skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda Rapid 1,3 coupe (vývozní model pro státy Beneluxu)
Škoda Rapid, toho má hodně lidí, ale jen málokdo má Skodu Rapid (tedy bez háčku nad „S“). Pod tímto označením byly vyváženy vozy na západ.
Původní stav (v době koupě):
rok výroby 1988, nadrandíno 72 tis. km, absolutně bez koroze, plná výbava „vývozáku“, jasný původ (dokumentovaný i servisní knížkou ve vlámštině ;-), …
Interiér:
- kompletně přečalouněn ve stylu Octávie RS (kombinace cerny + stribrno-bily velur)
- dekor budíků Octavia/Fabia RS
- audio (Kenwood) + 6 repro (Blaupunkt)
- dekorace palubní desky imitací hliníku (z původního dřeva)
- držák Nokia + Hands free vlastní výroby
- senzor venkovní a vnitřní teploty
- zkrácená řadička (asi o 5 cm)
- kliky stahování oken z Favoritu s černým interiérem
- alarm
Exteriér:
- boční reflexní pruhy “coupe” (charakteristické pro vývozní modely)
- boční bílé blinkry
- dvouvláknové zadní svítilny - lakované černým průsvitným sprejem "půl na půl" (horní červená část ponechána v originálu, spodní blinkr a zpátečka začerněny)
- kliky Favorit černé 93/94
- kola Meteor II. (185/70 x R13 pneu Barum Brillantis)
- vnitřně ovladatelná zrcátka z VW Golf II.
- zdvojená zadní mlhovka (ač je to prej zakázané)
- přídavná dálková světla H3 s čiým překrytím (donedávna jsem je pokládal za mlhovky ;-))
- hlavní světlomety osazeny žárovkami Blue Vision
- výfuk ITC
- černé sloupky s dekorem RS
- mřížka tahokovu za původním žebrováním masky (použitá z klimatizace)
Motor, podvozek, řízení:
- motor 130 - série bez úprav (olej Mobil polosyntetika)
- podvozek originál (pouze důkladně ošetřen tlumexem :-)
- krátké přední pružiny (240 mm)
- gumové vzpěry v zadních pružinách - The Marko Sytem (díky ;-)
- 5ti stupňová převodovka (stálý převod 3,9)
- hřebenové řízení, posilovač brzd, čtyřpístové brzdy (vše série)
Můj záměr:
Jako fanda domácí automobilky bych velmi rád udržel vůz v původním stavu a to bez všelijakých plastů, mračítek, 10ti antén a spousty dalších zbytečností, které máme možnost denně vídat na českých silnicích. Auto také potřebuji pro denní život, a tak z něj nehodlám udělat výstavní kousek, který vyjede 5x ročně na sraz. Prostě praktičnost, krása a výborný technický stav, nic víc nechci!
Ať je nás škodovkářů na silnicích stále dost.
Lukáš ( www.skodarapid.wz.cz/ )
Škoda Rapid, toho má hodně lidí, ale jen málokdo má Skodu Rapid (tedy bez háčku nad „S“). Pod tímto označením byly vyváženy vozy na západ.
Původní stav (v době koupě):
rok výroby 1988, nadrandíno 72 tis. km, absolutně bez koroze, plná výbava „vývozáku“, jasný původ (dokumentovaný i servisní knížkou ve vlámštině ;-), …
Interiér:
- kompletně přečalouněn ve stylu Octávie RS (kombinace cerny + stribrno-bily velur)
- dekor budíků Octavia/Fabia RS
- audio (Kenwood) + 6 repro (Blaupunkt)
- dekorace palubní desky imitací hliníku (z původního dřeva)
- držák Nokia + Hands free vlastní výroby
- senzor venkovní a vnitřní teploty
- zkrácená řadička (asi o 5 cm)
- kliky stahování oken z Favoritu s černým interiérem
- alarm
Exteriér:
- boční reflexní pruhy “coupe” (charakteristické pro vývozní modely)
- boční bílé blinkry
- dvouvláknové zadní svítilny - lakované černým průsvitným sprejem "půl na půl" (horní červená část ponechána v originálu, spodní blinkr a zpátečka začerněny)
- kliky Favorit černé 93/94
- kola Meteor II. (185/70 x R13 pneu Barum Brillantis)
- vnitřně ovladatelná zrcátka z VW Golf II.
