skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dne 8.4.2005 jsem se stal šťastným majitelem Škody Rapid 130 Cabrio provedení Lux.
Auto bylo koupeno v polorozebraném stavu - na motoru chyběl karburátor, rozdělovač, termostat, pár hadic, interiér kompletně rozebraný. Řízení je předělané na levostranné. karoserie ve velmi pěkném stavu, totéž se ale nedá říct o střeše, kterou budu muset nechat udělat novou.
k 14.4.2005 bylo na tomto "kousku" uděláno toto - zkompletován a zprovozněn motor+chladící soustava, zkompletována palubka a dána do vozu, vyčištění interiéru - "vyprání" sedaček (u řidiče a spolujezdce to chce ještě jednou). Výměna zkorodované a promáčklé přední haubny za jinou - podařilo se mi sehnat i ve stejné barvě. Výměna předních světlometů za nové.
Při kontrole brzdové soustavy bylo zjištěno, ze jsou zarezlá prasátka (co by člověk čekal, když to 5 let stálo), tak budou vyměněna.
15.4.2005 brzdová prasátka vyměněna. bude víkend, tak se holt makat nebude :((( ale v pondělí zkontrolujem 4-pístky a pokud budou OK, tak rapouška čeká nová brzdovka. dokompletuju interiér a pujdu to poprvé projet.
18.4.2005 - 4pístky zkontrolovány, jsou jak nové. Vyměněna brzdovka, nějak to brzdí, ale jaksi posilovač "neposiluje" :(( Takze zkontrolujem hadici k podtlaku - mohla by být zpuchřelá a když nebude, tak se vymění posilovač.
1.pokus o vyleštění laku - viz foto. Rozdíl je trochu vidět - nemyslíte??
21.4.2005 koupena podtlaková hadice k posilovači - 22.4.2005 bude namontována.
22.4.2005 Hadice namontována a brzdí to JUPÍÍÍ :-)
výměna oleje a filtru
výměna LP blinkru za nový - nešel povolit jeden šroub
výměna krytů předních blinkrů za bíle - nějak mi doma přebývaly a kupodivu to vypadá úžasně.
Obutí na 13" plecháče - vepředu OR37 vzadu OR34.
STK+ME - mám to. a to jsem se bál jak budou protestovat, že to tu nesmí jezdit. Prý když na DI tu karoserii zapsali do papírů, tak je to vpořádku. Jediné, proti čemu měli výhrady, byla světla - je to Anglán, tak svítí po anglicku :-))
zbývá toho na udělání ještě moc.... :((
Motor je originál 130, předchozí majitel u něj udělal rozvody a zabrousil ventily+srovnal hlavu - šlape krásně tiše, akorát po tom 5-letém stání nejdřív nechtěly moc hýbat ventily, ale to se promazalo a je to OK.
Karoserie - originál s velmi mírnou korozí - nejkritičtěji je to orezlé na konci vnitřního prahu u té "vypouštěcí" díry. na pravém zadním lemu jsou 3 malé (cca 3mm) puchýřky, a děravý LP blatník.
Samozřejmě k tomu mám originál litá kola (Meteor II), ale nejsou v moc pěkném stavu, tak je nechám opískovat a nově nastříkat a samozřejmě přijdou na auto. Nejsem takovej barbar, abych jezdil s rapidem na 14" plecháčích.
29.4.2005 - 1.5.2005 - Najeto cca 350km. bohužel to žere trochu víc než je zdrávo - cca 8.5-9l/100km. Jinak žádný problém. Je to nerozježděný - max rychlost 135km/h. Chce to nové kuláky na předí nápravu a promazat a dotáhnout svisláky. Krásně to drží teplotu (při rozsvícených světlech sice ukazuje o 15 stupňů víc), dokonce funguje i čidlo na chladiči a ventilátor. A také to velice pěkně topí, což jsem ocenil v brzkých nočních hodinách - jinak než se staženou střechou se s tím jezdit nedá, ale cca v půli května bych měl mít střechu novou.
