skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak a je to tady, smlouva podepsána, záloha zaplacena, pojištění sjednáno a Lux už je v garáži. Stačil jsem se i trochu projet, najel jsem s ním asi 150km a na to že je vlastně v předrenovačním stavu, jezdí jako splašený. Bude na něm spousty práce, ale nevidím žádný velký problém proč by se z něj nemělo časem stát krásné auto. Musím poznamenat, že jízda kabrioletem je prostě jedinečná a nezapomenutelná, vítr ve vlasech a nebe nad hlavou.... Prostě nádhera zvlašť v tomto počasí.
Jinak motor 742.13 s rozvody které budu brzy tahat za sebou po zemi :-))
Přestavba řízení na levou stranu
Střecha poměrně zachovalá, jen je třeba sehnat jiné úchyty a vyměnit zadní okénko
Chtěl bych poděkovat především Matsoftovi za výhodný leasing a také Bitmapovi za velkou pomoc při průjezdech Prahou, díky klucí.
Jinak výlet do Doks se moc nevyplatil, dostali jsme ťukanec od dvoutunového JEEPu. Kabrio je docela v pohodě, má jen namáčklý zadek blatníku a prohnuté čelo, o dost huř dopadl Flint s autem tři týdny po novém laku.
2.6.2007 Začal jsem skládat novou pedálovou konzolu, ale zatím mi chybí ještě pár dílů
9.6.2007 Pokus o drobné seřízení motoru, předstih byl asi 15 stupňů, emise šílené, trochu jsme to poladili, ale už jsou odpravené kroužky, papá si to olej. Holt motory před smrtí jezdí vždy nejlépe :-)) Jo a taky jsem vyčistil a připravil jedno topení, které tam půjde pokud nekoupím nové :-))
1.7.2007 Provedl jsem drobnou opravu po nehodě tak abych se mohl občas ještě projet po okolí než začnu s renovací. Oprava zahrnovala srovnání čela, vytažení blatníku, zapatlání první bílou barvou, která mi přišla pod ruku, narovnání držáku nárazníku a přehození přeživší mlhovky zprava doleva.
30.10.2007 Odhlášení auta na moje jméno, po přihlášení se už snad začne rozebírat
10.11.2007 Doskládal jsem pedálovou konzolu a nalisoval silentblok do svisláku a dva do hlavic. Už asi brzy začnu skládat přední nápravu.
23.11.2007 Konečně mi vyšel čas a měl jsem už pohromadě ostatní doklady, chtěl jsem se vidat na evidenčku. Namontoval jsem baterii, ze dvou nabitých se chytila až ta druhá (Murfy funguje), nacupoval jsem benzín, asi na podesáté jsem motor uvedl do kuckavého, ale bublajícího stavu, při výjezdu z garáže se tomu moc nechtělo, zkouším, zda-li není zatuhlá ručka, vše se hýbe dobře, ale LZ kolo je kompletně vypuštěné (jediné na které v garáži nevidím), kompresor pomáhá a klíč na kola i s heverem dávám do pohotovostní polohy, vyrážím směr STK, cestou beru 2l benzínu, chlapík na pumpě pokukuje a ptá se jestli už na to není zima, cikán mi nabízí autorádio sooni na kazety :-)) Vyřizuji papíry k evidenční kontrole, technik mě peskuje, že tam jako nejsou zadní pásy, když je to Rapid. Odvětím, že na Garde v 83 stejně nebyly homologované a jestli bude moc chtít, tak že mu odtáhnu složenou střechu a ukážu mu je. Protivný zůstal, ptal se kolik to má najeto, říkám že nevím, ale na tachometru je asi 75 000km, tak ať to tam napíše, zašklebil se, prošel se pod tím a dle hnusné přední nápravy usoudil, že zhruba 160 000, ono je to jedno, ale naštval mě ještě víc. Zaplatil jsem ještě 250kč za ten úžasný výlet, zapnul zimní bundu, natáhnul čepici a uháněl jsem domů.
26.11.2007 Přihlášení na úřade proběhlo tak trochu jak jsem očekával, šikovně natržený techničák (chtěl jsem nově vypsaný) mi byl skoro omlácen o hlavu a se slovy "Když to neumíte, tak já vám to teda zalepím" tak učinil, značky mi dal první co mu přišly pod ruku, na pěkné prý nemám nárok (naštěstí jsou rozumné 4U8 2988) a s dotazem jestli by nešly dopsat kola, která v Anglickém techničáku byla jsem byl málem vyhozen, že se tyto přestavby vůbec dělat nesmí. No co, auto je na mě přihlášené, uložil jsem ho rovnou do depozitu a je klid, může se začít pracovat. Celé papírování tedy stálo 1210kč (když počítám i ten benzín). Prostě parádní víkend.
24.12.2007 Začíná se rozebírat
2.2.2008 Auto je doplaceno
9.5.2008 Rozebrán interiér, celý čumák a pouštím se do zadku
28.12.2008 Ać to tak nevypadá, tak kromě shánění dílů občas i něco udělám, například dnes jsem očistil půlku podlahy od asfaltu a vypadá to dost schopně, vařit se bude jen kousek u podběhů.
