skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Trocha povídání aneb co předcházelo
Škodovky odjakživa patřily do naší rodiny. Začalo to Spartakem přes Octavii combi (to jsem ještě nebyl na světě) po Š100. Tu táta koupil v roce 1975 novou. S ní jsem se učil jezdit, když mi bylo nějakých 14 let. Po získání řidičáku v roce 1996 jsem s ní jezdil asi 2 roky. Celou dobu jezdila bez problémů, bohužel taky téměř bez dalšího opečovávání. Byl to dělník. Po 23 letech provozu už bylo jasné, že přes síto STK neproleze. Šla do světa na ND.
Od bráchy, který si koupil po starším pánovi zachovalé Fáčko (po 8-mi letech 20tis. km), k nám došla jeho Š 105L. Byla r.v. 1987 a tehdy v roce 1998 měla na tachometru 48tis. km. Měla trochu chycený přední blatníky, ale ty jsme sundali a opravili. Doufali jsme, že vydrží alespoň 2 roky. Nakonec tam původní pletařina zůstala až do konce. S tou jsem propadl škodovkám definitivně. Začal více pronikat do techniky a úprav za pomoci stejně postižených kamarádů z okolí. Taky jsme začali jezdit na srazy a na řadu přišly i první drobné úpravičky. Ale nebylo to moje auto a tím jsem byl omezen. Snil jsem o tom, jak si po škole koupím nějakou leštěnku, kterou budu opečovávat a mít ji pro radost.
Takže po škole ke konci léta 2001 jsem začal hledat. Chtěl jsem sedana 130 nebo nejlépe 136. Narazil jsem na nádhernou Š136, najeto 35tis km, ale ten stařík ji nechtěl prodat, ze jí dá dceři . Několikrát jsem mu volal, přemlouval, ale bylo to marný. Pak se mi začaly více líbit Rapidy. Obvolal a objezdil jsem několik inzerátů, ale stav těch aut byl horší než naše tehdy ještě solidní Š105. Jako na potvoru nic kloudnýho. Jeden kus dle telefonu vypadal lákavě. Po důchodci, najeto 45t km, garážovaný..... Jenže ve vlhké stodole bez podlahy, lemy blatníků plné bláta, pod lištami u oken začínala koroze, spodek orezlý
Pak se na mě usmálo štěstí. Narazil jsem na jeden exemplář s najetými 41tis. km. Byl po starší paní, poměrně zachovalý. Bála se v zimě jezdit. Sice mi trochu bylo líto, že to není 136-ka a měl pár šrámků na těle. Ale už jsem moc chtěl svoje vlastní autíčko.
A tak v březnu 2002 jsem si přivezl svého Rapida. Záměr byl od začátku jasný a všechny doma jsem na to připravil. Hlavně děkuju tátovi, že jsem mohl jeho auto využívat až do jara 2004, než jsem si koupil svoje další auto pro běžné používání. Nakonec se táta ptal mě, když chtěl někam jet.
Snad jako každý mlaďas, trošku jsem Rapida „vylepšil“. Ale od začátku jsem pamatoval na to, aby vše bylo vratné. Auto dostalo:
-boční bílý blinkry (přední už tam byly)
-žárovky H4 Bosch Super Blue
-vnější kliky Fávo ´94
-dvouvláknovky (zdvojené brzdovky)
-hliníkový koberečky (od KamilX)
-snížení předku cca o 1 závit (předek klesl o 70mm)
-kopretiny s novými pneu Brilantis 175/70 R13
-pletivo do masky chladiče (už je pryč)
-výfuk s koncovkou 80mm
-víčko nádrže s klubovým alu dekorem
Ten rok jsem s ním najel 4500 km, což je dosud za rok nejvíce a asi to už nikdy nepřekonám
2003:
Přes zimu jsem koupil zrcátka Beskyd sport, které jsou stále ve skříni, tlumiče HP sporting, repro Sinus Live 13iL (od Tunera#2) zabudované pod sedačky, výztuhy náprav (taky stále ve skříni). Prodal jsem kopretiny a koupil Apolla, které se mi líbily víc. A taky nové rádio Clarion BD 329 RG. Do předních blinkrů putovaly diademy a na nápravy tlumiče HP sporting. Taky jsem konečně nabarvil brzdiče a bubny.
