Prosímtě uvažuju o 1,4 fábce na 130tkovim karbci.. tvoje zkušenosti? kdyžtak k mému autu prosím
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Garde
-r.v. 1983
-prestavba na Garpid 140 v roce 2005 a stale probiha:-))))
Motor:
-Fabia 1,4 predelana na karbec
-bezkontaktní zapalování z Fáva
-upravy zatm žádny(nejsou prachy) :-///
-planovane upravy: odlehčit setr, T písty, vačka, uprava hlavy. výfuk 4do1, možná MPI(zati sem si to nerozmyslel),Turbo :-))
Karoserie:
-vyvarená
-predek predelanej na Mko
-planovane upravy: nadech do př. kapoty, celolak, lemy z VW golf I nebo II
Podvozek:
-Mkový napravy
-př, naprava snižena o 3zavity
-zad. pruziny z Peugeota(silnejší drat, jiny stoupani)
-5ti qvalt z Š125
-rozteče 4*100
-plechače z BMW 5"/13" ET25, a z VW 5,5"/13" ET35, obutí 205-60-13
-planuju: vyztužit př. napravu, sylnější stabilizator, stabilizator na zadni napravu, Kotouče na zadek, prevodovku z Š 130
5.5.2005- nahnal sem tam kapky(zrcátka) klasika Moravasport.
6.5.2005- cestou do mimoně na sraz sem to poslal do škarpy:-// naštěstí bez větších škod
4.6.2005- Prasknul buben
17.9.2005- Namontoval sem central na DO
28.1.2006- započala oprava-úprava motoru
5.10.2006- garfild stoji na dvore a SERU na nej!
-r.v. 1983
-prestavba na Garpid 140 v roce 2005 a stale probiha:-))))
Motor:
-Fabia 1,4 predelana na karbec
-bezkontaktní zapalování z Fáva
-upravy zatm žádny(nejsou prachy) :-///
-planovane upravy: odlehčit setr, T písty, vačka, uprava hlavy. výfuk 4do1, možná MPI(zati sem si to nerozmyslel),Turbo :-))
Karoserie:
-vyvarená
-predek predelanej na Mko
-planovane upravy: nadech do př. kapoty, celolak, lemy z VW golf I nebo II
Podvozek:
-Mkový napravy
-př, naprava snižena o 3zavity
-zad. pruziny z Peugeota(silnejší drat, jiny stoupani)
-5ti qvalt z Š125
-rozteče 4*100
-plechače z BMW 5"/13" ET25, a z VW 5,5"/13" ET35, obutí 205-60-13
-planuju: vyztužit př. napravu, sylnější stabilizator, stabilizator na zadni napravu, Kotouče na zadek, prevodovku z Š 130
5.5.2005- nahnal sem tam kapky(zrcátka) klasika Moravasport.
6.5.2005- cestou do mimoně na sraz sem to poslal do škarpy:-// naštěstí bez větších škod
4.6.2005- Prasknul buben
17.9.2005- Namontoval sem central na DO
28.1.2006- započala oprava-úprava motoru
5.10.2006- garfild stoji na dvore a SERU na nej!
Bimbo/Garfild140 - komentáře:
22:20:03
03.11.2005
03.11.2005
mbcko
16:25:18
23.08.2005
23.08.2005
Bimbo
-> Pavel Korbelář: vono to staci o kousek. Kdyz sem to daval dohromady, tak sem to zkousel i bez podkladani, a taky to slo, ale moc se mi to nelibilo.
15:46:26
22.08.2005
22.08.2005
Pavel P@nkáč
-> Bimbo: no to jo, tak to koukam že to jde podložit
21:48:35
21.08.2005
21.08.2005
Bimbo
-> Pavel Korbelář: ale ma pohon na olejovy cerpadlo. a to je ten samej pohon co pohani rozdelovač. alorat se to musi trosku podlozit.
13:20:00
21.08.2005
21.08.2005
Pavel P@nkáč
-> Bimbo: to neni možný, fabiacká vačka nemá pohon na rozdělovač!