1.5.2005 - Kontrola hlídkou POLICIE ČR na výjezdu z Kladna za pumpou OMV:
P: Dobrý den, Vaše doklady a doklady od vozidla.
Já: Dobrý den, tady prosím. (Podával jsem jí doklady otevřenou střechou)
P: odchází zkontrolovat nálepky z STK a ME - vrací se a říká: Máte nezvyklou úpravu.
Já: To víte, zakázková práce, bylo jich vyrobeno asi tisíc a je jich už asi jen 250 a v Čechách kolem 20.
P: Tak to máte celkem unikát.
Já: No, to mám. Nashledanou.
P: Nashledanou, šťastnou cestu.
P - Policistka
Její kolega sedící v Octávii na Rapida koukal a nevěřil. Uniformovaná slečna byla hezká, milá a sympatická.
Doksy se blíží - změna obutí - prolisy - předek MP12 - 165/70/13
zadek Michelin 175/70/13
20.5.2005 - 22.5.2005 Tuning Doksy - v patek odpoledne jsem auto obul na prolisy, co mám normálně na své Š120. celkem v pohodě jsem dojel do Doks a cca 1.5km od kempu - bohužel na málo frekventované silnici jsem píchnul, neměl jsem rezervu, ale po cca půl hodině se našel jeden místní škodovkář, který mi zapůjčil svou. Po příjezdu do kempu jsem narazil na kámoše, tak se konalo další přehazování rezervy a navrácení tomu místnímu. v sobotu kolem 11 jsem si nechal dát novou duši, tak na spanilou jízdu jsem už vyrazil obutý na všech čtyřech prolisech.
V Doksech jsem prohodil pár slov s jedním Angličanem a dalším majitelem Luxe, prý obou typů anglických cabrií bude v Česku asi kolem 50 (myšleno STANDART a LUX dohromady), protože on (ten Anglán) jich prý asi 10 přivezl. Díky tomu, že se sraz kryl se srazem Felicia clubu se nás s cabriama sešlo v Doksech jen 5 Ale už teď se těším na další srazík.
Do Doks jsem jel bez střechy, měla sice být hotová, ale čalouník si zlomil ruku, tak mu to trvá o hodně déle než se předpokládalo. Jakmile bude střecha na autě a já ho budu mít doma, tak updatnu fotoz.
26.5.2005 Byl jsem se podívat v servisu na to jak se pracuje na střeše. kámoš měl s sebou PDA, tak jsme udělali asi 4 fotky. použitelné jsou pouze ty dvě které jsou přidané. brzo budou nové.
Střecha není dokonalá - na šířku je o kousek užší než má být, ale vypadá pěkně. Ale zas byla za super cenu.
15.6.2005 - Před týdnem mi kamarád natočil Rapídka na video, taxem vytípnul fotečky.
16.6.2005 - Rapídek byl v servisu na seřízení ventilů a měření komprese - bohužel to dopadlo celkem špatně:
8.7-7-8-7 takze jsou asi v háji kroužky nebo hlava (a to byla dělaná) - no nic po srazu virtu shodim hlavu a prozkoumám to.
20.6.2005 - Najeto něco přes 1000km.
2.7.2005 - SRAZ VIRTu. cestou mi u pravé zadní pneumatiky praskl kord a na Hrocháč jsem dojel už s čouhajícími dráty z pneumatiky. Poučen však podobným problémem ze srazu v Doksech, jel jsem vybavem dvěma rezervami. Tudíž jsem nazul rezervu a učinil jsem tak z Rapídka 3-stopé vozidlo. SRAZ BYL NAPROSTO SUPER!!!
Po Hrocháči jsem zjistil, že Rapídek má už se mnou "nalítáno" ne přes 1000km, ale přes 2000km neboť cca den po něm mi počítadlo mil ukázalo 1000 a vzhledem k tomu, že věčně nepočítá a přibližně vím jak je co daleko, tak ž to bude přes 2000km.
28.7.2005 - Vyzvednuty a obuty elektrony, sice zatim jen na 165/80/13 OR34, ale vypadá to zas o něco lépe.
