skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rapid 135 se ke mě dostal souhrou náhod.Nejdřív ho koupila sestra na zimní ježdění,poté si koupila Opla Fronteru.S autem potom jezdila sestry dcera,ale neuměla s ním jezdit,tak ho odstavila.Po měsíci stání před domem,aniž by se pohnul se Rapid ocitl u mě doma v Sedlici.Sestra mi ho přivezla ať si s ním dělám co chci.
Takže cena auta byla 800,-Kč za převod a STK.
Takže po 20 letech ježdění se 105kou,jsem si zvykal na Rapida.
Nyní 4 měsíce před STK prochází částečnou GO,kterou urychlilo bouchání kdesi v zadní nápravě a pěknej hukot zadních ložisek.
Toto auto má rok výroby 1/89,byl to vývoz do Německa.Zpět se vrátil v roce 1997 a já jsem snad 4 majitel.
Auto je vybaveno diskama Meteor II,zadní spoiler od firmy ES Auto,tuning laminátové prahy které opticky snižují auto,zadní opěrky,laminátové čelo.
Nyní co se provádí v rámci GO:
Vyvaření podélných a šikmých ramen
nové zadní pružiny
nové tlumiče přední i zadní
nová ložiska na hřídelích kol
nové hřídele kol
nové gumové kroužky a gufera v domečcích ložisek
kontrola a oprava kloubových hřídelů
výměna synchronu v převodovce
přetěsnění převodovky,nová gufera v rozvodovce a krytech diferáku
repasované benzínové čerpadlo
repasovaný karburátor
výměna benzínových hadiček
kompletní výměna brzdových hadic a trubiček
nová prasátka v zadních brzdách
repasování předních čtyřpístů
výměna eMkových předních světel H4
nová přední haubna
nový tlumič výfuku
Co se dál plánuje:
nová zadní haubna
nové zadní čelo
střešní okno
jiné sedačky
nové prahy a výztuhy
přední spoiler
stříknout auto plničem
nová barva
repase přední nápravy
po výměně prahů očistit podlahu a natřít
Auto je vybaveno tažným zařízením,takže zadní spoiler zatím nepřichází v úvahu,taktéž ani příčný výfuk.
Budu dál informovat o postupu prací a osudu tohoto auta.
Takže cena auta byla 800,-Kč za převod a STK.
Takže po 20 letech ježdění se 105kou,jsem si zvykal na Rapida.
Nyní 4 měsíce před STK prochází částečnou GO,kterou urychlilo bouchání kdesi v zadní nápravě a pěknej hukot zadních ložisek.
Toto auto má rok výroby 1/89,byl to vývoz do Německa.Zpět se vrátil v roce 1997 a já jsem snad 4 majitel.
Auto je vybaveno diskama Meteor II,zadní spoiler od firmy ES Auto,tuning laminátové prahy které opticky snižují auto,zadní opěrky,laminátové čelo.
Nyní co se provádí v rámci GO:
Vyvaření podélných a šikmých ramen
nové zadní pružiny
nové tlumiče přední i zadní
nová ložiska na hřídelích kol
nové hřídele kol
nové gumové kroužky a gufera v domečcích ložisek
kontrola a oprava kloubových hřídelů
výměna synchronu v převodovce
přetěsnění převodovky,nová gufera v rozvodovce a krytech diferáku
repasované benzínové čerpadlo
repasovaný karburátor
výměna benzínových hadiček
kompletní výměna brzdových hadic a trubiček
nová prasátka v zadních brzdách
repasování předních čtyřpístů
výměna eMkových předních světel H4
nová přední haubna
nový tlumič výfuku
Co se dál plánuje:
nová zadní haubna
nové zadní čelo
střešní okno
jiné sedačky
nové prahy a výztuhy
přední spoiler
stříknout auto plničem
nová barva
repase přední nápravy
po výměně prahů očistit podlahu a natřít
Auto je vybaveno tažným zařízením,takže zadní spoiler zatím nepřichází v úvahu,taktéž ani příčný výfuk.
Budu dál informovat o postupu prací a osudu tohoto auta.
zdenekz/Rapidax 135 - komentáře:
23:55:25
03.12.2007
03.12.2007
koate
Týýýýjo...Bílej rapid 135,r.v 89,němec....bratříček mýho.Měl taky pruhy?