-> Radis130: svody 4500,- a není to jen na vzhled - teda tyhle co mám:-)
Rám určitě nabídnu k prodeji a dám vědět až bude venku!
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Svého Rapida jsem pořídil v roce 2000 – na jaře.Rok výroby je 1989 – motor 136,najeto 46000km. Jsem 3. majitel a auto prý nezná vodu,sníh a už vůbec ne sůl což bude asi pravda,protože je celkem netknuté – teda až na přední blatníky,kde se koroze trochu vyřádila,takže staré blatníky nahradí nové.
Při prvním rozebírání auta – v létě 2000, kdy jsme dělali na tátově Fa a na MÉM Rapidu dutiny jsem objevil pěkně zmaštěný kus podlahy,za sedačkama cca 0,5 kg granulí pro králíky,pod kobercem brousek na srp a spousta jetele,takže nezná sníh,ale umí nakrmit domácí havěť…
- Podvozek – 4x kotouče, v předu chlazené + propojky, vzadu klasické kotouče z předku,dělený 4pístkový brzdič,hydraulická ručka s válečkem girling, trubičky-(2013 opletené hadice) vedené vnitřkem vozu,brzdovka DOT 5,1
Vyztužené nápravy.Zadní PM ,Tlumiče + pružiny HP Racing,upravený stabilizátor,nové uložení a ukotvení zadních tlumičů,lyžina vepředu i vzadu
náboje 4x100,vzadu nové náboje rozšířené o 20mm made by Saky,
-Nádrž - ATL 25l zapuštěná do kufru(2013)
-Kastle - zadní blatníky R/H,zavařené okapničky,zavařené výdechy za zadními bočními okny,přední lamino haubna s výdechem vzduchu od chladiče,,světelná rampa,boční a zadní okna MARLON natvrdo,od 2010 zrušené uložení v gumě
-Interiér - bez čalounění,dveře kryté 0,8mm alu plechem,vyřezané,odlehčen é,2 anatomy OMP,široké pásy OMP dokonce i s platnou homogací, ochranný rám(AMD),v r. 2010 doplněna výztuha střechy,vyměněná celá střecha,zrušení větrací kapličky a s novou střechu zbavení se 5kg kytu po vařeném střešním okně ,upravená palubní deska, startovací panel na tlačítko,spousta budíků,,
za sedačkou spolujezdce umístěná gelová baterka,upravené držáky sedaček.Voda v mědi,spojka,brzdy,benzín vedené vnitřkem
Kola 5-7J 13 Alpin a ATS,pneu Matador,Kumho 180/530/13střední a tvrdá směs
2006 motor škoda 136 - úprava METALEX
vačka Schwejk
sání přez hlavu(Bauer),od 2010 prodloužení o 50mm by Saky
karburátory Weber DCOM 40
výfuk.svody 4-1+termopáska(Boďa Krejčí),výfuk - nerezový tlumič
chladič oleje ,olej Castrol RS 10W60
Pumpa FACET silver + FACET red top
Motor 2013 - 2014
obsah 1400
vačka 296°,Setrab chladič,Olej Millers nanodrive,keramická spojka
Převodovka - Kalmar motorsport dog kit
2014
Spuštěn projekt Bernas Rallye Racing Team,lze sledovat na Fcb.já se budu dál věnovat autu a aktualizaci profilu tady na Virtu.
www.facebook.com/BernasRR T
Tak prý to video z autoškoly není taková ostuda jak si já myslim,takže odkaz...A aby bylo slyšet,že jízda bez interkomu je za trest a přejezdy bez sluchátek končí až druhý den,kdy vám přestane pískat v uších.Ať žije dog-kit:-)
2015
Rallye Orlické Hory 2015
Škoda Rapid ,posádka Martin Beran,Tomáš Kořenský
Jak začít?Je červen a my jsme na našem Rapidu, mimo testovacích, najeli 0 závodních kilometrů. Ale už je to tu, konečně odjíždíme na závody. Po dlouhé době černozelené Subaru Impreza a modrobílá Škoda Rapid bok po boku v kempu a na rychlostních zkouškách v okolí Opočna.
V letošním roce nás problémy provázely od prvního startu. Rallye Hořovice jsme se nezůčastnili i přesto, že jsme se pokoušeli auto zprovoznit do poslední chvíle a na dílně jsme strávili stovky hodin. Při odjezdu na rallye Litoměřice nám sdělili že závod je zrušen. To už je vážně nepřející osud, ale vyčkáme, vždyť do rallye Orlické hory zbývalo 14 dní.
