skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor :
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
BORIN - RAPOUŠ - komentáře:
22:13:54
12.07.2006
12.07.2006
Wrcteam - zrušená registrace
sakra pekny bomba z ceho mas budiky?
18:50:37
12.07.2006
12.07.2006
brevid
-> Borin: Hodne moc pekny to mas, ta palubka obzvlast.....
18:05:00
12.07.2006
12.07.2006
Borin - Král tuzerů
-> Oliver: Díky...ty taky
17:15:56
12.07.2006
12.07.2006
Oliver
-> Borin: dooooost pekne to mas!!!!
15:34:23
12.07.2006
12.07.2006
Borin - Král tuzerů
-> KEAN: +-jo nebo jak moje auto někdo nazval "tuzing speciál"
15:29:52
12.07.2006
12.07.2006
KEAN
-> Borin: Takže šoukár
15:29:43
12.07.2006
12.07.2006
petřík
-> Borin: tak to jo.
15:29:00
12.07.2006
12.07.2006
Borin - Král tuzerů
-> petřík: Dík...proč bych se neměl bát ??? já s tím nejezdím denně na nákupy...
15:24:18
12.07.2006
12.07.2006
petřík
-> Borin: vypadá to fakt super!!!
P.S.: bodovýho systému se moc nebojíš co ? :)
P.S.: bodovýho systému se moc nebojíš co ? :)
14:33:46
12.07.2006
12.07.2006
Borin - Král tuzerů
Přidal sem fotku postupu práce na laminátech...
11:45:07
04.07.2006
04.07.2006
Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2: JJ basy mám moc instantní ...utěsnění mezi vestavbou a ozvučnicema bylo moc narychlo a podle toho to vypadalo že to podfukovalo holt v 5 sem utěsňoval pak doskládal interiér a v 8 jel Hrocháč
11:25:09
04.07.2006
04.07.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Borin: Na basech to chce zapracovat na utěsnění a možná zkusit ten bassreflex. Ona uzavřená ozvučnice je sice přesněnjší, ale má tvrdší a sušší basy, což některé muzice zas nesvědčí.
11:22:40
04.07.2006
04.07.2006
Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2: Díky od tebe to beru jako velkou poklonu...akorát ozvučnice předělám na BR protože v tý uzavřený nic moc...
10:25:17
04.07.2006
04.07.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Borin: Jak zvenku, tak zevnitř je to proti loňsku obrovský skok ku předu. Ještě to doladit a je to super a zvuk máš velmi pěkný.
19:55:03
03.07.2006
03.07.2006
Borin - Král tuzerů
-> Milos: Oproti minulýmu roku jen oprava laku (kromě jednoho prahu a jednoho zadního blatníku celá červenáú a maska + kola jinak asi nic
19:48:51
03.07.2006
03.07.2006
Milos
-> Borin: chvalyhodne na tom interieru je to , ze sis to navrhnul ,
a realizoval sam, trosku to dodelat, a je to super,
s karoserii si nedelal nic oproti minulemu roku ? to pusobilo jako uplne jine auto, nechce sa mi verit ze ot spravili len tie kolesa
a realizoval sam, trosku to dodelat, a je to super,
s karoserii si nedelal nic oproti minulemu roku ? to pusobilo jako uplne jine auto, nechce sa mi verit ze ot spravili len tie kolesa
10:12:06
03.07.2006
03.07.2006
Rumman
-> Borin: Teda,všechna čest,moc pěkný...
09:41:09
03.07.2006
03.07.2006
Mišák
-> Borin: Ten interiér je fakt nádhernej.