skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stal jsem se majitelem této Škody 1000 MB Deluxe,vyrobená 26.10.1968,19 série barva 8220 červeň rubínová.Postupně budu přidávat informace a foto.
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Tabi / Škoda 1000 MB DeLuxe - komentáře:
10:49:51
19.02.2014
19.02.2014
vhml
-> Tabi 18.02.14 19:14:31: měl jsem stejnej problém na řemenici. Sice jí naleštím, ale pořád tam jsou vidět stopy po prvotním hrubém čistění.
19:39:36
18.02.2014
18.02.2014
Jozka
-> Tabi: Jo, takhle už jsem pochybil taky.. moc jemný, furt moc jemný, nic se neděje - a dopr.. najednou rýhy, že už zůstaly.. Trpělivost needed.
19:14:31
18.02.2014
18.02.2014
Tabi
-> vhml: Přesně jak píšeš,a hlavně když je něco odřeného a je to potřeba prvně obrousit,tak je dobrý začít jemnějším smirkem než si člověk myslí.Aby se tam zbytečně neudělaly hluboké stopy po broušení.Hlavně u hliníku si na to člověk musí dát pozor.Už jsem tady viděl dost fotek,kdy byl díl vylešténý i s vysokým leskem,ale byly tam vidět stopy s prvotního broušení.Je třeba si s tím pohrát.
11:50:14
18.02.2014
18.02.2014
vhml
-> Eidy 16.02.14 21:32:26: hele mám kotouče od 3M do flexy a fakt to není žádná věda to takhle naleštit. Akorát to chce dostat do ruky jak to udělat aby tam nebyly vidět mapy.
23:39:12
16.02.2014
16.02.2014
Tabi
-> Jozka: No já to taky nechci nějak přehnat,protože tady v okolí nebudu jezdit pouze po pěkných silnicích. -> Koblet: Možná to je taky řešení,svěřit vyleštění laku profíkům.Já našel kousek od nás servis a lakovnu,kde taky renovují laky na veteránech.Takže jsem o této možnosti už taky uvažoval.Sice leštička by byla,a možná by člověk vybral a koupil i dobrou kosmetiku.Ale ty zkušenosti aby byl výsledek na 100%,tak ty taky nejsou.
22:53:17
16.02.2014
16.02.2014
Jozka
-> Tabi: Tak uvidíš sám, já třeba už dál nepůjdu, jen tak se projíždím více či méně svižně, navíc při renovacích karosérie nijak nezesiluju, což považuju za zásadní limit pro přitvrzování - když si uvědomím, že na embéčkách je pořádně provařenej tak každej třetí svar
22:22:49
16.02.2014
16.02.2014
Koblet
-> Tabi: Nemam lestenku, lesticku, kotouce ani zkusenosti. Zkusenejsi mi radi sverit to odbornikum, coz se i s ohledem na cenu solidniho vybaveni zda rozumne. Ale sver nekomu auto kdyz ho neznas.
22:13:29
16.02.2014
16.02.2014
Tabi
-> Koblet: Taky budu leštit lak,máš už nějakou leštěnku?-> Jozka: Díky za tvé zkušenosti,něco vyzkouším a uvidí se.Stejně pochybuju,že mi první osazení bude vyhovovat,takže budu laborovat a hledat to pravé pro moje využití.
22:03:56
16.02.2014
16.02.2014
Koblet
-> Tabi: Ty jsi vazne blazen. Ja zrovna resim jak rozlestit lak. Predchozi majitel ho udelal doma a dost mizerne (krupice, stekance, prach ). V podstate krome prednich blatniku a zadniho cela potrebuji vse prelestit. Ale to neni nic pro Tebe, ty by jsi prolestil na plech a udelal z toho auto v alobalu.
21:59:22
16.02.2014
16.02.2014
Jozka
-> Tabi: Ještě že ta ražba na víčku je tak hluboká..
S tím stabilizátorem.. nějak 2008 jsem dal co bylo po ruce - stabilizátor ze 120, tlumiče o 25% přitvrzený, k tomu pružiny sériový (jen "nivelačně" seříznutý k vyrovnání auta) plus gumy 165/70 a proti předchozí sérii to byl rozdíl znatelnej.. na horším povrchu to drncalo až moc na můj vkus .
S tím stabilizátorem.. nějak 2008 jsem dal co bylo po ruce - stabilizátor ze 120, tlumiče o 25% přitvrzený, k tomu pružiny sériový (jen "nivelačně" seříznutý k vyrovnání auta) plus gumy 165/70 a proti předchozí sérii to byl rozdíl znatelnej.. na horším povrchu to drncalo až moc na můj vkus .
21:51:42
16.02.2014
16.02.2014
Tabi
-> Eidy: Pět minut práce,víc fakt ne.Až budu auto kompletovat,tak díly musím přeleštit,na to musím koupit jeden spešl kotouč,takovej hadrák,po něm to bude lesk.A hlavně to potom musím nakonzervovat.
21:32:26
16.02.2014
16.02.2014
Eidy
-> Tabi: Jestli je tohle málo přejetý, tak to bych chtěl vidět od tebe hodně přejetý.
21:11:55
16.02.2014
16.02.2014
Tabi
Jedna fotka speciálně pro Kobleta,že pořád občas něco dělám.Víčko s relé bylo trochu zašlé,tak jsem ho malinko přejel.
17:26:22
10.02.2014
10.02.2014
Tabi
Scháním vrchní díl na madlo dveří ve světlé barvě.Mám dvě pěkné,jedno opravené a jedno KO.Interiér mám vcelku v pohodě,takže nechci mít madla nově udělaný.V původním interiéru by to bylo jako pěst na oko.Potřebuju sehnat aspoň jeden nebo radši dva starší vrchní díly,ale samozřejmě nepopraskané.:-)Kdyby někdo měl nebo o nějakých věděl,dejte mi prosím vědět,díky.
17:35:44
18.01.2014
18.01.2014
Tabi
22:01:46
04.01.2014
04.01.2014
Tabi
Srandičky na to tě užije,jinak vše naprosto v pořádku.
21:15:43
04.01.2014
04.01.2014
Koblet
-> Tabi: Uz jsem si rikal ze jsi dlouho nic nelestil, jestli nejsi nemocny. Fajn videt ze je vse v poradku.
20:53:02
04.01.2014
04.01.2014
Tabi
Přední nárazník je hotový.Natřený,vyleštěný a zabalený do novin.Teď se uloží k ostatním dílum a až přijde ten správný čas,tak se zase spolu se zadním rozbalí a šup s ním na auto.
10:39:26
03.01.2014
03.01.2014
Jozka
-> Koblet: Zástěrky "nového typu" se vyskytujou docela často, takže jen vysledovat nějaký za rozumnou cenu.. Anebo na Pragosu objednat ty s plackou, cena není nijak přemrštěná - i když ty by mě osobně přišly na 69-ce trochu nepatřičný (viz -> Tabi 30.12.13 22:56:32: )
10:25:35
03.01.2014
03.01.2014
Koblet
Tak já mám model 69, přesněji 22.4.1969. Takže zástěrky s nápisem Škoda budou asi OK. Teď ještě nějaké solidní sehnat.