skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Zdenek/SkodaSaab - komentáře:
13:40:51
11.09.2007
11.09.2007
radekp
-> gldkljsas: Prozradíš,kolik Tě stál podozek AVO? Uchycení je seriové,že?
21:46:20
10.09.2007
10.09.2007
Vita ze Sudet
-> gldkljsas: udo.bierhanzel@seznam.cz
ale ne nejaky gigovýýýý krávy rozumnou velikost
ale ne nejaky gigovýýýý krávy rozumnou velikost
21:41:59
10.09.2007
10.09.2007
Vita ze Sudet
-> gldkljsas: Neber mě jako rejpala, to si špatně vysvětluješ. Ale je to dost nereálné.... tak prostě můj názor. Snad až to uvidim naživo či změříme prvni sprint mužem se radovat a já s tebou. Protože fandim každy skodovce co se postavi na sprintech proti obrovské presile ostatnich znacek! Ale taky vim, že dokud se nepoměříš nebo řádně nezměříš jsou jakékoli odhady dost mimo mísu. A to vím i dle sebe neb sem si kolikrát zpočátku řikal jak mi to jede a nakonec sem zjistil, že mi to jede taky chvilema na tři válce
16:39:11
10.09.2007
10.09.2007
Zdenek z Lovo
Vita ze Sudet 10.09.07 16:03:19 napsal: -> gldkljsas: No jestli máš 0 na 100km/h za 5,7s při rozjezdu z 2000ot./min tak to máš peklo stroj.... máš blbý stopky Já veděl že bude mít někdo připomínky a i tebe jsem tipoval .Ručička se hejbala do prava a stopky běžely,tak nevidím v ničem problém .Pošli mi emaila já ti pošlu nějaký video,tady to neumím dát.Nebo poraď rejpale
16:03:19
10.09.2007
10.09.2007
Vita ze Sudet
-> gldkljsas: No jestli máš 0 na 100km/h za 5,7s při rozjezdu z 2000ot./min tak to máš peklo stroj.... máš blbý stopky
21:28:29
09.09.2007
09.09.2007
Tommyk
ty krávo z 0 na 100 za 5,7s
nevim kdo by měl připomínky
nevim kdo by měl připomínky
17:00:47
09.09.2007
09.09.2007
Zdenek z Lovo
Tak Mimon je doopravdy přístupná Byl jsem poprví otestovat škůdku a je to prčaPodle mého názoru to jede jak hovado,i kdyžř jiný budou mít připomínky tak já jsem toho názoru.Zkoušel jsem orientačně zrychlení z 0 na 100 km a naměřily jsme 5,7s,musím podotknout že rozjezd byl z 2000 tis.otáček pak jsem přidal naplno,jelikož jsem měl obavy o převodovku,tak nevím co si můžu kní dovolit Jinak jsem zkoušel max na 4 v 5000 tis.otáček 180 km a pětku už jsem neřadil jelikož se nedalo z autem manevrovat.Málem jsem vyletěl z dráhy.Hold budu muset ještě nechat zesílit zadní bružiny a zatěžkat předek.něco jsme natočily ale je to bohužel z mobilu,jelikož kámoš si zapoměl nabít kameru
11:54:21
08.09.2007
08.09.2007
Soda
-> Vita ze Sudet: do mimoně se dá normálně vjet, je tam sice "zákaz vjezdu" ale stejně tam jezdí hodně aut ...
10:58:53
08.09.2007
08.09.2007
Vita ze Sudet
-> gldkljsas: Nejedu musim zkusit předělat naposledy spojku do upgrade celyho auta. Pak pujde stejnak pryc, ale nejak uz musim letos poject Luboše potažmo Maxe A navic musim opravovat Quad
Btw: Myslíš, že je Mimon pristupna? Po tom pruseru?
Btw: Myslíš, že je Mimon pristupna? Po tom pruseru?
19:47:53
07.09.2007
07.09.2007
Zdenek z Lovo
To si děláš prdel,to je hned za komínem I ta vesnice my něco říká ale nemohu si vzpomenout .Tak pojeď zítra do Mimoně.Dáme si pár kol
18:32:34
07.09.2007
07.09.2007
Vita ze Sudet
-> gldkljsas: Já sem taky cca 20km od LOVO. Libčeves Richtung nach MOST
17:19:12
07.09.2007
07.09.2007
Zdenek z Lovo
Vita ze Sudet 07.09.07 09:21:37 napsal: -> gldkljsas: Btw: seš prej od Litoměřic? jinak tu mám jeden motor 2.0 16v N/A.... kdybys něco potřeboval na toho tvýho sobaJj,jsem z Lovosic,5 km od Litoměřic kde stoji auto v práci.Jinak díky kdyžtak se ozvu
09:21:37
07.09.2007
07.09.2007
Vita ze Sudet
-> gldkljsas: Btw: seš prej od Litoměřic? jinak tu mám jeden motor 2.0 16v N/A.... kdybys něco potřeboval na toho tvýho soba
07:54:55
07.09.2007
07.09.2007
Zdenek z Lovo
Vita ze Sudet 06.09.07 20:22:40 napsal: -> gldkljsas: Jjj to víš, že to jěště poladí. Ale my se takhle hecujem tak doufam, že ho alespoň trochu potrápim. Ty si koupil nové turbo a sériové? Ty lotře ty se nějak šetříš U tebe bych se nebál třeba GT3071RV dnešní době si nepřipadám že jsem něco ušetřil .Dal jsem stejný jelikož jsem auto nepředurčoval na závodění.Tak za ty prachy to nemělo u mě význam.Ale samozřejmě že si zajezdím(i třeba na posledním místě),jelikož nejsem nějaký šampoňák který ve VIP běhá z hadrem a leští káru.
07:50:16
07.09.2007
07.09.2007
Zdenek z Lovo
Vita ze Sudet 06.09.07 20:24:17 napsal: -> pickup: V poho jen mam takovou vlastnost ze musim reagovat když se mi něco nelíbí nebo příčíSprávný přístup,stát si za svym
07:49:27
07.09.2007
07.09.2007
Zdenek z Lovo
favo110lrs 06.09.07 19:33:42 napsal: hm fakt peknej rapid,kdyz jsem videl to video poprvé tak jsem myslel ze to auto je nekde z anglie... ale dilo pocházi od českéjch ručiček fakt super! Díky
07:48:08
07.09.2007
07.09.2007
Zdenek z Lovo
Jo,díky martine,zapoměl jsem na to video.V dnešní době je to o ničem zítra jedu na letiště v Mimoni a natočím tam nějaký čerstvý video.Mimochodem nevíte někdo jistě jestli je tam volný přístup na dráhu?
20:24:17
06.09.2007
06.09.2007
Vita ze Sudet
-> pickup: V poho jen mam takovou vlastnost ze musim reagovat když se mi něco nelíbí nebo příčí
20:22:40
06.09.2007
06.09.2007
Vita ze Sudet
-> gldkljsas: Jjj to víš, že to jěště poladí. Ale my se takhle hecujem tak doufam, že ho alespoň trochu potrápim. Ty si koupil nové turbo a sériové? Ty lotře ty se nějak šetříš U tebe bych se nebál třeba GT3071R
19:39:33
06.09.2007
06.09.2007
pickup
-> Vita ze Sudet: sorry sorry jsem to nevedel jen jsem napsal co jsem videl a o tom vykonu slysel