Na jaře jsem sehnal motor z feliny MPi, který měl najeto 20tis. km. Ale nakonec jsem ho do auta nedal. Porušil bych tím charakter Rapida. Motor později putoval do Žlutky. A já sháněl origo 742.136 . Na podzim mi chytla nějaká depka a chtěl jsem Rapida prodat. Podal jsem i inzerát. Naštěstí jsem se z toho vyléčil a neprodal. Dneska vím, že by mi to pěkně štvalo
2004:
V lednu jsem narazil na jeden inzerát na motor 742.136. Byl od Waciho z Rebelů a jak to bylo možný, jel jsem pro něj. Jakmile jsem dořešil problémy kolem nového spotřebáku, začal jsem s výměnou motoru, abych na sraz v Běšinech jel s lepším (a také se blížila STK). Ale nastaly komplikace. Při vyndavání motoru, zůstala ve spojce mrkev z převodovky. A bylo jasno - jde ven i převodovka. I po těch pár kilometrech byla slušně špinavá a propouštěla olej. Odvezl jsem jí jednomu šikovnému pánovi, který dal vše do pořádku. Sám řekl, že je na ní vidět, že má prd najeto. Pak už to bylo rychle zpět, výfuk s koncovkou nahradil naprosto sériový. A hurá na STK. Tam mi potěšili. Nechápali, že ještě takový Rapid existuje, že z něj neukápne ani kapička… Čili protokol z STK byl bez jakékoliv závady. Přes zimu jsem si objednal SPZ-ku se svým nickem.
2005:
Při každoroční výměně oleje jsem vyměnil rozvody. Nebyly ještě nejhorší, ale s novýma to je lepší. V létě ( 25.6.05) jsem překonal magickou hranici 50tis. km. A teď už to půjde - 60, 70, 80. Radši na to nemyslet.
2006:
Zjistil, že už prosakují původní hadičky u HBV. Následovala výměna hadiček (díky Pilot105) u HBV a spojkového válce + výměna HBV, nová brzdovka, podložky pod stabilizátor, výměna těsnění hlava-sání+výfuk a olej v motoru...
Na podzim 2006 jsem vyměnil bílé blinkry za seriové a začala renovace Apoll. Rapid dostal přechodně plecháče.
2007:
Kola prošla renovací - černý komax a odvezení na leštění (www.lestimekola.cz). Po přivezení jsem obul nové pneu 185/70 R13. Trochu jsem vyčistil auto zespod, za ta leta je zaprášený - fuj
10.4.07 konečně kola dostala tolik potřebné pokličky, vzadu s podložkou 84 x 71, tloušťka 12mm. Dále byl namontován nový startér s reduktorem.
14.4.07 nasazeny nový kolečka komplet :-)
KW19 vyměněno tuning (tuzing???) víčko nádrže za původní
Před třemi lety jsem nesmyslně prodal původní motor 130. Naštěstí se mi vrátil zpět :-)
2008:
Pro sezonu 2008 jsem připravil malé vylepšení. Opět se jedná o malé skoro nepostřhnutelné věci.
31.3.2008 přišly koberečky www.newman-tuning.com/
Spároval jsem mlhovky, vrátil původní kliky dveří a zadní štítek dle typu
16.5.2008 Rapid slaví 20. narozeniny tak mu přeji hodně šťastných kilometrů bez nehod, pěkné silnice, málo koroze a zdravý pohon. K výročí dostal nová originální zadní světla (do skladu), katalog náhradních dílů, výroční SPZtku a zpět polici pod přístrojovku.
23.5.2008 jsem nalepil štítky karosárny na B sloupek (repliky, originály jsou schovaný)
2009:
Čistota je prý půl zdraví. A tak jsem čistil :-)
Spodek vyčistěn, předělán vzhled brzd do originálu, držáky motoru, příčka motoru a poloosy zpět v černé barvě, namontovány přední pružiny od Sakyho, výrobu zadních jsem zatím odložil. Nakonec proběhlo oživení barvy látka zadních opěradel
Na podzim se mi podařilo sehnat část látky pro čalounění sedadel a po sléze nová zadní sedadla.
