
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dlouho jsem sháněl slušného Rapida, ale nedařilo se. Byl jsem se už jednou podívat na tento kus, ale bohužel nevypadal jako na fotkách. Neměl jsem totiž v plánu dělat letos G.O. Nicméně po dalším neúspěšném hledání slušného kusu bez nutnosti G.O. jsem se rozmyslel a po vyjednání slušné slevy jsem ho za pomoci kamaráda Honzi přivezl domů (díky za doprovod), rovnou s přepsáním na mou osobu a po zaplacení šíleného EKO výpalného.
140Km dlouhou cestu domů zvládl v pohodě za doprovodu šíleně hučících zadních ložisek:)
Hned druhý den jsem ho začal rozebírat.
Rapida jsem přivezl ze Svatého pole u Horažďovic v únoru 2015. Vyroben byl v Kvasinách v roce 1988. Původně měl barvu hněď kamennou 2315.
Vzhledem k novelám zákona mi zůstaly původní SPZ i velký TP za což jsem celkem rád.
Prakticky na autě není díl, který neprošel G.O. nebo výměnou za nový.
KAROSERIE:
-vyvářená a nově nalakovaná
-barva 1046 sněhobílá ze vzorníku barev z roku 88
-nové čelní okno
EXTERIER:
-dobové střešní okno
-nové přední blinkry, zadní světla origo CS výroba
-malé nasávače na kapotě
-boční pruhy s origo štítkama
-v přední masce neorigo vyrobený
-vývozní štítek na B sloupku
INTERIER:
-origo tapeci bez děr, vyčištěn
-nechal jsem si vyrobit novou stropnici (www.calounictvi-semora.cz /)
-vnitřek natřen alkyton černý mat
-dobová řadička vl. výroby
-sportovní volant RSS
-přední sezení z Hondy Civic v-tec
PODVOZEK:
-komplet g.o. přední i zadní nápravy (pískovani +lak), co šlo je nové
-vlečka a ramena vyztuženy
-zadní pružiny kyvka + domky převařené - origo tlumiče
-přední pružiny rally Speedpro + origo tlumiče
-nové trubky
-hadice
-komplet nové brzdy
-podvozek natřen - alkyton černá mat
-přední náboje převrtané na 100 rozteč
-vzadu podložky vrtané 4x100 a 4x108
KOLA:
-Intra West Germany - z bmw, 13" J6
-ATS Classic 13" J6
-Wolfrace 13" J6 - prodané
-Pneu -175/60 Falken
MOTOR I:
-putovní, už je ve třetím autě:)
-favorit 136
-odlehčený setrvačník
-ostrá vačka?
-LEKR
-vyrovnávací nádobka VW
-odvětrání přes ext. zachytávací nádobku
-zapalování ETZ bezkontaktní favorit
-příčný výfuk vl. výroby v motorovém prostoru (svody fáčko, vlnovec, tlumič z VW T3, uložen na příčce přes silenty motoru)
-zrenovované protihlukové tlumení - alobal na grilování
MOTOR II:
-origo rapidí 136 - až budu 100%originalista
MOTOR III:
-fabie 1,4. (někdy, možná)
PŘEVODOVKA:
-5Q přeskládaná na 4,22 - po menší GO od Vény z Rokycan
-rychloběžný startér s reduktorem Magneton 9141 312
-olej Castrol 80W90 Manual
ZVLÁŠTNÍ VÝBAVA:
-střešní okno
-el. centrál na D.O.
-rozpěrka tlumičů v kufru na ní přimontovaný montážní kufr
Deníček prací
2/2015
-kupě vozu, začátek G.O.
