skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stal jsem se majitelem této Škody 1000 MB Deluxe,vyrobená 26.10.1968,19 série barva 8220 červeň rubínová.Postupně budu přidávat informace a foto.
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Tabi / Škoda 1000 MB DeLuxe - komentáře:
23:51:32
07.04.2013
07.04.2013
Bukaj
-> Koblet:
Startér z MB je 0,6 kW (novější jsou 0,66kW a nejnovější (1988 - Fa) jsou 0,8 kW.
Jinak se liší celá cívka (MB je větší a s hliníkovým víčkem, stovky a první 105/120 mají podobnou cívku, ale s modrým plastovým "víčkem" a od modelu 81 jsou už cívky s kontaktem pro překlenutí předřadného odporu zapalovací cívky při startování. V detailech se liší i odlitek příruby starteru...
Startér z MB je 0,6 kW (novější jsou 0,66kW a nejnovější (1988 - Fa) jsou 0,8 kW.
Jinak se liší celá cívka (MB je větší a s hliníkovým víčkem, stovky a první 105/120 mají podobnou cívku, ale s modrým plastovým "víčkem" a od modelu 81 jsou už cívky s kontaktem pro překlenutí předřadného odporu zapalovací cívky při startování. V detailech se liší i odlitek příruby starteru...
23:49:03
07.04.2013
07.04.2013
Tabi
Jj,v tom víčku je rozdíl,má i jiný tvar a kontakty(10ky šrouby) z něj trčí do véčka.
22:38:54
07.04.2013
07.04.2013
Koblet
-> Tabi: No tak jestli si takhle hraješ s náhradním starterem tak to už fakt nemáš co dělat.
-> Bukaj: Je ten rozdíl v tom plastovém deklu na cívce? Originál to má myslím železné ne?
-> Bukaj: Je ten rozdíl v tom plastovém deklu na cívce? Originál to má myslím železné ne?
22:24:55
07.04.2013
07.04.2013
Tabi
To je jeden z mnoha startéru co mi zůstal doma z dob minulých.Origo je zatím v autě,ale bude se taky repasovat.Chci mít jenom něco do foroty jako ND.
21:21:07
07.04.2013
07.04.2013
Bukaj
-> Tabi:
Kdo si hraje, nezlobí
Ale ten starter není originál MB- tedy aspoň cívka je z emka, na statoru nepřečtu, co je to zač...
Kdo si hraje, nezlobí
Ale ten starter není originál MB- tedy aspoň cívka je z emka, na statoru nepřečtu, co je to zač...
20:04:07
04.04.2013
04.04.2013
Tabi
Duri 04.04.13 17:02:49 napsal:
→ Tabi: Tu najdes velmi dobry postup aj s popisom od
profikov:
skoda-virt.cz/cz/.../1178 41-rozlesteni-laku-navod?g otopost=1...Já už na virtu přelouskal snad všechno co se ošetřování laku týká.
→ Tabi: Tu najdes velmi dobry postup aj s popisom od
profikov:
skoda-virt.cz/cz/.../1178 41-rozlesteni-laku-navod?g otopost=1...Já už na virtu přelouskal snad všechno co se ošetřování laku týká.
17:02:49
04.04.2013
04.04.2013
Duri
-> Tabi: Tu najdes velmi dobry postup aj s popisom od profikov:
skoda-virt.cz/cz/.../1178 41-rozlesteni-laku-navod?g otopost=1...
skoda-virt.cz/cz/.../1178 41-rozlesteni-laku-navod?g otopost=1...
15:36:47
04.04.2013
04.04.2013
Tabi
Tempo už fakt ne,dělal jsem s ním před lety jednou pažouta,a žádnej zázrak to nebyl,a to je lak na embéčku o dost horší.Zkoušet to ani nebudu,protože se s ním blbě pracuje,a za krátkou dobu jsem to musel dělat znovu.A jak je nám známo,tak obsahuje silikon a ten dělá neplechu,když někde potřebuješ opravit lak.Tempo jsem testoval na chrom a hliník,tam jsem byl naopak spokojený.Doufám,že v dnešní době už nebude problém koupit něco pořádného co bude fungovat.Leštičku mi půjčí brácha,takže rukama to dělat nebudu.A myslím,že by to ani dost dobře nešlo. Ale jsem rád za každou vaší radu a zkušenost s rozleštěním starého laku.
10:17:09
04.04.2013
04.04.2013
Koblet
-> Tabi: No já řeším problém se špatně stříknutým lakem. Předchozí majitel stříkal amatérsky doma. Není to zas tak špatné, ale místy krupice a na pár místech to kapku steklo. Takže řeším zda to bude možné rozleštit nebo ne. Přestříkávat se mi to tedy nechce.
Vidím to na investici do nějaké leštičky a pak leštit a leštit a doufat že se krupice ztratí dřív než se objeví plech.
Vidím to na investici do nějaké leštičky a pak leštit a leštit a doufat že se krupice ztratí dřív než se objeví plech.
10:01:36
04.04.2013
04.04.2013
Tacud
-> Tabi 04.04.13 09:42:32:
Možná by pomohlo Tempo na starý lak. Po koupi auta jsem ho použil a výsledek uspokojivý.
Možná by pomohlo Tempo na starý lak. Po koupi auta jsem ho použil a výsledek uspokojivý.
09:42:32
04.04.2013
04.04.2013
Tabi
Tabiho Garage-opravy,renovace,le
štění.Bohužel z nedostatku času nepřijímám žádné další zakázky,platí až do odvolání.
Něco k té zadní mřížce,zatím je vyleštěna pouze ručně pastou Sonax,počkejte až jí přeleštím leštičkou,to bude zrcadlo.
Vyleštit hliník to je pohoda,ale nevím jakou leštěnku si mám koupit na karoserii.Lak mám na embéčku dost mizernej,hlavně teda vyšisovanej a úplně matnej.Našel jsem doma dvě leštěnky na staré laky,Sonax a Ma-Fra,tak jsem to pro zajímavost vyzkoušel na kapotě,bohužel bez šance a nějakého slušného výsledku.Budu muset zainvestovat do něčeho co bude fungovat.Už jsem toho přečetl všude možně dost,ale zatím netuším co objednat.Tady budu rád za každou vaší zkušenost s nějakou konkrétní značkou autokosmetiky,která zaručeně přinese uspokojivý výsledek díky.
Něco k té zadní mřížce,zatím je vyleštěna pouze ručně pastou Sonax,počkejte až jí přeleštím leštičkou,to bude zrcadlo.
Vyleštit hliník to je pohoda,ale nevím jakou leštěnku si mám koupit na karoserii.Lak mám na embéčku dost mizernej,hlavně teda vyšisovanej a úplně matnej.Našel jsem doma dvě leštěnky na staré laky,Sonax a Ma-Fra,tak jsem to pro zajímavost vyzkoušel na kapotě,bohužel bez šance a nějakého slušného výsledku.Budu muset zainvestovat do něčeho co bude fungovat.Už jsem toho přečetl všude možně dost,ale zatím netuším co objednat.Tady budu rád za každou vaší zkušenost s nějakou konkrétní značkou autokosmetiky,která zaručeně přinese uspokojivý výsledek díky.