skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
R.v. 1987
Motor: je v tom 130-tka bej větších úprav - jenom výfuk, který je dělaný na zakázku, je příčný tříkomorový a má vývody na obou stranách - má super zvuk a čemu sem sám nejdřív nevěřil, tak lepší zátah od spodních otáček a jde líp vytáčet do těch vyšších (teď když sem ho sundal na zimu, tak sem si myslel, že v autě mám motor ze stodvacítky:-)).)
K výfuku přibude ještě K&N filtr - už sem ho tam měl danej, ale dělalo to neplechu - auto se mi zdálo takový línější (nasávalo to víc vzduchu, než mělo), takže nejdřív budu nechávat přetryskovávat karburátor a trošičku ho poladím a potom přijde na řadu filtr. Ale už teď auto peláší jak o život - měřil sem si průměrnou rychlost na dálnici a vyšlo mi 156km/h - 52km za necelých 20 minut - což si myslim, že na stotřicítku to je docela slušný:-)). Ještě sem zvědavej až tam dám ten filtr a přetryskuju karburátor:-).
Interiér: vnitřek je nově přečalouněný - teda jenom střecha, jsou tam bílé budíky, který jsem podsvítil vysoce svítivými LED diodami modré barvy - můžu všem vřele doporučit - vyjde to na 400,- a je to bomba - teda nevim jak to vypadá u těch novějších budíků - já mám kulatý (přijdou mi hezčí a sportovnější) a u těch je to super, ještě jsem k tomu dal rádio, který je taky modře podsvícený - no prostě Golf IV hadr ;-)))). Ty diody prodávaj přímo s paticema jako maj původní žárovky, takže neni potřeba žádných úprav.
Podvozek: teď přijde ta nejlepší a nejkrásnější věc na mym autě - kola - daj jsem tam 15" 195/50 - je to super - auto spolu s rozšiřovacíma podložkama je širší o dvanáct centimetrů a je to ohromně znát - pokud jedete na suchu, tak to auto prostě neutrhnete, i po dálnici při vyšší rychlosti(tak kolem 160), když foukne vítr, nemusíte auto honit z jedný strany na druhou, jako to dělám teď, když je auto bez kol a podložek.
Předek je trošičku snížený, ale asi půjde ještě kousíček dolu, ale bojim se toho, že když uříznu pružiny, tak si to auto bude dělat co chce - pružiny změknou a navíc když najedu na nějakej hrbol, tak budu skákat metr do vejšky:-((.
Další úpravy: centrální zamykání na DO s immobiliserem, elektrická okna, Kenwood na CD a 4x třípásmové repro - 2xMagnat a 2x obyč, tříramenný sportovní volant (na fotkách neni - dával jsem ho tam před týdnem), zadní dvouvláknové žárovky, přední H4 blue light laser + bodové modré LED diody
Další plánované úpravy: už jenom dám jinou přední masku a ještě chci udělat zadní víko kufru - dám tam tlumič třeba z favorita ze zadních dvěří - aby při odjištění rovnou víko vyjelo nahoru a pak chci auto prodat - takže kdyby měl někdo zájem, tak se mi ozvěte.
Motor: je v tom 130-tka bej větších úprav - jenom výfuk, který je dělaný na zakázku, je příčný tříkomorový a má vývody na obou stranách - má super zvuk a čemu sem sám nejdřív nevěřil, tak lepší zátah od spodních otáček a jde líp vytáčet do těch vyšších (teď když sem ho sundal na zimu, tak sem si myslel, že v autě mám motor ze stodvacítky:-)).)
K výfuku přibude ještě K&N filtr - už sem ho tam měl danej, ale dělalo to neplechu - auto se mi zdálo takový línější (nasávalo to víc vzduchu, než mělo), takže nejdřív budu nechávat přetryskovávat karburátor a trošičku ho poladím a potom přijde na řadu filtr. Ale už teď auto peláší jak o život - měřil sem si průměrnou rychlost na dálnici a vyšlo mi 156km/h - 52km za necelých 20 minut - což si myslim, že na stotřicítku to je docela slušný:-)). Ještě sem zvědavej až tam dám ten filtr a přetryskuju karburátor:-).
