tunerlada/ tunerlada/ "Pink" Rapid

komentáře | popis | fotky | tunerlada | 17.07.16 19:48 | 120x v oblíbených
Zdravím zdejší tlupu,jmenuju se Laďa.Chci vám představit svého Rapida na kterém pracuji již přes 3 roky od svých 16 let.Auto jsem tehdy pořídíl ve Strachotíně za 3000 kč a tím ho zachránil před šrotištěm kam mělo putovat.



Škoda Rapid 130

r.v.1985 Kvasiny



Karoserie

Komplet vyvařená,zesílené džáky stabilizátoru,lehce zamračená kapota,zahlazené blinkry na bocích,šachovnice v podbězích,Playboy králík na střeše po vzoru Generála Lee :))



Nápravy

Výměna svislych čepů,spojovacích materiálů a některých silentbloků,podélných ramen a následné vyztužení zadní nápravy,natřené alkytonempřední pružiny Tuner2,zadní kyvkové,všude nové tlumiče přední origo Vaz,zadní trw,podvázaná zadní náprava



Brzdy

Nové přední kotouče,destičky,vzadu nové prasátka,pakny,hadice,tru bky,kostky



Kola

Arc 5,5 r13

Pneu Semperit 185/60 r13

Barva

Bývala červená teď růžové



Interiér

Šedý origo koberec,Palubka klasika,chrom budíky gls z modrým podsvícením z diod a tachometrem v MPH,řadící páka z P405,některé detaily na bílo,odpojovač baterie pod sedadlem řidiče,hodiny pod palubni deskou,modrý neon (60cm) na zadním platě.Místo zadních sedadel stěna z dřevotřísky potáhlá zátěžákem s výklopným středem,Sportovní volant neznámého výrobce,přídavné budíky:voltmetr,tlak oleje,siréna s 3 zvuky,megafon,střední hasicí přístroj neupron pod nohy spolujezdce,stickers bomb na plechových a plastových částech



Audio příslušenství a jiné vychytávky

Dva oválné 3pásmové reproduktory jvc 2*350W,přední dvoupásmové Pioneer 60W,centrální zamykání s alarmem do budoucna uvažuji o úplném zrušení všeho audia v rámci snižování váhy



Motor

Původně 5-ti kanál 130,potom Favorit 135,uspůsobený pro zástavbu do rapidu,motor je komplet přetěsněn,snížená hlava o 0,8mm,vyleštěné ventily,kanály,zrepáslá ac pumpa a vodní z origo dílů,Elektronické zapalovaní,časem proběhne zřejmě zakoupení jiné vačky.Motor je vyčištěn zevnitř a zvenku,nalakován do stříbrné barvy,leštěné sání a víko ventilů,vyleštěný alternátor.



NYNÍ:

základ felicie mpi 50kw po kompletní go

hlava mpi, leštěný kanály slícovaný se sacím,snížená,

vačka 280,stočenej setrvák a komplet vyváženej spodek,spojka Sachs,palivové čerpadlo Pieterburg,převařený sání, karburátor 136 přetryskovanej, převařená příčka ala L/a…vše Bohouš Krejčí,leštěný alternátor a víko ventulů,malované plechy pod motorem (Hello Kitty a Medvídek škoda),palivové čerpadlo Pierburg zapojené na relé Bosch





Nějaké ty nové videa :

1:
Skoda Rapid Pink slalom


2:
skoda rapid pink


3: http://www.youtube.com/wa tch?v=9u5LjuKixtQ&feat ure=player_embedded

4. Slalom Luleč .. video č. 17 :plus.google.com/photos/.. ./5799666265493781746



17.4.2012 Tak první srazík na Slovensku v Senici dopadl i přez problémy pul hodiny před odjezdem výborně,krásně jsme si zařádily nejen autem a dovezly jsme první pohár za zručnost (díky přítelkyni které letí velká pusa ! ) A nyní se opět konečně ladí motor aby to jelo ještě lépe :)



23.6.2012 Druhý srazík tentokráte v Blansku Češkovicích a z novým motorem (favorit 135 seskládaný ze všeho co sem doma našel.. tj. blok,klika, atd..) opět poskládaným 4 dny před srazem (tudíž na sraze testovaným dopadl na výbornou! Sraz se celkově vyvedl ikdyž sme tentokrát nedovezly žádný pohár ale to vůbec nevadí! Celkově dle tabulek 10. místo ve sprintu na 400m do kopce , 7 místo v AOS denní což me velice potěšilo ! Více o srazu se dočtete ve forum jelikož se to nedá popsat slovy jak moc to byl vydařený sraz ! :-) děkuji ještě jednou všem zůčastněným a hlavně přítelkyni:-) Teď už jen rapida čeká opět uložení ke stání a tento týden frčíme sbírat inspiraci na další projekt k našim západním sousedům za oceán :))



