skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nabízím úpravu rozdělovače či odladění motorů :
- skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
KOUPÍM :
- NOVÉ KONTAKTNÍ ROZDĚLOVAČE velký emkový typ
- karb. z CBR 900 rr r.v. 97-99 nebo jiný 4klapkový karb. Keihin, Mikuny z motorky o obsahu 900ccm a vyšší
Minulost (Žlutý Rapid 130) :
- na aute bylo téměř vse origo, krom několika zapravení laku (stříkání celého předního čela apod.)
- motor originál 130 bez úprav, sání z erka, karburátor originální zánovní, dole trapné video
Rapid 1.4 (minulý majitel - nick IvanC)
Karoserie:
- Komplet GO, vyztužená,
- rozpěrka mezi tlumiči, vepředu převařené domky pro uchycení tlumičů, vytažené lemy, plechové prahy z Felicie
- baterie v kufru
- barva glazurit - zelená 06.05.18...
Přední náprava:
- Komplet GO, poskládaná z nových dílů, vyztužená,
- otočené misky dorazů - nikomu nedoporučuji - auto chodí příliš nízko a na dorazy tlumičů, pružiny - musím předělat do roviny
- pružiny Speedpro okruh,
- převrtané a odlehčené náboje 4x100, v minulosti plynokapalinové tlumiče Sachs pro LR/B, pak GAZ, nyní Protlum Sport
Zadní náprava:
- GO, vyztužená 130 LA, náboje 4x 100,
- v minulosti plynokapalinové výškově stavitelné tlumiče Sachs, nyní GAZ uložený v tvrdých gumách.
- navařené úchyty na podélná rameno pro uchycení tlumiče Sachs - vyrobeno z pevnostních mat. 10.9,
- převařené úchyty šikmého ramene na příčce převodovky pro zachování odklonu při snížení
Kola:
- Ráfky Dotz Daytona 6,5x15
- Pneu Good Year Eagle F1 195/50 R15, v budoucnu něco měkčího... Toyo, Yokohama
- II ráfky: OZ Superleggera 7x15, 4x100 5kg, Velké díky m8rinek ! - v plánu lak + jiné středy
Brzdy:
- Vpředu 4 pístky s propojkou, chlazené kotouče s vybráními pro chlazení i náboje a zároveň odlehčení
- Vzadu kotouče s brzdičem z Octavie
Převodovka:
- minulá převodovka 4,22 z 135GLI vydržela 50km, poté slisování 3stupně na hřídeli jako u původní převodovky
- 5Q se stálým převodem 4,22, rozberáno 6 převodovek a vybrány nejlepší díly
- nová ložiska ZKL a ZVL krom ložiska s klecí, bylo jak nové,
- rozpěrka proti slisování 3 st.
- Všechny nerovnosti dosedacích ploch až úchylně srovnány,
- všechny synchrony od 5-kových kol z jiných převodovek
- všechny šruby, gufera a O-kroužky nové
- šruby utahovány na horní předepsané hodnoty Nm
- těsněno hnědým silikonem bez papírových těsnění.
- hodinkama vymezena vůle v převodu na 0,20mm, i když jsme to ladily hlavně dle sluchu na už jetém převodu
Starý motor po bývalém majiteli :
- blok Felicia, klika Fabia
- vačka 284/276, zdvihy 6,7 ; 6,5
- vrtání 75,5 mm, kompres 10,8
- hlava Felicia 50KW s min. úpravami
- přetryskovaný karburátor Sedr z 130 naladěný výrobcem vačky Muckem - nebyl ok : všechny problémy vyřešeny obrovským nákrmem hlavních systémů - trysky 130 a 155, takže zcela nesmyslné k sér. dif. a zalité v celém spektru ot.- karb. opraven/upraven
- rozdělovač z 120 s vlastní upravenou regulací, druhý bezkontaktní s jinou křivkou
- svody B Krejčí, tlumič vlastního návrhu
Tento motor to má už dlouhý čas za sebou skrz podceňěnou věc a mojí důvěřu v práci ostatních a kdysi "rádoby kamarádů" - podrazáckým mamonům.
Nový motor 1.5 byl po mnoha letech prodán:
1514ccm - vložky na zakázku, produkční písty, upravené ojnice Fab., vačka TOP rally group B, zapalování Ignitech, hlava s ventily 36/32 s max. úpravami a závodními pružinami Anglie
- skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
KOUPÍM :
- NOVÉ KONTAKTNÍ ROZDĚLOVAČE velký emkový typ
- karb. z CBR 900 rr r.v. 97-99 nebo jiný 4klapkový karb. Keihin, Mikuny z motorky o obsahu 900ccm a vyšší
Minulost (Žlutý Rapid 130) :
- na aute bylo téměř vse origo, krom několika zapravení laku (stříkání celého předního čela apod.)
