BORIN - RAPOUŠ BORIN - RAPOUŠ

komentáře | popis | fotky | Borin - Král tuzerů | 06.03.10 20:29 | 163x v oblíbených
Motor :



ve výstavbě...



- 742.136

- duralové řemenice

- alternátor 70A Valeo





Převodovka :



- rapidí 5q 3,9 po GO

- nový čssr silentblok





Přední náprava :



- komplet obrokovaná

- části ve žlutém zinku

- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)

- zinkované části nastříkané základem Formex

- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)

- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení

- vyztužené misky dorazů v nápravnici

- převařené misky dorazů v rameni

- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů

- odlehčené přední náboje

- pružiny 230mm Saky

- stabilizátor 18mm Saky

- jednoduché kotouče Ferodo

- destičky Ferodo

- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)

- upravené a zesílené uložení tlumičů

- 4pístové brzdiče po kompletní GO

- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem

- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry

- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny

- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení





Zadní náprava :



- kompletně obrokovaná

- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)

- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)

- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii

- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)

- šikmá ramena vyztužena

- nové silentbloky šikmých ramen

- nová ložiska

- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru

- pružiny kyvka

- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti

- upravené a zesílené uložení tlumičů

- repase poloos + nové homokineťáky

- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny







Karoserie :



- kompletně po GO

- zavařené žlábky na střeše

- protažená kapota

- zavařený výklenek SPZ

- sportovní alu víčko nádrže

- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo

- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)

- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče



Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...







Interiér :



ve výstavbě...





Audio :



- Rádio : Alpine 9813rb

- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm

- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6

- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"

- Kapacitor Alfatec 1F

- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate











Trocha historie
Tuning Rozkoš 9 - 3

BORIN - RAPOUŠ - komentáře:

10:39:45
20.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luukkyy: Ale DSP zas taková novinka není - to už existuje hezkou řádku let.4
09:58:53
20.06.2006
Borin - Král tuzerů
-> Luukkyy: NJN pokrok 4 1
09:11:38
20.06.2006
Luukkyy
-> Tuner#2: -> Borin: Diky. Člověk se chvíli přestane zajímat o auto audio, a už má takový mezery 10
18:30:10
19.06.2006
Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2: Tak tohle je to lepší s kravinama akorát to zpoždění asi nevyužiju 3 3 3 Má to i equalizér jako v kostele a má to zvuk jak když celý auto zavřu do hajzlu 3 3 3
17:36:59
19.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luukkyy: No je to DSP aneb Digital Siglal Procesing/Procesor a je to na úpravu linkového signálu, když třeba chceš aby repro hrálo jen určité frekvenční pásmo, ty lepší umí i časové zpoždění signálu pro vyrovnání jiných délek vzdáleností od repro a podobné "kraviny"...
17:07:08
19.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luukkyy: No je to DSP aneb Digital Siglal Procesing/Procesor a je to na úpravu linkového signálu, když třeba chceš aby repro hrálo jen určité frekvenční pásmo, ty lepší umí i časové zpoždění signálu pro vyrovnání jiných délek vzdáleností od repro a podobné "kraviny"...
17:00:45
19.06.2006
Luukkyy
-> Borin: DPS procesor? Co to proboha je 9
17:36:13
16.06.2006
Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2: 3 3 3 To já taky aby se to s těma x kilama laminátu a jinejch kravin rozjelo 3 3 3
17:24:34
16.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Borin: Asi tak, vždy se před jízdou pomodlím 4
17:20:04
16.06.2006
Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2: Já s tím normal nejezdím takže budu +-klidnej..ono ale neklid ma snad každej myslící člověk co jezdí na podložkách...prostě je tam něco co tam nemá bejt 1
17:00:34
16.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Borin: Jo jasně, ale pro ten pocit bezpečí :o)) ale jezdí takhle hodně aut, to je fakt.
16:58:13
16.06.2006
Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2: Teď už to je jedno...myslím že se mic nestane za těch pár set km co za rok najedu...Stejně na nějaký sprinty nechodím a nekravím + auto na pole to není 4 1
16:54:31
16.06.2006
Pavel P@nkáč
-> Tuner#2: Ok dík za objasnení4
16:52:58
16.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel Korbelář: Protože veškerý náraz kola přebírají na sřih jen šrouby, které jsou navíc v duralu - je otázka v jak pevném.
16:46:50
16.06.2006
Pavel P@nkáč
-> TUNER: proc myslíš že podložky bez stredeni jsou výrazne nebezpecnejsí?
07:32:03
16.06.2006
Borin - Král tuzerů
-> TUNER: Na origo bubnu taky středění není....uvidíme jak to bude vypadat...Vepředu bych to neriskoval
07:30:57
16.06.2006
Borin - Král tuzerů
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
07:28:59
16.06.2006
Borin - Král tuzerů
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
07:22:09
16.06.2006
TUNER
-> Borin: To máš podložky bez středění?9

Bůh s tebou chlapče...
19:30:35
15.06.2006
Earl_Grey
-> Borin: Tak ty mám zatim v pohodě.Jsem s nima za dobře ale jak vyjedu někam dál tak je se mnou amen
Extreme Tyres