29.7.2005 - Koupena přední maska s přídavnými dálkovkami a nasazena na auto. Těšte se na foto.
!!! CHYSTÁM PŘEKVAPENÍ !!! Těšte se.
10.8.2005 - Konečně new Fotoz.
30.8.2005 - PŘEKVAPENÍ JE NA SVĚTĚ!!!!! Kupte si aktuální číslo AUTO7
27.9.2005 KABRIOLET zapsán do TP
13.11.2005 Srazík v Hradci Králové u Mc Donalds (u bývalé Delvity) - Thanx to Hurdis 4 foto.
4.4.2006 Jsem poprve po zime vyjel. a kupodivu i se stazenou strechou.
15.4.2006 Běšiny Jaro 2006 - Cestou tam strašná mlha, v Klatovech se udělalo nádherně, tak jsem stáhnul střechu.
Cca 10.4.2006 další zkušenost s POLICII ČR - Měli jste vidět ten vyděšený výraz příslušníka, když ukazoval kolegovi můj techničák řka: "Ty vole, von to tam má" a ukazoval na zapsaný KABRIOLET 2DV. Evidentně to byl škodovkář, protože jsme si ještě pokecali, že naposled viděl kabrio v Mělníku 2000 atd... Přestupek vyřešen domluvou (otáčení se na světelné křižovatce).
20.4.2006 Namontován nový výfuk - ve starém bylo 7 malých direk. Jsem zvedav jak dlouho vydrzi - je totiz od AUTO SONA.
4.5.2006 Byl jsem se podivat na nove blatniky. Nedopadly uplne podle mych predstav - jsou malicko pomerancove, ale to se mozna jeste zlepsi, precijen je to cerstve strikly a lak jeste nejakou dobu pracuje, ale vypada, ze mozna budu reklamovat barvu - zdaly se mi trochu svetlejsi a pritom podle vzorniku barva naprosto presne sedela....uvidime, v nejhorsim mi budou muset zadarmo namichat novou barvu.
8.5.2006 Z auta sundany bile (tedy spise sede) prouzky, ktere byly po bocich. Vymenen LP blatnik. Zitra bude pravdepodobne vymenen PP blatnik a kulove cepy. Prouzky budou nahrazeny novymi. V prubehu tydne by mely jit do vyroby i kopie samolepek, ktere jsou na dverich a blatnicich.
19.5.2006 SKODA Tuning Doksy. Auticko dojelo v poradku. Na aute jsou nove STITKY "SKODA" na dverich, Repliky puvodnich samolepek, vymenene oba blatniky, nove bile prouzky a vyklepane dvere ridice - holt jsem si trochu maknul.
V nejblizsi dobe (horizont jednoho tydne) bude vymenen motor - zacal tlakovat do vody, ale olej je cisty. "Novy" motor bude prozatim take 130 - z meho normalniho Rapida, potom si postavim neco lepsiho.
4.6.2006 Novy motor je tam... zpocatku problemy s rozdelovacem, ktery predtim v jinem aute na tomto motoru chodil bez problemu - autu se nechtelo z nizkych otacek a jelo jako raketa 4800 - 6300 ot - trochu HC vytacet trojku do 120 a 4 do 150.... rozdelovac se dal puvodni ze stareho motoru a je klid. Nejakou zahadou se mi uz asi poctvrte u vymeny motoru stalo, ze mi odeslo dobijeci relatko - nechapu, tak bylo vymeneno za nejstarsi typ a je to uplne OK.
13.7.2006 Opět KO těsnění pod hlavou.... seru na to.... nechci už mít nic společnýho s motorama s litinovou hlavou... při nejbližší příležitosti tam pujde 781.135
14.7.2006 Zástavba motoru 781.135, který byl zakoupen z celým autem. Ze sesitu, který si předminulý majitel vedl bylo zjištěno, že motor prodělal v roce 2001 kompletní GO a je v něm nějaká ostřejší vačka. STejně tak je po GO i převodovka na vlečku (auto byla 130 GL), ale ta bude s největší pravděpodobností prodána jednomu členovi virtu. Na motoru je eMkový sací koš a vana a oboje rapiďácké parohy. o výsledku zkušební jízdy budu zanedlouho informovat.