- zdvojená zadní mlhovka (ač je to prej zakázané)
- přídavná dálková světla H3 s čiým překrytím (donedávna jsem je pokládal za mlhovky ;-))
- hlavní světlomety osazeny žárovkami Blue Vision
- výfuk ITC
- černé sloupky s dekorem RS
- mřížka tahokovu za původním žebrováním masky (použitá z klimatizace)
Motor, podvozek, řízení:
- motor 130 - série bez úprav (olej Mobil polosyntetika)
- podvozek originál (pouze důkladně ošetřen tlumexem :-)
- krátké přední pružiny (240 mm)
- gumové vzpěry v zadních pružinách - The Marko Sytem (díky ;-)
- 5ti stupňová převodovka (stálý převod 3,9)
- hřebenové řízení, posilovač brzd, čtyřpístové brzdy (vše série)
Můj záměr:
Jako fanda domácí automobilky bych velmi rád udržel vůz v původním stavu a to bez všelijakých plastů, mračítek, 10ti antén a spousty dalších zbytečností, které máme možnost denně vídat na českých silnicích. Auto také potřebuji pro denní život, a tak z něj nehodlám udělat výstavní kousek, který vyjede 5x ročně na sraz. Prostě praktičnost, krása a výborný technický stav, nic víc nechci!
Ať je nás škodovkářů na silnicích stále dost.
Lukáš ( www.skodarapid.wz.cz/ )
Lukáš / Rapid 130 - komentáře:
10:02:24
10.03.2004
10.03.2004
Vojta - zrušená registrace
-> Lukáš: Na tech fotkach to mas aktualne s 240 pruzinama jo?? Hmm a ja asi objednal od sakyho 260 a jak to vidim na tech fotkach jak to vypada s tema 240 tak jsem raci mohl jit do nich. No uvidime.
09:45:32
10.03.2004
10.03.2004
Vojta - zrušená registrace
Jo jo moc pekny rapidek. Byl nejaky problem s montazi zrcatek z VW II??
16:28:43
08.03.2004
08.03.2004
Lukáš
přidávám novou fotku - polepy budíků alá Fabia RS
15:03:57
24.02.2004
24.02.2004
Lukáš
-> RS: zakázková výroba potahů. čalounění dveří vlastní výroba ;-)
11:21:32
24.02.2004
24.02.2004
Rosta
Máš moc pěkné potahy a čalounění, ty potahy jsi koupil nebo jsou na zakázku
00:17:33
20.02.2004
20.02.2004
Sita
jj, mos to moooc pekny. mam podobnou konfiguraci akorat v sedanu, takze az to bude nejak vypadat, tak to sem taky placnu...
22:38:57
19.02.2004
19.02.2004
Lukáš
-> Sita: nene, je to bez podložek ... ale vypadá to slušně, že?!
21:16:59
19.02.2004
19.02.2004
Sita
2Lukas: mas vzadu podlozky?
17:09:37
19.02.2004
19.02.2004
Lukáš
přidávám 4 nové fotky ze zimního prasení na sněhu, video bude snad příští týden ;-)
19:06:38
28.01.2004
28.01.2004
Mafi
Pěkná záležitost! Kámoš má stodvácu, která byla taky vývozová do západní Evropy, ale ta už je 5minut před smrtí:-(
Výborný dobový prospekty!
Výborný dobový prospekty!
13:08:34
16.01.2004
16.01.2004
Košan
8bodů
12:45:48
16.01.2004
16.01.2004
Láďa
Pěkné autíčko, takže dávám 7. Jsem příznivec absolutní původnosti, takže bych dal 10, kdyby byl i interier původni. Ale jinak je hezkej.L
19:32:16
02.01.2004
02.01.2004
Aladin
wow, to je krása-10
12:23:14
24.12.2003
24.12.2003
Lukáš
Přátelé, rok se s rokem sešel a už jsou tu opět vánoční svátky. Přeju nám všem pořádnou dávku šťastných kilometrů, ať nám to drandí o stošest ...
mé PF najdete mezi fotkami mého auta ...
mé PF najdete mezi fotkami mého auta ...
10:52:23
21.12.2003
21.12.2003
Lukáš
-> M-Viper: někde u pšónů ;-) mají docela hodně slušných webů o škodovkách ...
10:42:13
21.12.2003
21.12.2003
M-Viper
-> Lukáš: Jo, je v poho (na tu dobu), ale to označení "dobový prospekt" mě docela pobavilo Kde jsi to na tom netu objevil?
10:00:21
21.12.2003
21.12.2003
Lukáš
-> M-Viper: co je na něm tak funny? mě se na tu dobu dost líbí ...
21:27:33
20.12.2003
20.12.2003
M-Viper
Dobový prospekt
13:04:06
20.12.2003
20.12.2003
Lukáš
našel jsem na netu někteteré dobové letáky o Rapidu a Sedanu (modely pro Benelux ;-))
viz poslední fotky ...
viz poslední fotky ...
18:37:45
07.12.2003
07.12.2003
Lukáš
-> Žaky: díky, já tenhle styl rád - věřím, že až bude v létě auto po renovaci kastle, tak že to bude ještě lepší ;-)