tunerlada/ tunerlada/ "Pink" Rapid

komentáře | popis | fotky | tunerlada | 17.07.16 19:48 | 120x v oblíbených
Zdravím zdejší tlupu,jmenuju se Laďa.Chci vám představit svého Rapida na kterém pracuji již přes 3 roky od svých 16 let.Auto jsem tehdy pořídíl ve Strachotíně za 3000 kč a tím ho zachránil před šrotištěm kam mělo putovat.



Škoda Rapid 130

r.v.1985 Kvasiny



Karoserie

Komplet vyvařená,zesílené džáky stabilizátoru,lehce zamračená kapota,zahlazené blinkry na bocích,šachovnice v podbězích,Playboy králík na střeše po vzoru Generála Lee :))



Nápravy

Výměna svislych čepů,spojovacích materiálů a některých silentbloků,podélných ramen a následné vyztužení zadní nápravy,natřené alkytonempřední pružiny Tuner2,zadní kyvkové,všude nové tlumiče přední origo Vaz,zadní trw,podvázaná zadní náprava



Brzdy

Nové přední kotouče,destičky,vzadu nové prasátka,pakny,hadice,tru bky,kostky



Kola

Arc 5,5 r13

Pneu Semperit 185/60 r13

Barva

Bývala červená teď růžové



Interiér

Šedý origo koberec,Palubka klasika,chrom budíky gls z modrým podsvícením z diod a tachometrem v MPH,řadící páka z P405,některé detaily na bílo,odpojovač baterie pod sedadlem řidiče,hodiny pod palubni deskou,modrý neon (60cm) na zadním platě.Místo zadních sedadel stěna z dřevotřísky potáhlá zátěžákem s výklopným středem,Sportovní volant neznámého výrobce,přídavné budíky:voltmetr,tlak oleje,siréna s 3 zvuky,megafon,střední hasicí přístroj neupron pod nohy spolujezdce,stickers bomb na plechových a plastových částech



Audio příslušenství a jiné vychytávky

Dva oválné 3pásmové reproduktory jvc 2*350W,přední dvoupásmové Pioneer 60W,centrální zamykání s alarmem do budoucna uvažuji o úplném zrušení všeho audia v rámci snižování váhy



Motor

Původně 5-ti kanál 130,potom Favorit 135,uspůsobený pro zástavbu do rapidu,motor je komplet přetěsněn,snížená hlava o 0,8mm,vyleštěné ventily,kanály,zrepáslá ac pumpa a vodní z origo dílů,Elektronické zapalovaní,časem proběhne zřejmě zakoupení jiné vačky.Motor je vyčištěn zevnitř a zvenku,nalakován do stříbrné barvy,leštěné sání a víko ventilů,vyleštěný alternátor.



NYNÍ:

základ felicie mpi 50kw po kompletní go

hlava mpi, leštěný kanály slícovaný se sacím,snížená,

vačka 280,stočenej setrvák a komplet vyváženej spodek,spojka Sachs,palivové čerpadlo Pieterburg,převařený sání, karburátor 136 přetryskovanej, převařená příčka ala L/a…vše Bohouš Krejčí,leštěný alternátor a víko ventulů,malované plechy pod motorem (Hello Kitty a Medvídek škoda),palivové čerpadlo Pierburg zapojené na relé Bosch





Nějaké ty nové videa :

1:
Skoda Rapid Pink slalom


2:
skoda rapid pink


3: http://www.youtube.com/wa tch?v=9u5LjuKixtQ&feat ure=player_embedded

4. Slalom Luleč .. video č. 17 :plus.google.com/photos/.. ./5799666265493781746



17.4.2012 Tak první srazík na Slovensku v Senici dopadl i přez problémy pul hodiny před odjezdem výborně,krásně jsme si zařádily nejen autem a dovezly jsme první pohár za zručnost (díky přítelkyni které letí velká pusa ! ) A nyní se opět konečně ladí motor aby to jelo ještě lépe :)