15.7.2006 Zkušební jízda. Chtělo by to trošku poštelovat - moc se tomu nechce z nízkých otáček. Ale je to celkem pila. na dálnici 160km/h tachometrových (podle vedle mne jedoucí Octavie 155) a šlo by i víc. asi skočím na PAL-Test a na Emise, aby to poštelovali na spotřebu.
6.8.2006 Nainstalovány prahy od Grizlyho, kteremu timto jeste jednou dekuji. Foto budou brzo.
28.2.2007 Zavada na prevodovce, pravdepodobne ohnuta vidlicka nebo praskly ten plastovy mezikus v predni casti.
2.3.2007 Zavada odstranena (THANKS TUXIK). byla zlomena hokejka v prevodovce, tak se vzala z jine prevodovky.
20.4.2007 Tak po dvou letech opet STK. Vypis zavad byl: Sedadla /blbe mi zacvakavaj sklapitka/, motor prevodovka tesnost /prevodovka trochu chcije/, a svetlomety stav /byly blbe serizeny/.. a tot vse
19.1.2008 od leta je v aute jina prevodovka. Sice ma horsi synchron na 2 ale jede, narozdil od puvodni, ktera nakonec umrela z naprosto neznamych pricin.
Konecne po dlouhe dobe nainstalovan STARTER od KUBINY, kteremu timto DEKUJI, neb odvedl super praci a starter je lepsi jak novy. Auti umyto a castecne vylesteno.
Zitra probehne vymena prednich kobercu za bezove, uklid, dolesteni a vylesteni strechy. a pak alou zpatky do garage.
5.2.2008 Projizdka smer Nestrašovice pro nakomaxitovana kolecka PEG ITALY. Bohuzel kvalita prace italskych soudruhu je naprosto otresna - odlitky jsou znacne porovite, tak to nevypada uplne dobre (holt jsem mel poslouchat rady zkusenejsich a nechat je opiskovat, pak vytmelit a pak striknout barvou a lakem). S odstinem komaxitu naprosta spokojenost, a urcite sluzeb firmy JIRKAL KOMAXIT jeste vyuziji, protoze 1400 za opiskovani a nakomaxitovani 4kol je krasna cena - za totez chce jedna firma na okraji prahy temer 4000.
Auto bylo koupeno v polorozebraném stavu - na motoru chyběl karburátor, rozdělovač, termostat, pár hadic, interiér kompletně rozebraný. Řízení je předělané na levostranné. karoserie ve velmi pěkném stavu, totéž se ale nedá říct o střeše, kterou budu muset nechat udělat novou.
k 14.4.2005 bylo na tomto "kousku" uděláno toto - zkompletován a zprovozněn motor+chladící soustava, zkompletována palubka a dána do vozu, vyčištění interiéru - "vyprání" sedaček (u řidiče a spolujezdce to chce ještě jednou). Výměna zkorodované a promáčklé přední haubny za jinou - podařilo se mi sehnat i ve stejné barvě. Výměna předních světlometů za nové.
Při kontrole brzdové soustavy bylo zjištěno, ze jsou zarezlá prasátka (co by člověk čekal, když to 5 let stálo), tak budou vyměněna.
15.4.2005 brzdová prasátka vyměněna. bude víkend, tak se holt makat nebude :((( ale v pondělí zkontrolujem 4-pístky a pokud budou OK, tak rapouška čeká nová brzdovka. dokompletuju interiér a pujdu to poprvé projet.
18.4.2005 - 4pístky zkontrolovány, jsou jak nové. Vyměněna brzdovka, nějak to brzdí, ale jaksi posilovač "neposiluje" :(( Takze zkontrolujem hadici k podtlaku - mohla by být zpuchřelá a když nebude, tak se vymění posilovač.