Motor je naladěn, kola přezuta, v den odjezdu kontrolujeme zběžně auto a při nastavování geometrie vozu zjišťuji, že spodní uložení přední nápravy nevydrželo testovací nápor. Místo kontroly nastavení vozu pracujeme na plný plyn. Z plánovaného odjezdu v 17:00 odjíždíme v 22:30 směr Opočno.
Ráno po administrativní přejímce vyrážíme najíždět. Rychlostní zkoušky se nám líbí, tratě budou o technice, ne o rychlosti, což nám a našemu vozu vyhovuje. Bojujeme s časem a s rozpisem aby byl bez chybný a během závodu jsme co nejméně přepisovali.V tomhle to Tomáš nemá jednoduché, když mě žene po trati rychlostní zkoušky a zjistíme, že něco nesedí. Zkuste psát například při rychlosti nad 100km/h poznámky do rozpisu, když se vám trať míhá kolem oken v autě, které poskakuje po cestách jako starý trakař.
Na slavnostním startu nás překvapí průtrž mračen s krupobitím, které rozežene početný dav diváků obdivujících náměstí plné závodních vozů všech značek, poté návrat do kempu a ráno v 9:19 start.
První rychlostní zkouška je křest ohněm, je znát dobře napsaný rozpis,ale po 4 km nás pozlobí chlazení a my odstupujeme pro závadu, kterou dokáže vyřešit nová spona a kousek hadice v hodnotě 50 Kč. Kolem nás projíždí naši kamarádi a zároveň soupeři. Povzbuzujeme, fandíme, pak přichází delší přerušení a dostáváme zprávu o nehodě. Když slyšíme přistávat vrtulník je nám jasné, že se cca kilometr od nás bojuje o život.
Po vychladnutí motoru doléváme vodu z nedalekého potoka, opravujeme chladící soustavu a můžeme pokračovat. Bohužel rallye si vybírá svou daň a soutěž pro všechny končí tím nejhorším způsobem.
Dalším podnikem je dlouhá a náročná Radouňská rallye
Při prvním rozebírání auta – v létě 2000, kdy jsme dělali na tátově Fa a na MÉM Rapidu dutiny jsem objevil pěkně zmaštěný kus podlahy,za sedačkama cca 0,5 kg granulí pro králíky,pod kobercem brousek na srp a spousta jetele,takže nezná sníh,ale umí nakrmit domácí havěť…
- Podvozek – 4x kotouče, v předu chlazené + propojky, vzadu klasické kotouče z předku,dělený 4pístkový brzdič,hydraulická ručka s válečkem girling, trubičky-(2013 opletené hadice) vedené vnitřkem vozu,brzdovka DOT 5,1
Vyztužené nápravy.Zadní PM ,Tlumiče + pružiny HP Racing,upravený stabilizátor,nové uložení a ukotvení zadních tlumičů,lyžina vepředu i vzadu
náboje 4x100,vzadu nové náboje rozšířené o 20mm made by Saky,
-Nádrž - ATL 25l zapuštěná do kufru(2013)
-Kastle - zadní blatníky R/H,zavařené okapničky,zavařené výdechy za zadními bočními okny,přední lamino haubna s výdechem vzduchu od chladiče,,světelná rampa,boční a zadní okna MARLON natvrdo,od 2010 zrušené uložení v gumě
-Interiér - bez čalounění,dveře kryté 0,8mm alu plechem,vyřezané,odlehčen é,2 anatomy OMP,široké pásy OMP dokonce i s platnou homogací, ochranný rám(AMD),v r. 2010 doplněna výztuha střechy,vyměněná celá střecha,zrušení větrací kapličky a s novou střechu zbavení se 5kg kytu po vařeném střešním okně ,upravená palubní deska, startovací panel na tlačítko,spousta budíků,,
za sedačkou spolujezdce umístěná gelová baterka,upravené držáky sedaček.Voda v mědi,spojka,brzdy,benzín vedené vnitřkem
Kola 5-7J 13 Alpin a ATS,pneu Matador,Kumho 180/530/13střední a tvrdá směs
2006 motor škoda 136 - úprava METALEX
vačka Schwejk
sání přez hlavu(Bauer),od 2010 prodloužení o 50mm by Saky
karburátory Weber DCOM 40
výfuk.svody 4-1+termopáska(Boďa Krejčí),výfuk - nerezový tlumič
chladič oleje ,olej Castrol RS 10W60
Pumpa FACET silver + FACET red top
Motor 2013 - 2014
obsah 1400
vačka 296°,Setrab chladič,Olej Millers nanodrive,keramická spojka
Převodovka - Kalmar motorsport dog kit
2014
Spuštěn projekt Bernas Rallye Racing Team,lze sledovat na Fcb.já se budu dál věnovat autu a aktualizaci profilu tady na Virtu.