23.6.2012 Druhý srazík tentokráte v Blansku Češkovicích a z novým motorem (favorit 135 seskládaný ze všeho co sem doma našel.. tj. blok,klika, atd..) opět poskládaným 4 dny před srazem (tudíž na sraze testovaným dopadl na výbornou! Sraz se celkově vyvedl ikdyž sme tentokrát nedovezly žádný pohár ale to vůbec nevadí! Celkově dle tabulek 10. místo ve sprintu na 400m do kopce , 7 místo v AOS denní což me velice potěšilo ! Více o srazu se dočtete ve forum jelikož se to nedá popsat slovy jak moc to byl vydařený sraz ! :-) děkuji ještě jednou všem zůčastněným a hlavně přítelkyni:-) Teď už jen rapida čeká opět uložení ke stání a tento týden frčíme sbírat inspiraci na další projekt k našim západním sousedům za oceán :))



9.9.2012 A nakonec třetí srazík tentokrát v Pasohlávkách u Mikulova. Sraz dopadl velice dobře ikdyž domů jedeme boužel opět bez poháru.. auto fungovalo na jedničku,motor šlapal tak švýcary a nezlobil. Užili jsme si srandy na Aos a taky na slalomu a při blbnutí v mezičase aos :) večer po cestě domů sme pěkně topili,přes den chladili.Zkrátka až na pískající brzdy (po minulém sraze kdy se mi je podařilo značně přehrář mojí vinnou) auto funguje skvěle.Horší baterii nepočítám.. Pomalu se blíží konec sezony, no ani nevím kolik sem zas najezdil ale moc to nebude ale tento rok bez jediného problému nebo i náznaku a to jsem auto zatěžoval vždy jak to šlo abych si to užil ! Takže suma sumárum pár popojížděk ještě bude, možno jeden mini sraz ale zatím jedeme krásně :) jakoby to auto už vědělo že do roka půjde pryč a snaží se mě přesvědčit že je čímdál lepší a nechce :)





... bylo nebylo a taky to zkončilo...

dne 13.12.2012 byla kastle odvezena na sešrotování a většina dílů je rozprodána nebo je rozprodávám ještě co mi zbylo.. S tímto autem jsem zažil hlavně ze začátku zatím svoje nejlepší roky života,v době jeho pořízení,musím když se dívám zpět uznat, že jsem byl opravdu šťastný.. Byly to nejen s rapidem první dojmy a poznávání všeho možného a strašně rád bych si tuhle dobu zopakoval.. Boužel je to pryč.Z rapidem sem začal jako náctiletý čerstvý šestnáctník a zkončil jako skoro dva a dvacátník.Naučil jsem se na něm strašně moc věcí a technik mě neznámých a poznal jsem díky němu spoustu skvělých lidí, zvláště tady na virtu a poté na srazech.Taky mi umocnil ještě více moji zálibu v autech a nasměroval mě na správný směr úprav takže jsem víceméně přešel na vyzrálejší úpravy než jsou spoilery a mega křídla. Boužel jak jsem auto dělal a učil se, nebylo to ono a tak jsem rozhodl,že dávat auto do stavu aby se mi líbilo a bylo 100%by bylo dražší a pracnější než bych sám i stihl časově a finančně tak šel pryč.. o kastli seriozní zájem moc nebyl což mě mrzí protože až na pár much to byla pěkná zdravá kastle s novým rozvodem brzd.. ale co už. Mrzí mě to ale mám hodně pěkných a usměvných vzpomínek které budu snad jednou vykládat svému synovi..Po rapidu mi zbylo krom dílů a vzpomínek spousty fotek a videí které chci uchovat nejen na CD a prostřednictvím Youtube ale také po novém roce bych rád nechal udělat fotoknihu jako památku na moje krásné začátky které budu míst v paměti nadosmrti , a doufám že i vy a moje okolí si bude pamatovat tu růžovou škodovku o které se občas ještě mluví :) Goodbay Baby!





10.7.2016 téměř po 4 letech bez Rapida a 10 let po koupi prvního se začíná psát nový příběh.. byl zakoupen z nostalgie nový Rapid ! uvidíme co z něj bude.. nějaká plechovka s určitou barvou mi ještě ve sklepě zbyla :)

tunerlada/ "Pink" Rapid - komentáře:

19:17:59
04.02.2010
tunerlada
-> Marcius: šmirglama pak nanesu pastou takovou štětkou na vrtačce 3 a pak to přejíždim takym malym kotoučem filcovým co sem koupil v hornbachu ae je na houno budu si muset sehnat jinej8
16:18:29
04.02.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> krtik: o tom přípravku mi říkal tunerlada, že to tady Borin nebo Bohyn , nevím kdo z nich, ale někdo si to tu dělal, je to zajímavá věc na ty límce...