1.pokus o vyleštění laku - viz foto. Rozdíl je trochu vidět - nemyslíte??
21.4.2005 koupena podtlaková hadice k posilovači - 22.4.2005 bude namontována.
22.4.2005 Hadice namontována a brzdí to JUPÍÍÍ :-)
výměna oleje a filtru
výměna LP blinkru za nový - nešel povolit jeden šroub
výměna krytů předních blinkrů za bíle - nějak mi doma přebývaly a kupodivu to vypadá úžasně.
Obutí na 13" plecháče - vepředu OR37 vzadu OR34.
STK+ME - mám to. a to jsem se bál jak budou protestovat, že to tu nesmí jezdit. Prý když na DI tu karoserii zapsali do papírů, tak je to vpořádku. Jediné, proti čemu měli výhrady, byla světla - je to Anglán, tak svítí po anglicku :-))
zbývá toho na udělání ještě moc.... :((
Motor je originál 130, předchozí majitel u něj udělal rozvody a zabrousil ventily+srovnal hlavu - šlape krásně tiše, akorát po tom 5-letém stání nejdřív nechtěly moc hýbat ventily, ale to se promazalo a je to OK.
Karoserie - originál s velmi mírnou korozí - nejkritičtěji je to orezlé na konci vnitřního prahu u té "vypouštěcí" díry. na pravém zadním lemu jsou 3 malé (cca 3mm) puchýřky, a děravý LP blatník.
Samozřejmě k tomu mám originál litá kola (Meteor II), ale nejsou v moc pěkném stavu, tak je nechám opískovat a nově nastříkat a samozřejmě přijdou na auto. Nejsem takovej barbar, abych jezdil s rapidem na 14" plecháčích.
29.4.2005 - 1.5.2005 - Najeto cca 350km. bohužel to žere trochu víc než je zdrávo - cca 8.5-9l/100km. Jinak žádný problém. Je to nerozježděný - max rychlost 135km/h. Chce to nové kuláky na předí nápravu a promazat a dotáhnout svisláky. Krásně to drží teplotu (při rozsvícených světlech sice ukazuje o 15 stupňů víc), dokonce funguje i čidlo na chladiči a ventilátor. A také to velice pěkně topí, což jsem ocenil v brzkých nočních hodinách - jinak než se staženou střechou se s tím jezdit nedá, ale cca v půli května bych měl mít střechu novou.
1.5.2005 - Kontrola hlídkou POLICIE ČR na výjezdu z Kladna za pumpou OMV:
P: Dobrý den, Vaše doklady a doklady od vozidla.
Já: Dobrý den, tady prosím. (Podával jsem jí doklady otevřenou střechou)
P: odchází zkontrolovat nálepky z STK a ME - vrací se a říká: Máte nezvyklou úpravu.
Já: To víte, zakázková práce, bylo jich vyrobeno asi tisíc a je jich už asi jen 250 a v Čechách kolem 20.
P: Tak to máte celkem unikát.
Já: No, to mám. Nashledanou.
P: Nashledanou, šťastnou cestu.
P - Policistka
Její kolega sedící v Octávii na Rapida koukal a nevěřil. Uniformovaná slečna byla hezká, milá a sympatická.
Doksy se blíží - změna obutí - prolisy - předek MP12 - 165/70/13
zadek Michelin 175/70/13
20.5.2005 - 22.5.2005 Tuning Doksy - v patek odpoledne jsem auto obul na prolisy, co mám normálně na své Š120. celkem v pohodě jsem dojel do Doks a cca 1.5km od kempu - bohužel na málo frekventované silnici jsem píchnul, neměl jsem rezervu, ale po cca půl hodině se našel jeden místní škodovkář, který mi zapůjčil svou. Po příjezdu do kempu jsem narazil na kámoše, tak se konalo další přehazování rezervy a navrácení tomu místnímu. v sobotu kolem 11 jsem si nechal dát novou duši, tak na spanilou jízdu jsem už vyrazil obutý na všech čtyřech prolisech.
