tunerlada/ tunerlada/ "Pink" Rapid

komentáře | popis | fotky | tunerlada | 17.07.16 19:48 | 120x v oblíbených
Zdravím zdejší tlupu,jmenuju se Laďa.Chci vám představit svého Rapida na kterém pracuji již přes 3 roky od svých 16 let.Auto jsem tehdy pořídíl ve Strachotíně za 3000 kč a tím ho zachránil před šrotištěm kam mělo putovat.



Škoda Rapid 130

r.v.1985 Kvasiny



Karoserie

Komplet vyvařená,zesílené džáky stabilizátoru,lehce zamračená kapota,zahlazené blinkry na bocích,šachovnice v podbězích,Playboy králík na střeše po vzoru Generála Lee :))



Nápravy

Výměna svislych čepů,spojovacích materiálů a některých silentbloků,podélných ramen a následné vyztužení zadní nápravy,natřené alkytonempřední pružiny Tuner2,zadní kyvkové,všude nové tlumiče přední origo Vaz,zadní trw,podvázaná zadní náprava



Brzdy

Nové přední kotouče,destičky,vzadu nové prasátka,pakny,hadice,tru bky,kostky



Kola

Arc 5,5 r13

Pneu Semperit 185/60 r13

Barva

Bývala červená teď růžové



Interiér

Šedý origo koberec,Palubka klasika,chrom budíky gls z modrým podsvícením z diod a tachometrem v MPH,řadící páka z P405,některé detaily na bílo,odpojovač baterie pod sedadlem řidiče,hodiny pod palubni deskou,modrý neon (60cm) na zadním platě.Místo zadních sedadel stěna z dřevotřísky potáhlá zátěžákem s výklopným středem,Sportovní volant neznámého výrobce,přídavné budíky:voltmetr,tlak oleje,siréna s 3 zvuky,megafon,střední hasicí přístroj neupron pod nohy spolujezdce,stickers bomb na plechových a plastových částech



Audio příslušenství a jiné vychytávky

Dva oválné 3pásmové reproduktory jvc 2*350W,přední dvoupásmové Pioneer 60W,centrální zamykání s alarmem do budoucna uvažuji o úplném zrušení všeho audia v rámci snižování váhy



Motor

Původně 5-ti kanál 130,potom Favorit 135,uspůsobený pro zástavbu do rapidu,motor je komplet přetěsněn,snížená hlava o 0,8mm,vyleštěné ventily,kanály,zrepáslá ac pumpa a vodní z origo dílů,Elektronické zapalovaní,časem proběhne zřejmě zakoupení jiné vačky.Motor je vyčištěn zevnitř a zvenku,nalakován do stříbrné barvy,leštěné sání a víko ventilů,vyleštěný alternátor.



NYNÍ:

základ felicie mpi 50kw po kompletní go

hlava mpi, leštěný kanály slícovaný se sacím,snížená,

vačka 280,stočenej setrvák a komplet vyváženej spodek,spojka Sachs,palivové čerpadlo Pieterburg,převařený sání, karburátor 136 přetryskovanej, převařená příčka ala L/a…vše Bohouš Krejčí,leštěný alternátor a víko ventulů,malované plechy pod motorem (Hello Kitty a Medvídek škoda),palivové čerpadlo Pierburg zapojené na relé Bosch





Nějaké ty nové videa :

1:
Skoda Rapid Pink slalom


2:
skoda rapid pink


3: http://www.youtube.com/wa tch?v=9u5LjuKixtQ&feat ure=player_embedded

4. Slalom Luleč .. video č. 17 :plus.google.com/photos/.. ./5799666265493781746



17.4.2012 Tak první srazík na Slovensku v Senici dopadl i přez problémy pul hodiny před odjezdem výborně,krásně jsme si zařádily nejen autem a dovezly jsme první pohár za zručnost (díky přítelkyni které letí velká pusa ! ) A nyní se opět konečně ladí motor aby to jelo ještě lépe :)



23.6.2012 Druhý srazík tentokráte v Blansku Češkovicích a z novým motorem (favorit 135 seskládaný ze všeho co sem doma našel.. tj. blok,klika, atd..) opět poskládaným 4 dny před srazem (tudíž na sraze testovaným dopadl na výbornou! Sraz se celkově vyvedl ikdyž sme tentokrát nedovezly žádný pohár ale to vůbec nevadí! Celkově dle tabulek 10. místo ve sprintu na 400m do kopce , 7 místo v AOS denní což me velice potěšilo ! Více o srazu se dočtete ve forum jelikož se to nedá popsat slovy jak moc to byl vydařený sraz ! :-) děkuji ještě jednou všem zůčastněným a hlavně přítelkyni:-) Teď už jen rapida čeká opět uložení ke stání a tento týden frčíme sbírat inspiraci na další projekt k našim západním sousedům za oceán :))