2010:
Sem tam se projet a to bude vše. A ani těch jízd moc nebylo. Najeto pouze 970 km
2011:
Čeká mě výměna oleje, hrubá kontrola a hurá na silnice. Ale až se pořádně smyje sůl.
24.9.2011 překročena hranice 59.000 km. Takže příští rok by se mohlo překulit šedesát tisíc
2012:
Přední pružiny zpět
4.9.2012 byla pokořena hranice 60000 km, celkem spolu máme najeto něco málo přes 18000 km
2013:
Letos byla bídná sezona. Pouhých 331 km
2014:
Trošku lepší, 966 km
2015:
NIc zásadního
2016:
Na jaře kontrola spodku, sundání kol a vyčištění
2017:
Uklizena pravá polovina garáže, hned vypadá lépe
2018:
A je to tady - Rapid dosáhl veteránského věku
6.1. prohlídka komisařem
8.2. získání klubové veteránské testace
18.4. nový akumulátor
2019:
2020:
najeto pouhých 32km
2021:
2022:
najeto nejméně za ty roky, pouhých 27km
2023:
po dlouhých letech překročena "magická" hranice 1000 km za sezónu, přesně 1031 km
2024:
Letos byla stagnace, 298km
_________________________ __________________________ __________________________ ______
Přehled akcí s Rapidem:
2002 :
Rual Klatovy (předsraz Běšiny), Knížecí rybník Tábor (FCC), Štílec, Běšiny
2003 :
Běšiny, Štílec, Běšiny
2004 :
Štílec
2005 :
Běšiny, Doksy, Běšiny
2006 :
Běšiny, Doksy, Běšiny, Doksy
2007 :
Běšiny, Doksy, Lužná (jarní setkání Felicia Coupe Klubu CZ), NAŠE SVATBA :-), 5th SKODA VIRT sraz, Běšiny
2008 :
Běšiny, SKODAHOME, Doksy, Běšiny
2009 :
Běšiny, SKODAHOME, jarní setkání Felicia Coupe Klubu CZ, 44. celostátní sraz Felicia Coupe Klubu CZ (Velký vír), Běšiny
2010 :
Běšiny, 45. celostátní sraz Felicia Coupe Klubu CZ (Mělník)
2011 :
Běšiny, 46. celostátní sraz Felicia Coupe Klubu CZ (Tábor), Běšiny
2012 :
VI. orientační jízda Rokycanskem, Běšiny, 47. celostátní sraz Felicia Coupe Klubu CZ (Butov), Běšiny
2013 :
Běšiny
2014 :
Jarní setkání Felicia Coupe Klubu CZ, Běšiny, III. sraz vozů Škoda Garde a Rapid
2015 :
Běšiny
2016 :
Hnačov, Běšiny, Běšiny
2017 :
Jarní setkání Felicia Coupe Klubu CZ, Běšiny
2018 :
XVIII. Orientační jízda Rokycanskem, Běšiny
2019 :
sraz myčka Tesco, zahajovací večer Škoda Tour 2019
2020:
-----
2021:
Běšiny
2022:
-----
2023:
Běšiny, sraz veteránů na vsi, focení kalendáře Škodateam, návštěva soukromé sbírky O.K., Běšiny, sraz veteránů Hřebečníky
2024:
Retrogarážovky Šťáhlavy
Úspěchy v audio soutěži (zatím pouze z Běšin)
- podzim 2006........... 2. místo (ze 14)
- jaro 2007................ 2. místo (z 10)
- podzim 2007........... 1. místo (ze 7)
- podzim 2008........... 1. místo (ze 7)
- jaro 2009................ 3. místo (ze 13)
- podzim 2009........... 2. místo (ze 11)
- jaro 2010.................1. místo (z 9)
- jaro 2011.................1. místo (z 8)
- podzim 2011............2. místo (z 13)
- jaro 2012.................2. místo (z 10)
- podzim 2012............2. místo (z 11)
- podzim 2013............1. místo (z 4) skoro byla bedna :-)
- podzim 2014............1. místo (z 10)
- podzim 2015............2. místo (ze 7)
- jaro 2016.................3. místo (z 10)
- podzim 2016............2. místo (z 10)
- jaro 2017.................2. místo (z 10)
- jaro 2018.................1. místo (z 9)
- jaro 2021.................2. místo (z 5)
pozn. - POZOR: bráno od zadu :-)
Malá ukázka - natočeno foťákem, takže skutečnost je ještě lepší :-)
Škodovky odjakživa patřily do naší rodiny. Začalo to Spartakem přes Octavii combi (to jsem ještě nebyl na světě) po Š100. Tu táta koupil v roce 1975 novou. S ní jsem se učil jezdit, když mi bylo nějakých 14 let. Po získání řidičáku v roce 1996 jsem s ní jezdil asi 2 roky. Celou dobu jezdila bez problémů, bohužel taky téměř bez dalšího opečovávání. Byl to dělník. Po 23 letech provozu už bylo jasné, že přes síto STK neproleze. Šla do světa na ND.