www.facebook.com/BernasRR T
Tak prý to video z autoškoly není taková ostuda jak si já myslim,takže odkaz...A aby bylo slyšet,že jízda bez interkomu je za trest a přejezdy bez sluchátek končí až druhý den,kdy vám přestane pískat v uších.Ať žije dog-kit:-)
2015
Rallye Orlické Hory 2015
Škoda Rapid ,posádka Martin Beran,Tomáš Kořenský
Jak začít?Je červen a my jsme na našem Rapidu, mimo testovacích, najeli 0 závodních kilometrů. Ale už je to tu, konečně odjíždíme na závody. Po dlouhé době černozelené Subaru Impreza a modrobílá Škoda Rapid bok po boku v kempu a na rychlostních zkouškách v okolí Opočna.
V letošním roce nás problémy provázely od prvního startu. Rallye Hořovice jsme se nezůčastnili i přesto, že jsme se pokoušeli auto zprovoznit do poslední chvíle a na dílně jsme strávili stovky hodin. Při odjezdu na rallye Litoměřice nám sdělili že závod je zrušen. To už je vážně nepřející osud, ale vyčkáme, vždyť do rallye Orlické hory zbývalo 14 dní.
Motor je naladěn, kola přezuta, v den odjezdu kontrolujeme zběžně auto a při nastavování geometrie vozu zjišťuji, že spodní uložení přední nápravy nevydrželo testovací nápor. Místo kontroly nastavení vozu pracujeme na plný plyn. Z plánovaného odjezdu v 17:00 odjíždíme v 22:30 směr Opočno.
Ráno po administrativní přejímce vyrážíme najíždět. Rychlostní zkoušky se nám líbí, tratě budou o technice, ne o rychlosti, což nám a našemu vozu vyhovuje. Bojujeme s časem a s rozpisem aby byl bez chybný a během závodu jsme co nejméně přepisovali.V tomhle to Tomáš nemá jednoduché, když mě žene po trati rychlostní zkoušky a zjistíme, že něco nesedí. Zkuste psát například při rychlosti nad 100km/h poznámky do rozpisu, když se vám trať míhá kolem oken v autě, které poskakuje po cestách jako starý trakař.
Na slavnostním startu nás překvapí průtrž mračen s krupobitím, které rozežene početný dav diváků obdivujících náměstí plné závodních vozů všech značek, poté návrat do kempu a ráno v 9:19 start.
První rychlostní zkouška je křest ohněm, je znát dobře napsaný rozpis,ale po 4 km nás pozlobí chlazení a my odstupujeme pro závadu, kterou dokáže vyřešit nová spona a kousek hadice v hodnotě 50 Kč. Kolem nás projíždí naši kamarádi a zároveň soupeři. Povzbuzujeme, fandíme, pak přichází delší přerušení a dostáváme zprávu o nehodě. Když slyšíme přistávat vrtulník je nám jasné, že se cca kilometr od nás bojuje o život.
Po vychladnutí motoru doléváme vodu z nedalekého potoka, opravujeme chladící soustavu a můžeme pokračovat. Bohužel rallye si vybírá svou daň a soutěž pro všechny končí tím nejhorším způsobem.
Dalším podnikem je dlouhá a náročná Radouňská rallye
Bery/Rapid - komentáře:
18:07:23
29.10.2005
29.10.2005
Bery
23:18:05
28.10.2005
28.10.2005
Radis130
co budes delat s ramem...pokud by jsi jed daval pryc tak dej vedet.....vzal bych ho....samozrejme za financni obnos.....
tel 731 115 914
mail.: radomir.v@tiscali.cz
tel 731 115 914
mail.: radomir.v@tiscali.cz
22:55:21
28.10.2005
28.10.2005
Radis130
mas to skvely....kolik stoji takovy svody?
09:07:47
27.10.2005
27.10.2005
Bery
-> Pepino RS: jj,taky ho tam chci,když se to nechá s klikou vyvážit je to prý pak znát jak to leze do otáček.Ty dveře,to je palice-to ti povim...
-> MATTESS: díky,to by bylo supr,mám fakt 1fotku a ta je trochu míň ostrá...
-> MATTESS: díky,to by bylo supr,mám fakt 1fotku a ta je trochu míň ostrá...
