Zdenek/SkodaSaab Zdenek/SkodaSaab

komentáře | popis | fotky | Zdenek z Lovo | 08.09.09 16:19 | 187x v oblíbených
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)



Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(



Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.



Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.



Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.



Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.



Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16

Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16



Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.



Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)



Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení

z palubky.



Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.



Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)



Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.



Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.



Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)



Časem opět něco připíši:-)







!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!



edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky





Zdenek/SkodaSaab - komentáře:

20:14:32
23.06.2008
Zdenek z Lovo
-> David V6: Jj díky za gratulaci a o tom to je aby byla konkurence1
06:27:52
23.06.2008
David V6
-> Zdenek z Lovo: tak gratulace jinak podle fotek fakt veliká konkurence
21:07:02
22.06.2008
Majkl
-> Zdenek z Lovo: neni zac 4
20:29:44
22.06.2008
havlik
-> Zdenek z Lovo: vidiš to bylo strachu na doksech a hnedka první místo. Jinak gratuluju105 4
20:28:38
22.06.2008
Zdenek z Lovo
-> Majkl: Jj určitě si vyberu pane Fotografe,díky4
20:28:02
22.06.2008
Zdenek z Lovo
-> David V6: Jak říká Majkl tak první ale konkurence byla teď velká1
20:14:57
22.06.2008
Majkl
-> David V6: prvni :) jak jinak, poradi v TC stejny jako v Tynci :)



-> Zdenek z Lovo: kdybys chtel nejaky fotky z moji galerie v plnym rozliseni tak dej vedet ;-) ta posledni je treba moc fajn..



www.skoda136.cz/Princezna /.../relax08.html
14:10:11
22.06.2008
David V6
-> Zdenek z Lovo: tak jakej si byl v pardubicích
10:52:46
17.06.2008
Zdenek z Lovo
Děkuji pánové za gratulaci1 Ale musím říci že jsem ty dva poháry za motor i muziku vůůůůbec nečekal.Ale když jsem pak doma přemýšlel proč jsem je dostal tak si myslím že za to jak jsem ten motor a ostatní věci napasoval a hlavně nepoužil barevné motivy na plastových krytech a za muziku asi že jsem nepoužil laminát a udělal instalaci pomocí MDF desek a i nějaký dvary.Ale to si myslím já a nejlépe to budou vědět ty co pro mě hlasovali.Kdybych nebyl brzda tak jsem se jich mohl zeptat a bylo to1
23:24:48
15.06.2008
spyker
-> Majkl: ha tak už poznám aspoň dalšího virťáka1
23:20:52
15.06.2008
Majkl
-> spyker: jo mel 4
23:17:16
15.06.2008
spyker
hele ty si měl zelený tílko???1
21:58:37
15.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: k pohárkům, Zdeněk inkasoval hned tři a musím říct že zaslouženš 1. škoda oldies a pak myslím 3. za motor a interiér.
21:28:47
15.06.2008
Majkl
-> Zdenek z Lovo: auto nazivo krasny do detailu udelany.. dikes za pokec a urcite se zase potkame ;-)
14:06:18
15.06.2008
spyker
tak včera sem tě viděl prvně ... pecka auto ... nějaký fotky jsou v sekci srazy 4
09:18:42
15.06.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Gratulace k pohárku.. 4
09:33:50
14.06.2008
havlik
-> boda: diferák tam otočit jde klásek s tim jezdí už pár let(ta červená s LR laminatama a 2.2turbo motorem)
00:35:41
14.06.2008
boda
už tě z tím slovyli benga

9 9 9
00:34:19
14.06.2008
boda
čus sem přemejšlel zkusit převodovku z renaulta 2,2 21nebo 25 ta má převodovku podélně jenže vpředu jestli by šel otočit diferák v převodovce8 8 kvůli těm převodovkám mám motor vpředu6 6
10:56:31
13.06.2008
Zdenek z Lovo
-> MATTESS: Tak tak pane4Na rozjezd v klidu a pak už by neměl být z výdrží problém.Jo kdybych se předváděl a dělal hrabačky tak ji měním každý týden1
Extreme Tyres