- motor originál 130 bez úprav, sání z erka, karburátor originální zánovní, dole trapné video
Rapid 1.4 (minulý majitel - nick IvanC)
Karoserie:
- Komplet GO, vyztužená,
- rozpěrka mezi tlumiči, vepředu převařené domky pro uchycení tlumičů, vytažené lemy, plechové prahy z Felicie
- baterie v kufru
- barva glazurit - zelená 06.05.18...
Přední náprava:
- Komplet GO, poskládaná z nových dílů, vyztužená,
- otočené misky dorazů - nikomu nedoporučuji - auto chodí příliš nízko a na dorazy tlumičů, pružiny - musím předělat do roviny
- pružiny Speedpro okruh,
- převrtané a odlehčené náboje 4x100, v minulosti plynokapalinové tlumiče Sachs pro LR/B, pak GAZ, nyní Protlum Sport
Zadní náprava:
- GO, vyztužená 130 LA, náboje 4x 100,
- v minulosti plynokapalinové výškově stavitelné tlumiče Sachs, nyní GAZ uložený v tvrdých gumách.
- navařené úchyty na podélná rameno pro uchycení tlumiče Sachs - vyrobeno z pevnostních mat. 10.9,
- převařené úchyty šikmého ramene na příčce převodovky pro zachování odklonu při snížení
Kola:
- Ráfky Dotz Daytona 6,5x15
- Pneu Good Year Eagle F1 195/50 R15, v budoucnu něco měkčího... Toyo, Yokohama
- II ráfky: OZ Superleggera 7x15, 4x100 5kg, Velké díky m8rinek ! - v plánu lak + jiné středy
Brzdy:
- Vpředu 4 pístky s propojkou, chlazené kotouče s vybráními pro chlazení i náboje a zároveň odlehčení
- Vzadu kotouče s brzdičem z Octavie
Převodovka:
- minulá převodovka 4,22 z 135GLI vydržela 50km, poté slisování 3stupně na hřídeli jako u původní převodovky
- 5Q se stálým převodem 4,22, rozberáno 6 převodovek a vybrány nejlepší díly
- nová ložiska ZKL a ZVL krom ložiska s klecí, bylo jak nové,
- rozpěrka proti slisování 3 st.
- Všechny nerovnosti dosedacích ploch až úchylně srovnány,
- všechny synchrony od 5-kových kol z jiných převodovek
- všechny šruby, gufera a O-kroužky nové
- šruby utahovány na horní předepsané hodnoty Nm
- těsněno hnědým silikonem bez papírových těsnění.
- hodinkama vymezena vůle v převodu na 0,20mm, i když jsme to ladily hlavně dle sluchu na už jetém převodu
Starý motor po bývalém majiteli :
- blok Felicia, klika Fabia
- vačka 284/276, zdvihy 6,7 ; 6,5
- vrtání 75,5 mm, kompres 10,8
- hlava Felicia 50KW s min. úpravami
- přetryskovaný karburátor Sedr z 130 naladěný výrobcem vačky Muckem - nebyl ok : všechny problémy vyřešeny obrovským nákrmem hlavních systémů - trysky 130 a 155, takže zcela nesmyslné k sér. dif. a zalité v celém spektru ot.- karb. opraven/upraven
- rozdělovač z 120 s vlastní upravenou regulací, druhý bezkontaktní s jinou křivkou
- svody B Krejčí, tlumič vlastního návrhu
Tento motor to má už dlouhý čas za sebou skrz podceňěnou věc a mojí důvěřu v práci ostatních a kdysi "rádoby kamarádů" - podrazáckým mamonům.
Nový motor 1.5 byl po mnoha letech prodán:
1514ccm - vložky na zakázku, produkční písty, upravené ojnice Fab., vačka TOP rally group B, zapalování Ignitech, hlava s ventily 36/32 s max. úpravami a závodními pružinami Anglie
Petr/Rapid 1.5 - komentáře:
23:04:59
29.05.2012
29.05.2012
m8rinek
-> Urbi: ty Westerny sic ve špatný rozteči, ale byly tam...
23:03:25
29.05.2012
29.05.2012
Petr Urban
-> m8rinek: Které myslíš ? Ty 6j s těmi propadlými paprsky ke středu ? To je velká škoda, nádherný kola.
22:38:00
29.05.2012
29.05.2012
m8rinek
Noo před rokem jsem je propásl ve 14" na aukru...