9.9.2012 A nakonec třetí srazík tentokrát v Pasohlávkách u Mikulova. Sraz dopadl velice dobře ikdyž domů jedeme boužel opět bez poháru.. auto fungovalo na jedničku,motor šlapal tak švýcary a nezlobil. Užili jsme si srandy na Aos a taky na slalomu a při blbnutí v mezičase aos :) večer po cestě domů sme pěkně topili,přes den chladili.Zkrátka až na pískající brzdy (po minulém sraze kdy se mi je podařilo značně přehrář mojí vinnou) auto funguje skvěle.Horší baterii nepočítám.. Pomalu se blíží konec sezony, no ani nevím kolik sem zas najezdil ale moc to nebude ale tento rok bez jediného problému nebo i náznaku a to jsem auto zatěžoval vždy jak to šlo abych si to užil ! Takže suma sumárum pár popojížděk ještě bude, možno jeden mini sraz ale zatím jedeme krásně :) jakoby to auto už vědělo že do roka půjde pryč a snaží se mě přesvědčit že je čímdál lepší a nechce :)





... bylo nebylo a taky to zkončilo...

dne 13.12.2012 byla kastle odvezena na sešrotování a většina dílů je rozprodána nebo je rozprodávám ještě co mi zbylo.. S tímto autem jsem zažil hlavně ze začátku zatím svoje nejlepší roky života,v době jeho pořízení,musím když se dívám zpět uznat, že jsem byl opravdu šťastný.. Byly to nejen s rapidem první dojmy a poznávání všeho možného a strašně rád bych si tuhle dobu zopakoval.. Boužel je to pryč.Z rapidem sem začal jako náctiletý čerstvý šestnáctník a zkončil jako skoro dva a dvacátník.Naučil jsem se na něm strašně moc věcí a technik mě neznámých a poznal jsem díky němu spoustu skvělých lidí, zvláště tady na virtu a poté na srazech.Taky mi umocnil ještě více moji zálibu v autech a nasměroval mě na správný směr úprav takže jsem víceméně přešel na vyzrálejší úpravy než jsou spoilery a mega křídla. Boužel jak jsem auto dělal a učil se, nebylo to ono a tak jsem rozhodl,že dávat auto do stavu aby se mi líbilo a bylo 100%by bylo dražší a pracnější než bych sám i stihl časově a finančně tak šel pryč.. o kastli seriozní zájem moc nebyl což mě mrzí protože až na pár much to byla pěkná zdravá kastle s novým rozvodem brzd.. ale co už. Mrzí mě to ale mám hodně pěkných a usměvných vzpomínek které budu snad jednou vykládat svému synovi..Po rapidu mi zbylo krom dílů a vzpomínek spousty fotek a videí které chci uchovat nejen na CD a prostřednictvím Youtube ale také po novém roce bych rád nechal udělat fotoknihu jako památku na moje krásné začátky které budu míst v paměti nadosmrti , a doufám že i vy a moje okolí si bude pamatovat tu růžovou škodovku o které se občas ještě mluví :) Goodbay Baby!





10.7.2016 téměř po 4 letech bez Rapida a 10 let po koupi prvního se začíná psát nový příběh.. byl zakoupen z nostalgie nový Rapid ! uvidíme co z něj bude.. nějaká plechovka s určitou barvou mi ještě ve sklepě zbyla :)

tunerlada/ "Pink" Rapid - komentáře:

16:26:19
13.08.2010
aceboss
Neřeště chujoviny a řeště podstatné věci4 např:hadice,pásky atd....
20:12:57
12.08.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: ne ne, flaty sem dal rudymu, koupil sem je v podstate s dylkou jako seriovy sterace... ale ty sou dost kratky... tak mi rudy dal dlouhy klasicky sterace z fabky a ja je tam napasoval 4
07:59:50
12.08.2010
tunerlada
-> Marcius: a to tam máš origa nebo ty flaty bezramínkový?
14:21:46
11.08.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: já mám na rapidovi stěrače z fábie... kdyžtak ti můžu změřit dýlky... jsou brutálně dlouhý a stírá to prakticky celý sklo... taky bys je mohl časem dát 4 oproti těm seriovejm je to úplně něco jinýho.
13:03:37
11.08.2010
tunerlada
tak neska dodělanej prostor stěračů,láklej do černýho matu,při tom sem rozdělal rapínka pročistil a pořádně rozchodil a teď už to krásně chodí i za sucha 6 teď musíjm vymyslet co z kufrem..zda lak nebo koberec
23:20:23
08.08.2010
tunerlada
-> Ultim: 3 musím být přeci vždy originální3 jinak nevadí jí,neska sme byli na takovým menším výletu a nestěžovala si..cestou z5 sme jeli přez Slavkov tak sme to střihli přez serpentýny a dostal sem nadaný že jezdím v zatáčkách jako prase3 jelo se to dokopca tak mě zas zachvátila ta závodnícká můza tak se mi i pár zatáček dařilo jet bokem 1 jen to chce trošku níž..motor zatím jede parádně ta ksnad už i bude,teď z etz to už i krásně jede za studena 6 -> Marcius: no to už mě taky napadlo udělat jen to co je posraný..tj. přední levej blaťas dveře malinko a zadní oba lemy a celej lak rozleštit a byla by to pohoda 6 jen to teď není kde udělat a není na to čas10
20:19:36
08.08.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: no vono to chce udělat pořádně no... zbrousit až na plech, vykitovat ty největší nerovnosti, pak stříkací tmel, plnič a pak lak no.
18:11:06
08.08.2010
Ultim
-> tunerlada: Ty wole Lado co to tam zase cpes? Ruzovy koberecky?! To se budes muset prezouvat do auta ne?