Od bráchy, který si koupil po starším pánovi zachovalé Fáčko (po 8-mi letech 20tis. km), k nám došla jeho Š 105L. Byla r.v. 1987 a tehdy v roce 1998 měla na tachometru 48tis. km. Měla trochu chycený přední blatníky, ale ty jsme sundali a opravili. Doufali jsme, že vydrží alespoň 2 roky. Nakonec tam původní pletařina zůstala až do konce. S tou jsem propadl škodovkám definitivně. Začal více pronikat do techniky a úprav za pomoci stejně postižených kamarádů z okolí. Taky jsme začali jezdit na srazy a na řadu přišly i první drobné úpravičky. Ale nebylo to moje auto a tím jsem byl omezen. Snil jsem o tom, jak si po škole koupím nějakou leštěnku, kterou budu opečovávat a mít ji pro radost.
Takže po škole ke konci léta 2001 jsem začal hledat. Chtěl jsem sedana 130 nebo nejlépe 136. Narazil jsem na nádhernou Š136, najeto 35tis km, ale ten stařík ji nechtěl prodat, ze jí dá dceři . Několikrát jsem mu volal, přemlouval, ale bylo to marný. Pak se mi začaly více líbit Rapidy. Obvolal a objezdil jsem několik inzerátů, ale stav těch aut byl horší než naše tehdy ještě solidní Š105. Jako na potvoru nic kloudnýho. Jeden kus dle telefonu vypadal lákavě. Po důchodci, najeto 45t km, garážovaný..... Jenže ve vlhké stodole bez podlahy, lemy blatníků plné bláta, pod lištami u oken začínala koroze, spodek orezlý
Pak se na mě usmálo štěstí. Narazil jsem na jeden exemplář s najetými 41tis. km. Byl po starší paní, poměrně zachovalý. Bála se v zimě jezdit. Sice mi trochu bylo líto, že to není 136-ka a měl pár šrámků na těle. Ale už jsem moc chtěl svoje vlastní autíčko.
A tak v březnu 2002 jsem si přivezl svého Rapida. Záměr byl od začátku jasný a všechny doma jsem na to připravil. Hlavně děkuju tátovi, že jsem mohl jeho auto využívat až do jara 2004, než jsem si koupil svoje další auto pro běžné používání. Nakonec se táta ptal mě, když chtěl někam jet.
Snad jako každý mlaďas, trošku jsem Rapida „vylepšil“. Ale od začátku jsem pamatoval na to, aby vše bylo vratné. Auto dostalo:
-boční bílý blinkry (přední už tam byly)
-žárovky H4 Bosch Super Blue
-vnější kliky Fávo ´94
-dvouvláknovky (zdvojené brzdovky)
-hliníkový koberečky (od KamilX)
-snížení předku cca o 1 závit (předek klesl o 70mm)
-kopretiny s novými pneu Brilantis 175/70 R13
-pletivo do masky chladiče (už je pryč)
-výfuk s koncovkou 80mm
-víčko nádrže s klubovým alu dekorem
Ten rok jsem s ním najel 4500 km, což je dosud za rok nejvíce a asi to už nikdy nepřekonám
2003:
Přes zimu jsem koupil zrcátka Beskyd sport, které jsou stále ve skříni, tlumiče HP sporting, repro Sinus Live 13iL (od Tunera#2) zabudované pod sedačky, výztuhy náprav (taky stále ve skříni). Prodal jsem kopretiny a koupil Apolla, které se mi líbily víc. A taky nové rádio Clarion BD 329 RG. Do předních blinkrů putovaly diademy a na nápravy tlumiče HP sporting. Taky jsem konečně nabarvil brzdiče a bubny.
