skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
r.v.: 1984
stav : zatím zcela původní vše ještě z továrny
3.1.2006
zakoupen v Praze , stál tam půl roku u činžáku a chytnul na poprvé
27.2.2006
startér odešel do křemíkového nebe ( i když nevím co by tam dělal )
namontován upravený startér z felície
28.3.2006
přišli my brzdiče z repasi konečně to bude normálně brzdit
1.7.2006
výměna zadních brzd za nové a výměna tlumičů za takové které tlumí
7.7.2006
mám neuvěřitelnou smůlu , rozsypala se my vodní pumpa , tak sem ji z renovoval
19.8.2006
výměna motoru za fa135 z červenáčka
v plánu :
letos : GO plechařiny + nějaké ty úpravy plechů hlavně kapoty
zkultivovat zadní nápravu ( jsou tam áčka jako svině)
podívat se i na přední nápravu
příští rok : barva
========================= ========================== ==================
všechno jinak !!!!!!!
Kubinovy mě přesvědčil abych to zachoval takže půjde do originálu skoro tak jak vyjel z továrny změny budou jenom takové které budu mít doloženy na papíře a fotografiemi nu a až to půjde tak i snad i veteránské značky
5.11.2006
příčka zadní nápravy dostala ránu od kamene na cestě když sem vezl kamaráda domu , vypadla poloosa kolo a dále viz foto , takže jsem se rozhodl že při opravě to zespodu vyvařím ať mám pokoj
3.1.2007
tak přesně po roce od koupi putovaly značky do depozitu auto je jinak rozebrané a čeká v garáži , zabyl bych toho předchozího klempíře za to co tam vyvedl , centimetr kytu na zadních lemech byl jen vrchol ledovce
7.1.2007
auto bylo odtaženo k panu klempířovy Jardovy Pešanovy který si veme do parády tu výztuhu , když by nešla tak ta na červenáčkovy je jak nová a bude implantována do rapida
je čas zas něco přidat
3.02.2007
rapid je již pár dní doma se srovnanou příčkou a já začal preparovat červenáčka , v plánu je koupě prahů zadních lemů a podběhů , předních blatníků a čela + dalších drobností , bočnice by měla jít srovnat a dveře jsou zdravé a opravil sem pravopis celého článku
jedno kolo jsem poslál na skoušku pod jemný písek a kuličky , uvidíme co to udělá
karoserie je kompletně po Go teť už jen odrbat spodek a znovu stříknout a podobné věci , další práce
budou pokračovat na jaře
přidal jsem fotky koleček co na něho mám , nedivte se rozměru těch čtrnáctek , ale to jsou ještě na škodu 100
stav : zatím zcela původní vše ještě z továrny
3.1.2006
zakoupen v Praze , stál tam půl roku u činžáku a chytnul na poprvé
27.2.2006
startér odešel do křemíkového nebe ( i když nevím co by tam dělal )
namontován upravený startér z felície
28.3.2006
přišli my brzdiče z repasi konečně to bude normálně brzdit
1.7.2006
výměna zadních brzd za nové a výměna tlumičů za takové které tlumí
7.7.2006
mám neuvěřitelnou smůlu , rozsypala se my vodní pumpa , tak sem ji z renovoval
19.8.2006
výměna motoru za fa135 z červenáčka
v plánu :
letos : GO plechařiny + nějaké ty úpravy plechů hlavně kapoty
zkultivovat zadní nápravu ( jsou tam áčka jako svině)
podívat se i na přední nápravu
příští rok : barva
========================= ========================== ==================
všechno jinak !!!!!!!
Kubinovy mě přesvědčil abych to zachoval takže půjde do originálu skoro tak jak vyjel z továrny změny budou jenom takové které budu mít doloženy na papíře a fotografiemi nu a až to půjde tak i snad i veteránské značky
5.11.2006
příčka zadní nápravy dostala ránu od kamene na cestě když sem vezl kamaráda domu , vypadla poloosa kolo a dále viz foto , takže jsem se rozhodl že při opravě to zespodu vyvařím ať mám pokoj
3.1.2007
tak přesně po roce od koupi putovaly značky do depozitu auto je jinak rozebrané a čeká v garáži , zabyl bych toho předchozího klempíře za to co tam vyvedl , centimetr kytu na zadních lemech byl jen vrchol ledovce
7.1.2007
auto bylo odtaženo k panu klempířovy Jardovy Pešanovy který si veme do parády tu výztuhu , když by nešla tak ta na červenáčkovy je jak nová a bude implantována do rapida
je čas zas něco přidat
3.02.2007
rapid je již pár dní doma se srovnanou příčkou a já začal preparovat červenáčka , v plánu je koupě prahů zadních lemů a podběhů , předních blatníků a čela + dalších drobností , bočnice by měla jít srovnat a dveře jsou zdravé a opravil sem pravopis celého článku
jedno kolo jsem poslál na skoušku pod jemný písek a kuličky , uvidíme co to udělá
karoserie je kompletně po Go teť už jen odrbat spodek a znovu stříknout a podobné věci , další práce
budou pokračovat na jaře
přidal jsem fotky koleček co na něho mám , nedivte se rozměru těch čtrnáctek , ale to jsou ještě na škodu 100
my eleanor - komentáře:
22:57:40
02.04.2007
02.04.2007
magor-no1
jedno jsem nechal na skoušku opískovat , nevím jakým pískem to dělal , ale vipadají spíš jak přejeté kartáčem , dopadlo velmy dobře a je vidět jak bylo lito do písku , jinak je jich pět stoho jedno má vykouslí asi třícetymetrový kousek patky , snad to půjde zavařit ( asi jo , ještě jsem se neptal ) , -> kubina: kdybys měl cestu kolem tak se můžeš stavit podívat
16:47:37
26.03.2007
26.03.2007
havlik
-> kubina: límec vypadá že je jen koplej takže půjde řekl bych v klidu zachránit
15:00:21
26.03.2007
26.03.2007
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> magor-no1: cest,koukam zes koupil ty kola.parada,dalsi posun k originalu,ale uz z fotky vidim jak maj ozvejkanej limec..nez je zacnes repasovat roztoc je na vyvazovacce jestli nekopou.jestli bude nejake hazet tak mam na to chlapka,je teda drahej,ale supr prace.