Alespon ze tam mas ten hasicak.

Nevadi tvoji pod nohama? Ikdyz holky maji rady,kdyz maji neco poradneho pod/mezi nohama 4 3
11:17:14
08.08.2010
tunerlada
-> Marcius: dvě vrstv laku,možná to zkusím no ale stejně to nezachrání tu podělanou přípravu díky které je to celý vylezlý a sou neudělaná místa kterých sem si nejvšim8
08:52:55
07.08.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: ne, normálně kastli ... jak silnou jsi dával vrstvu laku ? já to zkoušel i na sprejované vrstvě, ale musím dávat bacha, abych se neprobrousil (slabá vrstva)... nicméně jak zprovozním motor, tak nechám namíchat trohu té barvy, koupím plnič a zkusím to na nové zadní kapotě... když to zvládnu pěkně, tak si možná udělám lak sám.4
00:19:22
07.08.2010
tunerlada
-> saSaT: ale neboj e moje auto není tak pěkné jak se zdá3 4 lak je tam nic moc10 -> Marcius: ja ja aby ji nekdo nesloh a taky proto že se tam stím elektronemdává hůř než z plechem tak ju mám v kufru.stím leštěním to myslíš plasty?
07:27:15
06.08.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: proc nemas rezervu dole pod kufrem ? aby nekdo neslohl ? jinak k tomu leštění... tam, kde to je fakt zlý, tak to přebruš vodním 2000 nebo 2500 šmirglem do hladka a pak to rozlešti, je to pak paráda.
23:45:09
05.08.2010
saSaT
kurňa jak se tak dívám...já se za to svoje auto budu muset za chilku stydět 3 samé krasavec v okolí...to neni možný.asi taky zapracuju na vzhledu 3
21:57:49
05.08.2010
tunerlada
-> Marcius: tak zatím mám jen jednu stranu hotovou..nádobku sem střík a nechal tam proužky aby byla vidět hladina,byla celá zašedlá a doškrabaná tak vypadá aspoň líp
zvětšit tunerlada/
21:55:46
05.08.2010
tunerlada
jinak předevčírem sem nahodil ETZ,jak bude auto odstavené tak ho ještě pořádně přeleštím teď tím nebyl čas se zaobírat jelikož auto nemůže stát
upraveno 1x, naposled 05.08.2010 21:56:05
21:11:02
05.08.2010
tunerlada
-> Marcius: tak já ho mám jeste dostřikanej od lakování a od vyvařování to mám zatlumexovaný a je tam vidět co bylo opravovaný atd no hnus velebnosti..hlavně teda ten prostor kde je nádržka ale na tom pracuju,o tom kobercu taky premýšlím bude to asi nejlepší a nejhezčí volba 4 jen asi spodek aby byl oddělenej od boků a dal se vytřepávat,stejně vozím jen rezervu která je čistá,krabicu z náhradníma dílama a kdyžtak věci na sraz typu gril,jídlo a stan nic víc
19:58:08
05.08.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: ten kufr mám taky dodrbanej jak svině, ale já dokud si tam neudělám koberec kolem dokola, tak si nemůžu dovolit ho jakkoli opravovat, protože na něj už padlo tolik sprejů a jak se v tom lecos převáželo, tak se vodřel mrtě.
21:53:30
04.08.2010
tunerlada
tak hasičáka už je na svém místě pod nohama spolujezdce v origo držáku kterej sem sehnal a nalakoval do matné řerné,taky sem začal zkulturńovat kufr abych se nemusel stydět ho otevírat..je hroznej3
06:50:13
03.08.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: mě už se taky málem podpálil 3 sem dal do rapida baterku, zatáhl kontakty, zavřel sedačku, jenže sem na baterku nedal plastovej kryt... vpohodě sem si sedl na řidiče, otočil klíčem a nic,.. koukl jsem do z5nýho zrcátka a viděl tu mlhu za sebou 3 tak sme vlítli dozadu do auta, sedačku jsem musel odpáčit, protože se stihla přivařit a odpojit kontakty baterky.... prostě se + dotkl plechu sedačky a bylo 1 ale ten štiplavej dým z té sedačky byl humus.... Jinak taky se mi jednou čoudilo z palubky... byla to pojistka světel... prošel jsem všechny žárovky a nic sem nenašel... nakonec jsem zjistil, že byla vyzkratovaná ledka světel v přístrojovce 2
22:35:22
02.08.2010
krtik
-> tunerlada: týjo koberce dobrý, jen škoda, že nepasujou kolem blaťáku



edit: podběhu :-)
upraveno 1x, naposled 03.08.2010 12:09:48
Extreme Tyres