
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rok výroby: 1979-1988
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno 2003
zrcátka Beskyd sport
Bixenony Superb +čirá skla Ellri
Zvětšené díry na chlazení brzd
Otvírací zadní okýnka origo Tuzex
Rovná zadní kapota
do budoucna:
odlehčit
Interiér:
současný stav:
Malý sportovní volant
Přední skořepinova sedačka+4bod. pásy
Přístrojovka Made in Šilamama
Polorám
Budíky na tlak a teplotu oleje
Podvozek:
současný stav:
V předu seriová náprava Tlumiče motex, zkrácené pružiny a upravené dorazy
Vzadu tlumiče Motex,pružiny od Sakyho
Podložky vzadu 3,5cm
do budoucna:
vyztužit a zrepasovat přední nápravu a zadní nápravu
silnější stabilizátor
Kola:
současný stav:
Dělítka 7x13 pneumatiky 175/50
Jupíky
Meteory + Slick 16x53r13 Michelin
Brzdy:
současný stav:
Sériové čtyřpístové třmeny vpředu a bubnové brzdy vzadu.
Pancéř. hadice
Nové komplet vedení
do budoucna:
chlazené přední kotouče
zadní kotoučové brzdy Peu 306
Motor:
současný stav:
felicie mpi 50kW
Upravené kanály,slícováno atd.
vačka 280° na 260° Asi?
sací potrubí vlastní výroby
výfukové svody 4->1
absorbční tlumič nebo trubka
rozdělovač z Litra
olej 10W 60
odlehčený setrvák a řemenice na klice + vyvážení
Karbce Keihin pr.38mm,komplet předělaný(jezdily MS Supersport 1999)
Elektron. víko
El.palivová pumpa
Převodovka:
současný stav:
suchý 5q se stálým převodem 3,9
do budoucna:
suchý 5q se stálým převodem 4,22
Hudba:
žádná nebude
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno 2003
zrcátka Beskyd sport
Bixenony Superb +čirá skla Ellri
Zvětšené díry na chlazení brzd
Otvírací zadní okýnka origo Tuzex
Rovná zadní kapota
do budoucna:
odlehčit
Interiér:
současný stav:
Malý sportovní volant
Přední skořepinova sedačka+4bod. pásy
Přístrojovka Made in Šilamama
Polorám
Budíky na tlak a teplotu oleje
Podvozek:
současný stav:
V předu seriová náprava Tlumiče motex, zkrácené pružiny a upravené dorazy
Vzadu tlumiče Motex,pružiny od Sakyho
Podložky vzadu 3,5cm
do budoucna:
vyztužit a zrepasovat přední nápravu a zadní nápravu
silnější stabilizátor
Kola:
současný stav:
Dělítka 7x13 pneumatiky 175/50
Jupíky
Meteory + Slick 16x53r13 Michelin
Brzdy:
současný stav:
Sériové čtyřpístové třmeny vpředu a bubnové brzdy vzadu.
Pancéř. hadice
Nové komplet vedení
do budoucna:
chlazené přední kotouče
zadní kotoučové brzdy Peu 306
Motor:
současný stav:
felicie mpi 50kW
Upravené kanály,slícováno atd.
vačka 280° na 260° Asi?
sací potrubí vlastní výroby
výfukové svody 4->1
absorbční tlumič nebo trubka
rozdělovač z Litra
olej 10W 60
odlehčený setrvák a řemenice na klice + vyvážení
Karbce Keihin pr.38mm,komplet předělaný(jezdily MS Supersport 1999)
Elektron. víko
El.palivová pumpa
Převodovka:
současný stav:
suchý 5q se stálým převodem 3,9
do budoucna:
suchý 5q se stálým převodem 4,22
Hudba:
žádná nebude
zdendaDNX - komentáře:
-> ZdendaDNX: tak ti gratuluju-dals nás vo 1db

Kluku ty máš smůlu, dvě tisíciny to už je fakt pech. Kdyby sis sundal snubní prstýnek fole mohlo to bejt na bednu 

-> PetrDNX: no když koukám kde máš v autě až sedačku
Taky bych asi nohama na pedály nedosáhl. Kolik měříš?
Když píšeš, že máš volant posunutý nadoraz dolů, jakým způsobem jsi toho dosáhl? Teď nad tím přemýšlím, ale moc si z hlavy nedovedu vybavit uchycení volantové tyče. Musím na to zítra mrknout. Jde to nějak jednoduše bez větších zásahů do konstrukce?


-> PetrDNX: no jo jenže po tobě když si člověk normálního vzrůstu jako já sedne do auta tak nedošáhne ani špičkou na pedály



-> Kapřík: Já mám taky 90mm,cca10cm nábu,volant nadoraz dolů a je to akorát

-> Kapřík: no já jí asi budu dávat kousek níž ale jinak to ničemu nevadí mě se s tim jezdí dobře.
-> havlik: no právě o to mi jde. Nerad bych hýbal sedačkama. A nevím kam až se to dostane. Takže říkáš, že ta nába může mít tak 5 cm? Půjdu si to odpoledne do auta naměřit. A ještě jeden dotaz, není ten volant pak moc "vysoko"? Volantová tyč jde pod určitým úhlem směrem nahoru, když to protáhne nába o 5 cm, volant o dalších 9cm, je to ok?
-> Kapřík: já mam taky odsazení 90 a eště asi 5cm nábu je to super jen mam debilně blízko sedačky což tak moc super nejni

Ten volant vypadá skvěle a je i za solidní peníze. Ale to odsazení 90 mm nevím jestli už není pro moje použití moc
V nabídce mají i plochý, ale ten už se mi zase nelíbí. Chtělo by to nějaký kompromis
-> ZdendaDNX: jak budeš prosímtě řešit nábu k tomuto volantu? Objednával jsi také ze speedpra? Co jsem u nich našel v nabídce, náby mají tyto speedpro.cz/naba-volantu- montaz-sportovnich-volantu -p-140.html Nemáš ji náhodou? Potřeboval bych znát rozměry, abych si mohl dopočítat do jaké polohy by se mi volant dostal. Jestli ji nemáš, nevadí, napíšu do speedpra mail


-> ZdendaDNX: jak budeš prosímtě řešit nábu k tomuto volantu? Objednával jsi také ze speedpra? Co jsem u nich našel v nabídce, náby mají tyto speedpro.cz/naba-volantu- montaz-sportovnich-volantu -p-140.html Nemáš ji náhodou? Potřeboval bych znát rozměry, abych si mohl dopočítat do jaké polohy by se mi volant dostal. Jestli ji nemáš, nevadí, napíšu do speedpra mail

-> Rapid05: díky

-> 4dams: Má jinačí průběh regulace, pro upravený motoror prý výhodnější, Ale osobně mám zkušenost, že to opravdu jede líp, ale jen v určitým spektru otáček. A s origo to mělo plynulejší zátah.
-> ZdendaDNX: měl bych na tebe dotaz. Co je prosímtě zač ten volat co máš na fotce? Moc pěknej

aku ma vyhodu rozdelovac zo š 1000?
fakt krásný Rapídek



Karbon by vypadal líp...kevlar mi připomíná komustický potahy ze 120ky




-> ZdendaDNX: kam se chodí na takovýhle tapece?
-> ZdendaDNX: Si měl koupit více bodovej, aby si byl jak v pavoučí síti




-> ZdendaDNX: Ta sedačka má i díru na pásy, které jdou dolů? Z fotky to nejde vidět...
JO neco stim musim udelat to co tam ted mam je hruza 