8/2015
-dokončená G.O. do provozuschopného stavu
9/2015
-STK
-montáž el. dálkového centrálu
-splnil hl. úkol dovézt mě na svojí svatbu
10/2015
-nástřik dutin
-odstranění Áček, montáž lina mezi ramena, zkrácení rozpěrných trubiček
-zprovoznění audia
-zprovoznění stropního svítidla
-oprava unikající chladící kapaliny (spoje hadic + kohout v kufru)
11/2015
-po dlouhém hledání odstraněno otravné popískávání při průjezdu nerovností (uložení předního tlumiče)
-namontovaná polička pod palubovku
-podvázaná zadní ramena
-oprava lakování štítů brzd a ramen od brzd. kapaliny
-nalakované zadní bubny + podložky
-zrenovovány boční tlumící výplně zadních blatníků - alobal na grilování
-výměna rámečku budíků, přelakovaná rafička rychloměru
-zkrácení zadních domků o 30mm - mezera mezi kolem a lemem je teďcca 70mm(prázdná nádrž) a neprojeto
-instalace předních speedpro - mezera cca 70mm (prázdný kufr) a neprojeto
-poopravování ťukanečků, odřenin na nápravách
1/2016
- přetěsnění převodovky
- zprovoznění ostřikovačů
2/2016
- renovace táhla řazení
- nová lamela, pracovní válec spojky, ložisko
- přelakované některé díly motoru, pořádná očista bloku
- nový řemen
- montáž převodovky, motoru-nové náplně - Castrol Magnatec 10W40
3/2016
- koupě zadních speedpro buchet do ramen
- nové koberečky šité na míru
- zrepasoval jsem zadní výstuhu nárazníku + originální zadní mlhovku
- nové autorádio Blaupunkt Helsinky, nové repro Mac Audio ve dveřích
- Audio tlumení ve dveřích
4/2016
- opravená a nalakovaná kola
- namontovány plechy pod motorem a převodovkou.
- geometrie
5/2016
- GO předních brzdičů, nové brzdové hadice, hadice podtlaku brzd
- nový štítek přední masky
- montáž progress metru
- domontování stropních madel a háčků
- montáž Speedpro tlumičů
- nový fridex
- instalace autozásuvky
6/2016
- montáž upraveného filtrboxu pro Lekra
- výroba koberce do kufru (provizor)
- zástavba kufříku pro n.d. a nářadí na rozpěrku předních tlumičů
- 1cm podložky pod stabilizátor
- zarovnáné dorazy na spodních ramenech
- nechal jsem stočit NOVÉ křivé zadní bubny (made in ITA)
- vyvážení předních kol - stále vibruje volant
- zástavba USB nabíječky do panelu
7/2016
- výměna předních kol za zadní - už nevibruje volant:) konečně
- pokus o změnu výfuku (nějaký tuzink náhrada, děs a hrůza zvuk) - zůstane příčňák - aspoň jsem udělal lepší vedení od svodů + nový nátěr celého systému
8/2016
- výměna gufera řemenice kliky
- oprava stále topícího topení:)
- výměna prasklé rok staré manžety řízení (už zase vibruje volant nad 100Km/h)
9/2016
- instalace 7mm gumových podložek pod horní uložení předních pružin
- nové kolové šrouby
- konečně jsem sehnal zdravé tapecy bez děr - díky Slegi - zatím nenamontováno.
10/2016
- pořídil jsem si novou maznici
- nové kličky stahování oken
12/2016
- demontáž pohonné jednotky
2017 - stav tachometru 83580km
1/2017
- přelakovaná příčka převodovky
- odvezena převodovka do opravy Vénovi do Rokycan
- pořídil jsem nová kolečka Wolfrace
2/2017
- kola Intry odvezeny na kontrolu popř. srovnání + nový lak
- vyměněny brzdové hadičky v kufru za EPDM
- poopravené ťukance na nápravách, od brzdovky v kufru atd.
- vyrábí se mi nové středící kroužky do kol
3/2017
- příprava "nových" tapeců - vyčištění, výměna kapes
- důkladná kontrola startéru + nová cívka
- upravené přední náboje pro středící kroužky, opravené závity pro šrouby kol
- montáž motoru s opravenou převodovkou
- výměna budíků za origo sdružené (ze 3 kusů jsem složil jedny zcela funkční )
- koupil jsem přední sedačky z Hondy Civic 3dv. (montáž je v přípravě)
- nový koberec do kufru
- nové těsnění kufru
- výměna všech tapeců za origo bez děr a podobných vyfikundací
- vyroben a namontován lankoplyn z kola včetně nového bovdenu
4/2017
- instalace bočních lišt - díky všem kdo mi poskytl rozměry, fotky, šablony - moc mi pomohly při výrobě
5/2017
- konečně jsem sehnal kryt posilovače v ucházejícím stavu, již namontováno
- řidičova nová sedačka na místě (konečně budu sedět níž, nebude nic cvakat a viklat se a nebudu z nich vypadávat :) )
- pořídil jsem si nový nůžkový uni hever
6/2017
- výměna vodni pumpy
- částečná výměna el. instalace
- montáž spulujezdcovo sedačky
9/2017
- nová STK
11/2017
- šel spát
2018
3/2018
- oprava startéru - nová cívka
24.3 - převezen ze zimního spaní zpět domů
- kvůli prošlápnuté spojce z podzimu kompletní odvzdušnění brzd a spojky + přezuto na letní
4/2018
- nalepení dobové samolepky na zadní čelo
5/2018
- výměna všech tlumičů za "originály"
6/2018
- předělaný výfukový systém - navíc střední díl z F 1,9
- výměna oleje v motoru
8/2018
- montáź origo lišty do palubky
- výměna lanka plynu
11/2018
- zazimováno
4/2019
- odzimováno
Výroba a montáž záslepky autorádia.
