skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK
Zadní náprava: trojúhelníková ramena, úhel osy kývání 10° (od příčné osy vozu), tlumiče HP RACING, dlouhé soutěžní dělané na zakázku na 130 LR, se skládanou pružinou, průměr pístnice 18 mm, výškově stavitelné (cca 200 mm) . V karoserii jsou zvony pro uchycení tlumiče, zvony jsou zároveň kotevní místa pro ochranný rám. Konstrukce zvonů a domků dává do budoucna možnost použití libovolných tlumičů a pružin bez zásahu do karoserie. Brzdy jsou kotoučové, hliníkové třmeny audi TT, hydraulická ruční brzda, destičky TEXTAR, rozvod pancéřovými hadicemi. Náboje 4x100 s rozšířením +17mm.
//////zadní ramena a držáky ( PM autosport), náboje (Saky)
Přední náprava: posunuta o 35mm do auta. Ramena a nápravnice vyztužena dle L/A. Řízení ostré (2,8 otáčky), tlumiče HP RACING s pístnicí 18 mm, pružiny HP RACING délka 220 mm (nejtvrdší verze pro asfaltovou rallye), Chlazené kotouče, 4pistkové rozšířené brzdiče, destičky TEXTAR, rozvod v pancéřových hadičkách, přívod vzduchu trubicemi ze zvětšených průduchů v čele, stabilizátor průměr 20, náboje 4x100, ochranná duralová lyžina
/////ostré řízení (Saky)
Kola 7x15 ET25, obutí: zadní 205/50 R15, přední 195/45 R15
INTERIER
laminátové skořepinové sedačky na upravených držácích téměř na podlaze, 4 bodové pásy OMP (tloušťka 3") s centrálním zámkem, semišový volant (odsazení 90 mm) naklopen více na řidiče, řadicí páka na zvýšené konzoli, dlouhá ruční brzda, upravené budíky, ukazatel zařazené rychlosti (led display) atp...
KAROSERIE
Rám dle přílohy J, upravená přední kapota s otvory pro výstup vzduchu od chladiče, nádrž v kufru, macrolonová okna, předělané zadní čelo, horní držák převodovky, držáky přední nápravy posunuty o 35 mm výš, poupravená pedálová konzole atp ....
MOTOR A PŘEVODOVKA
motor je fabia 1,4, odlehčená klika svážená s řemenící a setrvačníkem (obojí také odlehčené), upravená prsa - vršek felicia kvůli rozdělovači, spodek fabia s olejovým čerpadlem fabia (dělal pan Dlouhý), v hlavě leštěné kanály, vačka 278, vyhozené hydroštely na zdvihátkách ...
AUTO NA PRODEJ
jak se zdá, málo kdo dá do kupy potřebné peníze, takže jsem se rozhodl dát celé auto za
+/- 65 tis
auto je na značkách, pojištění platím, ale už je delší dobu bez technické, to bude pak potřeba vyřešit
chybí dodělat:
rozvod vody, brzd, benzinu, doladit elektriku a pohrát si s interiérem, umístění sedačky atp.
Zadní náprava: trojúhelníková ramena, úhel osy kývání 10° (od příčné osy vozu), tlumiče HP RACING, dlouhé soutěžní dělané na zakázku na 130 LR, se skládanou pružinou, průměr pístnice 18 mm, výškově stavitelné (cca 200 mm) . V karoserii jsou zvony pro uchycení tlumiče, zvony jsou zároveň kotevní místa pro ochranný rám. Konstrukce zvonů a domků dává do budoucna možnost použití libovolných tlumičů a pružin bez zásahu do karoserie. Brzdy jsou kotoučové, hliníkové třmeny audi TT, hydraulická ruční brzda, destičky TEXTAR, rozvod pancéřovými hadicemi. Náboje 4x100 s rozšířením +17mm.
//////zadní ramena a držáky ( PM autosport), náboje (Saky)
Přední náprava: posunuta o 35mm do auta. Ramena a nápravnice vyztužena dle L/A. Řízení ostré (2,8 otáčky), tlumiče HP RACING s pístnicí 18 mm, pružiny HP RACING délka 220 mm (nejtvrdší verze pro asfaltovou rallye), Chlazené kotouče, 4pistkové rozšířené brzdiče, destičky TEXTAR, rozvod v pancéřových hadičkách, přívod vzduchu trubicemi ze zvětšených průduchů v čele, stabilizátor průměr 20, náboje 4x100, ochranná duralová lyžina
/////ostré řízení (Saky)
Kola 7x15 ET25, obutí: zadní 205/50 R15, přední 195/45 R15
INTERIER
laminátové skořepinové sedačky na upravených držácích téměř na podlaze, 4 bodové pásy OMP (tloušťka 3") s centrálním zámkem, semišový volant (odsazení 90 mm) naklopen více na řidiče, řadicí páka na zvýšené konzoli, dlouhá ruční brzda, upravené budíky, ukazatel zařazené rychlosti (led display) atp...
KAROSERIE
Rám dle přílohy J, upravená přední kapota s otvory pro výstup vzduchu od chladiče, nádrž v kufru, macrolonová okna, předělané zadní čelo, horní držák převodovky, držáky přední nápravy posunuty o 35 mm výš, poupravená pedálová konzole atp ....
MOTOR A PŘEVODOVKA
motor je fabia 1,4, odlehčená klika svážená s řemenící a setrvačníkem (obojí také odlehčené), upravená prsa - vršek felicia kvůli rozdělovači, spodek fabia s olejovým čerpadlem fabia (dělal pan Dlouhý), v hlavě leštěné kanály, vačka 278, vyhozené hydroštely na zdvihátkách ...
AUTO NA PRODEJ
jak se zdá, málo kdo dá do kupy potřebné peníze, takže jsem se rozhodl dát celé auto za
+/- 65 tis
auto je na značkách, pojištění platím, ale už je delší dobu bez technické, to bude pak potřeba vyřešit
chybí dodělat:
rozvod vody, brzd, benzinu, doladit elektriku a pohrát si s interiérem, umístění sedačky atp.