skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak a je to tady, smlouva podepsána, záloha zaplacena, pojištění sjednáno a Lux už je v garáži. Stačil jsem se i trochu projet, najel jsem s ním asi 150km a na to že je vlastně v předrenovačním stavu, jezdí jako splašený. Bude na něm spousty práce, ale nevidím žádný velký problém proč by se z něj nemělo časem stát krásné auto. Musím poznamenat, že jízda kabrioletem je prostě jedinečná a nezapomenutelná, vítr ve vlasech a nebe nad hlavou.... Prostě nádhera zvlašť v tomto počasí.
Jinak motor 742.13 s rozvody které budu brzy tahat za sebou po zemi :-))
Přestavba řízení na levou stranu
Střecha poměrně zachovalá, jen je třeba sehnat jiné úchyty a vyměnit zadní okénko
Chtěl bych poděkovat především Matsoftovi za výhodný leasing a také Bitmapovi za velkou pomoc při průjezdech Prahou, díky klucí.
Jinak výlet do Doks se moc nevyplatil, dostali jsme ťukanec od dvoutunového JEEPu. Kabrio je docela v pohodě, má jen namáčklý zadek blatníku a prohnuté čelo, o dost huř dopadl Flint s autem tři týdny po novém laku.
2.6.2007 Začal jsem skládat novou pedálovou konzolu, ale zatím mi chybí ještě pár dílů
9.6.2007 Pokus o drobné seřízení motoru, předstih byl asi 15 stupňů, emise šílené, trochu jsme to poladili, ale už jsou odpravené kroužky, papá si to olej. Holt motory před smrtí jezdí vždy nejlépe :-)) Jo a taky jsem vyčistil a připravil jedno topení, které tam půjde pokud nekoupím nové :-))
1.7.2007 Provedl jsem drobnou opravu po nehodě tak abych se mohl občas ještě projet po okolí než začnu s renovací. Oprava zahrnovala srovnání čela, vytažení blatníku, zapatlání první bílou barvou, která mi přišla pod ruku, narovnání držáku nárazníku a přehození přeživší mlhovky zprava doleva.
30.10.2007 Odhlášení auta na moje jméno, po přihlášení se už snad začne rozebírat
10.11.2007 Doskládal jsem pedálovou konzolu a nalisoval silentblok do svisláku a dva do hlavic. Už asi brzy začnu skládat přední nápravu.
23.11.2007 Konečně mi vyšel čas a měl jsem už pohromadě ostatní doklady, chtěl jsem se vidat na evidenčku. Namontoval jsem baterii, ze dvou nabitých se chytila až ta druhá (Murfy funguje), nacupoval jsem benzín, asi na podesáté jsem motor uvedl do kuckavého, ale bublajícího stavu, při výjezdu z garáže se tomu moc nechtělo, zkouším, zda-li není zatuhlá ručka, vše se hýbe dobře, ale LZ kolo je kompletně vypuštěné (jediné na které v garáži nevidím), kompresor pomáhá a klíč na kola i s heverem dávám do pohotovostní polohy, vyrážím směr STK, cestou beru 2l benzínu, chlapík na pumpě pokukuje a ptá se jestli už na to není zima, cikán mi nabízí autorádio sooni na kazety :-)) Vyřizuji papíry k evidenční kontrole, technik mě peskuje, že tam jako nejsou zadní pásy, když je to Rapid. Odvětím, že na Garde v 83 stejně nebyly homologované a jestli bude moc chtít, tak že mu odtáhnu složenou střechu a ukážu mu je. Protivný zůstal, ptal se kolik to má najeto, říkám že nevím, ale na tachometru je asi 75 000km, tak ať to tam napíše, zašklebil se, prošel se pod tím a dle hnusné přední nápravy usoudil, že zhruba 160 000, ono je to jedno, ale naštval mě ještě víc. Zaplatil jsem ještě 250kč za ten úžasný výlet, zapnul zimní bundu, natáhnul čepici a uháněl jsem domů.
26.11.2007 Přihlášení na úřade proběhlo tak trochu jak jsem očekával, šikovně natržený techničák (chtěl jsem nově vypsaný) mi byl skoro omlácen o hlavu a se slovy "Když to neumíte, tak já vám to teda zalepím" tak učinil, značky mi dal první co mu přišly pod ruku, na pěkné prý nemám nárok (naštěstí jsou rozumné 4U8 2988) a s dotazem jestli by nešly dopsat kola, která v Anglickém techničáku byla jsem byl málem vyhozen, že se tyto přestavby vůbec dělat nesmí. No co, auto je na mě přihlášené, uložil jsem ho rovnou do depozitu a je klid, může se začít pracovat. Celé papírování tedy stálo 1210kč (když počítám i ten benzín). Prostě parádní víkend.
