-> Luky: Podla mňa ani nie,skôr ti ešte jedna pôlka chýbá.
(ak by nebolo jasné reagujem na fotku s tona maskami)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si koupil další křáp do baráku :D
Škoda Rapid 136 Standard LDD. Na českých papírech, navíc od držitele ZTP v posledním záříjovém týdnu, takže to je skoro jako výhra v Bingu :)
Auto je v původním (tedy několikrát opravovaném) předrenovačním stavu, ale jako celek je to hezký kousek. Vymění se přední blatníky, kapota, zavaří se sem tam dírka a je to v cajku. Jo a asi taky vyměnit zadní nápravu, tahle už má svoje nejlepší léta asi za sebou, mám tu místo ní krásnou zachovalou.
22. 10. 2013
O víkendu jsem auto dorozkuchal, momentálně ve stavu holé kastle na kolech, s převodovkou a částečně demontovaným motorem. Pod čalouněním rámu na mě místy vykoukla povrchová koroze, tak se to bude muset trochu pořešit svářečkou, aby vůbec bylo kam tu koženku pak zase přilepit :)
16. 11. 2013
Odvoz ke klempíři. Když to bude někdy v lednu hotové, v březnu uděláme lak a na jaře vyjedeme (haha)
26. 11. 2013
V mezičase rozebíráme a čistíme motor, byla na něm asi centimetrová vrstva mazutu. Stav dílů, které jsem měl dnes v ruce zatím moc radostí nepřináší:
- spojková lamela ojetá až na nýty
- přítlačák ojetý od ložiska, s ulomenou pacičkou
- vodní kanály sacího potrubí ucpané blátem
- výfukové potrubí má vyžrané dosedací plochy, takže foukalo kolem těsnění a nejspíš asi zase bude, navíc má momentálně ulomený šteft (ale za to angláni nemůžou :D )
- vstupní trubka vodní pumpy je takřka prožraná skrz (on hliník ve vodě koroduje?!)
- alternátor má vůli na ložiskách
- domeček termostatu má stržené a VELMI odborně odvrtané závity
Sumasumárum, hlavu asi radši sunadavat nebudeme :D Ale zase o co byl motor zasranější zvenku, o to je čistší pod ventilovým víkem
1. 12. 2013
Současně s rekonstrukcí kabria probíhá doma i rekonstrukce stodoly. Jako na potvoru tam v uplynulém týdnu při přemisťování veškerého marastu vyplavala na povrch nová spojková lamela, pěkný alternátor, přítlačák a sací a výfukové potrubí na 742.136 :)
Tak jsem to trošku pohladil dráťákem ve vrtačce a je to jako nový. A provedl jsem halabala pokus o slícování výfukového potrubí s kanály v hlavě. Očekávám nárůst výkonu alespoň 10 koní :)
12. 1. 2014
Prakticky dorozkuchán dárce orgánů (použije se zadní náprava a převodovka). Náprava rozebraná na prvočinitele, připravená na opískování
15. 2. 2014
Přivezeno od klempíře. Kompletně vyvařeno a spasováno. Klempíř nakonec dělal víc než se čekalo, ono to pod těmi vrstvami kytu nebylo moc vidět. Ale byla tam veselá místa, jako třeba zadní lemy přibodované, překytované a přelakované přes ty původní shnilé, kus prahu vyrobený z kytu a pod...
Celkově moc hezky odvedená práce. Teď už jen nalakovat a nastrojit, to už je zívačka :)
23. 2. 2014
O víkendu proběhlo oškrábání problémových míst na spodku a jejich nástřik asfaltovým černidlem. K tomu montáž nádrže, vodovodních trubek, táhla řazení a podobných drobností na spodku a v tunelu
12. 4. 2014
Nalakováno. Do jarních Běšin zbývá méně než 10 týdnů...
13. 4. 2014
Částečně natahaná elektrika, montáž chladiče, hrnců světel apod.
