skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rok 2015 a auto konečně bez LPG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!
Foto z lakování: bohyn.rajce.idnes.cz/Lako vani_20.10.-22.12.2009
Nějaké moje fotky z vyvařování: bohyn.rajce.idnes.cz/Vyva rovani_a_nastrojovani_Rapi da
Škoda Rapid 136L
Koupě tohodle auta byla celkem velká náhoda a vůbec to nebylo plánované.Vše začalo když mi kamarád ze školy vyprávěl jak v jedné vedlejší vesnici stojí na zahradě už přes půl roku krásnej Rapid a nikdo s nim nejezdí.Pořád jsem tomu nevěnoval pozornost až jednou jsme se s kamarádem u této vesnice potkali a jeli se na něj podívat-vypadal opravdu zajímavě-žlutej Rapid s motorem favorit 135 na mangelesech a s příčnákem.Stačilo si už jen domluvit prohlídku s majitelem, která byla tuším do týdne.
Při bližším ohledání už auto nevypadalo tak krásně.....mělo děravé prahy, přední podběhy dva odstíny laku, jeden disk bez chromu, děravej tlumič výfuku, vybledlé zadní světla, rejpanec u spolujezdcových dveří, utrženou příčku předního nárazníku od malé nehody, hučela převodovka, sedadla z Golfa IV nebyla přidělána, ale přesto jsme s autem odjížděli domů.
Jediné co vím o minulosti auta je to, že je to stavba v roce 2000 v Mladé Boleslavi, lak v roce 2001 Praha a místní virták Kapr ho pamatuje ještě s modrýma skořepina když ho vezl do školy.Víc jsem nezjistil.
Auto se snažím upravovat a předělávat podle mých představ.Nemám ho jako jediné auto na ježdění, ale je to můj koníček takže mi nevadí když je pár dní rozebraný.Stačí když se můžu občas povozit na nějaký ten sraz nebo výlet.
Motor: 781.136L nyní kompletně po GO nové uvnitř co šlo
- snížená hlava o 0,8mm
-karburátor SEDR ze 742.136
-Zapalování bezkontakt Favorit
-Startér z Felicie s pastorkem a prirubou na skodovackou prevodovku
-Sportovní vzduchový filtr K&N
-Zvětšené kanály v sání, slícované s hlavou
-Použity nerez šrouby
-Leštěné sání, rozdělovač, cívka, alternátor, víko ventilů
Karoserie:
- 2009 kompletně vyvařeno (prahy,výztuhy prahů,vršky podběhů,brejle a různé drobnosti)
-přední vytažené lemy
- zámky Felicia včetně spínačky-dálkový centrál
- folie na sklech
- zrcátka Seat Leon
- hladké kliky z FA93+
-Bixenony Citroen s čirou optikou se zrcadlovým podkladem-občas měním za origo světla
-zadní bíločervená světla OBautodíly
-matně černé rámy dveří a B sloupek
Interiér:
- strop a sloupky potaženy černou koženkou
-kožená přední výškově stavitelná sedadla Fiat Croma přidělána přímo na podlaze
- nově vyrobené tapecírunky, potaženy koženkou
-sportovní volant Victor 32cm s leštěnou nábou
- plech v palubce potažen koženkou s vyšitým monogramem
- na podlaze již originál tmavý koberec
Audio:
-radio Alpine CDE 9880R
- subwoofer MAGNAT AD 300 500/1200W RMS/Max ve 48L bassreflexové ozvučnici , pásmově ořezán od 40 do cca 60Hz
- zesilovač Magnat Phantom Monoblock 675W RMS do 2 ohmů
- napájecí kabely Zealum o průřezu 50mm2 přes pojistkové pozdro s pojistkou 50A
- pozlacené dva distribučkní bloky tzv. téčko
- vytlumené boky, dveře a podlaha
- melodické vzduchové famfáry
Podvozek
- kola mangeless TRIANGULAR CHROM 15/7 ET 0 s pneu 195/45
- otočené přední dorazy
- převařné držáky na příčce převodovky kvůli zmenšení odklonů kol
- celkově sníženo o cca 10cm-zatím na origo tlumičích
- vrtané kotouče
- Podběhy a podlaha v barvě karoserie
- Vpředu zvětšené odklony kol