07:05:00
27.10.2005
27.10.2005
MATTESS
-> Bery: Jedno ti poslu po vikendu pri najezdu do retarderu u Lomce (vedle me stal tvuj doprovod)
23:36:37
26.10.2005
26.10.2005
Pepino RS
-> Bery: ten chci davat taky na auto.. j avim o dverich na rapida-sirka plechu 0,5-1,5 cena tusim nekde okolo 9 000 za par.. ale jistej si nejsem..
20:20:18
26.10.2005
26.10.2005
Bery
Dojatý asi odcházím na pivko,právě se mi podařilo stáhnout video ze srazu z běšin.
Kdyby někdo měl nějaké fotky,nebo i kousek videa,které by se vztahovalo k mojemu vozu,prosím o odkaz,nebo zaslání.Ne ani tak pro mě,ale pro lidičky,co tam byli se mnou!
Děkuju!!!
Kdyby někdo měl nějaké fotky,nebo i kousek videa,které by se vztahovalo k mojemu vozu,prosím o odkaz,nebo zaslání.Ne ani tak pro mě,ale pro lidičky,co tam byli se mnou!
Děkuju!!!
15:58:20
26.10.2005
26.10.2005
Bery
-> Pepino RS: je to ten,co má Tina na eSku:-)
-> TUNER: ty máš na rapida hliníkový dveře???Kde se u vás berou ty poklady...Dělá se i z tenčího,než z 1mm..0,8...Co to vyjde??
-> TUNER: ty máš na rapida hliníkový dveře???Kde se u vás berou ty poklady...Dělá se i z tenčího,než z 1mm..0,8...Co to vyjde??
13:34:10
26.10.2005
26.10.2005
Pepino RS
-> Bery: mohl bych videt fotku toho setrvaku ??
11:54:04
26.10.2005
26.10.2005
TUNER
-> Bery: Hustý plány....... Nechceš hliníkový dveře?....že by jsi odřezal ten vnější plech a nahradil ho hliníkovym cca 1 mm silnym....
Jinak samo držim palec,investice to nebudou malý....
Jinak samo držim palec,investice to nebudou malý....
10:53:43
26.10.2005
26.10.2005
Baghira
-> Bery: To je fakt, taky jsem chtěl jít do lamina co by šlo sehnat, ale v origo vzhledu, ne v Hčku. Ale nakonec to možná klapne až s jinym autem a nebo vůbec a půjde se jinou cestou. Pamatuju si maníka z Jablonce, kterej měl někoho, kdo mu potahoval celý auto plechem 0,5-0,6mm a nechal si někde udělat i blatníky v týhle síle a odlehčoval tímhle směrem.
10:46:00
26.10.2005
26.10.2005
Bery
pořád je co zlepšovat!!!A jsme dost těžký...a je ještě kam říznout a kde ubrat:-)
10:42:18
26.10.2005
26.10.2005
Baghira
-> Bery: Takže jsi to vlastně dostavěl, abys začal znovu jo :-)? Není náhodou pro ty závody i omezená minimální hmotnost...že chceš tolik odlehčovat.
10:16:18
26.10.2005
26.10.2005
Bery
není těžká...,ale mrkněte co třeba píšou v řádu ČMPR pro škodovky..obsah 1300 max.chci zůstat(začít s:-) spíš u rally.
A ten současný motor půjde do dobrých rukou!
A ten současný motor půjde do dobrých rukou!
10:06:19
26.10.2005
26.10.2005
Baghira
-> Bery: Copak, Fabia je moc těžká na rychlej nástup otáček, viď? Že ty chceš začít jezdit hobby vrchy?
10:01:31
26.10.2005
26.10.2005
Majkl
-> Bery: ty plány znejí dobre, tak at ti to vsechno vyjde....
09:58:25
26.10.2005
26.10.2005
Bery
tak jsem si doplnil popis co v zimě - abych pak na něco nezapoměl,doufám,že se plány vydaří.Že budou jak prostory,tak prachy a chuť.Sezóna ende - za cca 14 dní se dáme do rozebírání.
23:05:57
19.10.2005
19.10.2005
Baghira
-> Bery: Prosim tě, pokud ještě chceš ten karbec prodat tak mi ho pošli, nějak to s tím podtlakem vyřešim...hold se bude laborovat :-).
18:19:39
19.10.2005
19.10.2005
Bery
A kdyby jste si pořídili startovní čísla,nemuseli jste nikde čochtat:-)
14:48:51
19.10.2005
19.10.2005
fine_ray
-> MATTESS: aléé nééé, dyť to byl kousek, stejně by se tam líp nedalo zaparkovat... maximálně blíž k beňovskýmu letišti o 200m