
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor :
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
BORIN - RAPOUŠ - komentáře:
krasny stroj!

-> David9: Díky
Kolik mě to vyšlo ??? Moc peněz a 3,5 roku práce



no cau mas super auto kolko ta to asi vislo
-> Borin: no já tohle moc nemám rád jak se po tom začnou válet a dělat akční fotky. bejt to moje tak bych asi udělal trapas...a ten mikrofon po nich hodil
hele tak rapid je po hromadě,jezdí....takže teďka čekám na upload fotek jezevce v laku

hele tak rapid je po hromadě,jezdí....takže teďka čekám na upload fotek jezevce v laku


-> juris: To víš...celý moje auto je atrapa rapida



...kuwa atrapa



-> sep:
-> VeTëV:
-> Tuner#2:
-> Pitrys: Díky chlapy

-> Fifa: Rádo se stalo, taky dík za pokec
-> Max: Sem je málem trefil mikrofonem když sem je viděl jak si mi sedaj na blatníky
-> Kuba.K:
-> VeTëV:
-> Tuner#2:
-> Pitrys: Díky chlapy


-> Fifa: Rádo se stalo, taky dík za pokec

-> Max: Sem je málem trefil mikrofonem když sem je viděl jak si mi sedaj na blatníky



-> Kuba.K:

-> Borin: jo dobrý, jen by si se mohl ozvat někdy jen tak a nejen posílat přes ICQ odkaz na nové fotky

Borin---ten zadek auta je bomba!!!jinak mám new icq
-> Max:
dobryy.
Diky Borine za rady na sraze, urcite neco casem vyuziju

Diky Borine za rady na sraze, urcite neco casem vyuziju

-> Borin: beztak ti ty ženský to auto jen zamatlaly

-> Borin: Pěkný fotečky

-> Borin: jo pane tak todle vypada opravdu pekne - myslim ten fuk na zadi...

-> Borin: :ten výfuk vypadá hodně pěkně,zezadu decentní ale přitom zajímavý,povedlo se...
-> bitmap: Nejsem dobytek


Tyjo, hezka prace. Cekal jsem neco ve stylu podelnyho vejfuku s navarenym hadem na pravou stranu :)
-> Pavel Korbelář: Přidal sem ti to foto...je to tlumič na BMW...2trubky dovnitř a 2 ven se společným tlumičem...jeden vývod je přes vlnovec na parohy, 2 na koncovky a 4tej je zaslepenej...z koncovek se kouří stejně a zvuk to má decentně hlubokej, přesně takovej jakej sem si představoval...neřve to a neláká to na sebe extra pozornost...
-> Honza M: Díky
-> Max: Díky, taky nemusím laufy jak roura od kamen ve dvou exemplářích na každý straně...tyhle koncovky sou decentní a pěkný...co se týká modelek tak v ksichtu byly pěkně hnusný
-> Honza M: Díky


-> Max: Díky, taky nemusím laufy jak roura od kamen ve dvou exemplářích na každý straně...tyhle koncovky sou decentní a pěkný...co se týká modelek tak v ksichtu byly pěkně hnusný




-> Borin: ty dvě koncovky se mi líběj. Nic brutálního jak bejvá zvykem....že z toho lezou 4 roury...takový decentní a hezký. Jo a hele...ty holky sis taky plácal z laminátu ? ty se fakt povedly


-> Borin: Těch dvou výfuků jsem si ani nevšiml. Paráda