-vyztužená zadní náprava dle L/A celá po GO
Deník auta:
9.5.2008 jsem přivezl převodovku, snad nebude hučet
24.5.2008 vyndána původní převodovka
26.5.2008 rozdělány poloosy a natřeny základem
28.5.2008 koupeny manžety,sponky,čidlo zpátečky,držáky motoru a poloosy nastříkány na zeleno
6.6.2008 zadní náprava obroušena a v základu,pružiny na zeleno,objednané radio s DVD a 7'' dotykovým displejem
12.6.2008 jsem vyvařil kapsu zadního blatníku,motorový prostor natřen na žluto
19.6.2008 převodovka v autě+poloosy (ale tekla takže všechno znovu)
20.6.2008 dotaženy šrouby na poloosách, nandané pružiny, přeházený pastorek startéru z Felicie
22.6.2008 nasazen motor a kompletně zapojen
23.6.2008 první testovací jízda-dojmy nic moc je potřeba hodně ladit,převodovka trošku teče :-(
24.8.2008 jsem byl v Jihlavě pro Bi-xenony už zakomponované do Mkových světel
24.11.2008 jsem konecne ziskal TP od byvaleho majitele
11.12.2008 přetěsněna převodovka
14.12.2008 nasazen 120tkový věnec na Fa setrvačník
8.1.-11.1.2009 jsem navařil kompletně nové prahy a 3 místečka v podlaze
14.1.2009 auto přepsáno na mou osobu
19.1.2009 vyvařeno všechno na předku co bylo třeba
25.1.2009 Nastrojeny blatníky, čelo a kapota
29.1.2009 zadělán kompletně motor, dveře, snížení předku o 1,75 otočky
2.2.2009 přidělána zadní kapota, jela se zkušení jízda-vůbec to netáhne asi předstih
9.2.2009 nasazeny a zapojeny xenony, seřizování a projíždka
11.2.2009 nasazeny nová zadní světla, po druhé snížen předek
19.2.2009 přehozená nová převodovka
4.5.2009 přední náprava v zelenožlutých barvách,snížené pružiny a nasazena 16'' kola
26.7.2009 koupen další už snad schopnej motor 136 Favorit a po dovolené se vymění
6.9.2009 Motor vyměněn a snad OK
7.9.2009 Výměna oleje- Castrol 10W40
18.10.2009 auto odvezeno Apllovi na lak
30.10.2009 vybrán a namíchán odstín
1.10.2009 auto v laku
2.10.2009 objednán strop u čalouníka
22.12.2009 auto přivezeno z lakovny
6.1.2010 papíry v depozitu
15.4.2010 papíry vyzvednuty a uzavřeno povinné ručení
15.4.2010 nasazeny nové zadní tlumiče, dány nové hadice a spony na vodu
30.4.2010 vyrobeny a potažemy tapecírunky, začalo se pracovat na doorboardech
8.6.2010 nastříkán blok motoru+osazení motoru nastříkanými dílami
25.6.2010 vyrobena ozvučnice na SW, plato
30.6.2010 bedna a plato potaženo koženkou
23.7.2010 Vyměněny ,,buchty'' na ramenou a výrazně se zmenšily Áčka a zlepšilo se ovládání vozu
24.7.2010 nalepeny a zapojeny LED pásky do blinkrů jako parkovačky
1.9.2010 dodělány Apolla a obuty pneumatiky
21.10.2010 STK a emise
25.10.2010 nalití nemrznoucí směsy do chladiče
9.4.2011 Vyndání motoru
10.-25.4.2011 Snížení hlavy, zabroušené ventily,výměna spojky,lakování motoru,leštění sání,víka ventilů,altíku a rozdělovače
10-11.5.2011 nalepeny folie na zadní trojúhelníky 75% a 60% u řidiče a spolujezdce
20.7.2011 vyměněno těsnění pod hlavou
3.8.2011 Pročištění trubek pod autem plus nové propojovací hadice se sponami
15.8.2011 Zabudování kulatých budíků
19.-22.8.2011 Úspěšné absolvování cesty Kolín->Budapešť->Ba laton->Kolín ( cca 1500km za 1800Kč v plynu)
6.11.2011 Výměna těsnění v hlavním spojkovém válci+odvzdušnění+rozebrá ní půl interiéru kvůli tomu
13.11.2011 zazimováno
1.5.2012 vyrobena rozpra předních tlumičů s držákem baterie
30.5.2015 absobvonán první sraz po delší pauze a najeto 250km s novým motorem