9.9.2012 A nakonec třetí srazík tentokrát v Pasohlávkách u Mikulova. Sraz dopadl velice dobře ikdyž domů jedeme boužel opět bez poháru.. auto fungovalo na jedničku,motor šlapal tak švýcary a nezlobil. Užili jsme si srandy na Aos a taky na slalomu a při blbnutí v mezičase aos :) večer po cestě domů sme pěkně topili,přes den chladili.Zkrátka až na pískající brzdy (po minulém sraze kdy se mi je podařilo značně přehrář mojí vinnou) auto funguje skvěle.Horší baterii nepočítám.. Pomalu se blíží konec sezony, no ani nevím kolik sem zas najezdil ale moc to nebude ale tento rok bez jediného problému nebo i náznaku a to jsem auto zatěžoval vždy jak to šlo abych si to užil ! Takže suma sumárum pár popojížděk ještě bude, možno jeden mini sraz ale zatím jedeme krásně :) jakoby to auto už vědělo že do roka půjde pryč a snaží se mě přesvědčit že je čímdál lepší a nechce :)





... bylo nebylo a taky to zkončilo...

dne 13.12.2012 byla kastle odvezena na sešrotování a většina dílů je rozprodána nebo je rozprodávám ještě co mi zbylo.. S tímto autem jsem zažil hlavně ze začátku zatím svoje nejlepší roky života,v době jeho pořízení,musím když se dívám zpět uznat, že jsem byl opravdu šťastný.. Byly to nejen s rapidem první dojmy a poznávání všeho možného a strašně rád bych si tuhle dobu zopakoval.. Boužel je to pryč.Z rapidem sem začal jako náctiletý čerstvý šestnáctník a zkončil jako skoro dva a dvacátník.Naučil jsem se na něm strašně moc věcí a technik mě neznámých a poznal jsem díky němu spoustu skvělých lidí, zvláště tady na virtu a poté na srazech.Taky mi umocnil ještě více moji zálibu v autech a nasměroval mě na správný směr úprav takže jsem víceméně přešel na vyzrálejší úpravy než jsou spoilery a mega křídla. Boužel jak jsem auto dělal a učil se, nebylo to ono a tak jsem rozhodl,že dávat auto do stavu aby se mi líbilo a bylo 100%by bylo dražší a pracnější než bych sám i stihl časově a finančně tak šel pryč.. o kastli seriozní zájem moc nebyl což mě mrzí protože až na pár much to byla pěkná zdravá kastle s novým rozvodem brzd.. ale co už. Mrzí mě to ale mám hodně pěkných a usměvných vzpomínek které budu snad jednou vykládat svému synovi..Po rapidu mi zbylo krom dílů a vzpomínek spousty fotek a videí které chci uchovat nejen na CD a prostřednictvím Youtube ale také po novém roce bych rád nechal udělat fotoknihu jako památku na moje krásné začátky které budu míst v paměti nadosmrti , a doufám že i vy a moje okolí si bude pamatovat tu růžovou škodovku o které se občas ještě mluví :) Goodbay Baby!





10.7.2016 téměř po 4 letech bez Rapida a 10 let po koupi prvního se začíná psát nový příběh.. byl zakoupen z nostalgie nový Rapid ! uvidíme co z něj bude.. nějaká plechovka s určitou barvou mi ještě ve sklepě zbyla :)

tunerlada/ "Pink" Rapid - komentáře:

20:53:44
06.02.2012
tunerlada
tak nějaký ten postup..nakoupeny výztuhy dle L/a na podélná ramena,vypálený držák výfuku alá palička na maso :D ,nakoupený nový kohout topení a radiátor,ten obalený a nachystaný,zbývá jen promazat bowdeny a dočistit druhou půlku popř. dolakovat rozlakované kovové části a topení může být složeno,neska navíc zakoupeny budíky v mph 5
20:51:39
06.02.2012
tunerlada
-> OndraKrupi: do budoucna možná teď šetříme :)
10:03:47
29.01.2012
OndraKrupi
-> tunerlada: pokud chceš indikátor nebo shift light napiš Marciusovi
09:29:36
29.01.2012
tunerlada
-> bifavo: děkuji :) a indikátor máš elektronický na šiftlight někde dole na řadičce na podvozku ?
19:33:46
27.01.2012
bigfavo
-> tunerlada: dobre si to skombinoval 4 ja som si zase spravil shift light svetlo z nejakej komunistickej ampulky z umelej hmoty a je to skoro ako z vyroby 3
10:25:30
27.01.2012
tunerlada
-> bifavo: tak základ posloužila : www.google.cz/imgres?q=co ca+col... a potom už jen držak z plechu přichyceny k palubce,je to budik tlaku oleje z Ara myslím ( starý jeep),čidlo mám na místě původního čidla pro kontrolku , stím že mám udělané T čko a na jednom vývodu je čidlo na kontrolku a druhém čidlo na budík
22:35:53
26.01.2012
bigfavo
tunerlada 25.01.12 20:42:02 napsal:

