skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže:
dle TP Š100 r.v. 1971, v roce 1994 přestavba na Garde 120
zakoupeno minulý rok; radši nebudu jmenovat předchozího majitele - nějak zapoměl říct že je blbá cívka, takže dostat auto do nějakých otáček byl neřešitelný problém + nějak zapoměl upozornit na vyskakující kulisu=cesta z Nymburka do Ostravy nám trvala skoro 10hodin...nejvyšší dosažená rychlost 70km/h :), chvíli se jezdilo a pak dhodně dlouho opravovalo (hlavně podlaha a new engine).....
Moje úpravy:
- F135+sací a karbec 742.136 (rozvody jsou kompatibilní s Lekrem s automatickým sytičem)
- výfuk středový díl Felicia 1.9D (docela good sound)
- motorové víko na 2 vystřelovacích vzpěrách
- kola METEOR II nový stříbrný komaxit
- zpětná zrcátka VW Golf II. (nastavitelné zevnitř...lahůdka)
- elektrické stahování oken, GSM alarm s možností vyhledávače
- přídavné halogeny v předním spoileru
- centrální stěrač
- plastový program Ellri Racing
nový interiér:
- anatomické sedačky Mitsubishi Colt + potahy
- středový panel Felicia
- hliníkové koberečky předek + zadek, lišty na prazích
- modrý zátěžák (podlaha, tapecírungy, zadní plato)
- pásy VW Golf II.
- UV diody v budících (ale asi budu rušit)
- kapsy na dveřích Peugeot 306
MUSIC
- BLAUPUNKT San Diego MP35, 2x širokopásmové ve předu, 2x 3pásma vzadu
Poslední úprava pčed prodejem: new boční prahy s difuzorama + new poloosy
dle TP Š100 r.v. 1971, v roce 1994 přestavba na Garde 120
zakoupeno minulý rok; radši nebudu jmenovat předchozího majitele - nějak zapoměl říct že je blbá cívka, takže dostat auto do nějakých otáček byl neřešitelný problém + nějak zapoměl upozornit na vyskakující kulisu=cesta z Nymburka do Ostravy nám trvala skoro 10hodin...nejvyšší dosažená rychlost 70km/h :), chvíli se jezdilo a pak dhodně dlouho opravovalo (hlavně podlaha a new engine).....
Moje úpravy:
- F135+sací a karbec 742.136 (rozvody jsou kompatibilní s Lekrem s automatickým sytičem)
- výfuk středový díl Felicia 1.9D (docela good sound)
- motorové víko na 2 vystřelovacích vzpěrách
- kola METEOR II nový stříbrný komaxit
- zpětná zrcátka VW Golf II. (nastavitelné zevnitř...lahůdka)
- elektrické stahování oken, GSM alarm s možností vyhledávače
- přídavné halogeny v předním spoileru
- centrální stěrač
- plastový program Ellri Racing
nový interiér:
- anatomické sedačky Mitsubishi Colt + potahy
- středový panel Felicia
- hliníkové koberečky předek + zadek, lišty na prazích
- modrý zátěžák (podlaha, tapecírungy, zadní plato)
- pásy VW Golf II.
- UV diody v budících (ale asi budu rušit)
- kapsy na dveřích Peugeot 306
MUSIC
- BLAUPUNKT San Diego MP35, 2x širokopásmové ve předu, 2x 3pásma vzadu
Poslední úprava pčed prodejem: new boční prahy s difuzorama + new poloosy
Rapidos in Blue - komentáře:
11:57:19
28.10.2006
28.10.2006
clustr
uz je pres rok fkopru...mel by jezdit snad nekde v jiznich cechach:(