skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 136
vyroben 25.10.1988 v AZNP Kvasiny
původně na export do Rakouska
najeto 56 000 km
po 1. majiteli
lak, červeň apolo
v zimě nejetý (dosud)
2007
-výměna oleje
-výměna brzd. kapaliny + nové destičky
-nástřik spodku Tlumexplastem, dutiny resistin ML
-nová pístní sada orig. š 136
-new zadní pakny a stočený bubny a následně proběhla STK bez závad :-)
Jinak původní lak, bez koroze, původní motor 742.136 bez úprav.
huztej.rajce.idnes.cz/
vyroben 25.10.1988 v AZNP Kvasiny
původně na export do Rakouska
najeto 56 000 km
po 1. majiteli
lak, červeň apolo
v zimě nejetý (dosud)
2007
-výměna oleje
-výměna brzd. kapaliny + nové destičky
-nástřik spodku Tlumexplastem, dutiny resistin ML
-nová pístní sada orig. š 136
-new zadní pakny a stočený bubny a následně proběhla STK bez závad :-)
Jinak původní lak, bez koroze, původní motor 742.136 bez úprav.
huztej.rajce.idnes.cz/
huztej/Rapid 136 - komentáře:
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
Moc krásnej, hlavně ho netuň!Tuňáků je na světě dost, ale zachovalejch originálů pomálu
.Jinak červeň Apolo je mlask mlask


no jasny to se vi shanim a shanim..neco za 2000,- a DODO

-> huztej: asi Fuj meteory....mě se taky líběj spíš plecháče než meteory....sežeň apolla,tím není co zkazit!
co fuj??
-> FORM: fuj
Vypadá moc zachovale, posaď to spíš na METEORy, hodí se k tomu víc.
foto mam zatim jen mobilem ale časem se polepsim=)