skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto jsem koupil v září 2004. Od listopadu je v garáži a nejezdí. Provádí se menší opravy a vylepšení:
MOTOR:
- blok a hlava felda MPi (má najeto cca 10 000 km)
- hlava snížená, vyleštěný kanálky, upravený spalovací prostory
- převařený sání na karbec ze 130, zvětšený a vyleštěný kanálky
- vačice 260/260
- lehce odlehčený setrvačník
- nový šálky, gufera a další možný těsnění, kroužky jsem nechal vzhledm ke stavu motoru původní
- troška komaxitu na víku ventilů; ale to mně asi moc koní nepřidá :-)
- spojka QH
- příčnej výfuk se svody 4 do 1
- alternátor 70A
10.5.2005 - první "zavrčení" motoru .... měl jsem radost jak malý dítě :-)
PODVOZEK:
- předek i zadek pružiny a tlumiče KONI (tlumiče už jsou špatný, půjdou časem nový)
- vyztužený přední ramena
- chlazený kotouče vpředu
- stabilizátor 20 mm (až mně ho Saky pošle :-) )
- vyztužený zadní ramena
- disky 5,5 R13 s pneu 185/60 R13 FULDA Carat Assuro (na 1. fotce je ještě 185/70)
- ostrý hřebenový řízení - cca 2,8 otáčky (originál Praga Dačice)
INTERIÉR:
- bilé podlepy budíků
- "digitálně analogový" tachometr made by kaipan (know how by Sigma Sport)
- rádio Sony na CD (nevím typ, ale je docela pěkný)
- baterka v kufru - 55 A se nevajde do kastlíku
EXTERIÉR:
- výdech od chladiče v přední kapotě
- zavařený mřížky topení (ještě musím vymyslet, jak to větrat :-) )
- výdech na kapotě od chladíče
JEŠTĚ SE NESTIHLO:
- upravit vnitřek podle mých představ
- kotouče dozadu
- nějaká tu music
- troška té "okrášlující" plechařiny
- novej lak
MOTOR:
- blok a hlava felda MPi (má najeto cca 10 000 km)
- hlava snížená, vyleštěný kanálky, upravený spalovací prostory
- převařený sání na karbec ze 130, zvětšený a vyleštěný kanálky
- vačice 260/260
- lehce odlehčený setrvačník
- nový šálky, gufera a další možný těsnění, kroužky jsem nechal vzhledm ke stavu motoru původní
- troška komaxitu na víku ventilů; ale to mně asi moc koní nepřidá :-)
- spojka QH
- příčnej výfuk se svody 4 do 1
- alternátor 70A
10.5.2005 - první "zavrčení" motoru .... měl jsem radost jak malý dítě :-)
PODVOZEK:
- předek i zadek pružiny a tlumiče KONI (tlumiče už jsou špatný, půjdou časem nový)
- vyztužený přední ramena
- chlazený kotouče vpředu
- stabilizátor 20 mm (až mně ho Saky pošle :-) )
- vyztužený zadní ramena
- disky 5,5 R13 s pneu 185/60 R13 FULDA Carat Assuro (na 1. fotce je ještě 185/70)
- ostrý hřebenový řízení - cca 2,8 otáčky (originál Praga Dačice)
INTERIÉR:
- bilé podlepy budíků
- "digitálně analogový" tachometr made by kaipan (know how by Sigma Sport)
- rádio Sony na CD (nevím typ, ale je docela pěkný)
- baterka v kufru - 55 A se nevajde do kastlíku
EXTERIÉR:
- výdech od chladiče v přední kapotě
- zavařený mřížky topení (ještě musím vymyslet, jak to větrat :-) )
- výdech na kapotě od chladíče
JEŠTĚ SE NESTIHLO:
- upravit vnitřek podle mých představ
- kotouče dozadu
- nějaká tu music
- troška té "okrášlující" plechařiny
- novej lak
kaipan / Rapid - komentáře:
11:26:57
20.06.2005
20.06.2005
Blackburn
Čau, já jsem znal kaipana od malička. Veškeré úpravy na rapidovi jsem s ním dělal. Ráno mě dovezl do školy a do práce už nedojel. Je to tragedie kterou už nikdo nezmění. Jestli se chcete s ním rozloučit, tak tuhle středu 22.6.2005. Bude to v Dačicích(Jihočeský kraj)na městským hřbitově v 15:00. Neměl by být problém to najít. Byl by určitě rád.