V Doksech jsem prohodil pár slov s jedním Angličanem a dalším majitelem Luxe, prý obou typů anglických cabrií bude v Česku asi kolem 50 (myšleno STANDART a LUX dohromady), protože on (ten Anglán) jich prý asi 10 přivezl. Díky tomu, že se sraz kryl se srazem Felicia clubu se nás s cabriama sešlo v Doksech jen 5 Ale už teď se těším na další srazík.
Do Doks jsem jel bez střechy, měla sice být hotová, ale čalouník si zlomil ruku, tak mu to trvá o hodně déle než se předpokládalo. Jakmile bude střecha na autě a já ho budu mít doma, tak updatnu fotoz.
26.5.2005 Byl jsem se podívat v servisu na to jak se pracuje na střeše. kámoš měl s sebou PDA, tak jsme udělali asi 4 fotky. použitelné jsou pouze ty dvě které jsou přidané. brzo budou nové.
Střecha není dokonalá - na šířku je o kousek užší než má být, ale vypadá pěkně. Ale zas byla za super cenu.
15.6.2005 - Před týdnem mi kamarád natočil Rapídka na video, taxem vytípnul fotečky.
16.6.2005 - Rapídek byl v servisu na seřízení ventilů a měření komprese - bohužel to dopadlo celkem špatně:
8.7-7-8-7 takze jsou asi v háji kroužky nebo hlava (a to byla dělaná) - no nic po srazu virtu shodim hlavu a prozkoumám to.
20.6.2005 - Najeto něco přes 1000km.
2.7.2005 - SRAZ VIRTu. cestou mi u pravé zadní pneumatiky praskl kord a na Hrocháč jsem dojel už s čouhajícími dráty z pneumatiky. Poučen však podobným problémem ze srazu v Doksech, jel jsem vybavem dvěma rezervami. Tudíž jsem nazul rezervu a učinil jsem tak z Rapídka 3-stopé vozidlo. SRAZ BYL NAPROSTO SUPER!!!
Po Hrocháči jsem zjistil, že Rapídek má už se mnou "nalítáno" ne přes 1000km, ale přes 2000km neboť cca den po něm mi počítadlo mil ukázalo 1000 a vzhledem k tomu, že věčně nepočítá a přibližně vím jak je co daleko, tak ž to bude přes 2000km.
28.7.2005 - Vyzvednuty a obuty elektrony, sice zatim jen na 165/80/13 OR34, ale vypadá to zas o něco lépe.
29.7.2005 - Koupena přední maska s přídavnými dálkovkami a nasazena na auto. Těšte se na foto.
!!! CHYSTÁM PŘEKVAPENÍ !!! Těšte se.
10.8.2005 - Konečně new Fotoz.
30.8.2005 - PŘEKVAPENÍ JE NA SVĚTĚ!!!!! Kupte si aktuální číslo AUTO7
27.9.2005 KABRIOLET zapsán do TP
13.11.2005 Srazík v Hradci Králové u Mc Donalds (u bývalé Delvity) - Thanx to Hurdis 4 foto.
4.4.2006 Jsem poprve po zime vyjel. a kupodivu i se stazenou strechou.
15.4.2006 Běšiny Jaro 2006 - Cestou tam strašná mlha, v Klatovech se udělalo nádherně, tak jsem stáhnul střechu.
Cca 10.4.2006 další zkušenost s POLICII ČR - Měli jste vidět ten vyděšený výraz příslušníka, když ukazoval kolegovi můj techničák řka: "Ty vole, von to tam má" a ukazoval na zapsaný KABRIOLET 2DV. Evidentně to byl škodovkář, protože jsme si ještě pokecali, že naposled viděl kabrio v Mělníku 2000 atd... Přestupek vyřešen domluvou (otáčení se na světelné křižovatce).