Vrácení popelníku
9/2019
- popopraveny oděrky na nápravách, podvozku atd.
- STK
- montáž nového výfuku
11/2019
-zazimováno
1/2020
- montáž druhé zadní mlhovky
2/2020
- oprava lakování brzd, kotouče a bubny do černé
- ozvučení - Blupunkt Helsinky BT220, aktiv. sub. Blaupunkt GTb 8200A, zadní plato Basetech CPS-890, přední dobový MTC-AB3800 pod palubkou
4/2020
-výměna oleje Castrol Magnatec 10W/40
8/2020
- nová baterie Varta
2/2021
- repas předních brzdičů - simerinky, odvzdušňováky, nerez pístky, lak
- přechod na ATS Classic 13"
9/2021
- nová STK
Navštívené akce a srazy:
- Běšiny - Jaro 2016
- Minisraz Plzeň 2016
- Běšiny - Jaro 2017 3.místo Rapid - Garde
- Běšiny - Jaro 2018
- sraz veteránů Černošín 2020
- sraz historických vozidel Chodová Planá 2020
- Slapy tour 2020
- Běšiny jaro 2021
Na autě se stále něco dodělává, dolaďuje k dokonalosti a jezdí.
scháním:
-originál všechny tlumiče a přední pružiny
-Přední sedačky černé s pruhama, což asi nikdy neseženu
-přední navíjecí pásy
Video slalom, Běšiny 2017 2. jízda - tentokrát jsem věděl kudy jet:) ale čas nic moc, hold jsem to jel poprvé v životě
140Km dlouhou cestu domů zvládl v pohodě za doprovodu šíleně hučících zadních ložisek:)
Hned druhý den jsem ho začal rozebírat.
Rapida jsem přivezl ze Svatého pole u Horažďovic v únoru 2015. Vyroben byl v Kvasinách v roce 1988. Původně měl barvu hněď kamennou 2315.
Vzhledem k novelám zákona mi zůstaly původní SPZ i velký TP za což jsem celkem rád.
Prakticky na autě není díl, který neprošel G.O. nebo výměnou za nový.
KAROSERIE:
-vyvářená a nově nalakovaná
-barva 1046 sněhobílá ze vzorníku barev z roku 88
-nové čelní okno
EXTERIER:
-dobové střešní okno
-nové přední blinkry, zadní světla origo CS výroba
-malé nasávače na kapotě
-boční pruhy s origo štítkama
-v přední masce neorigo vyrobený
-vývozní štítek na B sloupku
INTERIER:
-origo tapeci bez děr, vyčištěn
-nechal jsem si vyrobit novou stropnici (www.calounictvi-semora.cz /)
-vnitřek natřen alkyton černý mat
-dobová řadička vl. výroby
-sportovní volant RSS
-přední sezení z Hondy Civic v-tec
PODVOZEK:
-komplet g.o. přední i zadní nápravy (pískovani +lak), co šlo je nové
-vlečka a ramena vyztuženy
-zadní pružiny kyvka + domky převařené - origo tlumiče
-přední pružiny rally Speedpro + origo tlumiče
-nové trubky
-hadice
-komplet nové brzdy
-podvozek natřen - alkyton černá mat
-přední náboje převrtané na 100 rozteč
-vzadu podložky vrtané 4x100 a 4x108
KOLA:
-Intra West Germany - z bmw, 13" J6
-ATS Classic 13" J6
-Wolfrace 13" J6 - prodané
-Pneu -175/60 Falken
MOTOR I:
-putovní, už je ve třetím autě:)
-favorit 136
-odlehčený setrvačník
-ostrá vačka?