Na jaře jsem sehnal motor z feliny MPi, který měl najeto 20tis. km. Ale nakonec jsem ho do auta nedal. Porušil bych tím charakter Rapida. Motor později putoval do Žlutky. A já sháněl origo 742.136 . Na podzim mi chytla nějaká depka a chtěl jsem Rapida prodat. Podal jsem i inzerát. Naštěstí jsem se z toho vyléčil a neprodal. Dneska vím, že by mi to pěkně štvalo
2004:
V lednu jsem narazil na jeden inzerát na motor 742.136. Byl od Waciho z Rebelů a jak to bylo možný, jel jsem pro něj. Jakmile jsem dořešil problémy kolem nového spotřebáku, začal jsem s výměnou motoru, abych na sraz v Běšinech jel s lepším (a také se blížila STK). Ale nastaly komplikace. Při vyndavání motoru, zůstala ve spojce mrkev z převodovky. A bylo jasno - jde ven i převodovka. I po těch pár kilometrech byla slušně špinavá a propouštěla olej. Odvezl jsem jí jednomu šikovnému pánovi, který dal vše do pořádku. Sám řekl, že je na ní vidět, že má prd najeto. Pak už to bylo rychle zpět, výfuk s koncovkou nahradil naprosto sériový. A hurá na STK. Tam mi potěšili. Nechápali, že ještě takový Rapid existuje, že z něj neukápne ani kapička… Čili protokol z STK byl bez jakékoliv závady. Přes zimu jsem si objednal SPZ-ku se svým nickem.
2005:
Při každoroční výměně oleje jsem vyměnil rozvody. Nebyly ještě nejhorší, ale s novýma to je lepší. V létě ( 25.6.05) jsem překonal magickou hranici 50tis. km. A teď už to půjde - 60, 70, 80. Radši na to nemyslet.
2006:
Zjistil, že už prosakují původní hadičky u HBV. Následovala výměna hadiček (díky Pilot105) u HBV a spojkového válce + výměna HBV, nová brzdovka, podložky pod stabilizátor, výměna těsnění hlava-sání+výfuk a olej v motoru...
Na podzim 2006 jsem vyměnil bílé blinkry za seriové a začala renovace Apoll. Rapid dostal přechodně plecháče.
2007:
Kola prošla renovací - černý komax a odvezení na leštění (www.lestimekola.cz). Po přivezení jsem obul nové pneu 185/70 R13. Trochu jsem vyčistil auto zespod, za ta leta je zaprášený - fuj
10.4.07 konečně kola dostala tolik potřebné pokličky, vzadu s podložkou 84 x 71, tloušťka 12mm. Dále byl namontován nový startér s reduktorem.
14.4.07 nasazeny nový kolečka komplet :-)
KW19 vyměněno tuning (tuzing???) víčko nádrže za původní
Před třemi lety jsem nesmyslně prodal původní motor 130. Naštěstí se mi vrátil zpět :-)
2008:
Pro sezonu 2008 jsem připravil malé vylepšení. Opět se jedná o malé skoro nepostřhnutelné věci.
31.3.2008 přišly koberečky www.newman-tuning.com/
Spároval jsem mlhovky, vrátil původní kliky dveří a zadní štítek dle typu
16.5.2008 Rapid slaví 20. narozeniny tak mu přeji hodně šťastných kilometrů bez nehod, pěkné silnice, málo koroze a zdravý pohon. K výročí dostal nová originální zadní světla (do skladu), katalog náhradních dílů, výroční SPZtku a zpět polici pod přístrojovku.