5/2022 absolovaná TK
23.6.2022 sražena srnka na LP roh
17.7.2022 dokončena oprava a první projížďka kod barvy 21-11700
Investice:
2008
Těsnění v karburátoru: 30,-
Převodovka 5q 1000,-
Čidlo zpátečky 40Kč
Manžety,sponky 230Kč
Barvy zatím 810Kč
Pastorek a příruba na FEL startér 545,-
Bi-xenony 3500,-
Kompletní přední blinkry bílé 200,-
Zadni bíločervené lampy 690,-
Tmel na těsnění motorů/převodovek 105,-
2009
Pár prahů na eMko 416,-
Výztuhy prahů 170,-
Výztuhy předních sloupků 158,-
Vršky podběhů 168,-
Nová dvoudílná maska 178,-
Držáky světel 690,-
Přepis+depozit 900,-
Samojistící matky+šrouby na blatníky 160,-
Šrouby na poloosy a dveře 64,-
Gumové průchodky do dveří 38,-
Boční blinkry 60,-
Těsnící guma okolo dveří 6m 300,-
Těsnící guma víka kufru 140,-
5 kusů hadiček na brzdy 400,-
Spojkový válec pomocný 150,-
Levá půlka zadního nárazníku 50,-
Hlavní brzdový válec 200,-
Kulové čepy 2x 200,-
Pryžové díly na řízení 50,-
Silentbloky na motor 40,-
Elektroventil na karbec 50,-
Melodické vzduchové famfáry 350,-
Druhý pětiqalt 1000,-
Barvy na přední nápravu 419,-
Výfukové a sací těsnění 95,-
Benzinová hadička 90,-
Motor 781/136B od Memfise 1000,-
Gufera na ventily 80,-
Těsnění pod dekl ventilů 20,-
Bezramínkové stěrače 500Kč
Guma na čelní okno 400Kč
Celolak 23 000,-
Depozit 100Kč
2010
Hadice chladič/trubky 215Kč
El. stahovačky oken 1800Kč
Pozlacené konektory k baterii 250Kč
Antivibrační hmota na dveře a bočnice 8kg 800Kč
Pojištení na 2010 1950Kč
Spony na hadice + 1m nové hadice 140Kč
Hliníková vana+oil čerpadlo 400Kč
Kožený převlek kapoty 1600kč
Laminovací sada na doorboardy 176Kč
Plachta na celé auto 695Kč
Nové šrouby na šikmá ramena 64Kč
Tmel na těsnění motorů 95Kč
Barva na vysokoké teploty 250Kč
Klínový řemen 165Kč
Těsnění, víka ventilů a zdvihátek 40kč
Pneumatiky na Apolla Dunlop SP Sport 175/50R13 4200Kč
Koženka na zástavbu 700Kč
Antivibrační hmota na vytlumení podlahy 400Kč
Koberec na podlahu 990Kč
Chemoprén na koberec 1,5Kg 765Kč
Relé na spínaní sahary z kabiny 80Kč
Silentbloky na podélná ramena pár 550Kč
2 pásky z LED 80kč
Vyvážení a montáž pneu na Apolla 685kč
STK + emise 1300Kč
2011
Dodělání chromu na 4. Mangelesu 2400Kč
Pravá půlka předního nárazníku 100Kč
Lišty pod okna, zadní skla a vrtané kotouče 800Kč
Srovnání hlavy 600Kč
Lamela spojky ECCB 245Kč
Těsnění pod hlavu 90Kč
Tmel na přetěsnení vany 150Kč
Barvy do motorového prostoru 650Kč
Nerezové šrouby na složení motoru 250Kč
Folie na skla 310Kč
Těsnění pod hlavu a sání/výfuk 195Kč
Těsnění do hlavního spojkového válce 20Kč
Radio Alpine CDE 9880R 2500Kč
Komponentní reproduktory Hifonics 1500,-
2012
Pneumatiky Continental 195/45R15 3600,-
Nazutí a vyvážení kol 600,-
Těsnění pod hlavu 90,-
Foto z lakování: bohyn.rajce.idnes.cz/Lako vani_20.10.-22.12.2009
Nějaké moje fotky z vyvařování: bohyn.rajce.idnes.cz/Vyva rovani_a_nastrojovani_Rapi da
Škoda Rapid 136L
Koupě tohodle auta byla celkem velká náhoda a vůbec to nebylo plánované.Vše začalo když mi kamarád ze školy vyprávěl jak v jedné vedlejší vesnici stojí na zahradě už přes půl roku krásnej Rapid a nikdo s nim nejezdí.Pořád jsem tomu nevěnoval pozornost až jednou jsme se s kamarádem u této vesnice potkali a jeli se na něj podívat-vypadal opravdu zajímavě-žlutej Rapid s motorem favorit 135 na mangelesech a s příčnákem.Stačilo si už jen domluvit prohlídku s majitelem, která byla tuším do týdne.
