-> Čokin: -> Vrba: Furt to bude pěkný, plná syntetika Valvoline 75w-90, navíc nyní odzkoušena že to s ní řadí lépe než s 80w-90 nebo PP80,90.
-> Ultim: Je na fáčkové a zatím je stále na autě.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nabízím úpravu rozdělovače či odladění motorů :
- skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
KOUPÍM :
- NOVÉ KONTAKTNÍ ROZDĚLOVAČE velký emkový typ
- karb. z CBR 900 rr r.v. 97-99 nebo jiný 4klapkový karb. Keihin, Mikuny z motorky o obsahu 900ccm a vyšší
Minulost (Žlutý Rapid 130) :
- na aute bylo téměř vse origo, krom několika zapravení laku (stříkání celého předního čela apod.)
- motor originál 130 bez úprav, sání z erka, karburátor originální zánovní, dole trapné video
Rapid 1.4 (minulý majitel - nick IvanC)
Karoserie:
- Komplet GO, vyztužená,
- rozpěrka mezi tlumiči, vepředu převařené domky pro uchycení tlumičů, vytažené lemy, plechové prahy z Felicie
- baterie v kufru
- barva glazurit - zelená 06.05.18...
Přední náprava:
- Komplet GO, poskládaná z nových dílů, vyztužená,
- otočené misky dorazů - nikomu nedoporučuji - auto chodí příliš nízko a na dorazy tlumičů, pružiny - musím předělat do roviny
- pružiny Speedpro okruh,
- převrtané a odlehčené náboje 4x100, v minulosti plynokapalinové tlumiče Sachs pro LR/B, pak GAZ, nyní Protlum Sport
Zadní náprava:
- GO, vyztužená 130 LA, náboje 4x 100,
- v minulosti plynokapalinové výškově stavitelné tlumiče Sachs, nyní GAZ uložený v tvrdých gumách.
- navařené úchyty na podélná rameno pro uchycení tlumiče Sachs - vyrobeno z pevnostních mat. 10.9,
- převařené úchyty šikmého ramene na příčce převodovky pro zachování odklonu při snížení
Kola:
- Ráfky Dotz Daytona 6,5x15
- Pneu Good Year Eagle F1 195/50 R15, v budoucnu něco měkčího... Toyo, Yokohama
- II ráfky: OZ Superleggera 7x15, 4x100 5kg, Velké díky m8rinek ! - v plánu lak + jiné středy
Brzdy:
- Vpředu 4 pístky s propojkou, chlazené kotouče s vybráními pro chlazení i náboje a zároveň odlehčení
- Vzadu kotouče s brzdičem z Octavie
Převodovka:
- minulá převodovka 4,22 z 135GLI vydržela 50km, poté slisování 3stupně na hřídeli jako u původní převodovky
- 5Q se stálým převodem 4,22, rozberáno 6 převodovek a vybrány nejlepší díly
- nová ložiska ZKL a ZVL krom ložiska s klecí, bylo jak nové,
- rozpěrka proti slisování 3 st.
- Všechny nerovnosti dosedacích ploch až úchylně srovnány,
- všechny synchrony od 5-kových kol z jiných převodovek
- všechny šruby, gufera a O-kroužky nové
- šruby utahovány na horní předepsané hodnoty Nm
- těsněno hnědým silikonem bez papírových těsnění.
- hodinkama vymezena vůle v převodu na 0,20mm, i když jsme to ladily hlavně dle sluchu na už jetém převodu
Starý motor po bývalém majiteli :
- blok Felicia, klika Fabia
- vačka 284/276, zdvihy 6,7 ; 6,5
- vrtání 75,5 mm, kompres 10,8
- hlava Felicia 50KW s min. úpravami
- přetryskovaný karburátor Sedr z 130 naladěný výrobcem vačky Muckem - nebyl ok : všechny problémy vyřešeny obrovským nákrmem hlavních systémů - trysky 130 a 155, takže zcela nesmyslné k sér. dif. a zalité v celém spektru ot.- karb. opraven/upraven
- rozdělovač z 120 s vlastní upravenou regulací, druhý bezkontaktní s jinou křivkou
- svody B Krejčí, tlumič vlastního návrhu
Tento motor to má už dlouhý čas za sebou skrz podceňěnou věc a mojí důvěřu v práci ostatních a kdysi "rádoby kamarádů" - podrazáckým mamonům.
