skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 Rapid 1987
na voze je zajímavá jeho puvodní výbava z výroby:
-originalní metalický lak
-kontrolka na ruční brzdu
-kouřová okna
-zadní nápis Skoda Rapid 130
-zadní opěrky (nedochovalo se... zbyl pouze obtisk a zaslepené otvory na zadním platě)
modifikace-výbava:
kola KN Meteor II, volant Rally Kolínská Nástrojárna černý, rychloběžný starter Magneton, tranzistorové zapalování Kosan Ultra UTI6000, svíčky Bosch a kabely Tesla, výfuk UlterSport, olej Shell Helix HX5 15W-40...
zvuk výfuku:
na voze je zajímavá jeho puvodní výbava z výroby:
-originalní metalický lak
-kontrolka na ruční brzdu
-kouřová okna
-zadní nápis Skoda Rapid 130
-zadní opěrky (nedochovalo se... zbyl pouze obtisk a zaslepené otvory na zadním platě)
modifikace-výbava:
kola KN Meteor II, volant Rally Kolínská Nástrojárna černý, rychloběžný starter Magneton, tranzistorové zapalování Kosan Ultra UTI6000, svíčky Bosch a kabely Tesla, výfuk UlterSport, olej Shell Helix HX5 15W-40...
zvuk výfuku:
Radim / Š130 Rapid - komentáře:
kontroloval jsem svicky a pekne...dobre to spaluje.. nejdriv sem se bal co tam najdu.. uz sem toho videl hodne :) jsou puvodni od koupi vozu..
staci se podivat do obrazku..(zatim jako posledni) naskenoval jsem tam kopie s testu sveta motoru 47/90 a 21/91(ktere poskytl prodavajici) ,aby jste prave vedeli specifikaci vyrobku.. jedna se o to, ze se zachova puvodni specifikace zapalovani a toto zarizeni se pouze prida do okruhu.. nikoliv jako zmena, kdyz se da napr bezkontaktni s FA.. az toho schromazdim vice, namontuji, nafotim a nascanuji puvodni dokumentacii udelam clanek..
-> Rad1m: Pekné. A výhody, nevýhody? :)
Podarilo se me sehnat tranzistorove zapalovani UTI 6000 S ... :)
-> Rad1m: Mám to tiež. + Vnútro lampy vystlané hliníkovou fóliou. Super to osvetlí interiér, a samozrejme, ako píšeš, menej to žerie.
Zmena vnitrniho osvetleni.. a netreba se bat o baterku, kdyz se chvilku sviti.. :)
budu delat nova lanka na brzdy, az to budu mit rozhozene, vyfotim vam to... to je jasny :)
lozisko je opravdu origo (pro Mko a lamela M190.. totozne dily jsem s toho vyndal.. jen s rozdilem opotrebeni), jen sem na nej pri foceni pripevnil tu omega pruzinku.. s umelohmotnym pouzdirkem jsem se jeste nesetkal.. je to s autodilu spektrum v praze běchovice.. velice fajn obchod a muzu jen doporucit... bylo to navic levnejsi nez neoriginal s auto kelly... o kvalite nemluve... rovnou jsem jeste seridil ventyly a vymenil těsnění pod cidlem teploty.. a jak sem tak na to koukal.. to plechove viko by chtelo nahradit hlinikem.. ale musi to byt to vyssi nez ma FA.. je to 5tikanal.. nako me nelaka tam davat 136ku motor.. ale zachovat puvodni spec.. i kdyz jsem byl pro 136ky vzdycky a vsude.. ale tohle auto by asi melo zustat tak jak je.. takze i dorbnosti se snazim a davam do puvodniho stavu.. z vnejsku bych jeste sehnal predni delenou masku s napisem Škoda 130.. hiniky na leto.. zatim to vidim na KN Meteor2.. ale jeste uvidim co bude.. a samo origo skodovacke celoplosne poklice na zimni plech..
lozisko je opravdu origo (pro Mko a lamela M190.. totozne dily jsem s toho vyndal.. jen s rozdilem opotrebeni), jen sem na nej pri foceni pripevnil tu omega pruzinku.. s umelohmotnym pouzdirkem jsem se jeste nesetkal.. je to s autodilu spektrum v praze běchovice.. velice fajn obchod a muzu jen doporucit... bylo to navic levnejsi nez neoriginal s auto kelly... o kvalite nemluve... rovnou jsem jeste seridil ventyly a vymenil těsnění pod cidlem teploty.. a jak sem tak na to koukal.. to plechove viko by chtelo nahradit hlinikem.. ale musi to byt to vyssi nez ma FA.. je to 5tikanal.. nako me nelaka tam davat 136ku motor.. ale zachovat puvodni spec.. i kdyz jsem byl pro 136ky vzdycky a vsude.. ale tohle auto by asi melo zustat tak jak je.. takze i dorbnosti se snazim a davam do puvodniho stavu.. z vnejsku bych jeste sehnal predni delenou masku s napisem Škoda 130.. hiniky na leto.. zatim to vidim na KN Meteor2.. ale jeste uvidim co bude.. a samo origo skodovacke celoplosne poklice na zimni plech..
-> peti: A jo ja mam vlastne uz na aute tu modernizovanou verzi jako ma Favorit.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: nemusi byt, ale suzamenne, stym co je na obrazku, len musi byt aj adekvatna vypinacia paka k lozisku, tie s plastovým obalom boli od roku 87/88 +-
130-tka je v plastovym pouzdru ne?
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: starej typ nemá ten výstupek,je hladký ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: práveže je.
-> Rad1m: To co mas na fotce predce neni lozisko na spoku 130 ne?
Mohl bys prosím vyfotit, umístění toho spínače kontrolky ruční brzdy? Diky
img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../3286_2007-03
-30_22-29-37_1.jpg
vypadá to na stejný odstín... akorát tohle je z roku 84 z Brněnskýho veletrhu.
vypadá to na stejný odstín... akorát tohle je z roku 84 z Brněnskýho veletrhu.
kdyz jsem s Krtkem(na snimku:) delal spojku a motorek byl venku...
Interier konecne tak, jak sem si pral... sdruzene budiky, radio tesla 1902b, volant - kolinska nastrojarna