Při bližším ohledání už auto nevypadalo tak krásně.....mělo děravé prahy, přední podběhy dva odstíny laku, jeden disk bez chromu, děravej tlumič výfuku, vybledlé zadní světla, rejpanec u spolujezdcových dveří, utrženou příčku předního nárazníku od malé nehody, hučela převodovka, sedadla z Golfa IV nebyla přidělána, ale přesto jsme s autem odjížděli domů.
Jediné co vím o minulosti auta je to, že je to stavba v roce 2000 v Mladé Boleslavi, lak v roce 2001 Praha a místní virták Kapr ho pamatuje ještě s modrýma skořepina když ho vezl do školy.Víc jsem nezjistil.
Auto se snažím upravovat a předělávat podle mých představ.Nemám ho jako jediné auto na ježdění, ale je to můj koníček takže mi nevadí když je pár dní rozebraný.Stačí když se můžu občas povozit na nějaký ten sraz nebo výlet.
Motor: 781.136L nyní kompletně po GO nové uvnitř co šlo
- snížená hlava o 0,8mm
-karburátor SEDR ze 742.136
-Zapalování bezkontakt Favorit
-Startér z Felicie s pastorkem a prirubou na skodovackou prevodovku
-Sportovní vzduchový filtr K&N
-Zvětšené kanály v sání, slícované s hlavou
-Použity nerez šrouby
-Leštěné sání, rozdělovač, cívka, alternátor, víko ventilů
Karoserie:
- 2009 kompletně vyvařeno (prahy,výztuhy prahů,vršky podběhů,brejle a různé drobnosti)
-přední vytažené lemy
- zámky Felicia včetně spínačky-dálkový centrál
- folie na sklech
- zrcátka Seat Leon
- hladké kliky z FA93+
-Bixenony Citroen s čirou optikou se zrcadlovým podkladem-občas měním za origo světla
-zadní bíločervená světla OBautodíly
-matně černé rámy dveří a B sloupek
Interiér:
- strop a sloupky potaženy černou koženkou
-kožená přední výškově stavitelná sedadla Fiat Croma přidělána přímo na podlaze
- nově vyrobené tapecírunky, potaženy koženkou
-sportovní volant Victor 32cm s leštěnou nábou
- plech v palubce potažen koženkou s vyšitým monogramem
- na podlaze již originál tmavý koberec
Audio:
-radio Alpine CDE 9880R
- subwoofer MAGNAT AD 300 500/1200W RMS/Max ve 48L bassreflexové ozvučnici , pásmově ořezán od 40 do cca 60Hz
- zesilovač Magnat Phantom Monoblock 675W RMS do 2 ohmů
- napájecí kabely Zealum o průřezu 50mm2 přes pojistkové pozdro s pojistkou 50A
- pozlacené dva distribučkní bloky tzv. téčko
- vytlumené boky, dveře a podlaha
- melodické vzduchové famfáry
Podvozek
- kola mangeless TRIANGULAR CHROM 15/7 ET 0 s pneu 195/45
- otočené přední dorazy
- převařné držáky na příčce převodovky kvůli zmenšení odklonů kol
- celkově sníženo o cca 10cm-zatím na origo tlumičích
- vrtané kotouče
- Podběhy a podlaha v barvě karoserie
- Vpředu zvětšené odklony kol
-vyztužená zadní náprava dle L/A celá po GO
Deník auta:
9.5.2008 jsem přivezl převodovku, snad nebude hučet
24.5.2008 vyndána původní převodovka
26.5.2008 rozdělány poloosy a natřeny základem
28.5.2008 koupeny manžety,sponky,čidlo zpátečky,držáky motoru a poloosy nastříkány na zeleno
6.6.2008 zadní náprava obroušena a v základu,pružiny na zeleno,objednané radio s DVD a 7'' dotykovým displejem
12.6.2008 jsem vyvařil kapsu zadního blatníku,motorový prostor natřen na žluto
