tunerlada/ tunerlada/ "Pink" Rapid

komentáře | popis | fotky | tunerlada | 17.07.16 19:48 | 120x v oblíbených
Zdravím zdejší tlupu,jmenuju se Laďa.Chci vám představit svého Rapida na kterém pracuji již přes 3 roky od svých 16 let.Auto jsem tehdy pořídíl ve Strachotíně za 3000 kč a tím ho zachránil před šrotištěm kam mělo putovat.



Škoda Rapid 130

r.v.1985 Kvasiny



Karoserie

Komplet vyvařená,zesílené džáky stabilizátoru,lehce zamračená kapota,zahlazené blinkry na bocích,šachovnice v podbězích,Playboy králík na střeše po vzoru Generála Lee :))



Nápravy

Výměna svislych čepů,spojovacích materiálů a některých silentbloků,podélných ramen a následné vyztužení zadní nápravy,natřené alkytonempřední pružiny Tuner2,zadní kyvkové,všude nové tlumiče přední origo Vaz,zadní trw,podvázaná zadní náprava



Brzdy

Nové přední kotouče,destičky,vzadu nové prasátka,pakny,hadice,tru bky,kostky



Kola

Arc 5,5 r13

Pneu Semperit 185/60 r13

Barva

Bývala červená teď růžové



Interiér

Šedý origo koberec,Palubka klasika,chrom budíky gls z modrým podsvícením z diod a tachometrem v MPH,řadící páka z P405,některé detaily na bílo,odpojovač baterie pod sedadlem řidiče,hodiny pod palubni deskou,modrý neon (60cm) na zadním platě.Místo zadních sedadel stěna z dřevotřísky potáhlá zátěžákem s výklopným středem,Sportovní volant neznámého výrobce,přídavné budíky:voltmetr,tlak oleje,siréna s 3 zvuky,megafon,střední hasicí přístroj neupron pod nohy spolujezdce,stickers bomb na plechových a plastových částech



Audio příslušenství a jiné vychytávky

Dva oválné 3pásmové reproduktory jvc 2*350W,přední dvoupásmové Pioneer 60W,centrální zamykání s alarmem do budoucna uvažuji o úplném zrušení všeho audia v rámci snižování váhy



Motor

Původně 5-ti kanál 130,potom Favorit 135,uspůsobený pro zástavbu do rapidu,motor je komplet přetěsněn,snížená hlava o 0,8mm,vyleštěné ventily,kanály,zrepáslá ac pumpa a vodní z origo dílů,Elektronické zapalovaní,časem proběhne zřejmě zakoupení jiné vačky.Motor je vyčištěn zevnitř a zvenku,nalakován do stříbrné barvy,leštěné sání a víko ventilů,vyleštěný alternátor.



NYNÍ:

základ felicie mpi 50kw po kompletní go

hlava mpi, leštěný kanály slícovaný se sacím,snížená,

vačka 280,stočenej setrvák a komplet vyváženej spodek,spojka Sachs,palivové čerpadlo Pieterburg,převařený sání, karburátor 136 přetryskovanej, převařená příčka ala L/a…vše Bohouš Krejčí,leštěný alternátor a víko ventulů,malované plechy pod motorem (Hello Kitty a Medvídek škoda),palivové čerpadlo Pierburg zapojené na relé Bosch





Nějaké ty nové videa :

1:
Skoda Rapid Pink slalom


2:
skoda rapid pink


3: http://www.youtube.com/wa tch?v=9u5LjuKixtQ&feat ure=player_embedded

4. Slalom Luleč .. video č. 17 :plus.google.com/photos/.. ./5799666265493781746



17.4.2012 Tak první srazík na Slovensku v Senici dopadl i přez problémy pul hodiny před odjezdem výborně,krásně jsme si zařádily nejen autem a dovezly jsme první pohár za zručnost (díky přítelkyni které letí velká pusa ! ) A nyní se opět konečně ladí motor aby to jelo ještě lépe :)



23.6.2012 Druhý srazík tentokráte v Blansku Češkovicích a z novým motorem (favorit 135 seskládaný ze všeho co sem doma našel.. tj. blok,klika, atd..) opět poskládaným 4 dny před srazem (tudíž na sraze testovaným dopadl na výbornou! Sraz se celkově vyvedl ikdyž sme tentokrát nedovezly žádný pohár ale to vůbec nevadí! Celkově dle tabulek 10. místo ve sprintu na 400m do kopce , 7 místo v AOS denní což me velice potěšilo ! Více o srazu se dočtete ve forum jelikož se to nedá popsat slovy jak moc to byl vydařený sraz ! :-) děkuji ještě jednou všem zůčastněným a hlavně přítelkyni:-) Teď už jen rapida čeká opět uložení ke stání a tento týden frčíme sbírat inspiraci na další projekt k našim západním sousedům za oceán :))



