havlik/Burák/ Rapid havlik/Burák/ Rapid

komentáře | popis | fotky | havlik | 24.11.21 20:58 | 88x v oblíbených
Motor: 742.136
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery


Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar

Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500

- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka

Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13

Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP

Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber

havlik/Burák/ Rapid - komentáře:

18:18:17
11.04.2016
Jindas
-> havlik: Odlehčení 3 3
18:17:38
11.04.2016
havlik
-> Jindas: šroubky došly:D
18:15:08
11.04.2016
Jindas
-> havlik 11.04.16 18:06:46: Ta přístrojovka 3 3 3
18:06:46
11.04.2016
havlik
Trocha řidičského neumění
RPR 2016 Polygon Most
10:21:35
11.04.2016
djmaso
-> havlik: 105 105 157 158 118
10:20:54
11.04.2016
Luky
Když se spolujezdec neztratí v itíku v každý etapě, tak to bude ještě lepší 1
Díky za super svezení, auto (hlavně podvozkově) fungovalo parádně, pilot taky nebyl vůbec marnej 47
10:08:02
11.04.2016
havlik
O víkendu jsme uspěšně absolvovali Rallye Praha Revival, krom toho se ohnul ten plíšek co drží bowden a pravděpodobně to vzdali ty silonový kroužky ve svislákách to bylo bez problémů. Což na to že jsme auto dodělali ve čtvrtek o půlnoci mi přijde jako solidní uspěch. Nakonec z toho bylo pěkný 38.místo celkově a 8. ve skupině. Což s blouděnim a motorem na hranici smrti beru jako uspěch:)
21:20:19
21.03.2016
ochoda
-> vhml: Dělal sem tam díry 10mm, a bylo jich tam ...tušim 20 ?
upraveno 1x, naposled 21.03.2016 21:32:42
21:44:14
20.03.2016
havlik
-> vhml: nevim jestli zrovna platí rovnice že čim větší díra tim lepší47
21:43:28
20.03.2016
vhml
-> havlik 20.03.16 21:41:57: výborná otázka. Ale řídil bych se základním ladícím pravidlem - větší je lepší 3
21:41:57
20.03.2016
havlik
-> vhml: a kterej je ten správnej?:)
21:40:15
20.03.2016
vhml
L/A je super konstrukce, i dost tichá. Jen existujou dva výkresy tý první přepážky konicky. Jednou je tam nejakej počet der a prumer. A podruhy je tam polovina děr a dvojnásobnej průměr. Jen škoda, že plocha kruhu kráčí s druhou mocninou... 3
21:37:00
20.03.2016
ochoda
-> MerHanz: Jak řikáš. 6
00:02:31
04.03.2016
MerHanz
-> havlik 22.02.16 19:27:38: Hele origo L/A nebyl čistě absobční. Měl na vstupu komoru s konickou přepážkou a za ní ještě jednu kde plyny už vstupovali do trubky a absorbční části. Nebo se pletu ???
16:10:17
25.02.2016
ochoda
-> havlik: Spíš jen tak ze zvědavosti, budu dělat podélnej vejfuk a inspiruju se příčňákem L/A. No, on zas tak uplně průchozí není by se dalo podle mě říct. 6
19:27:38
22.02.2016
havlik
-> ochoda: Tak to fakt nevim21 Asi by se to dalo vyzkoušet jestli je průchozí nebo ne. Otázkou je jak nutně to potřebuješ vědět?
19:26:22
22.02.2016
ochoda
-> havlik: Ten výfuk je L/A nevíš?
21:45:57
15.12.2015
Burák
To je dost taky 3
21:44:03
08.07.2015
castrol
-> Milan 136: seno pre zajace 1
Extreme Tyres