19.6.2008 převodovka v autě+poloosy (ale tekla takže všechno znovu)
20.6.2008 dotaženy šrouby na poloosách, nandané pružiny, přeházený pastorek startéru z Felicie
22.6.2008 nasazen motor a kompletně zapojen
23.6.2008 první testovací jízda-dojmy nic moc je potřeba hodně ladit,převodovka trošku teče :-(
24.8.2008 jsem byl v Jihlavě pro Bi-xenony už zakomponované do Mkových světel
24.11.2008 jsem konecne ziskal TP od byvaleho majitele
11.12.2008 přetěsněna převodovka
14.12.2008 nasazen 120tkový věnec na Fa setrvačník
8.1.-11.1.2009 jsem navařil kompletně nové prahy a 3 místečka v podlaze
14.1.2009 auto přepsáno na mou osobu
19.1.2009 vyvařeno všechno na předku co bylo třeba
25.1.2009 Nastrojeny blatníky, čelo a kapota
29.1.2009 zadělán kompletně motor, dveře, snížení předku o 1,75 otočky
2.2.2009 přidělána zadní kapota, jela se zkušení jízda-vůbec to netáhne asi předstih
9.2.2009 nasazeny a zapojeny xenony, seřizování a projíždka
11.2.2009 nasazeny nová zadní světla, po druhé snížen předek
19.2.2009 přehozená nová převodovka
4.5.2009 přední náprava v zelenožlutých barvách,snížené pružiny a nasazena 16'' kola
26.7.2009 koupen další už snad schopnej motor 136 Favorit a po dovolené se vymění
6.9.2009 Motor vyměněn a snad OK
7.9.2009 Výměna oleje- Castrol 10W40
18.10.2009 auto odvezeno Apllovi na lak
30.10.2009 vybrán a namíchán odstín
1.10.2009 auto v laku
2.10.2009 objednán strop u čalouníka
22.12.2009 auto přivezeno z lakovny
6.1.2010 papíry v depozitu
15.4.2010 papíry vyzvednuty a uzavřeno povinné ručení
15.4.2010 nasazeny nové zadní tlumiče, dány nové hadice a spony na vodu
30.4.2010 vyrobeny a potažemy tapecírunky, začalo se pracovat na doorboardech
8.6.2010 nastříkán blok motoru+osazení motoru nastříkanými dílami
25.6.2010 vyrobena ozvučnice na SW, plato
30.6.2010 bedna a plato potaženo koženkou
23.7.2010 Vyměněny ,,buchty'' na ramenou a výrazně se zmenšily Áčka a zlepšilo se ovládání vozu
24.7.2010 nalepeny a zapojeny LED pásky do blinkrů jako parkovačky
1.9.2010 dodělány Apolla a obuty pneumatiky
21.10.2010 STK a emise
25.10.2010 nalití nemrznoucí směsy do chladiče
9.4.2011 Vyndání motoru
10.-25.4.2011 Snížení hlavy, zabroušené ventily,výměna spojky,lakování motoru,leštění sání,víka ventilů,altíku a rozdělovače
10-11.5.2011 nalepeny folie na zadní trojúhelníky 75% a 60% u řidiče a spolujezdce
20.7.2011 vyměněno těsnění pod hlavou
3.8.2011 Pročištění trubek pod autem plus nové propojovací hadice se sponami
15.8.2011 Zabudování kulatých budíků
19.-22.8.2011 Úspěšné absolvování cesty Kolín->Budapešť->Ba laton->Kolín ( cca 1500km za 1800Kč v plynu)
6.11.2011 Výměna těsnění v hlavním spojkovém válci+odvzdušnění+rozebrá ní půl interiéru kvůli tomu
13.11.2011 zazimováno
1.5.2012 vyrobena rozpra předních tlumičů s držákem baterie
30.5.2015 absobvonán první sraz po delší pauze a najeto 250km s novým motorem
5/2022 absolovaná TK
23.6.2022 sražena srnka na LP roh
17.7.2022 dokončena oprava a první projížďka kod barvy 21-11700