Interiér: vnitřek je nově přečalouněný - teda jenom střecha, jsou tam bílé budíky, který jsem podsvítil vysoce svítivými LED diodami modré barvy - můžu všem vřele doporučit - vyjde to na 400,- a je to bomba - teda nevim jak to vypadá u těch novějších budíků - já mám kulatý (přijdou mi hezčí a sportovnější) a u těch je to super, ještě jsem k tomu dal rádio, který je taky modře podsvícený - no prostě Golf IV hadr ;-)))). Ty diody prodávaj přímo s paticema jako maj původní žárovky, takže neni potřeba žádných úprav.
Podvozek: teď přijde ta nejlepší a nejkrásnější věc na mym autě - kola - daj jsem tam 15" 195/50 - je to super - auto spolu s rozšiřovacíma podložkama je širší o dvanáct centimetrů a je to ohromně znát - pokud jedete na suchu, tak to auto prostě neutrhnete, i po dálnici při vyšší rychlosti(tak kolem 160), když foukne vítr, nemusíte auto honit z jedný strany na druhou, jako to dělám teď, když je auto bez kol a podložek.
Předek je trošičku snížený, ale asi půjde ještě kousíček dolu, ale bojim se toho, že když uříznu pružiny, tak si to auto bude dělat co chce - pružiny změknou a navíc když najedu na nějakej hrbol, tak budu skákat metr do vejšky:-((.
Další úpravy: centrální zamykání na DO s immobiliserem, elektrická okna, Kenwood na CD a 4x třípásmové repro - 2xMagnat a 2x obyč, tříramenný sportovní volant (na fotkách neni - dával jsem ho tam před týdnem), zadní dvouvláknové žárovky, přední H4 blue light laser + bodové modré LED diody
Další plánované úpravy: už jenom dám jinou přední masku a ještě chci udělat zadní víko kufru - dám tam tlumič třeba z favorita ze zadních dvěří - aby při odjištění rovnou víko vyjelo nahoru a pak chci auto prodat - takže kdyby měl někdo zájem, tak se mi ozvěte.
dafiozo/rapid - komentáře:
09:28:34
28.06.2004
28.06.2004
Honza.net
Stránky ZAPA výfuku jsou kdyžtak zapa-autovyfuky.wz.cz/
09:22:37
28.06.2004
28.06.2004
david novotný
normálně sem dobrej - zapátral sem v paměti - teda ve starších číslech tuningu a našel sem kontakt na ty výfuky - AUTOVÝFUKY DWORAK Sport racing. Tel. na něj je 604483833 nebo 517371072. minulej rok, když sem s ním mluvil, tak říkal, že normální 90mm průměr stojí 3,000 a DTM s dvojitou koncovkou 4,000, což si myslim, že neni zase tolik. Jo a ještě sem našel jednoho výrobce - SOIETA s.r.o. a telefon je - 0643/411570 - i když to bude asi starej telefon, takže adresa je Olomocká 110, 785 01 Štemberk. Takže Beyere - zkus to a dej vědět.
09:11:44
28.06.2004
28.06.2004
david novotný
-> U-Geen: přesně tak, dělá je zapa - věděl sem i stránky, ale zapoměl sem to, a když jsem zkusil www.zapa.cz, tak sem narazil akorád na zapa beton - tak jedině, kdyby chtěl někdo vybetonovat podlahu v autě:-))))))))))
23:57:29
26.06.2004
26.06.2004
Baghira
-> U-Geen: nu, já právě nevím, leč jsem to už zapoměl, takže to chce někoho, kdo to někde viděl nebo je zná.
20:35:22
26.06.2004
26.06.2004
U-Geen
to dělá Zappa ne?