9.9.2012 A nakonec třetí srazík tentokrát v Pasohlávkách u Mikulova. Sraz dopadl velice dobře ikdyž domů jedeme boužel opět bez poháru.. auto fungovalo na jedničku,motor šlapal tak švýcary a nezlobil. Užili jsme si srandy na Aos a taky na slalomu a při blbnutí v mezičase aos :) večer po cestě domů sme pěkně topili,přes den chladili.Zkrátka až na pískající brzdy (po minulém sraze kdy se mi je podařilo značně přehrář mojí vinnou) auto funguje skvěle.Horší baterii nepočítám.. Pomalu se blíží konec sezony, no ani nevím kolik sem zas najezdil ale moc to nebude ale tento rok bez jediného problému nebo i náznaku a to jsem auto zatěžoval vždy jak to šlo abych si to užil ! Takže suma sumárum pár popojížděk ještě bude, možno jeden mini sraz ale zatím jedeme krásně :) jakoby to auto už vědělo že do roka půjde pryč a snaží se mě přesvědčit že je čímdál lepší a nechce :)





... bylo nebylo a taky to zkončilo...

dne 13.12.2012 byla kastle odvezena na sešrotování a většina dílů je rozprodána nebo je rozprodávám ještě co mi zbylo.. S tímto autem jsem zažil hlavně ze začátku zatím svoje nejlepší roky života,v době jeho pořízení,musím když se dívám zpět uznat, že jsem byl opravdu šťastný.. Byly to nejen s rapidem první dojmy a poznávání všeho možného a strašně rád bych si tuhle dobu zopakoval.. Boužel je to pryč.Z rapidem sem začal jako náctiletý čerstvý šestnáctník a zkončil jako skoro dva a dvacátník.Naučil jsem se na něm strašně moc věcí a technik mě neznámých a poznal jsem díky němu spoustu skvělých lidí, zvláště tady na virtu a poté na srazech.Taky mi umocnil ještě více moji zálibu v autech a nasměroval mě na správný směr úprav takže jsem víceméně přešel na vyzrálejší úpravy než jsou spoilery a mega křídla. Boužel jak jsem auto dělal a učil se, nebylo to ono a tak jsem rozhodl,že dávat auto do stavu aby se mi líbilo a bylo 100%by bylo dražší a pracnější než bych sám i stihl časově a finančně tak šel pryč.. o kastli seriozní zájem moc nebyl což mě mrzí protože až na pár much to byla pěkná zdravá kastle s novým rozvodem brzd.. ale co už. Mrzí mě to ale mám hodně pěkných a usměvných vzpomínek které budu snad jednou vykládat svému synovi..Po rapidu mi zbylo krom dílů a vzpomínek spousty fotek a videí které chci uchovat nejen na CD a prostřednictvím Youtube ale také po novém roce bych rád nechal udělat fotoknihu jako památku na moje krásné začátky které budu míst v paměti nadosmrti , a doufám že i vy a moje okolí si bude pamatovat tu růžovou škodovku o které se občas ještě mluví :) Goodbay Baby!





10.7.2016 téměř po 4 letech bez Rapida a 10 let po koupi prvního se začíná psát nový příběh.. byl zakoupen z nostalgie nový Rapid ! uvidíme co z něj bude.. nějaká plechovka s určitou barvou mi ještě ve sklepě zbyla :)

tunerlada/ "Pink" Rapid - komentáře:

06:57:34
29.09.2011
tunerlada
-> Marcius: no klidně to zkusit můžem až bysme se někdy u tebe třeba střetly ;-) třeba to bude jen malýma ot. (omezeností mojí vrtačky :) ) -> Voplik: ou děkuji 6 sem rád že se líbí,much to má povícero ale tak učil jsem se na tom víceméně
09:40:54
28.09.2011
Voplik
-> tunerlada: ma to mouhy ale na to ze si to delal sam je to husty a staci to,stih sem to okouknout kdyz sme u tebe se Zekem byli6
19:28:18
27.09.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: mno můžem někdy zkusit tu moji sadu. protože já z totální matovky jsem udělal parádní povrch... ale na sprejovým laku to je horší, páč se to rychle probrousí.
12:16:32
27.09.2011
tunerlada
-> Marcius: no právě tam je chyba v tom podkladu že tam sou nerovnosti a celkově to není dotmelené a blatníky zadní sou tmelené již od minulého majtele takže je to takový onaký, ale plnič tam byl.Základ a plnič se stříkal kompresorem z obi kterej pak shořel a až finál se stříkal půjčeným domo robo kompresorem od souseda.Tu pastu myslím doma mám nebo něco podobného,dal mě to známej v lakovně co používají a už sem tím doma na dílně pár auto leštil na přání a efekt 1A , to samé na mátiné octavii černé,taky jak nový ale rapida jsem zkoušel před srazem a prd..nešlo to vůbec rozleštit,efekt žádnej ani povrch se extra nezjemnil7
06:49:08
27.09.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: co se laku týká... jak silnou vrstvu sis nafoukal ? u tebe bude hlavní problém v podkladu, kdes to asi nesrovnal stříkacím tmelem a neudělal plnič... ale každopádně zkus si vzít hadrák kotouč kaliko, orovnej ho za běhu ostrým nožem, aby měl takový hladký "cucky1" , vem pastu White MAX, nanes to na kotouč a šáhni s tím na lak 4 garantuju ti super perfekt výsledek... moc netlač ať si nesjedeš barvu 4 jdou tak dělat i plastový kryty světel.....
20:54:31
26.09.2011
tunerlada
-> J3STER: kujii 6 jen kdyby ten lak byl v lepší kvalitě 10 -> Marcius: diky 6 o tom snížením předku uvažuju celkem dost ale bude to chcít spodní ramena ven a upravit tam doraz..respektive tam navařit jen rovnou destičku a upravot kladivem most
07:56:45
26.09.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> J3STER: souhlas... navíc ani ta růžová není špatná...