20.4.2006 Namontován nový výfuk - ve starém bylo 7 malých direk. Jsem zvedav jak dlouho vydrzi - je totiz od AUTO SONA.
4.5.2006 Byl jsem se podivat na nove blatniky. Nedopadly uplne podle mych predstav - jsou malicko pomerancove, ale to se mozna jeste zlepsi, precijen je to cerstve strikly a lak jeste nejakou dobu pracuje, ale vypada, ze mozna budu reklamovat barvu - zdaly se mi trochu svetlejsi a pritom podle vzorniku barva naprosto presne sedela....uvidime, v nejhorsim mi budou muset zadarmo namichat novou barvu.
8.5.2006 Z auta sundany bile (tedy spise sede) prouzky, ktere byly po bocich. Vymenen LP blatnik. Zitra bude pravdepodobne vymenen PP blatnik a kulove cepy. Prouzky budou nahrazeny novymi. V prubehu tydne by mely jit do vyroby i kopie samolepek, ktere jsou na dverich a blatnicich.
19.5.2006 SKODA Tuning Doksy. Auticko dojelo v poradku. Na aute jsou nove STITKY "SKODA" na dverich, Repliky puvodnich samolepek, vymenene oba blatniky, nove bile prouzky a vyklepane dvere ridice - holt jsem si trochu maknul.
V nejblizsi dobe (horizont jednoho tydne) bude vymenen motor - zacal tlakovat do vody, ale olej je cisty. "Novy" motor bude prozatim take 130 - z meho normalniho Rapida, potom si postavim neco lepsiho.
4.6.2006 Novy motor je tam... zpocatku problemy s rozdelovacem, ktery predtim v jinem aute na tomto motoru chodil bez problemu - autu se nechtelo z nizkych otacek a jelo jako raketa 4800 - 6300 ot - trochu HC vytacet trojku do 120 a 4 do 150.... rozdelovac se dal puvodni ze stareho motoru a je klid. Nejakou zahadou se mi uz asi poctvrte u vymeny motoru stalo, ze mi odeslo dobijeci relatko - nechapu, tak bylo vymeneno za nejstarsi typ a je to uplne OK.
13.7.2006 Opět KO těsnění pod hlavou.... seru na to.... nechci už mít nic společnýho s motorama s litinovou hlavou... při nejbližší příležitosti tam pujde 781.135
14.7.2006 Zástavba motoru 781.135, který byl zakoupen z celým autem. Ze sesitu, který si předminulý majitel vedl bylo zjištěno, že motor prodělal v roce 2001 kompletní GO a je v něm nějaká ostřejší vačka. STejně tak je po GO i převodovka na vlečku (auto byla 130 GL), ale ta bude s největší pravděpodobností prodána jednomu členovi virtu. Na motoru je eMkový sací koš a vana a oboje rapiďácké parohy. o výsledku zkušební jízdy budu zanedlouho informovat.
15.7.2006 Zkušební jízda. Chtělo by to trošku poštelovat - moc se tomu nechce z nízkých otáček. Ale je to celkem pila. na dálnici 160km/h tachometrových (podle vedle mne jedoucí Octavie 155) a šlo by i víc. asi skočím na PAL-Test a na Emise, aby to poštelovali na spotřebu.
6.8.2006 Nainstalovány prahy od Grizlyho, kteremu timto jeste jednou dekuji. Foto budou brzo.
28.2.2007 Zavada na prevodovce, pravdepodobne ohnuta vidlicka nebo praskly ten plastovy mezikus v predni casti.
2.3.2007 Zavada odstranena (THANKS TUXIK). byla zlomena hokejka v prevodovce, tak se vzala z jine prevodovky.
20.4.2007 Tak po dvou letech opet STK. Vypis zavad byl: Sedadla /blbe mi zacvakavaj sklapitka/, motor prevodovka tesnost /prevodovka trochu chcije/, a svetlomety stav /byly blbe serizeny/.. a tot vse
19.1.2008 od leta je v aute jina prevodovka. Sice ma horsi synchron na 2 ale jede, narozdil od puvodni, ktera nakonec umrela z naprosto neznamych pricin.
Konecne po dlouhe dobe nainstalovan STARTER od KUBINY, kteremu timto DEKUJI, neb odvedl super praci a starter je lepsi jak novy. Auti umyto a castecne vylesteno.
