skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 136
rok výroby 1989
ZÁKLADNÍ ÚDAJE O VOZIDLE
Typové označení motoru - Š 742.136
Palivo - BA 96
Počet válců - 4 v řadě
Objem motoru - 1289 cm3
Vrtání - 75,5 mm
Zdvih - 72
Maximální výkon - 46 kW / 62 HP
Maximální točivý moment - 100 Nm / 3000 1/min
Kompresní poměr - 9,7
Značení hlavy - modrá
PROVOZNÍ VLASTNOSTI
Maximální rychlost - 153 km/h
Zrychlení 0-100 km/h - 10,6 s
Objem palivové nádrže - 37 l
Jizdní dosah při 90 km/h - asi 650 km
Spotřeba paliva posle EHK-A 70
Spotřeba při 90 km/h - 5,7 l/100 km
Spotřeba při 120 km/h - 7,9 l/100 km
Spotřeba městský cyklus - 8,7 l/100 km
Rozhodnete-li se pro používání bezolovnatého benzinu ve voze Škoda Rapid 136, je nutné střídavě plnit nádrž olovnatým benzínem v poměru 1 : 1.
rok výroby 1989
ZÁKLADNÍ ÚDAJE O VOZIDLE
Typové označení motoru - Š 742.136
Palivo - BA 96
Počet válců - 4 v řadě
Objem motoru - 1289 cm3
Vrtání - 75,5 mm
Zdvih - 72
Maximální výkon - 46 kW / 62 HP
Maximální točivý moment - 100 Nm / 3000 1/min
Kompresní poměr - 9,7
Značení hlavy - modrá
PROVOZNÍ VLASTNOSTI
Maximální rychlost - 153 km/h
Zrychlení 0-100 km/h - 10,6 s
Objem palivové nádrže - 37 l
Jizdní dosah při 90 km/h - asi 650 km
Spotřeba paliva posle EHK-A 70
Spotřeba při 90 km/h - 5,7 l/100 km
Spotřeba při 120 km/h - 7,9 l/100 km
Spotřeba městský cyklus - 8,7 l/100 km
Rozhodnete-li se pro používání bezolovnatého benzinu ve voze Škoda Rapid 136, je nutné střídavě plnit nádrž olovnatým benzínem v poměru 1 : 1.
Škoda Rapid 136 - komentáře:
-> J3STER: Tak to nemusí být špatně. Poláci ti prodají od stlačené tmy až po velmi kvalitní nájezdy. Záleží jen na tobě co koupíš.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Mám polské výroby.
-> J3STER: Nevím jaký typ má kolega, ale tyhle jsou velmi slušné. Tuším tam bylo psané 1250 kg na nájezd, takže 2500 kg na nápravu. A samozřejmě je otázka jak se to používá a na jakém povrchu. Já jsem s nima spokojený a mám je už tak 5-6 let.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Vidím na obrázku, že máš plastové nájezdy. Taky je mám. Nejsou tak strmé jak ty co mám z jeklů a bude se na ně líp najíždět. Akorát kolega z práce mně varoval, že ten plast moc nevydrží.

-> Bukaj 06.03.23 11:02:30: Zatím jo,ale co je doma ,to se počítá. 

-> Polyš 05.03.23 12:49:42: To Ti nestačí ty zánovní 3255, který jsi tu měl nedávno?
Jinak jo - nový je nový a 3223 je 3223...

Jinak jo - nový je nový a 3223 je 3223...

-> Polyš: Vidíš, že stále je možné najít. 

Pěkný,taky bych jeden bral. :D
-> Polyš: Nový. Na začátku to nevypadalo na 136-tku. Špatně označená krabice skrývala namísto
114-940022 - Škoda 120
114-940080 - Škoda 136.
A zajímavost na krabici byla i původní cena 3.575,- CZK
114-940022 - Škoda 120
114-940080 - Škoda 136.
A zajímavost na krabici byla i původní cena 3.575,- CZK
Novej karbec,nebo repase?
-> rsvancara: Vysvětluj někomu kdo zná jen moderní postupy vyroby, že na ty auta byla taková fronta, že nikoho stékance, pomeranč a spáry v zásadě nezajímaly.
Otec si přebíral novou Škodu 120 a musel si jít do Mototechny na druhé straně města koupit žárovky, protože v Bouli nebyly, tak dodávali auta bez žárovek. A bez funkčních světel mu to nechtěli v prodejně vydat. 



