wekky / Bublina wekky / Bublina

komentáře | popis | fotky | wekky | 14.02.06 07:49 | 6x v oblíbených
motor:

momentálně sériová 136, která nahradila původní 120LS s díly Avon,

výfuk Zapa sport

a filtr sání Kingdragon na mnou navrženém nástavci.

svíčky Brisk LGS

podvozek:

vpředu pružiny snad ze 120S (od kamaráda), zkrácené o 1,5 závitu, (v krabici ve sklepě již odpočívají LA v délce 240)

zadní originál Rapid, původní byly příliš krátké a po několika ranách vanou o zem šli pryč

tlumiče HP sporting

pneu Barum Bravura 185/60-13 na discích Metaz Týnec, teď v zimě protektory Obnova 165/70 na plecháčích.

exteriér:

6-ti vrstvý lak s nakreslenými bublinkami

maska bez znaku

kliky a nárazníky z prvního modelu užovky

červené světlomety a blinkry

zrcátka Beskyd sport

interiér:

sport volant 34cm

bílé budíky

wekky / Bublina - komentáře:

17:53:56
29.10.2003
juris
-> wekky: Co jsi proboha delal s blatníkem?9
11:44:47
01.09.2003
J.TuneR
Jo ten lak je fakt skvelej!Na to ze tam neni moc uprav to auto vypada moc pekne!52
07:08:48
29.08.2003
wekky
Doufám, že tam už dlouho stávat nebude, ale před nějakou perspektivnější firmou...
08:04:10
28.08.2003
juris
tak to znám ,to stává u strojíren.parádní lak!!!
10:58:19
03.04.2003
pavlik.g
to Ludek: Tak teda jo, stahl jsem to na bod, ale az bude opet pojizdne, tak to zvednu. Prece jen mi to sem tam pujci a musim ho trochu podporit, ne? Za to jsem ti ted u tebe udelel puntik, ze az sem mozna pribude muj vuz, tak mam u tebe 10 bodu.29
14:28:51
02.04.2003
Luděk
2Pavlík g.:teď je prý ale levně na prodej,páč je naprosto nepojízdné,tak do držky-ne do držky,sniž bodový ohodnocení na minimum52
11:40:57
02.04.2003
pavlik.g
tady musim obodovat plnym poctem. Auto je brachovo a dal by mi do drzky.37
08:19:05
25.02.2003
Luděk
NMa naš sraz 10.5.2003(VI. ročník soutěže historických vozidel vyrobených do roku 1960,sprint na 1/4 míle+jízda pravidelnosti),Tě z protekce vezmu i přesto.18
07:06:26
25.02.2003
wekky
Jasně, k čemu taky víc dveří, že?

Na té poslední fotce je důvod, proč už není Bublině poskytována taková péče jako doposud. Zjistil jsem však jinou nemylou věc. Spousta srazů a jízd veteránů je do roku 1960. Tento vůz však byl vyroben 4.1.1961. A jak jsem zjistil, bylo to pondělí. Prošvihl jsem to o jediný pracovní den 11
12:12:25
24.02.2003
Luděk
Nový (starý) fotky,alespoň ukazujou,jaxes nadřel,ale ta poslední fotka je jedna z nejlepších,inu 2D jsou krásný na každý Škodofce :c)))
07:52:39
24.02.2003
wekky
Díky ó velký U-geene za přidání nových (starých) fotek.
08:25:30
17.02.2003
wekky
To je přestavěná původní. Teď mám ovšem crash tuning - chybí mi rámeček okolo levého světla 12
21:50:15
15.02.2003
Samantus
Tam maska bez znaku, to je tvoje vyroba, nebo origos, nebo replika
13:26:39
06.02.2003
Vici
taky jsem mel na favu sveho casu znacku PRI :o)
14:59:09
03.02.2003
sep
To je zvláštní,ptal sem se chlápka co stává za tebou a ten říkal něco úplně jinýho.....:-)
06:24:03
03.02.2003
wekky
Ta koule je nutnost, občas něco tahám. Tohle auto totiž slouží víceméně jako pracovní.

A taky se s ní dobře parkuje43
14:47:10
31.01.2003
M a r c e l
Jo, je to moc pjekny, ale ta koule :-(



Ne fakt super Gardofkam zdar :-) M a r c e l
08:40:29
18.12.2002
sep
U-Geen má pravdu, je to i v reálu fakt super....
12:11:43
17.12.2002
U-Geen
Ale je, viděl sem to na vlastní oči.
07:42:46
16.12.2002
wekky
Dík. Ve skutečnosti to však není úplně dokonalé. Když jsem stříkal poslední vrstvu průhledným lakem, přilétlo najednou hejno mušek a sesedly se mi na to. A jak jsem se je snažil odstrynit a nanést novou vrstvu, je to místy špatné, neměl jsem však již chuť brousit to celé znovu, tak to tak zůstalo.

Ono je to stejně jedno, protože jsem na jedné křižovatce nedostal přednost.
Extreme Tyres