22:36:55
29.05.2012
29.05.2012
Petr Urban
-> Ultim: To je extrém, ale vpadaj dobře...všechno jiná rozteč a moc šrubů. nějaký 14 nebo 15 kde budou takle propadlý paprsky do středu a rozteč 4x100, to bych si nechal líbit.
22:35:00
29.05.2012
29.05.2012
Petr Urban
-> itchy: Jak vrtni? je to přímo na náboji vepředu...a vidíš že leze, tak nevím co máš za kola teda ale mě 6Jx13 s ET18 takle vepředu leze, gumou to asi nebude.
22:16:08
29.05.2012
29.05.2012
itchy
ved vrtni naboje, to nemoze tolko liezt, dopredu sa da dostat uplne v pohode 7cka disk s ET 20, ja mam 7x15 et 25 a nelezie nic z origo lemu
22:00:00
29.05.2012
29.05.2012
Ultim
-> Urbi: Hlavne ta cena si myslim
EDIT: Mame i sirsi ;-] Treba takovy bezny rozmer 15X10
www.ebay.com/sch/i.html?_ from=R40&...
EDIT: Mame i sirsi ;-] Treba takovy bezny rozmer 15X10
www.ebay.com/sch/i.html?_ from=R40&...
21:54:52
29.05.2012
29.05.2012
Petr Urban
-> Ultim: Mám mokrou textilíi Cena a šířka kol je problém...
21:46:38
29.05.2012
29.05.2012
Ultim
21:41:45
29.05.2012
29.05.2012
havlik
-> Urbi: na aukru jsou ty paprskáče z alpiny v 15" teda byly tam asi dvakrat po sobě
21:38:38
29.05.2012
29.05.2012
Petr Urban
-> Ultim: Narovinu naprosto je žeru. Myslím si že nic lepšího vymyšleno nebude než pěkné paprskové kolo...stačí se podívat na supersporty. A ještě když to má paprsky a střed dovnitř kola jako ty 6J na rapidu, tak to je pro mě top design, jednoduchý a krásný. Sehnat podobná ve 14" či 15" tak budu opravdu přešťasten i když jsou to váhově těžká kola.
21:18:56
29.05.2012
29.05.2012
Ultim
-> Urbi: Vidim, ze mas zalibu v paprskovych kolech ze?
13:36:28
21.05.2012
21.05.2012
Maťulo
-> Urbi: amne sa naopak tvoj rapid paci tak jak je! akurat co by som dal na cierno su tie plastove mriezky za zadnymi bocnymi okienkami ramy dveri a B stlpik... mne sa to paci ze je to vo farbe a tiez idem davat teraz vsetko do farby karoserie ako to mas ty, az na tie ramy dveri a B stlpik...
13:24:25
21.05.2012
21.05.2012
Petr Urban
-> afro100: Maska se mi líbí taky, počkejte až to bude v uhlové černé jak ty světla dobře vyniknou že jsou jakoby zapuštěná, vypadá to přísněji než emková světla. Zatím nemám z vrakáče pěkný plasty, chci to mít tak, aby to šlo případně vrátit zpět tato úprava. Maska bude zřejmě originální, žádná tuner síťka, tak uvidím jak se to bude líbit...
22:24:33
16.05.2012
16.05.2012
afro100
-> Tomaso435: a tesnenie okna
e. a sterace :D
e. a sterace :D
22:23:21
16.05.2012
16.05.2012
Tomaso435
-> Nepér: vlastně už chybí jen gumy v barvě auta aby tam ta černá vubec nebyla :D
22:20:53
16.05.2012
16.05.2012
afro100
-> Nepér: a mne sa ta maska zas naopak lubi
14:52:23
14.05.2012
14.05.2012
Petr Urban
-> Nepér: Stejný názor, tohle dělal předchozí majitel a nemůžu mu to mít za zlé, každý má svůj vkus. Zatím ale rači budu řešit aby to jelo než aby to vypadalo.
08:44:27
14.05.2012
14.05.2012
Nepér
Zelené plasty masky, kliky, víčko nádrže - všechno tohle bych nechal černé. Normálně, jak to je, bez nějakého laku. Kliky možná z nového Favorita, aby to vypadalo moderněji. Je otázka, zda třeba ty kliky byly venku při laku, jinak to může popraskat při demontáži těch vnitřků. Ta vytuněná maska se mi taky nějak extra nelíbí
15:43:12
13.05.2012
13.05.2012
Čokin
-> Urbi: Lesklé, já mám mat a asi bych šel už do lesku.