Nový motor 1.5 byl po mnoha letech prodán:
1514ccm - vložky na zakázku, produkční písty, upravené ojnice Fab., vačka TOP rally group B, zapalování Ignitech, hlava s ventily 36/32 s max. úpravami a závodními pružinami Anglie
- skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
KOUPÍM :
- NOVÉ KONTAKTNÍ ROZDĚLOVAČE velký emkový typ
- karb. z CBR 900 rr r.v. 97-99 nebo jiný 4klapkový karb. Keihin, Mikuny z motorky o obsahu 900ccm a vyšší
Minulost (Žlutý Rapid 130) :
- na aute bylo téměř vse origo, krom několika zapravení laku (stříkání celého předního čela apod.)
- motor originál 130 bez úprav, sání z erka, karburátor originální zánovní, dole trapné video
Rapid 1.4 (minulý majitel - nick IvanC)
Karoserie:
- Komplet GO, vyztužená,
- rozpěrka mezi tlumiči, vepředu převařené domky pro uchycení tlumičů, vytažené lemy, plechové prahy z Felicie
- baterie v kufru
- barva glazurit - zelená 06.05.18...
Přední náprava:
- Komplet GO, poskládaná z nových dílů, vyztužená,
- otočené misky dorazů - nikomu nedoporučuji - auto chodí příliš nízko a na dorazy tlumičů, pružiny - musím předělat do roviny
- pružiny Speedpro okruh,
- převrtané a odlehčené náboje 4x100, v minulosti plynokapalinové tlumiče Sachs pro LR/B, pak GAZ, nyní Protlum Sport
Zadní náprava:
- GO, vyztužená 130 LA, náboje 4x 100,
- v minulosti plynokapalinové výškově stavitelné tlumiče Sachs, nyní GAZ uložený v tvrdých gumách.
- navařené úchyty na podélná rameno pro uchycení tlumiče Sachs - vyrobeno z pevnostních mat. 10.9,
- převařené úchyty šikmého ramene na příčce převodovky pro zachování odklonu při snížení
Kola:
- Ráfky Dotz Daytona 6,5x15
- Pneu Good Year Eagle F1 195/50 R15, v budoucnu něco měkčího... Toyo, Yokohama
- II ráfky: OZ Superleggera 7x15, 4x100 5kg, Velké díky m8rinek ! - v plánu lak + jiné středy
Brzdy:
- Vpředu 4 pístky s propojkou, chlazené kotouče s vybráními pro chlazení i náboje a zároveň odlehčení
- Vzadu kotouče s brzdičem z Octavie
Převodovka:
- minulá převodovka 4,22 z 135GLI vydržela 50km, poté slisování 3stupně na hřídeli jako u původní převodovky
- 5Q se stálým převodem 4,22, rozberáno 6 převodovek a vybrány nejlepší díly
- nová ložiska ZKL a ZVL krom ložiska s klecí, bylo jak nové,
- rozpěrka proti slisování 3 st.
- Všechny nerovnosti dosedacích ploch až úchylně srovnány,
- všechny synchrony od 5-kových kol z jiných převodovek
- všechny šruby, gufera a O-kroužky nové
- šruby utahovány na horní předepsané hodnoty Nm
- těsněno hnědým silikonem bez papírových těsnění.
- hodinkama vymezena vůle v převodu na 0,20mm, i když jsme to ladily hlavně dle sluchu na už jetém převodu
Starý motor po bývalém majiteli :
- blok Felicia, klika Fabia
- vačka 284/276, zdvihy 6,7 ; 6,5
- vrtání 75,5 mm, kompres 10,8
- hlava Felicia 50KW s min. úpravami
- přetryskovaný karburátor Sedr z 130 naladěný výrobcem vačky Muckem - nebyl ok : všechny problémy vyřešeny obrovským nákrmem hlavních systémů - trysky 130 a 155, takže zcela nesmyslné k sér. dif. a zalité v celém spektru ot.- karb. opraven/upraven
- rozdělovač z 120 s vlastní upravenou regulací, druhý bezkontaktní s jinou křivkou
- svody B Krejčí, tlumič vlastního návrhu
Tento motor to má už dlouhý čas za sebou skrz podceňěnou věc a mojí důvěřu v práci ostatních a kdysi "rádoby kamarádů" - podrazáckým mamonům.