Investice:
2008
Těsnění v karburátoru: 30,-
Převodovka 5q 1000,-
Čidlo zpátečky 40Kč
Manžety,sponky 230Kč
Barvy zatím 810Kč
Pastorek a příruba na FEL startér 545,-
Bi-xenony 3500,-
Kompletní přední blinkry bílé 200,-
Zadni bíločervené lampy 690,-
Tmel na těsnění motorů/převodovek 105,-
2009
Pár prahů na eMko 416,-
Výztuhy prahů 170,-
Výztuhy předních sloupků 158,-
Vršky podběhů 168,-
Nová dvoudílná maska 178,-
Držáky světel 690,-
Přepis+depozit 900,-
Samojistící matky+šrouby na blatníky 160,-
Šrouby na poloosy a dveře 64,-
Gumové průchodky do dveří 38,-
Boční blinkry 60,-
Těsnící guma okolo dveří 6m 300,-
Těsnící guma víka kufru 140,-
5 kusů hadiček na brzdy 400,-
Spojkový válec pomocný 150,-
Levá půlka zadního nárazníku 50,-
Hlavní brzdový válec 200,-
Kulové čepy 2x 200,-
Pryžové díly na řízení 50,-
Silentbloky na motor 40,-
Elektroventil na karbec 50,-
Melodické vzduchové famfáry 350,-
Druhý pětiqalt 1000,-
Barvy na přední nápravu 419,-
Výfukové a sací těsnění 95,-
Benzinová hadička 90,-
Motor 781/136B od Memfise 1000,-
Gufera na ventily 80,-
Těsnění pod dekl ventilů 20,-
Bezramínkové stěrače 500Kč
Guma na čelní okno 400Kč
Celolak 23 000,-
Depozit 100Kč
2010
Hadice chladič/trubky 215Kč
El. stahovačky oken 1800Kč
Pozlacené konektory k baterii 250Kč
Antivibrační hmota na dveře a bočnice 8kg 800Kč
Pojištení na 2010 1950Kč
Spony na hadice + 1m nové hadice 140Kč
Hliníková vana+oil čerpadlo 400Kč
Kožený převlek kapoty 1600kč
Laminovací sada na doorboardy 176Kč
Plachta na celé auto 695Kč
Nové šrouby na šikmá ramena 64Kč
Tmel na těsnění motorů 95Kč
Barva na vysokoké teploty 250Kč
Klínový řemen 165Kč
Těsnění, víka ventilů a zdvihátek 40kč
Pneumatiky na Apolla Dunlop SP Sport 175/50R13 4200Kč
Koženka na zástavbu 700Kč
Antivibrační hmota na vytlumení podlahy 400Kč
Koberec na podlahu 990Kč
Chemoprén na koberec 1,5Kg 765Kč
Relé na spínaní sahary z kabiny 80Kč
Silentbloky na podélná ramena pár 550Kč
2 pásky z LED 80kč
Vyvážení a montáž pneu na Apolla 685kč
STK + emise 1300Kč
2011
Dodělání chromu na 4. Mangelesu 2400Kč
Pravá půlka předního nárazníku 100Kč
Lišty pod okna, zadní skla a vrtané kotouče 800Kč
Srovnání hlavy 600Kč
Lamela spojky ECCB 245Kč
Těsnění pod hlavu 90Kč
Tmel na přetěsnení vany 150Kč
Barvy do motorového prostoru 650Kč
Nerezové šrouby na složení motoru 250Kč
Folie na skla 310Kč
Těsnění pod hlavu a sání/výfuk 195Kč
Těsnění do hlavního spojkového válce 20Kč
Radio Alpine CDE 9880R 2500Kč
Komponentní reproduktory Hifonics 1500,-
2012
Pneumatiky Continental 195/45R15 3600,-
Nazutí a vyvážení kol 600,-
Těsnění pod hlavu 90,-
Bohyn/Rapid 136 - komentáře:
20:43:58
09.07.2009
09.07.2009
Bohyn
->Martin7979: karbec ze 130tky
12:04:47
24.06.2009
24.06.2009
Martin7979
-> Bohyn: mam taku otazku...ty maš motor favorit a karbes jaky tam maš?diki
08:28:07
11.06.2009
11.06.2009
Bohyn
->anubis: jo něco takového
11:39:09
09.06.2009
09.06.2009
anubis
-> Bohyn: tak to je dobře... no třeba škury ve feldách má na funce pěknou žlutou...