23:34:45
19.06.2005
19.06.2005
Pet
hrůza, ten život je fakt svině
22:46:49
19.06.2005
19.06.2005
Targa
19:11:00
18.06.2005
18.06.2005
Tyger
15:49:24
18.06.2005
18.06.2005
cutik
Hrozny............
14:53:51
18.06.2005
18.06.2005
MadMan
je to hrtuza taky tu nejsem nejdil ale tohle tu jeste nebylo :( ja porad nemuzu jak sem videl ten vrak
22:42:54
17.06.2005
17.06.2005
Czert
18:15:31
17.06.2005
17.06.2005
Wrcteam - zrušená registrace
kurva co komu udelal:)si to nezaslouzil:( nejdriv ja pak on ot nema cenu zasranej zivot hezky odpocinek tam nahore...
14:57:27
17.06.2005
17.06.2005
TG
...k tomu není co říct...
13:40:37
17.06.2005
17.06.2005
Kroulíček
ty vole to je strašný!!!
13:30:54
17.06.2005
17.06.2005
Roupik
Pane bože
12:45:08
17.06.2005
17.06.2005
Climber - zrušená registrace
10.5.2005 - první "zavrčení" motoru ....
Chudák si to ani neužil
Chudák si to ani neužil
12:39:22
17.06.2005
17.06.2005
TUNER
Taky nevim co k tomu říct...Hrozně mě to mrzí,taky jsme se bavily někdy v květnu o tlumičích,taky přemejšlel o těch Spaxech....Kdyby je tam měl,možná se to nestalo,jestli tam měl pořád ty špatný......Teď už je ale pozdě na nějaký možná a co kdyby....Je mi ho opravdu líto....
11:52:37
17.06.2005
17.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
Úplně mě z toho mrazí - minulý týden jsem se s ním bavil o výfuku...
11:41:07
17.06.2005
17.06.2005
fine_ray
no dopr*ele.. vždyť sem sem koukal minulej tejden na ten tachometr... hups.. mam husý kůži! Fakt je mi to upřímě líto!
11:15:30
17.06.2005
17.06.2005
Majkl
Jako ostatní... mej se lip nez tady...
je to hrozny mam uplne slzy ve vocich
predevcirem sem si jeho auto prohlizel a ted... chjo
davejte na sebe pozor
je to hrozny mam uplne slzy ve vocich
predevcirem sem si jeho auto prohlizel a ted... chjo
davejte na sebe pozor
10:27:52
17.06.2005
17.06.2005
Labros
Kaipane díky za tvoje příspěvky na tomhle fóru a za to žes tu byl a mohli jsme Tě trochu přes net poznat. Snad je tam nahoře stejně dobrej pokec jako tady, možná i daleko lepší. Měj se tam pěkně.
09:04:56
17.06.2005
17.06.2005
VeTeV
Na takovouto tragedii se hledaji slova kratce...mej se tam nahore krasne
23:10:58
16.06.2005
16.06.2005
Tommys
Je strašný že zrovna tohle auto je teďka nejnavštěvovanější, všechna čest tobě nahoru doufám že tam jsou krásný auta a krásný ženský tak jak by jsi určitě chtěl i když jsem tě neznal, zasahuje mě to stejně jako ostatní
22:45:59
16.06.2005
16.06.2005
Štěpán
je to hruza,nevim co k tomu napsat.:-(