skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si koupil další křáp do baráku :D
Škoda Rapid 136 Standard LDD. Na českých papírech, navíc od držitele ZTP v posledním záříjovém týdnu, takže to je skoro jako výhra v Bingu :)
Auto je v původním (tedy několikrát opravovaném) předrenovačním stavu, ale jako celek je to hezký kousek. Vymění se přední blatníky, kapota, zavaří se sem tam dírka a je to v cajku. Jo a asi taky vyměnit zadní nápravu, tahle už má svoje nejlepší léta asi za sebou, mám tu místo ní krásnou zachovalou.
22. 10. 2013
O víkendu jsem auto dorozkuchal, momentálně ve stavu holé kastle na kolech, s převodovkou a částečně demontovaným motorem. Pod čalouněním rámu na mě místy vykoukla povrchová koroze, tak se to bude muset trochu pořešit svářečkou, aby vůbec bylo kam tu koženku pak zase přilepit :)
16. 11. 2013
Odvoz ke klempíři. Když to bude někdy v lednu hotové, v březnu uděláme lak a na jaře vyjedeme (haha)
26. 11. 2013
V mezičase rozebíráme a čistíme motor, byla na něm asi centimetrová vrstva mazutu. Stav dílů, které jsem měl dnes v ruce zatím moc radostí nepřináší:
- spojková lamela ojetá až na nýty
- přítlačák ojetý od ložiska, s ulomenou pacičkou
- vodní kanály sacího potrubí ucpané blátem
- výfukové potrubí má vyžrané dosedací plochy, takže foukalo kolem těsnění a nejspíš asi zase bude, navíc má momentálně ulomený šteft (ale za to angláni nemůžou :D )
- vstupní trubka vodní pumpy je takřka prožraná skrz (on hliník ve vodě koroduje?!)
- alternátor má vůli na ložiskách
- domeček termostatu má stržené a VELMI odborně odvrtané závity
Sumasumárum, hlavu asi radši sunadavat nebudeme :D Ale zase o co byl motor zasranější zvenku, o to je čistší pod ventilovým víkem
1. 12. 2013
Současně s rekonstrukcí kabria probíhá doma i rekonstrukce stodoly. Jako na potvoru tam v uplynulém týdnu při přemisťování veškerého marastu vyplavala na povrch nová spojková lamela, pěkný alternátor, přítlačák a sací a výfukové potrubí na 742.136 :)
Tak jsem to trošku pohladil dráťákem ve vrtačce a je to jako nový. A provedl jsem halabala pokus o slícování výfukového potrubí s kanály v hlavě. Očekávám nárůst výkonu alespoň 10 koní :)
12. 1. 2014
Prakticky dorozkuchán dárce orgánů (použije se zadní náprava a převodovka). Náprava rozebraná na prvočinitele, připravená na opískování
15. 2. 2014
Přivezeno od klempíře. Kompletně vyvařeno a spasováno. Klempíř nakonec dělal víc než se čekalo, ono to pod těmi vrstvami kytu nebylo moc vidět. Ale byla tam veselá místa, jako třeba zadní lemy přibodované, překytované a přelakované přes ty původní shnilé, kus prahu vyrobený z kytu a pod...
Celkově moc hezky odvedená práce. Teď už jen nalakovat a nastrojit, to už je zívačka :)
23. 2. 2014
O víkendu proběhlo oškrábání problémových míst na spodku a jejich nástřik asfaltovým černidlem. K tomu montáž nádrže, vodovodních trubek, táhla řazení a podobných drobností na spodku a v tunelu
12. 4. 2014
Nalakováno. Do jarních Běšin zbývá méně než 10 týdnů...
13. 4. 2014
Částečně natahaná elektrika, montáž chladiče, hrnců světel apod.
20. 4. 2014
Původní zadní náprava ven, zrepasovaná dovnitř. S ní i převodovka. A odvzdušněna hydraulika, takže brzdíme a spojkujeme
4. 6. 2014
Na autě dveře, přední kapota, kus interiéru, motor. Už se to pomalu chýlí ke konci
8. 6. 2014
Konečně dolepené koženky, namontovány tapeci
18. 6. 2014
Jezdí! Ono to fakt jezdí! :)
**SHÁNÍM ČERNOBÍLÉ PRUHOVANÉ SEDAČKY V PĚKNÉM STAVU, ALESPOŇ PŘEDNÍ NEBO I PO KUSECH**
Škoda Rapid 136 Standard LDD. Na českých papírech, navíc od držitele ZTP v posledním záříjovém týdnu, takže to je skoro jako výhra v Bingu :)
Auto je v původním (tedy několikrát opravovaném) předrenovačním stavu, ale jako celek je to hezký kousek. Vymění se přední blatníky, kapota, zavaří se sem tam dírka a je to v cajku. Jo a asi taky vyměnit zadní nápravu, tahle už má svoje nejlepší léta asi za sebou, mám tu místo ní krásnou zachovalou.
