skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor :
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
BORIN - RAPOUŠ - komentáře:
23:20:27
10.02.2009
10.02.2009
Kapřík
-> Karel.: kecá
22:29:08
10.02.2009
10.02.2009
Pavel P..
Borin - Král tuzerů 10.02.09 22:09:22 napsal:
→ Karel.: Ano…už na škodovky kašlu…
správně děláš.... ale nevim teda proč chceš jiný tlumiče na vlečku.
→ Karel.: Ano…už na škodovky kašlu…
správně děláš.... ale nevim teda proč chceš jiný tlumiče na vlečku.
22:11:21
10.02.2009
10.02.2009
Karel.
-> Borin - Král tuzerů: a máš ještě ten výfuk duplex? NPopřípadě jaká by byla cena, díky. Jinak velká škoda dle mě
22:09:22
10.02.2009
10.02.2009
Borin - Král tuzerů
-> Karel.: Ano...už na škodovky kašlu...
22:00:16
10.02.2009
10.02.2009
Karel.
-> Borin - Král tuzerů: počkej tys ho fakt zlikvidoval? není to škoda? Vždyť byl moc hezkej Nebo máš jinej plán s jinou šáde?
21:46:53
10.02.2009
10.02.2009
Borin - Král tuzerů
-> hany: Já v kovošrotu dělám tak sem to měl zadarmo a ještě sem dostal za železo...
20:46:43
10.02.2009
10.02.2009
hany
-> Borin - Král tuzerů: jenom by mi bylo líto těch 3000,- za likvidaci
21:30:50
09.02.2009
09.02.2009
Borin - Král tuzerů
-> hany: JJ a konečně budu mít klid
20:59:02
09.02.2009
09.02.2009
hany
-> Borin - Král tuzerů: konečně dobrej tah
22:30:09
08.02.2009
08.02.2009
Borin - Král tuzerů
-> hany: Připravuju to do šrotu
-> Bobesh: Čas už je, inspirace a nějaký peníze taky...
-> Bobesh: Čas už je, inspirace a nějaký peníze taky...
21:21:07
08.02.2009
08.02.2009
Bobesh
-> Borin - Král tuzerů: Teda těžko bych poznal pohárovýho krasavce. Co je,málo času,moc práce,nemáš inspiraci?
20:03:10
08.02.2009
08.02.2009
hany
-> Borin - Král tuzerů: fuuuj co to je za obludůůů
17:03:35
07.11.2008
07.11.2008
Borin - Král tuzerů
-> Max: Nejde tolik o to dělat 3 auta najednou, ale o to že by musel parkovat celej rok venku, a taky pro něj nebude moc využití...
06:17:20
07.11.2008
07.11.2008
Max
-> Borin: no já jsem měl jen takovou poznámku no.. .:-)
Určitě to neprodávej. Vim že s časem je to problém...dělat 3 auta najednou nejde...
Určitě to neprodávej. Vim že s časem je to problém...dělat 3 auta najednou nejde...
20:46:49
05.11.2008
05.11.2008
Borin - Král tuzerů
-> CHLUP: Fotit to nebudu, ale popíšu ti nynější podobu...komplet vykuchanej, vevnitř skladiště dílů, navařenej kus zadního blatníku jíný barvy, stejně jako jedny dveře a na střeše a kapotě je prach co se tam usadil za ten rok co takhle stojí...
17:52:05
05.11.2008
05.11.2008
CHLUP
Rapidaka ne asi jak vypada momentalne nebyl dloho nikde videt
21:23:27
04.11.2008
04.11.2008
Borin - Král tuzerů
-> CHLUP: Foto čeho ?
19:29:34
04.11.2008
04.11.2008
CHLUP
polsi polsi foto sem sem sem