bodrdel.. jakmile sem zkompletoval zadek tak sem zase rozdelal předek.. a

nekončíme 1,krom předělaného budíku s home made kapličkou (že

neuhádnete z čeho 3 ) sem udělal nasvícení kastlíku do

modra,vytáhl topení a rozhodil komplet,udělal lištu alá sticker bomb –

ještě zbývá udělat ve stejném duchu střed palubky
mna by zaujimalo ze z coho si vyrobil tu kaplicku, z coho mas ten budik a ako ho mas zapojeny na motore 4 1
22:04:47
25.01.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: taktez 4
21:54:06
25.01.2012
tunerlada
-> Marcius: super tak nějak to taky plánuju/představuju si :) odepsáno na email:)
21:07:57
25.01.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: hej žádná voda, žádný táhla nic... vykuchaný, zkrácený... udělám si tam topnou spirálu (daj se koupit takový elektrický 150W "přímotopy" do auta, tak něco podobnýho co zadělám dovnitř... na léto to stačí...) ... no musím ho taky vydělat páč jsem si tam dal větrák co zase bouchá při otáčení 3 ale větráků mám dost, takže no problem... jo řeknu ti, je to paráda, míň vody, míň odvzdušňování, žádný lanovody, který akorát nefungovaly... navíc jak jsem to ořezal zkrátil, tak se uklidilo za středovým panelem, prostě parádka... kdyžtak ti to vyfotím, jak to budu vyndávat.



edit: poslal sem ti fotky na mail
upraveno 1x, naposled 25.01.2012 21:31:50
20:54:42
25.01.2012
tunerlada
-> Kurier Grobar: tak tak dokud mám čas a je teplo tak toho musím využívat 6 -> Marcius: až tak jo ? a kama tam taháš vodu ? mě napadla max nějaká topná spirála a přes ni foukat větrákem,mě ten radiátor taky teče to sem zjistil neska v koupelně 3 předtím sem to nepoužíval takže to musím nějak vyřešit jinak nebo sehnat jinej..hlavně sem neska došel na to proč se dycky ozývalo houkání alá sova když sem zapl ventilátor.. to pouzdýrko v kterým je rotor je zahnilý do rotoru takže otočít to de jedině kleštěma a nejde mi to oddělit od sebe jak je to tam přihnilý7
20:49:35
25.01.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: jinak já sem topení zrušil, sehnal jsem druhý, to sem vykuchal, zkrátil, použil původní větrák a sem spokojenej, už mi nebude kapat na koberec... a zbavil sem se hadic k motoru a uklidilo se i v tunelu 3 to sem udelal uz loni...
20:47:08
25.01.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: tunerlada stickerbomber 3 aneb kdo z vás, to má 40
20:44:50
25.01.2012
Kurier Grobar
-> tunerlada: tak tu sa maká 5
20:42:02
25.01.2012
tunerlada
bodrdel.. jakmile sem zkompletoval zadek tak sem zase rozdelal předek.. a nekončíme 1,krom předělaného budíku s home made kapličkou (že neuhádnete z čeho 3 ) sem udělal nasvícení kastlíku do modra,vytáhl topení a rozhodil komplet,udělal lištu alá sticker bomb - ještě zbývá udělat ve stejném duchu střed palubky
zvětšit tunerlada/
upraveno 1x, naposled 25.01.2012 20:46:34
20:17:37
19.01.2012
tunerlada
-> Marcius: no řadička to nebude žádnej extrém,ten žebřík kde drží sedadla stím se něco ještě udělá neska sem poladil kastlík aby tam bylo osvětlení,udělal novou lištu do palubky a teď předělávám tlakoměr oleje do kastlíku popelníku-> Ultim: néé pověz 3
22:43:38
17.01.2012
Ultim
-> tunerlada: Ale nic 36
22:39:46
17.01.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: měl jsem na mysli tu přední stěnu, kde jsou ukotveny pojezdy sedaček... na fotce je bílá... volant... kamarád má na fávu posunutej volant pomocí takové svařené redukce... má to asi 6cm, na jedné straně je nába, která sedí na původní hřídel a na druhé straně je usazenej volant přes imbusy... spojený to má přes nějaký plocháče - přivařený... jestli si vzpomenu, tak ti to vyfotím...řadička - ale neohýbej to moc, jakože do pravýho úhle 1 to bys pak vzhledem k "čvachťáckýmu" řazení škodovek mohl místo neutrálu třeba hodit kvalt apod...
20:26:22
17.01.2012
tunerlada
-> Marcius: diky :) kterou příčku máč na mysli?tu podélnou mám v černém alkytonu a tak nějak přemýšlím zda spíš nedát do černa to co je bílé pač je to už někde vybledlé a někde ošoupané,ale z té stěny mám radost povedla se mi nádherně,všechno sedí ,drží a lícuje,jinak jak blízko to je se ukáže ale zatím takhle v sedě je to vpoho tak nějak původně jen volant budu muset nějakou podložkou posunout o par cm bliž ke mě nebo koupit jiný což bych nerad.. hlavě asi dám jinou řadičku vyžší a zohlou směrem k řidiči alá ameriky :)
upraveno 2x, naposled 17.01.2012 20:59:30
18:41:04
17.01.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: mazec to vypadá, jinak si hoď do barvy nebo do koberce tu příčku na které drží sedačka... a nemáš ji moc blízko středovýmu tunelu? aby se ti dobře bralo za ručku 4
Extreme Tyres