5/2013 Karosérie dorozebrána, očistěna od tlumicích hmot a jemně opískována
4/2015 To by člověk neřekl, kolik času zabere proříznout všechny závity na nově nalakované karosérii.....
4/2015 Je zábavné si před půlnocí otevřít pivo, zalézt pod auto a nalit do něj, na něj, na sebe a na podlaku 3 litry vosku :-D
Jinak motor 742.13 s rozvody které budu brzy tahat za sebou po zemi :-))
Přestavba řízení na levou stranu
Střecha poměrně zachovalá, jen je třeba sehnat jiné úchyty a vyměnit zadní okénko
Chtěl bych poděkovat především Matsoftovi za výhodný leasing a také Bitmapovi za velkou pomoc při průjezdech Prahou, díky klucí.
Jinak výlet do Doks se moc nevyplatil, dostali jsme ťukanec od dvoutunového JEEPu. Kabrio je docela v pohodě, má jen namáčklý zadek blatníku a prohnuté čelo, o dost huř dopadl Flint s autem tři týdny po novém laku.
2.6.2007 Začal jsem skládat novou pedálovou konzolu, ale zatím mi chybí ještě pár dílů
9.6.2007 Pokus o drobné seřízení motoru, předstih byl asi 15 stupňů, emise šílené, trochu jsme to poladili, ale už jsou odpravené kroužky, papá si to olej. Holt motory před smrtí jezdí vždy nejlépe :-)) Jo a taky jsem vyčistil a připravil jedno topení, které tam půjde pokud nekoupím nové :-))
1.7.2007 Provedl jsem drobnou opravu po nehodě tak abych se mohl občas ještě projet po okolí než začnu s renovací. Oprava zahrnovala srovnání čela, vytažení blatníku, zapatlání první bílou barvou, která mi přišla pod ruku, narovnání držáku nárazníku a přehození přeživší mlhovky zprava doleva.
30.10.2007 Odhlášení auta na moje jméno, po přihlášení se už snad začne rozebírat
10.11.2007 Doskládal jsem pedálovou konzolu a nalisoval silentblok do svisláku a dva do hlavic. Už asi brzy začnu skládat přední nápravu.
23.11.2007 Konečně mi vyšel čas a měl jsem už pohromadě ostatní doklady, chtěl jsem se vidat na evidenčku. Namontoval jsem baterii, ze dvou nabitých se chytila až ta druhá (Murfy funguje), nacupoval jsem benzín, asi na podesáté jsem motor uvedl do kuckavého, ale bublajícího stavu, při výjezdu z garáže se tomu moc nechtělo, zkouším, zda-li není zatuhlá ručka, vše se hýbe dobře, ale LZ kolo je kompletně vypuštěné (jediné na které v garáži nevidím), kompresor pomáhá a klíč na kola i s heverem dávám do pohotovostní polohy, vyrážím směr STK, cestou beru 2l benzínu, chlapík na pumpě pokukuje a ptá se jestli už na to není zima, cikán mi nabízí autorádio sooni na kazety :-)) Vyřizuji papíry k evidenční kontrole, technik mě peskuje, že tam jako nejsou zadní pásy, když je to Rapid. Odvětím, že na Garde v 83 stejně nebyly homologované a jestli bude moc chtít, tak že mu odtáhnu složenou střechu a ukážu mu je. Protivný zůstal, ptal se kolik to má najeto, říkám že nevím, ale na tachometru je asi 75 000km, tak ať to tam napíše, zašklebil se, prošel se pod tím a dle hnusné přední nápravy usoudil, že zhruba 160 000, ono je to jedno, ale naštval mě ještě víc. Zaplatil jsem ještě 250kč za ten úžasný výlet, zapnul zimní bundu, natáhnul čepici a uháněl jsem domů.
26.11.2007 Přihlášení na úřade proběhlo tak trochu jak jsem očekával, šikovně natržený techničák (chtěl jsem nově vypsaný) mi byl skoro omlácen o hlavu a se slovy "Když to neumíte, tak já vám to teda zalepím" tak učinil, značky mi dal první co mu přišly pod ruku, na pěkné prý nemám nárok (naštěstí jsou rozumné 4U8 2988) a s dotazem jestli by nešly dopsat kola, která v Anglickém techničáku byla jsem byl málem vyhozen, že se tyto přestavby vůbec dělat nesmí. No co, auto je na mě přihlášené, uložil jsem ho rovnou do depozitu a je klid, může se začít pracovat. Celé papírování tedy stálo 1210kč (když počítám i ten benzín). Prostě parádní víkend.
24.12.2007 Začíná se rozebírat
2.2.2008 Auto je doplaceno
9.5.2008 Rozebrán interiér, celý čumák a pouštím se do zadku
28.12.2008 Ać to tak nevypadá, tak kromě shánění dílů občas i něco udělám, například dnes jsem očistil půlku podlahy od asfaltu a vypadá to dost schopně, vařit se bude jen kousek u podběhů.