Nový motor 1.5 byl po mnoha letech prodán:
1514ccm - vložky na zakázku, produkční písty, upravené ojnice Fab., vačka TOP rally group B, zapalování Ignitech, hlava s ventily 36/32 s max. úpravami a závodními pružinami Anglie
Petr/Rapid 1.5 - komentáře:
23:22:47
06.07.2011
06.07.2011
Petr Urban
18:53:05
06.07.2011
06.07.2011
Ultim
-> Urbi: Dam ti dobrou radu, od tech dvoch (Vrba&Čokin) si nenech radit,ja je znam,to jsou gauneri
BTW: Kam dosel ten svod 2-1 ? Je na fackove svody ze?
BTW: Kam dosel ten svod 2-1 ? Je na fackove svody ze?
09:45:58
06.07.2011
06.07.2011
Vrba
-> Čokin: Já myslím,že bude uplně stačit aby to pul roku stálo s nalitým olejem.
20:30:40
05.07.2011
05.07.2011
Čokin
-> Vrba: Jedná prasba a převodovka chytne zase správmou zavodní vrstvu bordelu
18:25:21
17.06.2011
17.06.2011
Petr Urban
-> Vrba: Jasně.
10:04:28
16.06.2011
16.06.2011
Vrba
-> Urbi: Co ty vnitřky převodovky nastříkané stříbřenkou?
20:09:51
01.06.2011
01.06.2011
Doggie4EVER
-> Urbi: ty svody jsou mnam mnam...
14:40:13
27.05.2011
27.05.2011
Petr Urban
-> hundrtkarjiri: Tak ja zatím komunikuji s hannahrtem aby mi poslali novou ETZ,ale zatím se mi na email neozvali. A 880 rozdělovač sem ted koupil tady od člena,má najeto 10 km. Kdyby mi to s hannhart neposlali,tak ti napisu do zpráv. Díky
20:57:53
26.05.2011
26.05.2011
hundrtkarjiri
-> Urbi: Mam doma ETZku origo a vypadá,že toho moc nenajela.Vyndal jsem to z fáčka od dědka z dědiny tady u nás.A zánovní origo rozdělovač Pal-ten toho moc taky nenajel-vypadá,že byl dávanej novej (odhad cca 1-2 roky,ale 880ka to neni).
09:20:07
19.11.2010
19.11.2010
Petr Urban
Bezkontaktní upravený rozdělovač na mou vačku je konečně doma. Ale nutnost nové ETZ. Takže kdo by jste měl origo, beru hned !
15:03:07
05.10.2010
05.10.2010
petr s
-> Tuner#2: Musel jsem to přepnou na kompatibilní zobrazení
15:01:35
05.10.2010
05.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s 05.10.10 15:00:46: Mě jdou všechny.
15:00:46
05.10.2010
05.10.2010
petr s
-> Urbi: Proč ti nejdou otevřít fotky?
14:49:20
05.10.2010
05.10.2010
Petr Urban
Nutně sháním rozdělovač s erka nebo 110LS, popřípadě favorit 136LS i s ETZ a cívkou !!!
14:47:58
05.10.2010
05.10.2010
Petr Urban
-> Petrik: Spokojený sem byl 3 dny než sem urval 3-ku, posunula se na hřídeli při prudkém přeřazení, tak sem vyměnil převodovku za 4,22 zrovna a na druhý den už ta trojka nebyla znova, pak sem to neměl kde spravit, protože sem to nechěl dělat na ulici a od té doby se s autem nic moc nedějě...cca 1,5 roku :D Krom teda shánění různých dílů a ted si nechávám dělat hlavu, tak snad se v zimě dokopu udělat konečně pořádnou převodovku s úpravou proti slisovávání 3-kového kola a bude i ta hlava se sáním. Takže doufám že na jaře už vyjedu. Je hodně věcí co dolaďovat na autě...ale není chuti...
20:09:36
29.09.2010
29.09.2010
Petrik
Ahoj, ty docela to sedí. Já znám tvojeho rapida. Je to Ivana. A jak ty jsi s nim spokojený. Se někdy zastav na kus řeči
00:29:46
12.09.2010
12.09.2010
Vrba
-> Urbi:
13:51:02
11.09.2010
11.09.2010
Petr Urban
-> Vrba: Ano přesně tak, já a trojka jsme nikdy nebyli kámoši.
18:38:52
09.09.2010
09.09.2010
Vrba
-> Urbi: Jeeee,ty máš problémy s trojkou už na tomhle videu - na samém počátku všeho toho trápení.
14:16:59
14.07.2010
14.07.2010
Petr Urban
Čekám na tu hlavu,když bude motor venku,tak to udělám zrovna a chystám ještě další věci kolem motoru, tak se mi to bdue lépe dělat zároveň, dá se jezdit i bez 3. :D