23.5.2008 jsem nalepil štítky karosárny na B sloupek (repliky, originály jsou schovaný)
2009:
Čistota je prý půl zdraví. A tak jsem čistil :-)
Spodek vyčistěn, předělán vzhled brzd do originálu, držáky motoru, příčka motoru a poloosy zpět v černé barvě, namontovány přední pružiny od Sakyho, výrobu zadních jsem zatím odložil. Nakonec proběhlo oživení barvy látka zadních opěradel
Na podzim se mi podařilo sehnat část látky pro čalounění sedadel a po sléze nová zadní sedadla.
2010:
Sem tam se projet a to bude vše. A ani těch jízd moc nebylo. Najeto pouze 970 km
2011:
Čeká mě výměna oleje, hrubá kontrola a hurá na silnice. Ale až se pořádně smyje sůl.
24.9.2011 překročena hranice 59.000 km. Takže příští rok by se mohlo překulit šedesát tisíc
2012:
Přední pružiny zpět
4.9.2012 byla pokořena hranice 60000 km, celkem spolu máme najeto něco málo přes 18000 km
2013:
Letos byla bídná sezona. Pouhých 331 km
2014:
Trošku lepší, 966 km
2015:
NIc zásadního
2016:
Na jaře kontrola spodku, sundání kol a vyčištění
2017:
Uklizena pravá polovina garáže, hned vypadá lépe
2018:
A je to tady - Rapid dosáhl veteránského věku
6.1. prohlídka komisařem
8.2. získání klubové veteránské testace
18.4. nový akumulátor
2019:
2020:
najeto pouhých 32km
2021:
2022:
najeto nejméně za ty roky, pouhých 27km
2023:
po dlouhých letech překročena "magická" hranice 1000 km za sezónu, přesně 1031 km
2024:
Letos byla stagnace, 298km
_________________________ __________________________ __________________________ ______
Přehled akcí s Rapidem:
2002 :
Rual Klatovy (předsraz Běšiny), Knížecí rybník Tábor (FCC), Štílec, Běšiny
2003 :
Běšiny, Štílec, Běšiny
2004 :
Štílec
2005 :
Běšiny, Doksy, Běšiny
2006 :
Běšiny, Doksy, Běšiny, Doksy
2007 :
Běšiny, Doksy, Lužná (jarní setkání Felicia Coupe Klubu CZ), NAŠE SVATBA :-), 5th SKODA VIRT sraz, Běšiny
2008 :
Běšiny, SKODAHOME, Doksy, Běšiny
2009 :
Běšiny, SKODAHOME, jarní setkání Felicia Coupe Klubu CZ, 44. celostátní sraz Felicia Coupe Klubu CZ (Velký vír), Běšiny
2010 :
Běšiny, 45. celostátní sraz Felicia Coupe Klubu CZ (Mělník)
2011 :
Běšiny, 46. celostátní sraz Felicia Coupe Klubu CZ (Tábor), Běšiny
2012 :
VI. orientační jízda Rokycanskem, Běšiny, 47. celostátní sraz Felicia Coupe Klubu CZ (Butov), Běšiny
2013 :
Běšiny
2014 :
Jarní setkání Felicia Coupe Klubu CZ, Běšiny, III. sraz vozů Škoda Garde a Rapid
2015 :
Běšiny
2016 :
Hnačov, Běšiny, Běšiny
2017 :
Jarní setkání Felicia Coupe Klubu CZ, Běšiny
2018 :
XVIII. Orientační jízda Rokycanskem, Běšiny
2019 :
sraz myčka Tesco, zahajovací večer Škoda Tour 2019
2020:
-----
2021:
Běšiny
2022:
-----
2023:
Běšiny, sraz veteránů na vsi, focení kalendáře Škodateam, návštěva soukromé sbírky O.K., Běšiny, sraz veteránů Hřebečníky
2024:
Retrogarážovky Šťáhlavy
Úspěchy v audio soutěži (zatím pouze z Běšin)
- podzim 2006........... 2. místo (ze 14)
- jaro 2007................ 2. místo (z 10)
- podzim 2007........... 1. místo (ze 7)
- podzim 2008........... 1. místo (ze 7)
- jaro 2009................ 3. místo (ze 13)
- podzim 2009........... 2. místo (ze 11)
- jaro 2010.................1. místo (z 9)
- jaro 2011.................1. místo (z 8)
- podzim 2011............2. místo (z 13)
- jaro 2012.................2. místo (z 10)
- podzim 2012............2. místo (z 11)
- podzim 2013............1. místo (z 4) skoro byla bedna :-)
- podzim 2014............1. místo (z 10)
- podzim 2015............2. místo (ze 7)
- jaro 2016.................3. místo (z 10)
- podzim 2016............2. místo (z 10)
- jaro 2017.................2. místo (z 10)
- jaro 2018.................1. místo (z 9)
- jaro 2021.................2. místo (z 5)
pozn. - POZOR: bráno od zadu :-)
Malá ukázka - natočeno foťákem, takže skutečnost je ještě lepší :-)
MATTESS / Rapid 130(6) ´88 - komentáře:
00:38:06
16.09.2003
16.09.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
no hasici sprej PYROCOOL, jukni na www.meap.cz/u-geen/.../sh
owpict.php?sekce=5&am... do prihradky respektive pod prihradku spolujezdce.
