skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130
motor:
1,8 T, 110kw, 150 koní, 210Nm AGU
výfuk od turba priemer 55mm, sanie-šiška a preprogramovaná RJ na 132kw, 180 koní, 260Nm
Spojka a zotrvacnik original skoda 190mm, odpruzena lamela
prevodovka:
5kvalt 3,9, zaistené 3-kové kolečko, ocelové dekle diferaku, nová pevnostná šrobovina.
kolesá:
ats cup 7jx15 pneu 195/50/15
podvozok:
zapustená PN o 30mm do kasne + priečka medzi tlmičmi PN aj ZN, zrezané originál struny PN, nadvarené uši na priečke ZN o 11mm, PN a ZN po repase+vystužené ramená a nápravnica, silentbloky PN od pemita, nastavitelné tlmiče GAZ predok GT6-2241 a zadok GT6-2242, rozteč na kolesá 4x100-štifty, predné brzdy-prepojky na 4piestoch obloženie Ferodo premium a Ferodo kotúče, zadné Ferodo kotuce aj platnicky a strmene z octavie.
interiér:
ciferníky na budíkoch podsvietené aj ručičky s led, nejaký ten volant, fólie na oknách, elektrické okná, centrál, magicar-alarm+dialkový štart, nový ušitý strop, znižené nosníky na sedačky o 30mm nižšie, obe kolajnice sedačky so zaistením, nerezové lišty na prahoch
hudba:
rádio Kenwood repro Bose a Boschman
auto jazdí denne okrem zimy
motor:
1,8 T, 110kw, 150 koní, 210Nm AGU
výfuk od turba priemer 55mm, sanie-šiška a preprogramovaná RJ na 132kw, 180 koní, 260Nm
Spojka a zotrvacnik original skoda 190mm, odpruzena lamela
prevodovka:
5kvalt 3,9, zaistené 3-kové kolečko, ocelové dekle diferaku, nová pevnostná šrobovina.
kolesá:
ats cup 7jx15 pneu 195/50/15
podvozok:
zapustená PN o 30mm do kasne + priečka medzi tlmičmi PN aj ZN, zrezané originál struny PN, nadvarené uši na priečke ZN o 11mm, PN a ZN po repase+vystužené ramená a nápravnica, silentbloky PN od pemita, nastavitelné tlmiče GAZ predok GT6-2241 a zadok GT6-2242, rozteč na kolesá 4x100-štifty, predné brzdy-prepojky na 4piestoch obloženie Ferodo premium a Ferodo kotúče, zadné Ferodo kotuce aj platnicky a strmene z octavie.
interiér:
ciferníky na budíkoch podsvietené aj ručičky s led, nejaký ten volant, fólie na oknách, elektrické okná, centrál, magicar-alarm+dialkový štart, nový ušitý strop, znižené nosníky na sedačky o 30mm nižšie, obe kolajnice sedačky so zaistením, nerezové lišty na prahoch
hudba:
rádio Kenwood repro Bose a Boschman
auto jazdí denne okrem zimy
Janci398 - komentáře:
15:35:24
06.09.2009
06.09.2009
Janci398b
-> francomk: jaky tuzing, vsak zvonku mam iba kolesa a folie co je vidiet ako zmena nic viac...
22:29:54
03.09.2009
03.09.2009
francomk
-> Janci398b: Tak to teba som dneska ráno videl na hospodárskej? A ja reku, že čo to za tuzená škodovica Ale inak kolbúk dole, dobrý stroj
07:03:53
02.09.2009
02.09.2009
itchy
-> Janci398b: odloz mi zadnu hladku kapotu, nemozem ta nikde chytit, kde sa furt tulas?
23:23:17
01.09.2009
01.09.2009
Janci398b
-> MOLSO: neozilo, cert zemrel. stoji na dvore bez papierov v stadiu rozkladu
23:00:48
01.09.2009
01.09.2009
MOLSO
-> Janci398b: no super takze to zase ožilo
22:58:25
01.09.2009
01.09.2009
Janci398b
povoz ma 95 koni. za pomoc skladania kujem TT_daniel a Dodiusovi..... a mojej pravej nohe, ktora stlmila pad kluky na zem
19:07:53
19.08.2009
19.08.2009
Janci398b
nastupca nie, len povoz.
01:26:51
19.08.2009
19.08.2009
peter13789
-> škodec: ty si ho ešte nevidel??
19:10:58
18.08.2009
18.08.2009
škodec
-> Janci398b: coze to je...ze by novy nastupca?
13:48:50
17.04.2009
17.04.2009
Janci398b
jedine cenne co ma je benzin a aj to tak 10-15 litrov a to je 10-15 euro inak nist.. konec
23:17:03
16.04.2009
16.04.2009
peter13789
-> Janci398b: ale taká haraburda to neni .... to mi nehovor .. toto autíčko malo vždy dačo do seba .. a stále aj má ...
21:57:57
16.04.2009
16.04.2009
ToMi
-> Janci398b: Prečo toľko pesimizmu?
10:12:05
16.04.2009
16.04.2009
Janci398b
auto uz je v prdeli. dojazdiva. je to len crep kery ma uz len doveze z bodu A do budu B.
10:58:49
05.04.2009
05.04.2009
Janci398b
lahky zotrvak nie je na dlho, mne vydrzal 60 tisiv km ked to vsetko spocitam, ale uz len to ze je lahky tak kluka nevydrzi. kluka je uchytena len na 3 miestach z coho je jasne ze sa zohyba za normalnej jazdy a v otackach za ohyba velkou rychlostou a tak jedneho casu je to prestane bavit a puk. na to je tam taky tazky originalny zotrvak aby sa kluka roztacala pomalsie a vyhlo sa prudkym sekom do nej.
15:31:11
31.03.2009
31.03.2009
TT_daniel
-> suri: tak ja mam nevyvazeny a mam nabehanych s nim cca 15tisic km a v pohode...myslim si ze u jana mohla byt aj inde chyba...predsa ber to ze tocil na 5.stupni 6,5tisica tak neviem jak budes jazdit ty,ale ja toto nedosahujem ani v sne
15:18:42
31.03.2009
31.03.2009
suri
-> TT_daniel: práve nie , musel by som zháňať firmu .
15:16:51
31.03.2009
31.03.2009
TT_daniel
-> suri: ked mas moznost tak si ho daj vyvazit a nic nestratis
14:55:08
31.03.2009
31.03.2009
suri
-> Janci398b: to mi chceš natvrdiť že tých maximálne 10gr nevyváženosť zlomí kľuku? a nebude to tou 100 násobne väčšiou nevyváženosťou zotrváku? len sa informujem lebo ste tvrdili že vyvažovať zotrvák je zbytočné a ja sa potrebujem poradiť či teda vyvážiť alebo nie . nie som až tak múdry na motory ako vy . poraď díky
10:47:15
30.03.2009
30.03.2009
MOLSO
-> Janci398b: sak ty nevyvazujes
10:43:38
30.03.2009
30.03.2009
Janci398b
-> suri: asi to bude tym ze som mal blby starter a odral mi ozubenie na zotrvaku a tym zacal hadzat a pri vyssych otackach. roztriasol sa a zlomil kluku hned za loziskom v bloku. takze si budem muset prehodit veniec a dat to vyvazit.