12:38:48
25.06.2004
25.06.2004
Baghira
-> BEYER: Tak tak.
10:52:56
25.06.2004
25.06.2004
BEYER - zrušená registrace
Baghira: podelny je myslene ulozenim podobne ako seria poxopil som richtig ;o)
10:04:16
25.06.2004
25.06.2004
Baghira
-> david novotný: Je podélnej a stojí 4000,-. Mám ho a je super. Akorát se dělá někde na moravě a tuším Vici věděl kdo je dělá a dali se tam pořídit o 1000,- levněji než u tilera.
09:20:22
25.06.2004
25.06.2004
david novotný
-> BEYER: zkus www.tiler-tuning.cz - prodává komplet celej laděněj vejfuk - neni teda příčnej, ale nevypadá zle a měl by stát něco kolem tří tisíc.
08:05:30
24.06.2004
24.06.2004
BEYER - zrušená registrace
david novotný: hmm ... dik toz holt smola ;o ale budem hladat ;)
07:18:57
24.06.2004
24.06.2004
david novotný
-> BEYER: - no to ti nepovim - měl by bejt dělanej na zakázku, tříkomorovej, pro třídu M - to mi bylo řečeno (nevim) a koupil jsem ho asi před rokem na inzerát a má super zvuk a dokonce zvedá výkon a krouťáček:-))) Jo vyšel mě na trojku. Jinak někde v Brně je člověk, kterej dělá podobný vejfuky - ne příčný, ale zase třeba se dvěma koncovkama a TDM-ka a možná by udělal i tyhle - kdysi sem měl kontakt, ale teď ho nemužů najít - ten kontakt jsem jednou našel v autosport tuningu, tak zkus tam.
12:27:09
23.06.2004
23.06.2004
BEYER - zrušená registrace
dafiozo: zaujal ma tvoj fiiifuck co ta vysiel a kde si si ho nehal robyt ;)
15:09:39
16.06.2004
16.06.2004
david novotný
Nevíte někdo o levém zadním blatníku na rapida?????
20:23:02
03.06.2004
03.06.2004
Rapid
14:38:06
03.06.2004
03.06.2004
david novotný
aúúúúúúúú, srdce mě bolí, zboural sem si rapida:-((( - no je mi na blitííí
12:57:21
05.04.2004
05.04.2004
liguere
jasne,zavisi od sustruhu.ten nas skolsky je fakt krava obrovska
12:53:01
05.04.2004
05.04.2004
Saky
no na to potrebujes ale soustruh jak krava.. -) aby mel celisti hluboky asi 6cm coz bezne soustruhy nemyvaj.. ja mam soustruh s tocnym prumerem cca pul metru a delkou 2metry a neda to.. bud leda nejake specialni celisti nebo vetsi soustruh, to co jsem popsal ja je jednodussi..
12:46:32
05.04.2004
05.04.2004
liguere
mne to chytil sustruznik za plochu,kde je vlastne nasadeny kotuc.a tocilo sa to rovno.
12:40:26
05.04.2004
05.04.2004
Saky
no hlavne chytit to zvenku ani nemuzes protoze je to odlitek krivej jak krava-) by me zajimalo jakou to ma nevyvazenost-) musis to uchytit vnitre za uchyceni velkyho loziska a vystredit prez druhy lozisko pak uz akorad vydis jak se to toci krive-) resp ono se to toci rovne ale vsechno ostatni je krivy-) ale je to opruz.. lepsi delat novej naboj-)
12:35:31
05.04.2004
05.04.2004
Mysirda - zrušená registrace
jo jo, ja jsem to chtel delat u nas na ucnaku v dilnach ale nemame tam delicku a taky kdyz jsem chtel zmensit ten stredici nakruzek tak jsem nevedel jak to v soustruhu uchytit pac je to z obou stran konusovity a delat na to nejakou upevnovaci hridel se mi nechtelo tak jsem se na to vyprd.