22. 10. 2013
O víkendu jsem auto dorozkuchal, momentálně ve stavu holé kastle na kolech, s převodovkou a částečně demontovaným motorem. Pod čalouněním rámu na mě místy vykoukla povrchová koroze, tak se to bude muset trochu pořešit svářečkou, aby vůbec bylo kam tu koženku pak zase přilepit :)
16. 11. 2013
Odvoz ke klempíři. Když to bude někdy v lednu hotové, v březnu uděláme lak a na jaře vyjedeme (haha)
26. 11. 2013
V mezičase rozebíráme a čistíme motor, byla na něm asi centimetrová vrstva mazutu. Stav dílů, které jsem měl dnes v ruce zatím moc radostí nepřináší:
- spojková lamela ojetá až na nýty
- přítlačák ojetý od ložiska, s ulomenou pacičkou
- vodní kanály sacího potrubí ucpané blátem
- výfukové potrubí má vyžrané dosedací plochy, takže foukalo kolem těsnění a nejspíš asi zase bude, navíc má momentálně ulomený šteft (ale za to angláni nemůžou :D )
- vstupní trubka vodní pumpy je takřka prožraná skrz (on hliník ve vodě koroduje?!)
- alternátor má vůli na ložiskách
- domeček termostatu má stržené a VELMI odborně odvrtané závity
Sumasumárum, hlavu asi radši sunadavat nebudeme :D Ale zase o co byl motor zasranější zvenku, o to je čistší pod ventilovým víkem
1. 12. 2013
Současně s rekonstrukcí kabria probíhá doma i rekonstrukce stodoly. Jako na potvoru tam v uplynulém týdnu při přemisťování veškerého marastu vyplavala na povrch nová spojková lamela, pěkný alternátor, přítlačák a sací a výfukové potrubí na 742.136 :)
Tak jsem to trošku pohladil dráťákem ve vrtačce a je to jako nový. A provedl jsem halabala pokus o slícování výfukového potrubí s kanály v hlavě. Očekávám nárůst výkonu alespoň 10 koní :)
12. 1. 2014
Prakticky dorozkuchán dárce orgánů (použije se zadní náprava a převodovka). Náprava rozebraná na prvočinitele, připravená na opískování
15. 2. 2014
Přivezeno od klempíře. Kompletně vyvařeno a spasováno. Klempíř nakonec dělal víc než se čekalo, ono to pod těmi vrstvami kytu nebylo moc vidět. Ale byla tam veselá místa, jako třeba zadní lemy přibodované, překytované a přelakované přes ty původní shnilé, kus prahu vyrobený z kytu a pod...
Celkově moc hezky odvedená práce. Teď už jen nalakovat a nastrojit, to už je zívačka :)
23. 2. 2014
O víkendu proběhlo oškrábání problémových míst na spodku a jejich nástřik asfaltovým černidlem. K tomu montáž nádrže, vodovodních trubek, táhla řazení a podobných drobností na spodku a v tunelu
12. 4. 2014
Nalakováno. Do jarních Běšin zbývá méně než 10 týdnů...
13. 4. 2014
Částečně natahaná elektrika, montáž chladiče, hrnců světel apod.
20. 4. 2014
Původní zadní náprava ven, zrepasovaná dovnitř. S ní i převodovka. A odvzdušněna hydraulika, takže brzdíme a spojkujeme
4. 6. 2014
Na autě dveře, přední kapota, kus interiéru, motor. Už se to pomalu chýlí ke konci
8. 6. 2014
Konečně dolepené koženky, namontovány tapeci
18. 6. 2014
Jezdí! Ono to fakt jezdí! :)
**SHÁNÍM ČERNOBÍLÉ PRUHOVANÉ SEDAČKY V PĚKNÉM STAVU, ALESPOŇ PŘEDNÍ NEBO I PO KUSECH**
Luky / Standa(rd) - komentáře:
15:40:17
13.09.2015
13.09.2015
Luky
-> Tuner#2: hned vedle té první, pod dálnicí u Koterova
15:21:56
13.09.2015
13.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky: odkud je druha fotka?
08:43:19
01.09.2015
01.09.2015
Luky
-> Merlin VW: já myslím podle SPZ že právě nebyl. Ale fotku tam klidně hoď, je to zajímavé srovnání
08:19:02
01.09.2015
01.09.2015
Merlin VW
Jaj, tak to je skoda... oni jsou vwckari tolerantni, to by urcite dopadlo. Nu, kdyby jsi mel zajem o nejakou fotku s tim broukem, muzu se zkusit podivat na forum, jestli nenajdu na toho zlutyho brouka kontakt, jestli neni nekde tam z okoli...
23:10:00
31.08.2015
31.08.2015
Luky
-> Merlin VW: ahoj, jo byl jsem se tam podívat. Nakonec jsem neměl snahu se protlačit autem dovnitř, plánoval jsem se s Broukem vyfotit. Teď mě trochu mrzí, že jsem do toho nešel. Přitom předloni jsem byl uvnitř stejšnem, vymluvil jsem se na to, že jsem koncern
22:53:27
31.08.2015
31.08.2015
Merlin VW
Ahoj,
pekna fotka z VWodokrt... oni mi kluci rikali, ze tam jezdi rapid cabrio, kdyz jsem se prokec, ze muj T3 dostane partaka z Kvasin. Pekna prace, tak at dela jenom radost!
pekna fotka z VWodokrt... oni mi kluci rikali, ze tam jezdi rapid cabrio, kdyz jsem se prokec, ze muj T3 dostane partaka z Kvasin. Pekna prace, tak at dela jenom radost!
10:40:20
31.08.2015
31.08.2015
Luky
-> T: heh, a v půlce Losiné jsem potkal kamaráda co s náma jezdí do Běšin (Milan - Ferneťák). Ale je pravda, že v tý hustotě provozu při počtu potkaných aut by bylo spíš divný nikoho známýho nepotkat
10:01:44
31.08.2015
31.08.2015
T
-> Luky: : jojo, naproti jsem jel směr Plzeň v šedym Vivaru
ta žlutá a ještě střecha dole, to svítí na dálku
ta žlutá a ještě střecha dole, to svítí na dálku
07:36:25
31.08.2015
31.08.2015
Luky
-> T: těžko říct, jestli jsem to slyšel, tak si to nepamatuji. To ty?
07:17:56
31.08.2015
31.08.2015
T
-> Luky: : netroubil na tebe někdo včera náhodou před Losinou než jsi zastavil v té koloně před tou nehodou ?
10:29:57
04.05.2015
04.05.2015
Luky
Špekuluju co s tou korozí pod lakem.
Asi to leze skrz plech, zevnitř na pertlu ale zatím nic vidět není. Jak ten rez vypudit? Vyříznout/vybrousit, a dál co? Zavařit? Nebo nějak cínovat nebo použít nějaký tekutý kov? Jedná se jen o lokální opravu několika cm2
Asi to leze skrz plech, zevnitř na pertlu ale zatím nic vidět není. Jak ten rez vypudit? Vyříznout/vybrousit, a dál co? Zavařit? Nebo nějak cínovat nebo použít nějaký tekutý kov? Jedná se jen o lokální opravu několika cm2
18:05:57
07.04.2015
07.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 07.04.15 17:59:27: JJ vím co myslíš, proto píšu, že to chce velké domky
17:59:27
07.04.2015
07.04.2015
Milan 136
-> Tuner#2: nemůžu to najít, ale někde tu byl expert, co to nacpal do sériový kastle a měl to sešroubovaný až dolu na doraz,aby se to vůbec vešlo
17:55:07
07.04.2015
07.04.2015
Milan 136
-> Tuner#2: z legrace neee? :)
17:51:55
07.04.2015
07.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 07.04.15 17:40:02: Nechce ani kyvkové pružiny a ty mu nabízíš toto? To zrovna není rozumná volba, navíc jsou na to potřeba vysoké domky...
17:40:02
07.04.2015
07.04.2015
Milan 136
17:16:45
07.04.2015
07.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 07.04.15 17:13:52: Tak rizni to co mas
17:13:52
07.04.2015
07.04.2015
Luky
-> Tuner#2: já se do přitvrzování moc pouštět nechci, už takhle se ta kastle nějak kroutí
16:38:58
07.04.2015
07.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 07.04.15 09:23:18: Sedmicky tomu sednou to je videt na tom cernem Rapidu co jezdi do Besin nicmene tady to klidne spravi lehka pruchozi podlozka. Co se tyce zadku, pokud to nechces pritvrzovat, tak riznout to co mas, pokud i pritvrdit, tak kyvkove pruziny.