a vubec radeji tu repasi konzultuj se mnou,nez udelas zas nejakou pi.ovinu
a vubec radeji tu repasi konzultuj se mnou,nez udelas zas nejakou pi.ovinu
23:15:24
06.02.2007
06.02.2007
magor-no1
hups chibyčka se vloudila , mrška jedna
22:03:44
06.02.2007
06.02.2007
havlik
-> magor-no1: koukam foto z budoucnosti doxy 2007
18:15:59
03.02.2007
03.02.2007
magor-no1
-> kubina: děkuji
19:27:33
31.01.2007
31.01.2007
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Vojtik: no cestina neni zrovna jeho silna stranka,ale fanda to je,tak mu to tolerujme
00:13:22
21.01.2007
21.01.2007
Vojtik
koukám, ty jsi češtinář jak noha. Ty snad ty i/y přehazuješ schválně, jinak to snad ani nani možný
19:40:40
10.01.2007
10.01.2007
magor-no1
-> Dale_Estelle: na tuning mám na půl sehnanýho , jednoho bezpapíráka a na tomhle se taky vyřádim ve stylu jeho výrobních let
13:52:23
10.01.2007
10.01.2007
Dale_Estelle
-> magor-no1: člooověče, se ti podívámj, mám dojem že jsme tě fotil.......fakt vydrž, těch tuningů je všude mraky, ale ty opravdu pěkná auta už ne.......byla by tohohle škoda.....
20:55:50
09.01.2007
09.01.2007
magor-no1
-> Dale_Estelle: jo jo , jsem to já , kola jsem tam měl na prodej a prodaly se , né tedy tam a nárazníky jsem zas schoval do garáže ( skladu ) , nemáš náhodou fotku z doks kubina my je slíbyl a nějak se my ještě neozval a vydržím půjde to , ale konečný výsledek bude za dýl zatím GO karoserie , zprovoznění , pak postupně zbitek
12:46:20
09.01.2007
09.01.2007
Dale_Estelle
-> magor-no1: tyyy jooo, tak tos byl tyyy tam v těch doksech, jak jsme do tebe hučeli,......já si pořád říkal, že topa uto mi to připomíná, ale nidke jsme neviděl ty kola, pod kterejma jsme si tě zafixoval:-):-).--)
mno jasně, Rapid v Zelené Jarní, správná volba....bude to opravdu vyjímečné auto, hlavně vydrž!:-)
mno jasně, Rapid v Zelené Jarní, správná volba....bude to opravdu vyjímečné auto, hlavně vydrž!:-)
20:33:37
19.10.2006
19.10.2006
magor-no1
-> kubina: v chodim do hrdlořez na brygádu , neboj ten zadní mě taky štval , hlavně vífuk , no jinak viměnil jsem ložisko a ve tři sme jely do Rýmařova , sem na ně zvědav
18:02:21
19.10.2006
19.10.2006
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> magor-no1: nekdy v pondeli jsem te videl jak jedes od bele do mb.konecne jsi sundal ty priserne narazniky
21:07:34
09.10.2006
09.10.2006
magor-no1
-> tomapa: byl a je sedr , jen vyčištěný zatím na jiném motoru
11:46:55
09.10.2006
09.10.2006
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> magor-no1: rapid130 se zacal delat po dovolene nekdy zacatkem srpna 1984.Jestli mas vyrobu 18.10.1984 tak bych odhadoval,ze mas cca osmistyho rapida.v ty dobe ale jely hodne rapid(bez dalsiho oznaceni t.j.rapid120).kdyz bych bral ze ta vyroba jela na pul tak tvuj rapid130 je cca ctyrsty kus.