skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tohle je moje moje Škoda 136 Rapid, říkám mu Sluníčko.
Koupil jsem ho květnu 2005. Na denní ježdění jsem ho měl až do roku 2009. Potom jsem ho odstavil v garáži nechal na něj padat prach. Na jaře roku 2014 jsem se pustil do důkladné rekonstrukce a je to zatím strašné psycho. Čím více věcí se snažím opravit tím více věcí je rozbitých. 2015 vyvařeno a udělán celolak Ledová bílá 1001.
Zatím je hotovo:
- vyvařen podvozek a interiér - odstraněna koroze
- renovován interiér + nový nátěr interiéru
- nové vedení trubek chladiče a jeho utěsnění + výměna chladiče a větráku
- opravena elektrika (byl tam šotek co mi vybíjel baterii)
- renovace palubovky
- výměna světel i blikačů, blinkrů (mlhovky se mi rozpadly v ruce)
- nová originální zpětná zrcátka
- výměna budíků za kulaté s chromy (vím že tam správně nepatří, ale jsou nádherné)
- nový středový panel a nová hlava řadící páky
- nové čalounění a vyčištěné, opravené koberce
Pracuji na:
- oprava prahu, který mi poškodili v servisu a za půl roku opravu neudělali.
- oprava výztuhy mezi sedadly
- tepelná a zvuková izolace motoru a interiéru
- renovace motoru
- doplnění všech dobových náležitostí a přiblížení se co nejvíce původnímu stavu
- dohledání historie vozu a příprava na atest historického vozidla
fotky dodám co nejdříve aby byl vidět kontrast. Zatím je mám všechny v mobilu a nestíhám je stáhnout. Taky jsem strávil hodně času sháněním nových dílů.
Největší perlička se shánění dílů. Nedařilo se mi sehnat gumové průchodky k ostřikovačům, nakonec jsem je sehnal v Berlíně.
Asi nejvíce musím poděkovat své manželce, která mi s opravami pomáhá.
Koupil jsem ho květnu 2005. Na denní ježdění jsem ho měl až do roku 2009. Potom jsem ho odstavil v garáži nechal na něj padat prach. Na jaře roku 2014 jsem se pustil do důkladné rekonstrukce a je to zatím strašné psycho. Čím více věcí se snažím opravit tím více věcí je rozbitých. 2015 vyvařeno a udělán celolak Ledová bílá 1001.
Zatím je hotovo:
- vyvařen podvozek a interiér - odstraněna koroze
- renovován interiér + nový nátěr interiéru
- nové vedení trubek chladiče a jeho utěsnění + výměna chladiče a větráku
- opravena elektrika (byl tam šotek co mi vybíjel baterii)
- renovace palubovky
- výměna světel i blikačů, blinkrů (mlhovky se mi rozpadly v ruce)
- nová originální zpětná zrcátka
- výměna budíků za kulaté s chromy (vím že tam správně nepatří, ale jsou nádherné)
- nový středový panel a nová hlava řadící páky
- nové čalounění a vyčištěné, opravené koberce
Pracuji na:
- oprava prahu, který mi poškodili v servisu a za půl roku opravu neudělali.
- oprava výztuhy mezi sedadly
- tepelná a zvuková izolace motoru a interiéru
- renovace motoru
- doplnění všech dobových náležitostí a přiblížení se co nejvíce původnímu stavu
- dohledání historie vozu a příprava na atest historického vozidla
fotky dodám co nejdříve aby byl vidět kontrast. Zatím je mám všechny v mobilu a nestíhám je stáhnout. Taky jsem strávil hodně času sháněním nových dílů.
Největší perlička se shánění dílů. Nedařilo se mi sehnat gumové průchodky k ostřikovačům, nakonec jsem je sehnal v Berlíně.
Asi nejvíce musím poděkovat své manželce, která mi s opravami pomáhá.