20. 4. 2014
Původní zadní náprava ven, zrepasovaná dovnitř. S ní i převodovka. A odvzdušněna hydraulika, takže brzdíme a spojkujeme
4. 6. 2014
Na autě dveře, přední kapota, kus interiéru, motor. Už se to pomalu chýlí ke konci
8. 6. 2014
Konečně dolepené koženky, namontovány tapeci
18. 6. 2014
Jezdí! Ono to fakt jezdí! :)
**SHÁNÍM ČERNOBÍLÉ PRUHOVANÉ SEDAČKY V PĚKNÉM STAVU, ALESPOŇ PŘEDNÍ NEBO I PO KUSECH**
Škoda Rapid 136 Standard LDD. Na českých papírech, navíc od držitele ZTP v posledním záříjovém týdnu, takže to je skoro jako výhra v Bingu :)
Auto je v původním (tedy několikrát opravovaném) předrenovačním stavu, ale jako celek je to hezký kousek. Vymění se přední blatníky, kapota, zavaří se sem tam dírka a je to v cajku. Jo a asi taky vyměnit zadní nápravu, tahle už má svoje nejlepší léta asi za sebou, mám tu místo ní krásnou zachovalou.
22. 10. 2013
O víkendu jsem auto dorozkuchal, momentálně ve stavu holé kastle na kolech, s převodovkou a částečně demontovaným motorem. Pod čalouněním rámu na mě místy vykoukla povrchová koroze, tak se to bude muset trochu pořešit svářečkou, aby vůbec bylo kam tu koženku pak zase přilepit :)
16. 11. 2013
Odvoz ke klempíři. Když to bude někdy v lednu hotové, v březnu uděláme lak a na jaře vyjedeme (haha)
26. 11. 2013
V mezičase rozebíráme a čistíme motor, byla na něm asi centimetrová vrstva mazutu. Stav dílů, které jsem měl dnes v ruce zatím moc radostí nepřináší:
- spojková lamela ojetá až na nýty
- přítlačák ojetý od ložiska, s ulomenou pacičkou
- vodní kanály sacího potrubí ucpané blátem
- výfukové potrubí má vyžrané dosedací plochy, takže foukalo kolem těsnění a nejspíš asi zase bude, navíc má momentálně ulomený šteft (ale za to angláni nemůžou :D )
- vstupní trubka vodní pumpy je takřka prožraná skrz (on hliník ve vodě koroduje?!)
- alternátor má vůli na ložiskách
- domeček termostatu má stržené a VELMI odborně odvrtané závity
Sumasumárum, hlavu asi radši sunadavat nebudeme :D Ale zase o co byl motor zasranější zvenku, o to je čistší pod ventilovým víkem
1. 12. 2013
Současně s rekonstrukcí kabria probíhá doma i rekonstrukce stodoly. Jako na potvoru tam v uplynulém týdnu při přemisťování veškerého marastu vyplavala na povrch nová spojková lamela, pěkný alternátor, přítlačák a sací a výfukové potrubí na 742.136 :)
Tak jsem to trošku pohladil dráťákem ve vrtačce a je to jako nový. A provedl jsem halabala pokus o slícování výfukového potrubí s kanály v hlavě. Očekávám nárůst výkonu alespoň 10 koní :)
12. 1. 2014
Prakticky dorozkuchán dárce orgánů (použije se zadní náprava a převodovka). Náprava rozebraná na prvočinitele, připravená na opískování
15. 2. 2014
Přivezeno od klempíře. Kompletně vyvařeno a spasováno. Klempíř nakonec dělal víc než se čekalo, ono to pod těmi vrstvami kytu nebylo moc vidět. Ale byla tam veselá místa, jako třeba zadní lemy přibodované, překytované a přelakované přes ty původní shnilé, kus prahu vyrobený z kytu a pod...
Celkově moc hezky odvedená práce. Teď už jen nalakovat a nastrojit, to už je zívačka :)
23. 2. 2014
O víkendu proběhlo oškrábání problémových míst na spodku a jejich nástřik asfaltovým černidlem. K tomu montáž nádrže, vodovodních trubek, táhla řazení a podobných drobností na spodku a v tunelu
12. 4. 2014
Nalakováno. Do jarních Běšin zbývá méně než 10 týdnů...
13. 4. 2014
Částečně natahaná elektrika, montáž chladiče, hrnců světel apod.