Zitra probehne vymena prednich kobercu za bezove, uklid, dolesteni a vylesteni strechy. a pak alou zpatky do garage.
5.2.2008 Projizdka smer Nestrašovice pro nakomaxitovana kolecka PEG ITALY. Bohuzel kvalita prace italskych soudruhu je naprosto otresna - odlitky jsou znacne porovite, tak to nevypada uplne dobre (holt jsem mel poslouchat rady zkusenejsich a nechat je opiskovat, pak vytmelit a pak striknout barvou a lakem). S odstinem komaxitu naprosta spokojenost, a urcite sluzeb firmy JIRKAL KOMAXIT jeste vyuziji, protoze 1400 za opiskovani a nakomaxitovani 4kol je krasna cena - za totez chce jedna firma na okraji prahy temer 4000.
Rapid 130 Lux - PRODANO - komentáře:
18:23:40
22.08.2008
22.08.2008
Pavel P..
-> Powa88: ty seš nějakej znalec....
17:16:14
22.08.2008
22.08.2008
Nwkt
-> Powa88: Dyť to má každej druhej
17:15:38
22.08.2008
22.08.2008
Powa88
takova raritka a tak domrdana
12:22:01
21.07.2008
21.07.2008
sep
-> Matsoft: :neseděly nebo už jsi je tak koupil?Jinak pěkná kola,moc...
11:31:10
21.07.2008
21.07.2008
Matsoft
-> sep: jj. tyhle maji ten stred utoceny.
08:23:38
21.07.2008
21.07.2008
sep
-> Matsoft: :koukam na ty PEGy,nemaji mit ten stred jiny?Tohle je jako na poklicku a PEGy by ji mely mit "integrovanou" ne?
12:55:43
09.06.2008
09.06.2008
Nepér
No, tak příště už se budeme znát
12:52:44
09.06.2008
09.06.2008
Matsoft
-> Nepér: jo, tak to jsem byl odvezt Ovecku do prace a pak jsem jel domu :)
12:50:02
09.06.2008
09.06.2008
Nepér
V Kobylisích si vyjel pod semaforem od paneláků a pak jsem jel za tebou až na švábky a tam si jel vpravo a já rovně...
12:41:42
09.06.2008
09.06.2008
Matsoft
-> Nepér: jo to je dost dobre mozny, protoze ta obcas jezdim a bydlim na Invalidovne.
12:39:55
09.06.2008
09.06.2008
Nepér
čus, sem tě viděl v pátek někdy po 19:30 mezi Kobylisama a Švábkama, je to možný?
01:09:31
15.05.2008
15.05.2008
Matsoft
-> mAATT: diky moc
18:32:54
14.05.2008
14.05.2008
mAATT
-> Matsoft: dneska jsem tě viděl na Vinohradech, máš to pěkný
13:19:28
09.04.2008
09.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matsoft: Aby Ti to náhodou královna neznárodnila
08:29:04
09.04.2008
09.04.2008
Matsoft
Dle anglicke SPZ zjisteno: DATUM PRVNI REGISTRACE - 4.8.1987 a neni vyznacen jako vyvezeny, ale to neni minimalne polovina cabrii
09:06:24
27.03.2008
27.03.2008
Majkl
koukam fotky u borise :)
13:23:23
15.02.2008
15.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kubina: Já nevím čím to tmelí, ale v lakovně říkali, že to jde, ale příprava je na majiteli. Kdysi jsem se na to ptal. Ruku do ohně za to nedám, ale přeptám se ještě jednou až pojedu někdy okolo.
13:06:05
15.02.2008
15.02.2008
Majkl
-> Tuner#2: pod komaxit tmel nedas, ten se vypece ven
11:36:45
15.02.2008
15.02.2008
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Tuner#2: hod mi do mejlu tmeleny kolo nejakym akrylatem a vypalene komaxitem
11:27:12
15.02.2008
15.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kubina: Proč by nebyl dobrej? Když by to někdo po opískování zatmelil, tak by to taky bylo hladký