14:37:54
15.09.2003
15.09.2003
MATTESS
-> Tomáš Černý: Nejak nechapu. Coze tam mam?
00:09:13
06.09.2003
06.09.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
MATTESS: chvalim Pyrocool v aute, tak by to melo byt (myslym aspoň tak by to melo byt)
10:06:58
17.07.2003
17.07.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
U-Geen: asi se někde toulal :o)) , ještě jednou dík za foto.
18:30:56
16.07.2003
16.07.2003
U-Geen
Ne že bych neměl čas ale ten mejl přišel až ve 2:38
10:11:06
16.07.2003
16.07.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
No konečně :o)) pěkný fotky. Asi mě to budeš muset taky dnes zkomprimovat, protože U-Geen asi na mě nemá čas
08:36:20
16.07.2003
16.07.2003
MATTESS
Diky, tyhle se mi taky libi vic (ale hur se cisti )
07:55:47
16.07.2003
16.07.2003
KamilX
Když porovnám ty starý kola a tyhle... POLEPŠIL sis!!!
07:44:53
16.07.2003
16.07.2003
MATTESS
A juknete se di id karty, mam tam svuj xichtik
07:39:53
16.07.2003
16.07.2003
MATTESS
Tak konecne novy fotky. Tak se juknete
11:02:46
10.07.2003
10.07.2003
MATTESS
Snad tento weekend si konecne pujcim fotak, umeju to a poslu fotky. Uz mi to taky docela stve , ze tu mam porad stary
08:00:12
10.07.2003
10.07.2003
KamilX
Radku, fakt by jsi sem měl poslat nový fotky. Kdy se na to chystáš
18:14:19
01.05.2003
01.05.2003
Rapid
tak už to konečně nafoť!!! chci videt jak to vypada na těch Apolech!
11:11:51
17.04.2003
17.04.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Hele koukam že má Mattess nový popis auta a dokonce na mě nezapoměl
07:47:52
03.04.2003
03.04.2003
MATTESS
Dystak mi poslete mail na radkoc@post.cz a ja to poslu zpet........
11:07:10
02.04.2003
02.04.2003
MATTESS
Jo, je to primo ze Skodovky, mam to od T#2, ten dostal fax
10:24:10
02.04.2003
02.04.2003
Jarda
Mattes: Taky bych jí bral. To máš nějaké vyjádření přímo od Škodovky?
09:08:57
02.04.2003
02.04.2003
CHIP
2MAtess: Bys byl velmi laskav, kdyby jsi mi tu tabulku poslal........ Dekuji
07:29:40
02.04.2003
02.04.2003
MATTESS
to Chip:koukal jsem do chytreho faxu a lze na rapida dat 175/70 R13 a to bud na 4 1/2 nebo 5 rafek.Pokud budete chtit, muze tu tabulku hodit treba do excelu a poslat......
19:24:39
28.03.2003
28.03.2003
U-Geen
Dneska sem viděl na vrakáči prímovní gumy - tušim Bridgestoneky a rozmer 175/50 R13.