03:11:22
08.06.2009
08.06.2009
Bohyn
->anubis: no já už jsem rozhodnutej že to bude žlutá metla trošku tmavší než mám ted
16:32:26
07.06.2009
07.06.2009
anubis
ahoj vím že ti do toho nemůžu kecat ale ten oranžovej celolak myslíš vážně? já bych zůstal u tý žlutý - je hezčí... oranžáda je okoukaná má to kde kdo... nebo když už tak takovou rezavou jako je např na novým civicu nebo na fabii... ale to je tvoje věc... každopádně super rápo snad dopachtím toho svýho do září
20:07:11
14.05.2009
14.05.2009
TheronBB_130LR
-> Bohyn: ano pravdu mas.... ale mne sa to paci si original chapes!!! budu aj ine diely tak??
12:57:19
13.05.2009
13.05.2009
Bohyn
->TheronBB_130LR: farba je normální-je to taková zkouška, obrousit to můžu vždycky
23:10:23
10.05.2009
10.05.2009
TheronBB_130LR
-> Bohyn: no ty budes svietit kawaski??? farba... predpokladam ze je proti vysokym teplotam...? ci ako je to? budes originalny
21:53:11
10.05.2009
10.05.2009
Bohyn
Nejdřív jsem chtěl sání vyleštit ale prostě pořád byly na povrchu takový ďubky a nebylo to ono tak jsem to fouknoul barvou
20:05:09
10.05.2009
10.05.2009
Bohyn
->Dave - ten pátý: poslal jsem ti ty fotky
12:31:36
07.05.2009
07.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bohyn: Těch 25mm je takový minimum aby to podložka vydržela, musíš počítat s tím, že je potřeba mít taky nějaké maso za které drží šroub/matka (nevím co tam máš) za původní rozteč 4 x 130mm. Já mám ET tuším 35 a v předu jen 4mm hliníkovou podložku a je to tak akorát.
22:08:03
06.05.2009
06.05.2009
Bohyn
->Tuner#2: ta podložka má 35mm takže když jí stočim na 25mm bude to v pohodě stačit, protože v bubnu taky nemáš bůhví jak dlouhý závity na šrouby.Kdybych to dal bez podložek na předělaný náboje tak by byly kola zese moc zelezlý.kola maj ET kolem 30 takže z těmahle podložka to je stejný jako když to mám na Mengelesech s ET 0
13:58:08
06.05.2009
06.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bohyn: Ta podložka a následně šrouby se šteftama musí taky za něco držet. Takže stočit jí je dle mě blbost, předělej náboje a případně dej jen distanční podložku z duralu.
09:23:33
06.05.2009
06.05.2009
Dave - ten pátý
-> Rapid05: Tak to každopádně...
08:35:13
06.05.2009
06.05.2009
Rapid05
-> Dave - ten pátý: No nevím, hádat se určitě nebudu, jen mi přijde, že tam ta parabola k něčemu je... Ale brilantně je to vyřešený tady: skoda-virt.cz/cz/.../142-
tommi-s-rapid
00:25:19
06.05.2009
06.05.2009
U-Geen
-> Bohyn: o centimetr? probuh, jaky tam mas podlozky? spis bych sel cestou predelanych naboju a duralovych distancnich podlozek
23:34:58
05.05.2009
05.05.2009
Dave - ten pátý
-> Bohyn: Poslal bys mi prosím více foto v plným rozlišení na mail v ID? Hlavně po snížení a na kolech... Fakt to vypadá nádherně!!!
23:31:52
05.05.2009
05.05.2009
Dave - ten pátý
-> Rapid05: To s tebou nemůžu souhlasit... Mám to už na druhym autě: 120-ka a teď 405 a na funkci to nemá vliv!!
Viz foto zde...
skoda-virt.cz/cz/.../2343 -cooper-140-rr?gotopost=1. ..
Viz foto zde...
skoda-virt.cz/cz/.../2343 -cooper-140-rr?gotopost=1. ..
19:17:51
05.05.2009
05.05.2009
Bohyn
->Tuner#2: já vim že jsou vylezlý ale zas úplně bez podložek by byly moc v blatníku.O centimetr se stočej to snad bude stačit
->Rapid05: blinkry trošku upravým do černa ale jen ten plast z boku
->Rapid05: blinkry trošku upravým do černa ale jen ten plast z boku