24.12.2007 Začíná se rozebírat
2.2.2008 Auto je doplaceno
9.5.2008 Rozebrán interiér, celý čumák a pouštím se do zadku
28.12.2008 Ać to tak nevypadá, tak kromě shánění dílů občas i něco udělám, například dnes jsem očistil půlku podlahy od asfaltu a vypadá to dost schopně, vařit se bude jen kousek u podběhů.
5/2013 Karosérie dorozebrána, očistěna od tlumicích hmot a jemně opískována
4/2015 To by člověk neřekl, kolik času zabere proříznout všechny závity na nově nalakované karosérii.....
4/2015 Je zábavné si před půlnocí otevřít pivo, zalézt pod auto a nalit do něj, na něj, na sebe a na podlaku 3 litry vosku :-D
Jinak motor 742.13 s rozvody které budu brzy tahat za sebou po zemi :-))
Přestavba řízení na levou stranu
Střecha poměrně zachovalá, jen je třeba sehnat jiné úchyty a vyměnit zadní okénko
Chtěl bych poděkovat především Matsoftovi za výhodný leasing a také Bitmapovi za velkou pomoc při průjezdech Prahou, díky klucí.
Jinak výlet do Doks se moc nevyplatil, dostali jsme ťukanec od dvoutunového JEEPu. Kabrio je docela v pohodě, má jen namáčklý zadek blatníku a prohnuté čelo, o dost huř dopadl Flint s autem tři týdny po novém laku.
2.6.2007 Začal jsem skládat novou pedálovou konzolu, ale zatím mi chybí ještě pár dílů
9.6.2007 Pokus o drobné seřízení motoru, předstih byl asi 15 stupňů, emise šílené, trochu jsme to poladili, ale už jsou odpravené kroužky, papá si to olej. Holt motory před smrtí jezdí vždy nejlépe :-)) Jo a taky jsem vyčistil a připravil jedno topení, které tam půjde pokud nekoupím nové :-))
1.7.2007 Provedl jsem drobnou opravu po nehodě tak abych se mohl občas ještě projet po okolí než začnu s renovací. Oprava zahrnovala srovnání čela, vytažení blatníku, zapatlání první bílou barvou, která mi přišla pod ruku, narovnání držáku nárazníku a přehození přeživší mlhovky zprava doleva.
30.10.2007 Odhlášení auta na moje jméno, po přihlášení se už snad začne rozebírat
10.11.2007 Doskládal jsem pedálovou konzolu a nalisoval silentblok do svisláku a dva do hlavic. Už asi brzy začnu skládat přední nápravu.
23.11.2007 Konečně mi vyšel čas a měl jsem už pohromadě ostatní doklady, chtěl jsem se vidat na evidenčku. Namontoval jsem baterii, ze dvou nabitých se chytila až ta druhá (Murfy funguje), nacupoval jsem benzín, asi na podesáté jsem motor uvedl do kuckavého, ale bublajícího stavu, při výjezdu z garáže se tomu moc nechtělo, zkouším, zda-li není zatuhlá ručka, vše se hýbe dobře, ale LZ kolo je kompletně vypuštěné (jediné na které v garáži nevidím), kompresor pomáhá a klíč na kola i s heverem dávám do pohotovostní polohy, vyrážím směr STK, cestou beru 2l benzínu, chlapík na pumpě pokukuje a ptá se jestli už na to není zima, cikán mi nabízí autorádio sooni na kazety :-)) Vyřizuji papíry k evidenční kontrole, technik mě peskuje, že tam jako nejsou zadní pásy, když je to Rapid. Odvětím, že na Garde v 83 stejně nebyly homologované a jestli bude moc chtít, tak že mu odtáhnu složenou střechu a ukážu mu je. Protivný zůstal, ptal se kolik to má najeto, říkám že nevím, ale na tachometru je asi 75 000km, tak ať to tam napíše, zašklebil se, prošel se pod tím a dle hnusné přední nápravy usoudil, že zhruba 160 000, ono je to jedno, ale naštval mě ještě víc. Zaplatil jsem ještě 250kč za ten úžasný výlet, zapnul zimní bundu, natáhnul čepici a uháněl jsem domů.
26.11.2007 Přihlášení na úřade proběhlo tak trochu jak jsem očekával, šikovně natržený techničák (chtěl jsem nově vypsaný) mi byl skoro omlácen o hlavu a se slovy "Když to neumíte, tak já vám to teda zalepím" tak učinil, značky mi dal první co mu přišly pod ruku, na pěkné prý nemám nárok (naštěstí jsou rozumné 4U8 2988) a s dotazem jestli by nešly dopsat kola, která v Anglickém techničáku byla jsem byl málem vyhozen, že se tyto přestavby vůbec dělat nesmí. No co, auto je na mě přihlášené, uložil jsem ho rovnou do depozitu a je klid, může se začít pracovat. Celé papírování tedy stálo 1210kč (když počítám i ten benzín). Prostě parádní víkend.
