skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Zdenek/SkodaSaab - komentáře:
14:06:18
15.06.2008
15.06.2008
spyker
tak včera sem tě viděl prvně ... pecka auto ... nějaký fotky jsou v sekci srazy
09:18:42
15.06.2008
15.06.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Gratulace k pohárku..
09:33:50
14.06.2008
14.06.2008
havlik
-> boda: diferák tam otočit jde klásek s tim jezdí už pár let(ta červená s LR laminatama a 2.2turbo motorem)
00:35:41
14.06.2008
14.06.2008
boda
už tě z tím slovyli benga
00:34:19
14.06.2008
14.06.2008
boda
čus sem přemejšlel zkusit převodovku z renaulta 2,2 21nebo 25 ta má převodovku podélně jenže vpředu jestli by šel otočit diferák v převodovce kvůli těm převodovkám mám motor vpředu
10:56:31
13.06.2008
13.06.2008
Zdenek z Lovo
-> MATTESS: Tak tak paneNa rozjezd v klidu a pak už by neměl být z výdrží problém.Jo kdybych se předváděl a dělal hrabačky tak ji měním každý týden
07:58:14
13.06.2008
13.06.2008
MATTESS
-> PETER: to dost záleží na uživateli
07:22:49
13.06.2008
13.06.2008
Zdenek z Lovo
-> PETER: Tenhle týden jsem dával druhou jelikož ta předchozí odešla jelikož chyběli dva šrouby na diferáku a tím pádem se rozlítl.Kolik vydrží těžko řict jelikož jsem s autem najel lautr nic
07:20:34
13.06.2008
13.06.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Snad to vyjde
03:32:05
13.06.2008
13.06.2008
Hoblík - zrušená registrace
-> Majkl: bát se mě to snad ne není čeho jen se malinko liším ale oto jde ne?Ok jedu tam v sobotu tak skuste držet místo ať mají značku pohromadě ahoj tak v Panenčáku
21:53:01
12.06.2008
12.06.2008
PETER
hojda moc hezké auto ,ale jen by mě zajímalo jak často dáváš jinou převodovku kolik ta škodovácká vydrží
18:03:58
12.06.2008
12.06.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Tak doufam že tě někdo natočí z venku a ty že uděláš pořádnej onboard...
16:46:02
12.06.2008
12.06.2008
Zdenek z Lovo
-> Majkl: Neboj poznáme jeho zkvost A jak jsi to myslel držet ty místa v TC?
09:43:52
12.06.2008
12.06.2008
Majkl
Zdenek z Lovo 12.06.08 07:55:08 napsal:
-> Radek Herold: A jaký máš auto?Pochlub se.taky by me to zajimalo :) ale dela tajnyho :)
-> Radek Herold: nahod aspon fotku z venku ze srazu nekde, at vim koho se mam bat :)
Radek Herold 12.06.08 00:19:02 napsal:
-> Zdenek z Lovo: ano to přesně myslím aspoň se budou moci lidi mrknout na pořádný auta a ne jenom na audi ne?jj to sedí :))
hele tak si budem drzet ty mista v TC ? to uz jsme 4 auta mozna s Jurou 5
-> Radek Herold: A jaký máš auto?Pochlub se.taky by me to zajimalo :) ale dela tajnyho :)
-> Radek Herold: nahod aspon fotku z venku ze srazu nekde, at vim koho se mam bat :)
Radek Herold 12.06.08 00:19:02 napsal:
-> Zdenek z Lovo: ano to přesně myslím aspoň se budou moci lidi mrknout na pořádný auta a ne jenom na audi ne?jj to sedí :))
hele tak si budem drzet ty mista v TC ? to uz jsme 4 auta mozna s Jurou 5
09:18:04
12.06.2008
12.06.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Jen jednou jsem to zkoušel na letišti v Mimoňi kde nikdo nebyl a auto se chovalo šíííleně jelikož nebyla udělaná geometrie Teď je udělaná ale nikde jsem neměl možnost to vyzkoušet tak proto mam obavy.Ale bude to cajk.Cítím v kostech že budu zbírat zbytky převodovky na dráze
08:56:55
12.06.2008
12.06.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Dráha je tam hodně široká a sprintíky jsi už snad zkoušel ne?
Tak se toho neboj a ukaž jim jak jezdí škodofky....
Tak se toho neboj a ukaž jim jak jezdí škodofky....
07:55:08
12.06.2008
12.06.2008
Zdenek z Lovo
-> Radek Herold: A jaký máš auto?Pochlub se.
07:54:03
12.06.2008
12.06.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Počítám s tím že si zkusím sprintík ale mam docela strach ohledně toho jak se auto bude chovat abych tam neudělal nějakou neplechu a někoho nezmrzačil vyjetím z dráhy a podobně
00:19:02
12.06.2008
12.06.2008
Hoblík - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: ano to přesně myslím aspoň se budou moci lidi mrknout na pořádný auta a ne jenom na audi ne?
22:02:23
11.06.2008
11.06.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Hele tak doufam že si zajedeš i měřenej sprint a dáš sem pak nějaký časy kolem 13 vteřin..