00:05:55
21.08.2005
21.08.2005
Bimbo
-> Pavel Korbelář: vzdyt rikam vsechno krome vany a rozvod víka. jinak vse zustalo puvodní.
13:28:57
17.08.2005
17.08.2005
Pavel P@nkáč
-> Bimbo: to jsi tam nechal i samošteli???? vačku tam taky origo nemáš já mam vanu a prsa a čerpadlo s felcky, to je jako s fava
13:27:07
16.08.2005
16.08.2005
Bimbo
-> Pavel Korbelář: ten motoru je vsechno origo, krome rozvodovyho víka. to je z 120 kvuli rozdelovaci. jinak sem s nim nic nedelal. a s tou merkou, jde o to, jestli tam mas skodovackou vanu, nebo fábiovou. u skodovácky ta měrka nedosahne, a u fabiacký nevim, to jsem nezkousel. jinak olej nekontroluju, protoze od výměny výměně se mi ztratěj tak 2 decky. ale zmerit se to da, kdyz vyndas origo merku i stou trubickou, a strcís tam skodovackou merku, ale ne na doraz, pač je ta dira na merku níž.
23:11:07
15.08.2005
15.08.2005
Pavel P@nkáč
-> Bimbo: no to nevím ale to se mi nezdá, jaký jsi tam dal zdvihátka? nechal jsi tam ty fabiacký? Já jsem je tam dal někdo mě tady psal že se tam musej dát z feldy nebo fáva ale ty tam maj jiný uchycení, jak ti funguje měrka na olej? já jsem tam dneska nalil 4,5l oleje a na měrce je ůplně na dně, normálně jsem vždy dával 4l a bylo to mezi ryskama
13:35:48
15.08.2005
15.08.2005
Bimbo
-> Pavel Korbelář: o tom nic nevim, ale poslední dobou mi to zacina zlobit. Kdyz ji nalozim, a ohreje se olej, tak mi zacnou chrastit zdvihatka. ja si myslim ze to je olejem, ale je mozny ze to dela ten kanal.
23:44:05
14.08.2005
14.08.2005
Pavel P@nkáč
-> Bimbo: ne tram je takovej kanálek z boku od rozvodovýho kola, prej se tam začne strácet olej časem
20:57:38
06.08.2005
06.08.2005
Bimbo
-> Komár 1981: to víš, na Čj sem nikdy nebyl machr. Jinak na konecnou fázi sem taky zvědavej, zatim nemam ani orla. a sorry za tu kopírku.
18:34:06
04.08.2005
04.08.2005
Komár 1981
Jinak Bimbo, technicky plany jsou uzasny, jsem zvedavej na konecnou fazi ;o) a oprav si ty hrubky, kazi to dojem... myslim, ze stabylizator neni mezi vyjmenovanyma slovama....
18:32:32
04.08.2005
04.08.2005
Komár 1981
-> Honza.net 18.04.05 08:59:37: To vis, kopirka... ale GarPid je jenom jeden.
10:57:20
03.08.2005
03.08.2005
Bimbo
-> Pavel Korbelář: nic sem neucpával, pokud se nepletu tak tam je nejaky cidlo.
10:22:53
31.07.2005
31.07.2005
Pavel P@nkáč
-> Bimbo: ty jsi u toho motoru zacpal ten kanál na hydrošteli? čím? a jak?
22:24:54
26.06.2005
26.06.2005
Kylař
-> Bimbo: Nehlas na me, protoze samostav je uz pryc a je tam stelovaci klasika. Aby se ti v Pribrami nehoupl KNAK, protoze tam bude dost prekundino.... Tak se sejdem zejtra u Pidi na dve gecka,prvni a posledni, ja tam pojedu raci KYLEM abych neworwal SPOJLÉR Abych proste nebyl jako ty
01:39:21
26.06.2005
26.06.2005
Bimbo
-> Kylař: Běž do píč... ty starej čiráku:-))) V příbrami se kejchnu, ale jen trochu a pokudmožno Géčkem:-)))) Čusss ty tuningáři s vyjebanym samostavem