skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Garde
-r.v. 1983
-prestavba na Garpid 140 v roce 2005 a stale probiha:-))))
Motor:
-Fabia 1,4 predelana na karbec
-bezkontaktní zapalování z Fáva
-upravy zatm žádny(nejsou prachy) :-///
-planovane upravy: odlehčit setr, T písty, vačka, uprava hlavy. výfuk 4do1, možná MPI(zati sem si to nerozmyslel),Turbo :-))
Karoserie:
-vyvarená
-predek predelanej na Mko
-planovane upravy: nadech do př. kapoty, celolak, lemy z VW golf I nebo II
Podvozek:
-Mkový napravy
-př, naprava snižena o 3zavity
-zad. pruziny z Peugeota(silnejší drat, jiny stoupani)
-5ti qvalt z Š125
-rozteče 4*100
-plechače z BMW 5"/13" ET25, a z VW 5,5"/13" ET35, obutí 205-60-13
-planuju: vyztužit př. napravu, sylnější stabilizator, stabilizator na zadni napravu, Kotouče na zadek, prevodovku z Š 130
5.5.2005- nahnal sem tam kapky(zrcátka) klasika Moravasport.
6.5.2005- cestou do mimoně na sraz sem to poslal do škarpy:-// naštěstí bez větších škod
4.6.2005- Prasknul buben
17.9.2005- Namontoval sem central na DO
28.1.2006- započala oprava-úprava motoru
5.10.2006- garfild stoji na dvore a SERU na nej!
-r.v. 1983
-prestavba na Garpid 140 v roce 2005 a stale probiha:-))))
Motor:
-Fabia 1,4 predelana na karbec
-bezkontaktní zapalování z Fáva
-upravy zatm žádny(nejsou prachy) :-///
-planovane upravy: odlehčit setr, T písty, vačka, uprava hlavy. výfuk 4do1, možná MPI(zati sem si to nerozmyslel),Turbo :-))
Karoserie:
-vyvarená
-predek predelanej na Mko
-planovane upravy: nadech do př. kapoty, celolak, lemy z VW golf I nebo II
Podvozek:
-Mkový napravy
-př, naprava snižena o 3zavity
-zad. pruziny z Peugeota(silnejší drat, jiny stoupani)
-5ti qvalt z Š125
-rozteče 4*100
-plechače z BMW 5"/13" ET25, a z VW 5,5"/13" ET35, obutí 205-60-13
-planuju: vyztužit př. napravu, sylnější stabilizator, stabilizator na zadni napravu, Kotouče na zadek, prevodovku z Š 130
5.5.2005- nahnal sem tam kapky(zrcátka) klasika Moravasport.
6.5.2005- cestou do mimoně na sraz sem to poslal do škarpy:-// naštěstí bez větších škod
4.6.2005- Prasknul buben
17.9.2005- Namontoval sem central na DO
28.1.2006- započala oprava-úprava motoru
5.10.2006- garfild stoji na dvore a SERU na nej!
Bimbo/Garfild140 - komentáře:
ještě to žije ? je na prodej?
-> Bimbo: Zapomnel jsi napsat ze je po motoru a zaroven ti zarusta garfild v trave... Takze klasika jako SPecko
-> M a r c e l: mě celkem taky, ale predelavat to zpatky nebudu. ale kdyby nahodou, tak tam dam ctyřoko z užovky
-> Bimbo: ja si nemuzu pomoct, me je furt litotoho cumaku B-(
Prosímtě uvažuju o 1,4 fábce na 130tkovim karbci.. tvoje zkušenosti? kdyžtak k mému autu prosím
-> Pavel Korbelář: vono to staci o kousek. Kdyz sem to daval dohromady, tak sem to zkousel i bez podkladani, a taky to slo, ale moc se mi to nelibilo.
-> Bimbo: no to jo, tak to koukam
že to jde podložit

-> Pavel Korbelář: ale ma pohon na olejovy cerpadlo. a to je ten samej pohon co pohani rozdelovač. alorat se to musi trosku podlozit.
-> Bimbo: to neni možný, fabiacká vačka nemá pohon na rozdělovač!
-> Pavel Korbelář: vzdyt rikam vsechno krome vany a rozvod víka. jinak vse zustalo puvodní.
-> Bimbo: to jsi tam nechal i samošteli???? vačku tam taky origo nemáš já mam vanu a prsa a čerpadlo s felcky, to je jako s fava
-> Pavel Korbelář: ten motoru je vsechno origo, krome rozvodovyho víka. to je z 120 kvuli rozdelovaci. jinak sem s nim nic nedelal. a s tou merkou, jde o to, jestli tam mas skodovackou vanu, nebo fábiovou. u skodovácky ta měrka nedosahne, a u fabiacký nevim, to jsem nezkousel. jinak olej nekontroluju, protoze od výměny výměně se mi ztratěj tak 2 decky. ale zmerit se to da, kdyz vyndas origo merku i stou trubickou, a strcís tam skodovackou merku, ale ne na doraz, pač je ta dira na merku níž.
-> Bimbo: no to nevím ale to se mi nezdá, jaký jsi tam dal zdvihátka? nechal jsi tam ty fabiacký? Já jsem je tam dal někdo mě tady psal že se tam musej dát z feldy nebo fáva ale ty tam maj jiný uchycení, jak ti funguje měrka na olej? já jsem tam dneska nalil 4,5l oleje a na měrce je ůplně na dně, normálně jsem vždy dával 4l a bylo to mezi ryskama
-> Pavel Korbelář: o tom nic nevim, ale poslední dobou mi to zacina zlobit. Kdyz ji nalozim, a ohreje se olej, tak mi zacnou chrastit zdvihatka. ja si myslim ze to je olejem, ale je mozny ze to dela ten kanal.
-> Bimbo: ne tram je takovej kanálek z boku od rozvodovýho kola, prej se tam začne strácet olej časem
-> Komár 1981: to víš, na Čj sem nikdy nebyl machr. Jinak na konecnou fázi sem taky zvědavej, zatim nemam ani orla. a sorry za tu kopírku.
Jinak Bimbo, technicky plany jsou uzasny, jsem zvedavej na konecnou fazi ;o) a oprav si ty hrubky, kazi to dojem... myslim, ze stabylizator neni mezi vyjmenovanyma slovama....

-> Honza.net 18.04.05 08:59:37: To vis, kopirka... ale GarPid je jenom jeden.