-> tunerlada: máš to pěkně snížený, jen ten předek řízni, ať si to cca 2cm sedne a budeš to mít krásně v rovině se zadkem4
22:28:57
25.09.2011
J3STER
-> tunerlada: Dívám se na tvoji fotku "kdesi na vinici" a musím říct že takové to snížení a perfektní kola je naprosto super kombinace. A ani není důležité jestli je auto růžové nebo jiné barvy. 4
upraveno 1x, naposled 25.09.2011 22:29:29
14:50:40
23.09.2011
tunerlada
tak fotky ze srazu z PAsohlávek dám jak budu doma na pc ale z výsledků mám radost,hlavně teda z orientačního závodu který se mi vůbec nepovedl (dle mě )



Orienťák : 18 místo z 36 posádek

Auto srazu : 14 místo

Dovednostní soutěže : předposlední protože jsem se dvou nestihl zůčastnit 3
20:25:31
14.09.2011
tunerlada
-> Marcius: super tím líp,takže to pak někdy zkusím jak to bude vypadat 6





Jinak neska auto seřízené předstih 25 stupňů,sic je to víc než obvikle ale při téhle hodnotě mi to jelo řek bych nejlépe,seřízen karbec,bohatost takže uz jen přibodnout koncovku a pořádně auto vyleštit a můžeme jet na sraz..při té příležitosti sem se zdokonalil v práci na pal testu
08:15:44
14.09.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: úplně normální škodovácký... nic tam vomletýho není, takže asi to sedí 4
07:18:05
14.09.2011
tunerlada
-> Marcius: jo tak to máš pravdu stím rozšířením,budu tam muset udělat kdybych je na auto dal do zadu podložky a i delší štefty.. mě se taky nejvíc zamouvá černo leštěná ale než já se na to dostanu tak buhví kdy to bude, jinak matky na to máš nějaký spejšl ?
06:48:25
14.09.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: nevím... ať se podíváš na jakoukoli kombinaci barev na apolech, tak zjistíš, že akorát ta černoleštěná tomu sedí nejvíc... všechno ostatní jsou jen pokusy...apolla nejsou kola na laborování, udělej je do origa a neser...2 ... kdyžtak si nech odvrtat náboje na 4x100 a sežeň kola s vyšším potenciálem v základu 4 . apolla jsou dobrý na technickou, na policejní kontrolu... stejnak budeš muset auto rozšířit vzadu a celkově snížit, aby to vypadalo4
20:03:03
13.09.2011
tunerlada
-> havlik: ještě mě napadla kombinace stejná jen místo černé bude růžová nějaká tmavší , uvidíme sou v pořadí,musím dodělat ats na feldu co sem si koupil a mám rozleštěné a rád bych přeleštil dvě sady bbs co mám doma ještě 10 moc práce málo času 10
19:59:45
13.09.2011
havlik
-> tunerlada: cerno lesteny ne z toho uz se stalo takovy klišé a navic na takovy tuningovy barvy jako ty se to moc nehodi
19:57:31
13.09.2011
tunerlada
všecky kola jako z fabriky tohle jediná vada ( od patníku ) jinak vše tip top
zvětšit tunerlada/
19:54:38
13.09.2011
tunerlada
1 inovace na příští rok ? (samo že budou černo leštěné )
zvětšit tunerlada/
12:13:37
09.09.2011
OndraKrupi
-> tunerlada: no poslední nee, ještě pojedu běšiny
10:27:26
09.09.2011
tunerlada
-> OndraKrupi: my jedem též v sobotu,klidně pojeď bude sranda,vem feliciu a jeeď 1 ber to tak že je to zase poslední srázek a pak zima a šlus
Extreme Tyres