skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
10:39:02
08.02.2007
08.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Vačka samotná stojí 3.000,- a k tomu ten klínek 200,- pokud máš výměnou jinou sérii s tím samým uložením.
10:27:55
08.02.2007
08.02.2007
Vrba
-> Tuner#2: Kolik tě ta vačka stála?Ja už to mam složeny v motoru a tak to uz rozjedu s tím a budu to zkoušet odladit a kdyby to fakt nešlo,tak pred přístí sezonou udelam upgrade.
23:49:02
07.02.2007
07.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Koukám že jsi rozšířil Galerii, ale měl by jsi tomu dát nějaký řád, aby to šlo postupně, páč se v tom nějak neorientuju, co máš nového :o)) Jinak jsem byl dneska u Čepka pro vačku a potvrdil mě mojí hypotézu, že MPI vačka obzvlášť při větším KP není ideální řešení. Nějaké info píšu u sebe v sekci motor.
14:39:54
31.01.2007
31.01.2007
favo110lrs
-> Štěpán: jj to je jasný... ale myslel si na ostřik soukolí nebudes tam jeste dávat trysku na mazáni kola rozdelovace a komínku?
22:33:50
30.01.2007
30.01.2007
Štěpán
-> Vrba: aha,dekuji moc moc :-) dost mi to pomohlo,ja nevedel zda to jde dohromady,vis?jestli tam nejsou jine roztece nebo tak neco .Dekuji :-)
23:20:06
28.01.2007
28.01.2007
Vrba
-> Štěpán: Prsa dáš ze 120ky i s olejovým čerpadlem,na ně namontuješ rozdělovač a pro pohon musíš vačku z fábie nahradit vačkou z felicie a vyřešit její pohon od klikového hřídele.Mrkni na foto
21:21:39
28.01.2007
28.01.2007
Štěpán
-> Vrba: jak si vyresil rozdelovac prosim te?co se tyce prsou
22:40:54
08.01.2007
08.01.2007
Vrba
-> favo110lrs: Upravená řemenice na klasický řemen z felicie MPI r98
19:00:51
08.01.2007
08.01.2007
favo110lrs
-> Vrba: jj já vim... a to mas ze seriový remenice?
15:41:00
08.01.2007
08.01.2007
Vrba
-> favo110lrs: Ja jsem to měl po známosti,takze netuším kolik by to stálo,ale žadná hrozná práca s tím nebyla.Soustuzilo se tam jenom to lozisko na mrkev a upravoval se setrvačník na 6ti děrový+řemenica na klasický řemen.
15:26:52
08.01.2007
08.01.2007
favo110lrs
-> Vrba: a cena?:)
10:50:31
08.01.2007
08.01.2007
Vrba
-> favo110lrs: Klika je upravená v PAL Magneton v Kroměříži a vyvážený je to u jednoho chlápka co se tím zabývá někde za Olomoucem v nějaké dědině,ma tam na to dílnu a stroje.
08:38:58
08.01.2007
08.01.2007
favo110lrs
kdo ti dělál tu kliku sám,? a vyvažoval napis do id:)
09:41:34
29.10.2006
29.10.2006
Ico_Rapid
je to krasa, lubi sa my tvoja prácička
08:11:40
16.10.2006
16.10.2006
DuriQ
Vrba: pekny tehlovy airbrusch
15:53:30
09.10.2006
09.10.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Tak to držím palce ať Ti to vytuní správně - auto je moc hezké a těším se na složenou verzi.
12:39:45
08.10.2006
08.10.2006
Vrba
Tady tím lakem pro mě letos práce na rapidu končí.Zítra odjíždím do nemocnice,musej mi tam trosku pošolichat nohu po té lonské bouračce,takze budu pár měsíců ležet a jen semtam se půjdu kouknout do garáže jak zraje lak.....
12:35:43
08.10.2006
08.10.2006
Vrba
-> zufo: Orange Rapid už byl 2x,je čas na změnu,tak červená...
12:23:54
08.10.2006
08.10.2006
minno
tak toto je kchúl skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i...
12:18:19
08.10.2006
08.10.2006
zufo
ale co ta barva :-)))) sem čekal že bude zase orange ale červena je taky pekna