20. 4. 2014
Původní zadní náprava ven, zrepasovaná dovnitř. S ní i převodovka. A odvzdušněna hydraulika, takže brzdíme a spojkujeme
4. 6. 2014
Na autě dveře, přední kapota, kus interiéru, motor. Už se to pomalu chýlí ke konci
8. 6. 2014
Konečně dolepené koženky, namontovány tapeci
18. 6. 2014
Jezdí! Ono to fakt jezdí! :)
**SHÁNÍM ČERNOBÍLÉ PRUHOVANÉ SEDAČKY V PĚKNÉM STAVU, ALESPOŇ PŘEDNÍ NEBO I PO KUSECH**
Luky / Standa(rd) - komentáře:
18:44:55
27.04.2014
27.04.2014
isti
18:38:21
27.04.2014
27.04.2014
Kocvin
-> Luky: To teda zavání.. A těžce Předpokládám že nejsou všechny nové nebo ano?
16:31:19
27.04.2014
27.04.2014
dragon_cb_cz
-> Nwkt: Taky to nemám v plánu, já a patlat weby? Toho bohdá nebude
16:28:10
27.04.2014
27.04.2014
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Takovejch pokusů tu bylo a dopadlo to všechno stejně
15:33:18
27.04.2014
27.04.2014
dragon_cb_cz
-> Nwkt: "I’m Going To Build My Own Theme Park! With Blackjack and Hookers!"
15:18:04
27.04.2014
27.04.2014
Nwkt
-> dragon_cb_cz: S tím nechoď za mnou
15:12:53
27.04.2014
27.04.2014
dragon_cb_cz
-> Nwkt: No já nevim... PHPčkář nejsem, ale tohle nevypadá na zásadní problém: stackoverflow.com/questio
ns/.../php-read-exif-data-
and-adjust-orientation
15:10:54
27.04.2014
27.04.2014
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Já už se na to samý jednou ptal a prej ne
14:36:15
27.04.2014
27.04.2014
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Tak pokud se focení věnuješ a lovíš záběry, tak je nějaké další zpracování určitě potřeba, já většinou fotky hážu rovnou z telefonu a moc to neřeším - leda když je právě problém s otočením tak vžycky vzpomínám jak že se to dělá Co mám skript na tvorbu HTML galerií/náhledů když si hážu z nějakého důvodu víc fotek na server, tak tam tu automatickou rotaci mám...
14:33:07
27.04.2014
27.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky: Ten kukuc odnekud znam, delas me radost chlape.
14:32:32
27.04.2014
27.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 27.04.14 14:10:37: Pokud by to nemelo vliv na ty co fotky peclive rucne otaci (ono totiz ne vsechny graficke programy to delaji a nebo to otoci spravne) tak asi proc ne, ale otocit hromadne fotky je prvni vec co po stahnuti z fotaku/telefonu bys mel udelat.
14:10:37
27.04.2014
27.04.2014
dragon_cb_cz
-> Nwkt: No to já nevím, ale poslední dobou tu udělal docela dost změn a zrovna tahle by byla myslím docela triviální...
14:06:57
27.04.2014
27.04.2014
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Víš co ti na to admin řekne
14:05:37
27.04.2014
27.04.2014
dragon_cb_cz
-> Luky: Napiš adminovi ať dodělá k uploadu EXIF rotaci
13:15:55
27.04.2014
27.04.2014
Jozka
-> Luky: Jsem hrozně zvědav, jak vám půjde čalounění a ono furt nic..
12:36:15
27.04.2014
27.04.2014
majop3k
-> Luky: spravna maska bude to pekne aj ta zlta je tak akurat zlta
13:11:50
21.04.2014
21.04.2014
Luky
-> Tuner#2: netuším, PC už jsem vypnul, kouknu večer
13:05:18
21.04.2014
21.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 21.04.14 12:50:18: v cem to v PC prohlizis? Urcite v programu, co sam fotky otaci, ale fyzicky ta fotka otocena neni a toto je vysledek...
12:50:18
21.04.2014
21.04.2014
Luky
...při renovaci auta je vůbec nejlepší, když se používají dobové technologie a materiály...
EDIT: proč krucinál ta fotka leží na boku? V PC ji mám normálně na stojáka...
EDIT: proč krucinál ta fotka leží na boku? V PC ji mám normálně na stojáka...