-LEKR
-vyrovnávací nádobka VW
-odvětrání přes ext. zachytávací nádobku
-zapalování ETZ bezkontaktní favorit
-příčný výfuk vl. výroby v motorovém prostoru (svody fáčko, vlnovec, tlumič z VW T3, uložen na příčce přes silenty motoru)
-zrenovované protihlukové tlumení - alobal na grilování
MOTOR II:
-origo rapidí 136 - až budu 100%originalista
MOTOR III:
-fabie 1,4. (někdy, možná)
PŘEVODOVKA:
-5Q přeskládaná na 4,22 - po menší GO od Vény z Rokycan
-rychloběžný startér s reduktorem Magneton 9141 312
-olej Castrol 80W90 Manual
ZVLÁŠTNÍ VÝBAVA:
-střešní okno
-el. centrál na D.O.
-rozpěrka tlumičů v kufru na ní přimontovaný montážní kufr
Deníček prací
2/2015
-kupě vozu, začátek G.O.
8/2015
-dokončená G.O. do provozuschopného stavu
9/2015
-STK
-montáž el. dálkového centrálu
-splnil hl. úkol dovézt mě na svojí svatbu
10/2015
-nástřik dutin
-odstranění Áček, montáž lina mezi ramena, zkrácení rozpěrných trubiček
-zprovoznění audia
-zprovoznění stropního svítidla
-oprava unikající chladící kapaliny (spoje hadic + kohout v kufru)
11/2015
-po dlouhém hledání odstraněno otravné popískávání při průjezdu nerovností (uložení předního tlumiče)
-namontovaná polička pod palubovku
-podvázaná zadní ramena
-oprava lakování štítů brzd a ramen od brzd. kapaliny
-nalakované zadní bubny + podložky
-zrenovovány boční tlumící výplně zadních blatníků - alobal na grilování
-výměna rámečku budíků, přelakovaná rafička rychloměru
-zkrácení zadních domků o 30mm - mezera mezi kolem a lemem je teďcca 70mm(prázdná nádrž) a neprojeto
-instalace předních speedpro - mezera cca 70mm (prázdný kufr) a neprojeto
-poopravování ťukanečků, odřenin na nápravách
1/2016
- přetěsnění převodovky
- zprovoznění ostřikovačů
2/2016
- renovace táhla řazení
- nová lamela, pracovní válec spojky, ložisko
- přelakované některé díly motoru, pořádná očista bloku
- nový řemen
- montáž převodovky, motoru-nové náplně - Castrol Magnatec 10W40
3/2016
- koupě zadních speedpro buchet do ramen
- nové koberečky šité na míru
- zrepasoval jsem zadní výstuhu nárazníku + originální zadní mlhovku
- nové autorádio Blaupunkt Helsinky, nové repro Mac Audio ve dveřích
- Audio tlumení ve dveřích
4/2016
- opravená a nalakovaná kola
- namontovány plechy pod motorem a převodovkou.
- geometrie
5/2016
- GO předních brzdičů, nové brzdové hadice, hadice podtlaku brzd
- nový štítek přední masky
- montáž progress metru
- domontování stropních madel a háčků
- montáž Speedpro tlumičů
- nový fridex
- instalace autozásuvky
6/2016
- montáž upraveného filtrboxu pro Lekra
- výroba koberce do kufru (provizor)
- zástavba kufříku pro n.d. a nářadí na rozpěrku předních tlumičů
- 1cm podložky pod stabilizátor
- zarovnáné dorazy na spodních ramenech
- nechal jsem stočit NOVÉ křivé zadní bubny (made in ITA)
- vyvážení předních kol - stále vibruje volant
- zástavba USB nabíječky do panelu
7/2016
- výměna předních kol za zadní - už nevibruje volant:) konečně
- pokus o změnu výfuku (nějaký tuzink náhrada, děs a hrůza zvuk) - zůstane příčňák - aspoň jsem udělal lepší vedení od svodů + nový nátěr celého systému
8/2016
- výměna gufera řemenice kliky
- oprava stále topícího topení:)
- výměna prasklé rok staré manžety řízení (už zase vibruje volant nad 100Km/h)
9/2016
- instalace 7mm gumových podložek pod horní uložení předních pružin
- nové kolové šrouby
- konečně jsem sehnal zdravé tapecy bez děr - díky Slegi - zatím nenamontováno.
10/2016
- pořídil jsem si novou maznici
- nové kličky stahování oken
12/2016
- demontáž pohonné jednotky
2017 - stav tachometru 83580km
1/2017
- přelakovaná příčka převodovky
- odvezena převodovka do opravy Vénovi do Rokycan
- pořídil jsem nová kolečka Wolfrace
2/2017
- kola Intry odvezeny na kontrolu popř. srovnání + nový lak
- vyměněny brzdové hadičky v kufru za EPDM
- poopravené ťukance na nápravách, od brzdovky v kufru atd.
