor)
- 742.136
- startér BOSH
planuji:
- komplet GO motoru
- vačku 280/280
- odlehčit setrvák a řemenici
u motoru nastala zmena, zatim bude z facka po GO
- vačka 300/300
- upravy podle L/A (odlehceny setrvak a remenice, odvetravani skrine)
- jine krmeni
- hlava fabia udelana od p. Čepka MOTORExcel (sniženi, kanaly, spalovaky, odlehcene ventily)
Podvozek:
- vyztužit přední a zadní nápravu podle L/A specifikace + GO
- "LA250" od Sakyho
- převařit misky dorazů
- stabilizátor 18, možná 20
- tužší tlumiče
- predni napravu zapustit do kastle o 3cm
Kola:
ZENDER CHALENCE BASIC 7x15 ET35
pneu TOYO PROXES T1S 195/50/15
- předek na předělaných nábojích + možná 2cm duralová podložka
- zadek zatím na 3,5cm duralových podložkách později nové unašeče od Sakyho
- zmena v zadu budou 2,8cm duralove podlozky z ocelovyma vlozkama
Brzdy:
- předek
zrepasované 4-pístky, chlaďáky Brembo
- zadek nevím ale nejspíš půjdu zrovna do kotoučů se 4-pístky
Interiér:
- MTX ram (dodal Rosta RS)
- Volant Victor na náboji z duralu
- středový panel Felicie (doufám že ho seženu - už mám)
- elektrické stahování oken
- centrální zamykání
Muzika:
- ///ALPINE 9835R (konecne jsem se dockal tohoto naprosto super radia)
- přední, zadní repro SPIRIT S160
- pohánět to bude 4kanál SIGNAT ROC1 (4x50RMS) + SIGNAT RAP2 (4x70RMS, v mustku 2x224RMS)
- k tomu SUB HERTZ HS300 asi v uzavřené ozvučnici za sedačkami
PepaS/Rapid136 - komentáře:
-> PepaS: Tak co jak prokračuješ?
-> PepaS: V jednoduchosti je krasa... 8
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> majo120: Zkus jenom tomuhle, ten druhy co je tady na webu uz je prodany. Budu ho muset co nevidet stahnout a dat misto nej fotky toho co snim jezdim (spotrebaka). Ty dalsi 3 co mam sem davat nebudu
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
no ktoremu rapiu mam dat body ? tolko ix mas zascneme od tohoto
s braxom si sa este nedohodol na nicom ?
hrnce pod svetla aspon
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
hrnce pod svetla aspon
-> PepaS: Pekne, pekne!
![158](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/158.gif)
je zabaleny aby se do nej neprasilo, preci jen tam neni jeste hlava
-> BEYER: zatim zadny protoze auto je rozdelane, ale pujde tam ten z toho fava. Puvodni motor taky udelam ale az casem a az uvidim jak me bude vyhovovat ten novy.
mno co si tam dal za motor na koniec ?
pekne zabaleny v celofane
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
je videt pokrok, uz se to rysuje, zvedam hodnoceni. :-)
J.
J.
-> remix: uz nevim presne 7 nebo 8tis
Cos dal za ten rám?!
BTW 8b
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
BTW 8b
-> hrňa: ja taky:)
Tak to se už těším až to hotové bude. 10...
-> Vita: No vypada to dobre, ale zatim asi budou 15. Na te fotce to stejne neni nic moc v realu je to mnohem lepsi
-> Aladin: Dik, ale jeste to neni zdaleka hotove.
-> Aladin: Dik, ale jeste to neni zdaleka hotove.
To je no coment... prostě 10bodů...
Ty kola to chce 16", docela tomu autu sluší
-> **R@ZOR**: To nejspis ne a cena by byla takova zac jsem je koupil. Ale jak jsem rikal nejdriv az ty 15 otestuju na dodelanem aute a to urcite jeste na jaro nebude :((
-> PepaS: No kdyby byly z jara příštího roku, tak bych je vzal. Kolik by jsi si za ně tak představoval?
-> TUNER: Jo veznu to pak naraz
-> Wrcteam: Nevim ktere kola myslis ale kdyby si pozorne procital prispevky tak zjistis ze ty 15 me staly 11tis, a ty 16 co jsou na zkousku jsou meho brachy. Ty jeho kola staly tusim 20tis. Maji lestene limce (u nas se oficialne neprodavaji) a jsou to 9palce na zadku a 7,5 na predku.
-> **R@ZOR**: No po vyzkouseni tech 16 bych i poridil nejake jine, ale asi az bude auto dokoncene. Ted jsem objednal chladaky atd a prachy zatim asi budu investovat jinam nez do novych kol.
-> Wrcteam: Nevim ktere kola myslis ale kdyby si pozorne procital prispevky tak zjistis ze ty 15 me staly 11tis, a ty 16 co jsou na zkousku jsou meho brachy. Ty jeho kola staly tusim 20tis. Maji lestene limce (u nas se oficialne neprodavaji) a jsou to 9palce na zadku a 7,5 na predku.
-> **R@ZOR**: No po vyzkouseni tech 16 bych i poridil nejake jine, ale asi az bude auto dokoncene. Ted jsem objednal chladaky atd a prachy zatim asi budu investovat jinam nez do novych kol.
-> PepaS: Tak kdyby jsi si to rozmyslel, tak dej vědět!