24.12.2007 Začíná se rozebírat
2.2.2008 Auto je doplaceno
9.5.2008 Rozebrán interiér, celý čumák a pouštím se do zadku
28.12.2008 Ać to tak nevypadá, tak kromě shánění dílů občas i něco udělám, například dnes jsem očistil půlku podlahy od asfaltu a vypadá to dost schopně, vařit se bude jen kousek u podběhů.
5/2013 Karosérie dorozebrána, očistěna od tlumicích hmot a jemně opískována
4/2015 To by člověk neřekl, kolik času zabere proříznout všechny závity na nově nalakované karosérii.....
4/2015 Je zábavné si před půlnocí otevřít pivo, zalézt pod auto a nalit do něj, na něj, na sebe a na podlaku 3 litry vosku :-D
FORM / Rapid 130 LUX - komentáře:
18:44:43
11.06.2007
11.06.2007
Matsoft
-> FORM: no ja za tech cca 1500km co jsem s nim najel nepozoroval, ze by se nejak horsilo startovani nebo to jelo na 3, takze krouzky asi budou nacaty, ale nic extremniho... ale jel moooc pekne....
16:52:19
11.06.2007
11.06.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Pavel P.: tak ňák, ale blok je hezký ne? to je tak jedné co mi zbyde
16:28:05
11.06.2007
11.06.2007
M a r c e l
-> Pavel P.: a to je spatne? B-)
12:33:36
11.06.2007
11.06.2007
Pavel P..
-> FORM: "super motor jenom chrastěj rozvody"
12:30:33
11.06.2007
11.06.2007
M a r c e l
-> pyroman: pokud mas auto nejak poskozene, coz tady nak zasadne neni, tak s nim k opravari po oe stejne jet nesmis ...
09:33:13
10.06.2007
10.06.2007
pyroman
-> FORM: jak to že si nedostal papír o tom, že si byl účastníkem nehody?? Snad jim nedošel papír .... mno budou kolem auta kroužit jak supi a koukat na cabrio
09:30:31
10.06.2007
10.06.2007
FORM - zlomená ojnice
-> pyroman: Ti mi nedali vůbec nic, ale mě to netrápí, provozu to nebrání, svítí to jak má a kdyby mě zastavili, tak se budou zajímat o jiné věci :-))
09:25:42
10.06.2007
10.06.2007
pyroman
-> FORM: tak ono pokud máš papír od policajtů a není to nic hroznýho tak se s tím jezdit dá, protože máš potvrzení o nehodě a kdyžtak by se dalo říct, že s tím jedeš k opraváři ;)
09:22:53
10.06.2007
10.06.2007
FORM - zlomená ojnice
-> pyroman: tak ono mě to moc netrápí, je jen trochu zaražené čelo, nebál jsem se s tím včera jezdit, stejně to budu opravovat až když se pustím do renovace, do té doby bude asi auto víceméně stát.
09:18:22
10.06.2007
10.06.2007
pyroman
-> FORM: mno tak to je špatný, že se na to ještě nepřišli kouknout, protože na tom nemůžeš skoro nic udělat
09:07:45
10.06.2007
10.06.2007
FORM - zlomená ojnice
-> pyroman: tak oni se na to ještě ani nepřišli podívat, nevypadá to že se ozvou, tak budu muset já. Neměl jsem teď čas ani náladu to řešit, teď už to půjde.
09:04:23
10.06.2007
10.06.2007
pyroman
-> FORM: pojišťovny sou jako banky, když ti mají něco dát, tak na to mají dost času, ale jakmile jim máš platit ty a zpozdíš se jen o chvíli, tak už po tobě jdou jak hladový stádo
08:17:22
10.06.2007
10.06.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Pitrys: kolem 1400 kus
19:13:18
06.06.2007
06.06.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Matsoft: furt nic, kašlou na mě, budu je muset začít otravovat
18:58:31
06.06.2007
06.06.2007
Matsoft
-> FORM: Pojistovna furt nic?
18:50:57
06.06.2007
06.06.2007
Petuli
FORM---please how much?
21:54:47
04.06.2007
04.06.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Pitrys: hodně, asi tak jako 3 duhovýrobní
20:53:07
04.06.2007
04.06.2007
Petuli
form---kolik tě stály new bubny?
10:08:33
20.05.2007
20.05.2007
xtuner
-> FORM: Jo to jste říkali že chudák Flint to odnesl nejvíc,kdyby alespoň neměl ten novej lak,nj to je zákon schválnosti.Jinak jezdit se s tim teď nebude a o víkendu se na to vrhnu,budu to dělat asi u mě v garáži a rovnou bych tam chtěl dát 5q nevíš o nějakym slušnym?
09:35:40
20.05.2007
20.05.2007
FORM - zlomená ojnice
-> xtuner: Kabrio jo, CERHY to měl taky v pohodě, ale ten člověk s Hundayem a hlavně Flinťák na tom byl dost blbě. To gufero musíš co nejdřív vyměnit, navíc ti asi chybí pojistka na mrkvi když se vytahovala.