5/2013 Karosérie dorozebrána, očistěna od tlumicích hmot a jemně opískována
4/2015 To by člověk neřekl, kolik času zabere proříznout všechny závity na nově nalakované karosérii.....
4/2015 Je zábavné si před půlnocí otevřít pivo, zalézt pod auto a nalit do něj, na něj, na sebe a na podlaku 3 litry vosku :-D
FORM / Rapid 130 LUX - komentáře:
20:04:55
12.05.2008
12.05.2008
FORM - zlomená ojnice
-> Nwkt: Nene, ten je ve vedlejší skříňi, tohle je repasovaný a zánovní
19:50:19
12.05.2008
12.05.2008
Nwkt
-> FORM: Hmm novej startér?
19:47:44
12.05.2008
12.05.2008
FORM - zlomená ojnice
-> xbax: Příští víkend nevím, spíš ne, ale za 14 dní jo.
Ještě tu máš bonusovou fotku z víkendového uklízení, vyčistil jsem další skřínku dílů a naházel tam pár věcí co se mi všude možně válely. Dole pár dílů na nápravu, nahoře menší díly na motor a převodovku.
Ještě tu máš bonusovou fotku z víkendového uklízení, vyčistil jsem další skřínku dílů a naházel tam pár věcí co se mi všude možně válely. Dole pár dílů na nápravu, nahoře menší díly na motor a převodovku.
19:09:01
12.05.2008
12.05.2008
xbax
oooo dekuji za fotecky... to jde uplne mraz po zadech koukat na vsechny ty novy dily:) Jinak vcera uz jsem nestihal se zastavit tak snad o vikendu jestli budes doma hm?
09:21:59
12.05.2008
12.05.2008
FORM - zlomená ojnice
-> Matsoft: Ono to vypadalo zvenku hodně, ale jak říkám, je na co vařit a to je důležité. Sranda bude ten levý práh, ale to se zmákne. Pak ti někdy ofotím ty detaily a dirky. Jo a samozřejmně se musí opravit vzadu lem, který drží čalounění okolo rámu zadního okénka, ale to je snad u každého luxe.
23:12:10
11.05.2008
11.05.2008
Matsoft
-> FORM: no my nic nezapatlavali... jen ten lem.. ostatni se ke mne dostalo uz zapatlany....
ale podle toho jak to popisujes, tak je to celkem slusny... lepe receno vim od prodeje tveho pouze o jednom ci dvou kusech v podobnem stavu.. ostatni byly o mnoho horsi.....
ale podle toho jak to popisujes, tak je to celkem slusny... lepe receno vim od prodeje tveho pouze o jednom ci dvou kusech v podobnem stavu.. ostatni byly o mnoho horsi.....
14:07:27
11.05.2008
11.05.2008
FORM - zlomená ojnice
-> CERHY: Chtěl jsem už včera, ale byly jiné akce, teď zase nejsou lidi... No prostě to vycuknu až se to hodí.
11:38:41
11.05.2008
11.05.2008
CERHY - zrušená registrace
-> FORM: Á už to skoro máš v rozkladu.Kdy budeš vyndávat motor s převodovkou??
22:26:47
10.05.2008
10.05.2008
FORM - zlomená ojnice
-> Matsoft: Tak to co jste zapatlávali znáš a jinak jsem nic moc kritického neobjevil, jedna dírka za čalouněním, jedna u ukna, prasklý spoj mezi rámem čelního okna a rámem dveří. U podlahy uvidíme až ji očistím, jednu malou dirku jsem udělal šroubovákem, ale zatím nic hrozného. Levá strana vypadá pod blatníkem dokonce lépe než pravá.
22:08:18
10.05.2008
10.05.2008
Matsoft
-> FORM: nooo. pekne fotoze... a nejake detaily orezlim by nebyly? protoze jak na to koukam, tak zadna velke krize to neni... ty co jsou ted na prodej v CR jsou na tom o hoooodne hur.
08:24:12
27.04.2008
27.04.2008
FORM - zlomená ojnice
-> Nwkt: jojo, mám z něho radost, dost střev už i mám, tak jen naplnit :-))
21:14:22
26.04.2008
26.04.2008
Nwkt
-> FORM: Pěknej
16:22:03
26.04.2008
26.04.2008
FORM - zlomená ojnice
Ale koupil jsem si nový blok na 130, proč ne, že
08:31:12
09.04.2008
09.04.2008
Matsoft
Datum prvni registrace v anglii: 7.10.1987
09:23:51
20.03.2008
20.03.2008
Matsoft
-> FORM: abych pravdu rekl, tak jsem to cekal horsi, tohle vypada vzhledem k tomu, ze o nej i v anglii nebylo nejlepe pecovano dooost dobre.
09:20:00
20.03.2008
20.03.2008
Majkl
-> FORM:
18:05:41
17.03.2008
17.03.2008
FORM - zlomená ojnice
-> Majkl: Pokrok bych tomu moc neříkal, občas když jdu kolem, tak do toho dloubnu
14:24:15
17.03.2008
17.03.2008
Nwkt
-> Majkl: