skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto jsem koupil v září 2004. Od listopadu je v garáži a nejezdí. Provádí se menší opravy a vylepšení:
MOTOR:
- blok a hlava felda MPi (má najeto cca 10 000 km)
- hlava snížená, vyleštěný kanálky, upravený spalovací prostory
- převařený sání na karbec ze 130, zvětšený a vyleštěný kanálky
- vačice 260/260
- lehce odlehčený setrvačník
- nový šálky, gufera a další možný těsnění, kroužky jsem nechal vzhledm ke stavu motoru původní
- troška komaxitu na víku ventilů; ale to mně asi moc koní nepřidá :-)
- spojka QH
- příčnej výfuk se svody 4 do 1
- alternátor 70A
10.5.2005 - první "zavrčení" motoru .... měl jsem radost jak malý dítě :-)
PODVOZEK:
- předek i zadek pružiny a tlumiče KONI (tlumiče už jsou špatný, půjdou časem nový)
- vyztužený přední ramena
- chlazený kotouče vpředu
- stabilizátor 20 mm (až mně ho Saky pošle :-) )
- vyztužený zadní ramena
- disky 5,5 R13 s pneu 185/60 R13 FULDA Carat Assuro (na 1. fotce je ještě 185/70)
- ostrý hřebenový řízení - cca 2,8 otáčky (originál Praga Dačice)
INTERIÉR:
- bilé podlepy budíků
- "digitálně analogový" tachometr made by kaipan (know how by Sigma Sport)
- rádio Sony na CD (nevím typ, ale je docela pěkný)
- baterka v kufru - 55 A se nevajde do kastlíku
EXTERIÉR:
- výdech od chladiče v přední kapotě
- zavařený mřížky topení (ještě musím vymyslet, jak to větrat :-) )
- výdech na kapotě od chladíče
JEŠTĚ SE NESTIHLO:
- upravit vnitřek podle mých představ
- kotouče dozadu
- nějaká tu music
- troška té "okrášlující" plechařiny
- novej lak
MOTOR:
- blok a hlava felda MPi (má najeto cca 10 000 km)
- hlava snížená, vyleštěný kanálky, upravený spalovací prostory
- převařený sání na karbec ze 130, zvětšený a vyleštěný kanálky
- vačice 260/260
- lehce odlehčený setrvačník
- nový šálky, gufera a další možný těsnění, kroužky jsem nechal vzhledm ke stavu motoru původní
- troška komaxitu na víku ventilů; ale to mně asi moc koní nepřidá :-)
- spojka QH
- příčnej výfuk se svody 4 do 1
- alternátor 70A
10.5.2005 - první "zavrčení" motoru .... měl jsem radost jak malý dítě :-)
PODVOZEK:
- předek i zadek pružiny a tlumiče KONI (tlumiče už jsou špatný, půjdou časem nový)
- vyztužený přední ramena
- chlazený kotouče vpředu
- stabilizátor 20 mm (až mně ho Saky pošle :-) )
- vyztužený zadní ramena
- disky 5,5 R13 s pneu 185/60 R13 FULDA Carat Assuro (na 1. fotce je ještě 185/70)
- ostrý hřebenový řízení - cca 2,8 otáčky (originál Praga Dačice)
INTERIÉR:
- bilé podlepy budíků
- "digitálně analogový" tachometr made by kaipan (know how by Sigma Sport)
- rádio Sony na CD (nevím typ, ale je docela pěkný)
- baterka v kufru - 55 A se nevajde do kastlíku
EXTERIÉR:
- výdech od chladiče v přední kapotě
- zavařený mřížky topení (ještě musím vymyslet, jak to větrat :-) )
- výdech na kapotě od chladíče
JEŠTĚ SE NESTIHLO:
- upravit vnitřek podle mých představ
- kotouče dozadu
- nějaká tu music
- troška té "okrášlující" plechařiny
- novej lak
kaipan / Rapid - komentáře:
08:25:28
27.04.2005
27.04.2005
REMIX
A krásná náprava...doplňuji na 10b
08:24:11
27.04.2005
27.04.2005
REMIX
Až se budeš chtít zbavit těch svodů, tak se ozvi Jinak i super kebule..dávám 9b
21:55:47
26.04.2005
26.04.2005
kaipan
-> Kroulíček: Co ???
21:49:35
26.04.2005
26.04.2005
Kroulíček
Tak já teda taky dorou nám!!!
21:35:45
26.04.2005
26.04.2005
kaipan
-> Kroulíček: nazdar pane... díky za bodíky... kouknu a dám taky pár bodů..
21:29:20
26.04.2005
26.04.2005
Kroulíček
Koukám že dáváš do kupi!!!9 a aš to bude vkoupě tak přidám!!!Jo a jik jsem A.k.r.o.b.a.t!
jukni na mojí!
jukni na mojí!
20:04:55
26.04.2005
26.04.2005
kaipan
-> K!RR!: to jo, ale mně nejde ani moc o plastíky ale o funkci... V Nissanu jsi vlítl do zatáčky a pak přemýšlel, jestli to vybereš... A vždycky jsem to vybral... Snad Rapídek pojede podobně... aspoň podvozkem...
19:58:19
26.04.2005
26.04.2005
kirri
-> kaipan: ále co strácí na výkonu dožene na vzhledu
19:56:23
26.04.2005
26.04.2005
kaipan
-> K!RR!: díky pane.... Nissan jsem tak koupil, jen jsem dal pár blbostí, Rapid je někde jinde... Ale asi mně bude chybět ten výkon Nissana..
19:51:31
26.04.2005
26.04.2005
kirri
-> kaipan: hele dobře si udělal nissan se s tímlhe porovnat nedá, je to pěkná prácička 10
19:47:22
26.04.2005
26.04.2005
Tyger
10b za ten tachec.....
20:36:37
25.04.2005
25.04.2005
kaipan
-> Roupik: nevím.... ale tady by jsi ji sehnal..
20:35:27
25.04.2005
25.04.2005
kaipan
-> M.I.K.I: na kolik to vyjde ?
20:20:47
25.04.2005
25.04.2005
Roupik
kaipan: Nevíš prosimtě náhodou o nějaký hlavě z feldy 1,3 MPi???
11:27:25
22.04.2005
22.04.2005
M.I.K.I
->kaipan:Aha no nic ja to teď v blízké době budu řešit tak,že ty původní (serie) necham dát nový tvrdo chrom na pistnice a tuhší náplň!!!!Bracha to měl 3 roky na tisicovce a fakt paráda!!!!Tak to budu řešit já!!!!
20:58:12
21.04.2005
21.04.2005
kaipan
19:26:31
20.04.2005
20.04.2005
kaipan
-> M.I.K.I: tyhle už nejspíš neseženeš.... koupil jsem je společně s autem... A navíc přední tlumiče už jsou na nic, tak musím koupit nový, a pořád nevím, jaký...
15:34:51
20.04.2005
20.04.2005
M.I.K.I
->kaipan:Pane mam dotaz na kolik tě vyšli ty pružiny a tlumiče????a jde to koupit zvlšť??jako předek zadek????Dik
22:01:36
18.04.2005
18.04.2005
kaipan
-> M.I.K.I: už je mám na autě... a i když mám vpředu 250 pružiny, tak jak jsou ty kola malý, tak je tam kapku větší díra, ale zase je auto díky menšímu průměru níž a vzhledem k převodu 3,9 to bude mít teoreticky lepší odpich...
21:42:34
18.04.2005
18.04.2005
M.I.K.I
->kaipan:Zdravím tak koukám na ty botičky a musím říct paráda!!!Abych řek nečekal jsem!!!No tak další brouk v hlavě!!!Jo jinak pěkný vypadá dobře !!!9b