- vyrábí se mi nové středící kroužky do kol
3/2017
- příprava "nových" tapeců - vyčištění, výměna kapes
- důkladná kontrola startéru + nová cívka
- upravené přední náboje pro středící kroužky, opravené závity pro šrouby kol
- montáž motoru s opravenou převodovkou
- výměna budíků za origo sdružené (ze 3 kusů jsem složil jedny zcela funkční )
- koupil jsem přední sedačky z Hondy Civic 3dv. (montáž je v přípravě)
- nový koberec do kufru
- nové těsnění kufru
- výměna všech tapeců za origo bez děr a podobných vyfikundací
- vyroben a namontován lankoplyn z kola včetně nového bovdenu
4/2017
- instalace bočních lišt - díky všem kdo mi poskytl rozměry, fotky, šablony - moc mi pomohly při výrobě
5/2017
- konečně jsem sehnal kryt posilovače v ucházejícím stavu, již namontováno
- řidičova nová sedačka na místě (konečně budu sedět níž, nebude nic cvakat a viklat se a nebudu z nich vypadávat :) )
- pořídil jsem si nový nůžkový uni hever
6/2017
- výměna vodni pumpy
- částečná výměna el. instalace
- montáž spulujezdcovo sedačky
9/2017
- nová STK
11/2017
- šel spát
2018
3/2018
- oprava startéru - nová cívka
24.3 - převezen ze zimního spaní zpět domů
- kvůli prošlápnuté spojce z podzimu kompletní odvzdušnění brzd a spojky + přezuto na letní
4/2018
- nalepení dobové samolepky na zadní čelo
5/2018
- výměna všech tlumičů za "originály"
6/2018
- předělaný výfukový systém - navíc střední díl z F 1,9
- výměna oleje v motoru
8/2018
- montáź origo lišty do palubky
- výměna lanka plynu
11/2018
- zazimováno
4/2019
- odzimováno
Výroba a montáž záslepky autorádia.
Vrácení popelníku
9/2019
- popopraveny oděrky na nápravách, podvozku atd.
- STK
- montáž nového výfuku
11/2019
-zazimováno
1/2020
- montáž druhé zadní mlhovky
2/2020
- oprava lakování brzd, kotouče a bubny do černé
- ozvučení - Blupunkt Helsinky BT220, aktiv. sub. Blaupunkt GTb 8200A, zadní plato Basetech CPS-890, přední dobový MTC-AB3800 pod palubkou
4/2020
-výměna oleje Castrol Magnatec 10W/40
8/2020
- nová baterie Varta
2/2021
- repas předních brzdičů - simerinky, odvzdušňováky, nerez pístky, lak
- přechod na ATS Classic 13"
9/2021
- nová STK
Navštívené akce a srazy:
- Běšiny - Jaro 2016
- Minisraz Plzeň 2016
- Běšiny - Jaro 2017 3.místo Rapid - Garde
- Běšiny - Jaro 2018
- sraz veteránů Černošín 2020
- sraz historických vozidel Chodová Planá 2020
- Slapy tour 2020
- Běšiny jaro 2021
Na autě se stále něco dodělává, dolaďuje k dokonalosti a jezdí.
scháním:
-originál všechny tlumiče a přední pružiny
-Přední sedačky černé s pruhama, což asi nikdy neseženu
-přední navíjecí pásy
Video slalom, Běšiny 2017 2. jízda - tentokrát jsem věděl kudy jet:) ale čas nic moc, hold jsem to jel poprvé v životě
PavelRapid136 - komentáře:
-> Pavell: Tak Tě nevím u Téčka se mě líbí, ale Tvému Rapidu více sluší Intry 

-> Pavell: Wolfrace jsou parádní
a líbí se mi víc než Intry.

-> Pavell: nechal bych Intry, mám pro ně slabost 

-> castrol: teď nějak nevím nic o odkazu. kola jsou pouze půjčená, nejsou z žádné inzerce. Změna barvy? Vždyť jsou jako nová origo v chromu.

