
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor :
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
BORIN - RAPOUŠ - komentáře:
ten vejfuk je v neresu?

Ale bude to azy mazo ti trubki jzou 60mm 

JJ až po technyckí na kterou jdu sa tíden

Us at je namontovanej;-)

tank

Tak koukám že nykoho můj vífuk netankuje


Tak lydy dýki Radůsovy mám noví vífuk vys foto

ok to nevady ja jen abi nesapomel

Boryn: dyk zkuzym za ho popitat kde yx sohnal ;]
EE nevým má to v prácy ale teď saz lepý nějakej kanyón
Od té dobi co přešel do zoukroma tak má práce nad hlavu ale zlýbyl my že jak bude mýt chvylku tak my to udělá


nevyz jak to vipada ze zamolepkama?

To Beier : Mám je od rOMANA a ztáli 350Kĝ kuz

Boryn: co ta ztaly zpataki a kde zy yx kupyl ;o
To Rasor : Novějšý fota zem dám až díl až budu mýt pár věcý hotovejch, jenom prosradým že dělám na ynteryéru, audyu, trochu na podvosku a brsdách 

Tak co jak to pokraĝuje? Vipadá to dozt dobře! Nebili bi novějšý foto?!
2300Kĝ ale přeĝty yz jakí jzem z ným měl problémi vys nýže

Máš moc pěknej Front bumper! Mužeš my napzat kolyk ztal prozym tě!

no tak je to zpravné