-> tunerlada: jakej používáš kotouč, nebo leštíš jen šmirglama a pastou ?
15:12:23
04.02.2010
tunerlada
-> matoo: no já myslel tam kde sou dirky vlivel vyroby kola,pískovaní a stářím,sou hlavně na paprskách a středu na límcích nejsou4 -> krtik: noo boužel ručně,o přípravku sem přemýšlel,ztm to dělám ročně,hoď sem odkaz na ten přípravek pls
23:08:12
03.02.2010
krtik
-> tunerlada: dotázek: budeš je leštit ručně nebo máš neaký přípravek? Na nějakých (myslim polských stránkách) bylo, že měl udělaný držák kola a přes elektromotor poháněné, takže kolo se točilo a majitel jen přikládal buď šmirgel anebo brusku 4 . Myslím, že to bylo na virtu...?

-> Marcius: tobě sem to posílal, že? protože tam leštil Apolla 6
22:08:36
03.02.2010
matoo
-> tunerlada: nicim ak to chces mat lestene, jedine vybrusit
22:06:55
03.02.2010
tunerlada
-> Marcius: toe tim že to je fotka kde ty díry nejsou musim je něčím zadělat vypadá to hrozně jak je to vyžraný10 -> matoo: noo to já taky3 de to pomalu ale však to ty znáš 4 6 čím bys mi poradil zadělat ty díry po pískování?
21:37:50
03.02.2010
matoo
-> tunerlada: som zvedavy na vysledok4
21:29:18
03.02.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: koukám to pískování máš krásně jemný 9 já měl na apollech úplný ďury jak po granátech 3
21:24:55
03.02.2010
tunerlada
-> krtik: jo kdyby to fungovalo tak tak už mám vylšetěný auto ptz mě přímo sere8 tady fotka už sem začal límec na jednom kole pomalu
zvětšit tunerlada/
19:16:31
02.02.2010
krtik
-> Marcius: jojo, souhlasím s tebou 6



-> tunerlada: tak čím víc tě bude šlat škola, tak tím rychleji budeš mít kola vyleštěný, ne? 3
08:57:43
02.02.2010
tunerlada
-> krtik: jj na fotkach vypada moc pěkně ta barva je pěkná 4ůčel je vydržet a vozit takže na steklou barvu byc sral 1 -> Marcius: ty voe nestiham nic7 pořad jen dělám hovna do školy,dnëska si vyzvednu konečně opískovaný kolca tak se neska asi pustim do leštění nebo mě z ty školy mrdne3
06:33:39
02.02.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> krtik: tak tak, vypadá velmi pěkně (i když sem to z blízka neviděl), ale že to dělal v chumelenici ho omlouvá 3



-> tunerlada: pokračuješ s něcím, nebo nestíháš ? 1 já sem teď nemocnej tak mám čas dělat co potřebuju.
21:55:06
01.02.2010
krtik
-> tunerlada: ale, že ten lak vypadá dobře? ...díky 6 , to je logo ze Škůdčinýho čumáčku 4
21:11:27
01.02.2010
tunerlada
-> zidlik: tomu se říká ůlet 3 -> krtik: hej hej prima logo 5
22:20:05
31.01.2010
krtik
-> zidlik: no co no, jsem se zeptal 3
20:32:17
31.01.2010
zidlik
-> krtik: venku v chumelenici sem to střík3
09:44:48
29.01.2010
tunerlada
-> zidlik: ale byl bys zas za dobrýho ekzota3 já být tebou tak tam dám nějakej ''hustej'' motiv 3 -> Vitek: jj zemědělka podle průměru,proto tam ani nepočítím že mě v 1 kole vemou ptz to šecko obsadí gympláci..stejně tam byli na dnu ot nepříjemní strašně3
21:59:29
28.01.2010
Vitek
-> tunerlada: a tak to tě někde vemou určitě,na zemědělce se myslím ber podle průměru,teda aspon za mně to tak bylo
20:20:03
28.01.2010
krtik
-> zidlik: v garáži?
17:55:09
28.01.2010
zidlik
-> tunerlada: pistolí....válečkem by to bylo moc práce 3
Extreme Tyres