skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor :
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
BORIN - RAPOUŠ - komentáře:
10:39:45
20.06.2006
20.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luukkyy: Ale DSP zas taková novinka není - to už existuje hezkou řádku let.
09:58:53
20.06.2006
20.06.2006
Borin - Král tuzerů
-> Luukkyy: NJN pokrok
09:11:38
20.06.2006
20.06.2006
Luukkyy
-> Tuner#2: -> Borin: Diky. Člověk se chvíli přestane zajímat o auto audio, a už má takový mezery
18:30:10
19.06.2006
19.06.2006
Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2: Tak tohle je to lepší s kravinama akorát to zpoždění asi nevyužiju Má to i equalizér jako v kostele a má to zvuk jak když celý auto zavřu do hajzlu
17:36:59
19.06.2006
19.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luukkyy: No je to DSP aneb Digital Siglal Procesing/Procesor a je to na úpravu linkového signálu, když třeba chceš aby repro hrálo jen určité frekvenční pásmo, ty lepší umí i časové zpoždění signálu pro vyrovnání jiných délek vzdáleností od repro a podobné "kraviny"...
17:07:08
19.06.2006
19.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luukkyy: No je to DSP aneb Digital Siglal Procesing/Procesor a je to na úpravu linkového signálu, když třeba chceš aby repro hrálo jen určité frekvenční pásmo, ty lepší umí i časové zpoždění signálu pro vyrovnání jiných délek vzdáleností od repro a podobné "kraviny"...
17:00:45
19.06.2006
19.06.2006
Luukkyy
-> Borin: DPS procesor? Co to proboha je
17:36:13
16.06.2006
16.06.2006
Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2: To já taky aby se to s těma x kilama laminátu a jinejch kravin rozjelo
17:24:34
16.06.2006
16.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Borin: Asi tak, vždy se před jízdou pomodlím
17:20:04
16.06.2006
16.06.2006
Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2: Já s tím normal nejezdím takže budu +-klidnej..ono ale neklid ma snad každej myslící člověk co jezdí na podložkách...prostě je tam něco co tam nemá bejt
17:00:34
16.06.2006
16.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Borin: Jo jasně, ale pro ten pocit bezpečí :o)) ale jezdí takhle hodně aut, to je fakt.
16:58:13
16.06.2006
16.06.2006
Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2: Teď už to je jedno...myslím že se mic nestane za těch pár set km co za rok najedu...Stejně na nějaký sprinty nechodím a nekravím + auto na pole to není
16:54:31
16.06.2006
16.06.2006
Pavel P@nkáč
-> Tuner#2: Ok dík za objasnení
16:52:58
16.06.2006
16.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel Korbelář: Protože veškerý náraz kola přebírají na sřih jen šrouby, které jsou navíc v duralu - je otázka v jak pevném.
16:46:50
16.06.2006
16.06.2006
Pavel P@nkáč
-> TUNER: proc myslíš že podložky bez stredeni jsou výrazne nebezpecnejsí?
07:32:03
16.06.2006
16.06.2006
Borin - Král tuzerů
-> TUNER: Na origo bubnu taky středění není....uvidíme jak to bude vypadat...Vepředu bych to neriskoval
07:22:09
16.06.2006
16.06.2006
TUNER
-> Borin: To máš podložky bez středění?
Bůh s tebou chlapče...
Bůh s tebou chlapče...
19:30:35
15.06.2006
15.06.2006
Earl_Grey
-> Borin: Tak ty mám zatim v pohodě.Jsem s nima za dobře ale jak vyjedu někam dál tak je se mnou amen