-> Pavell 29.12.16 08:27:40: to je s tej stranky co som ti daval odkaz ?
a inac kolecka pekne akurat by som mierne upravil farbu :)
a inac kolecka pekne akurat by som mierne upravil farbu :)
-> minno: no je to záhada, ale když jsem vrazil kus gumy do mezery mezi převodovku a příčku tak bylo ticho. Dlouho jsem pátral co o co vlastně bouchá a bylo to tam.Takže je tam něco špatně. Silent byl(je) novej.
díky za odkazy. Když už bych nějaký kupoval znova, tak tvrdej.
díky za odkazy. Když už bych nějaký kupoval znova, tak tvrdej.
-> Pavell: Tvrdý nový aj mäkký nový som nedávno predával, ale už sú obidva fuč. Ten tvrdý určite ešte bude mať nejaký tuning shop. A ako tak pozerám, silentblok (zrejme mäkký) sa znova dostal do predaja (asi nejaká druhoška), ešte nedávno ho nemali už takmer nikde a teraz som našiel asi 3-shopy, kde uvádzajú, že ho majú skladom, námatkovo:
www.autodily-stancl.cz/sp ojka-setrvacnik-prevodovka /.../silentblok-ulozeni-pr evodovky-s130-cz.html
www.amd-autodily.cz/prevo dovka/silenblok-pricky-pre vodovky.html
Btw. Mal som dosť dlhú dobu na aute starý vymačkaný mäkký silentblok a prevodovka nikdy nebúchala o priečku. Pravda ale, na motore mám silentbloky z feldy.
Keď sa tu píše o tom prednom / spodnom plechu na držiaku silentbloku, tak ten môj v stave ako sa ku mne dostal a ako je aj vyobrazený na fotke nižšie, plechom neobopínal dobre ten nos na silentbloku, plech bol ohnutý pod uhlom väčším ako 90°, musel som ho priklepnúť dodatočne kladivom aby sa dotýkal až gumy silentbloku (riešil som pri hľadaní príčiny poskubávania auta - toto trochu pomohlo).
www.autodily-stancl.cz/sp ojka-setrvacnik-prevodovka /.../silentblok-ulozeni-pr evodovky-s130-cz.html
www.amd-autodily.cz/prevo dovka/silenblok-pricky-pre vodovky.html
Btw. Mal som dosť dlhú dobu na aute starý vymačkaný mäkký silentblok a prevodovka nikdy nebúchala o priečku. Pravda ale, na motore mám silentbloky z feldy.
Keď sa tu píše o tom prednom / spodnom plechu na držiaku silentbloku, tak ten môj v stave ako sa ku mne dostal a ako je aj vyobrazený na fotke nižšie, plechom neobopínal dobre ten nos na silentbloku, plech bol ohnutý pod uhlom väčším ako 90°, musel som ho priklepnúť dodatočne kladivom aby sa dotýkal až gumy silentbloku (riešil som pri hľadaní príčiny poskubávania auta - toto trochu pomohlo).
Dá se někde koupit ten tvrdej? To je už jediný co mi vzadu chybí.
-> Tuner#2: zítra nafotím můj. Jsem už v práci, tak proto jsem ukradl fotku jinde. 

-> Pavell 28.12.16 19:03:52: Chtělo by to fotku z předu, kolem toho nosu nesmí být mezera aby to ten plech "podržel". 

-> Tuner#2: takhle to určitě mam. Použiju fotku od minna, snad se bude zlobit.
-> havlik: jj, přesně tak, vždyť je tvrdej jak puk 

-> Antony: mam tedka v rapidu tvrdej originál převodovkový, ale předtím jsem měl v 125L ten z karosy a řekl bych že to fungovalo eště lépe
-> Pavell: A co použít silent z karosy ala Vojtik? Já tam měl i motorovej, tvrdej a taky to funfovalo
-> Pavell 28.12.16 17:57:14: Jsou tam ještě dva plechy. Jeden má zobák dovnitř silentu do té díry v gumě. Ten druhý je z předu a má být napasovaný tak, že ten "nos" co je dopředu obklopuje přesně ze všech tří stran. Pokud tam máš mezery, tak jakoby tam nebyl.
-> Tuner#2: teď přesně nevim jak to myslíš. Složený je to úplně navolno.
Silent mám měkej
Silent mám měkej
-> Pavell 28.12.16 17:51:45: Silent máš origo měkej a nebo ten tvrdej? Máš tam správně napasovaný ten plech, který přesně svírá silentblok? Já ho musel dost potunit aby to tam sedělo jak má. Ten plech vlastně ten silent drží a zpevňuje aby převodovka při brždění nelítala sem a tam.
Jinak podle fotek to vypadá OK.
Jinak podle fotek to vypadá OK.