* Peca/Rapid 136 * * Peca/Rapid 136 *

komentáře | popis | fotky | Peca | 19.09.20 11:10 | 288x v oblíbených
Rapid 136, v provozu od 14. 2. 1990



Rapida jsem koupil v zari roku 2003. Mel sice v p*deli prahy, ale zase motor 136 slapal jak hodinky, mel malo najeto a celkem nove LPG. Pres zimu 2003/2004 jsem Rapida kompletne rozebral a odstrojil, nechal vyvarit kastli, probehla GO naprav a brzdovych rozvodu a na podzim 2004 prisel vysneny novy lak.



Cestovani

Je to spolehlive auto a s malokterym bych si troufnul tolik cestovat jak prave s nim. Více o cestách do zahraničí, pořádaných srazech vozů Škoda a další zajímavosti na klubových stránkách na www.skodadobrodruh.cz



Jinak mám auto už jen na srazy a cesty do zahraničí. A tak to už zůstane, dokud mě nevystřídá synátor. Mám rodinu, takže druhý a prostorný vůz na denní ježdění je dnes už nutnost.



Podvozek

- Baterka presunuta do predniho kufru (viz. foto).

- ramena a nápravnice v pozinku + komaxit

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm pro větší odklon

- tvrdé uložení ramen a řízení od Pemita

- náboje s roztečí 4x100

- dorazy na spodních ramenech srovnány pásovinou

- vnitřně chlazené kotouče PILENGA a čtyřpístkové rozšířené třmeny

- ostré hřebenové řízení 2,5 otáčky (snad Saky)

- pružiny Speedpro okruhové, 220mm

- stabilizátor 18mm uchycený s podložkami

- zadni naprava po totalni rozborce a generalce, vystuzena dle dokumentace S130 LA.

- vzadu podlozky na zmenu roztece

- zadní pružiny tvrdší z kývačkové nápravy, ve vlečkovém domku, podvazy podélných ramen

- obě nápravy v pozinku a komaxitu

- příčka převodovky s převařeným a zvýšenými úchyty šikmých ramen

- kola ATS Pepperpots 6J R13 s pneu 175/60 Yokohama A539

- disky na okruhy Titan 6J R13 se slicky Dunlop SP Sport 205/570 měkká směs



Motor

- olej plná syntetika Total Quartz Racing 10W50

- blok 742.136

- klika z fabie osoustružená aby se vměstnala do bloku

- vložky, ojnice, písty fabia 1,4 8V

- sací koš a vana 742

- nové presahy, kroužky, hlavní a ojniční ložiska, rozvody

- vačka Chovanec 265/265

- tesnění pod hlavou Elring

- hlava fabia, snížená o 0,4 mm na dosáhnutí kp 10,5:1

- slícované sací a výfukové kanály s těsnením

- elektronické zapalování IGNITECH, čidlo otáček na řemenici kliky

- vodní pumpa, domeček termostatu a výf. potrubí (také slícováno) 742.136

- odlehčený, svrtaný a vyvážený setrvačník ze 130ky

- spojková lamela z TAZ 1203 5q, odpružená, přítlačák Sachs

- karburátor SEDR 3255 s úpravou trysek a vzdušníků 1. komora 120/210, 2. komora 140/160

- svody 4 in 1, laděný příčný výfuk, vše omotáno termopáskou

- prevodovka 5q 3,9 po GO - nove synchrony, loziska, gufera, serizeni, vycistena

- alternátor Valeo z Fabie (90A, 14V)



Interier

- Central na DO

- Okna v elektrice

- Puvodni cerne calouneni vymeneno za bezove, cernobile sedacky vymenene za cele cerne z Garde (nikoliv fialove)

- sportovní volant LUISI, průměr 300 mm.

- modra 12V zarivka na strope jako osvetleni kabiny

- Flockovana palubka v kombinaci cerne a bezove barvy

- tapecíry na míru, lakované z laminátu a čalounění alcantrou

- digitální tachometr Sigma BC906

- Radio CD/MP3, 4x repro - dostacuje, žádná brutalita, ale dá se to poslouchat



Exterier

- Homologované tmavé fólie na sklech, s atestem 8SD

- auto komplet po laku, odstin 1030 "dolomit white ".

- Predni plastove podbehy

- vycentrovany 1 predni sterac

- zavarene a nove upravene zadni vydechy pod okýnkem

- Predni look ve stylu Rapida Gunsch, svetlomety Audi 200, maska vlastní výroby, prepregový nárazník s blinkrem z Gardesa

* Peca/Rapid 136 * - komentáře:

00:22:05
09.01.2007
Fire
-> Peca: jsme te vcera videli tak kolem 14:15 hod na Vinohradech s Dusanem 4 ..jsme serizovali ventily 5
13:09:18
30.10.2006
Peca
-> Rabbit: Jasne, ze plati. 4
21:47:24
29.10.2006
Rabbit
Peca:

Tak to je v pohodě když to nikomu nevadí 2 . PS: Patí pořát, že máš v garáži 2 tvarovky? Že bysme se dyštak dohodly na předání.
18:05:15
29.10.2006
Peca
-> Power of Bass: No a tos mel videt ty maniky co za mnou jeli v bavorech a medvedech ... Chvili se za mnou drzeli a pak zacali predjizdet a kdyz jeli vedle me, tak mi jeste zamavali se zdvizenym palcem 143 Jako ze to asi necekali 110
18:01:11
29.10.2006
Peca
-> Karel.: Zdvojeny blinkry taky ne. Ale asi mam na toto stesti ...
18:35:10
25.10.2006
Power of Bass
koukam ze bys potreboval novy tachometr..aspon do 200 3 1 to mu si byt hc valit takovou šponu s rapidem 2
08:55:35
25.10.2006
Karel.
-> Peca: a co ty blinkry? máš je zdvojený ne? 4.9.19854
08:47:15
25.10.2006
Peca
-> petřík: Musis mit puvodni tlumice, co se daji rozsroubovat ... Ty pak posles do prazskyho MOTEXU, kde si to nechas pritvrdit na %, ktery si zhruba reknes. ALe uz je to par let zpet, nevim jak to funguje ted.

-> Karel.: a kolikatych?

-> Rabbit: Na technicky? Jestli myslis STK ... 3 KAzdopadne policii nevadily - sviti predepsanyma barvama a jeste maji na krytu odlity Atest 4
16:42:59
24.10.2006
Rabbit
Sem se tě na srazu nastih zeptat co řikaj na ty zadní světla na technický.
15:01:46
24.10.2006
Karel.
-> Peca: ééé ty sis dovezl rapida v den mých narozenin2
14:59:04
24.10.2006
petřík
-> Peca: ahoj prosimtě jak si přitvrzoval ty tlumiče?
11:13:03
16.10.2006
Peca
Jasne ze to jsou starsi fotky 3
09:59:27
16.10.2006
Karel.
-> DuriQ: 3 3 3 3 3ne to je stará fotka si mylí teda 1
08:08:08
16.10.2006
DuriQ
Peca: ty woe u vas je uz sneh 9
08:03:30
06.10.2006
Peca
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
20:10:20
25.08.2006
Vrba
Pravy kolo je kupodivu po narovnani OK,ale levy ti vyfotim a pak do dam do profilu auta-to je nasračku.
14:24:55
25.08.2006
Labros
-> Vrba: No to je hustý. Kde skončilo pravý kolo??
14:22:47
25.08.2006
Labros
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
16:16:48
24.08.2006
Peca
-> Vrba: 9
16:12:24
24.08.2006
Peca
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
Extreme Tyres