Tabi / Škoda 1000 MB DeLuxe Tabi / Škoda 1000 MB DeLuxe

komentáře | popis | fotky | Tabi | 30.06.16 22:07 | 87x v oblíbených
Stal jsem se majitelem této Škody 1000 MB Deluxe,vyrobená 26.10.1968,19 série barva 8220 červeň rubínová.Postupně budu přidávat informace a foto.

Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.



Scháním aktuálně tyto ND:

-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,

-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks

-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno

-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků

-plovák do nádrže

výhledově:

-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?

-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(

-gumy na slzy nárazníků

-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou

-jednu hliníkovou lištu na př.blatník

-bezp.pásy-už jsem koupil

-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)

-postupně ještě něco určitě přibude :-)

Tabi / Škoda 1000 MB DeLuxe - komentáře:

07:05:34
07.12.2013
Koblet
-> Bukaj: Dojem máš naprosto správný. Tzv. Bukajova leštící sada, tedy vrtačka, roxor, staré Bukajovo trenky a silichrom funguje skvěle.3 Bohužel se mi nepodařilo sehnat originál sadu, tak jsem použil trenky vlastní.1 Každopádně jsem takto udělal i totálně zarezlá přední prasátka a fungují parádně.
00:14:07
07.12.2013
Bukaj
-> Tabi: Ten gumovej kroužek, co nevíš, kde má být, je těsnicí kroužek zpětného ventilku v brzdovém válci. Je to úplně první věc, která přijde do HBV 4

Ve spojkovém není, tam není třeba držet tlak - naopak se musí kapalina volně vracet do válce, je tam jen tvarovaná podložka pružiny.

Jinak používám také zkratku HSV, HBV, u MB HBSV, v mluveném projevu "brzdospojka", nebo "kostka"1

A válce jsem leštil stejně, jako Koblet (dokonce mám dojem, že tuto metodu jsem mu doporučil)3



plovákem Ti neporadím, 69 je na mne moc nový model s přemírou moderních vymožeností 2
23:02:15
05.12.2013
Tabi
-> Eidy: To určitě.1
22:45:34
05.12.2013
Eidy
-> Tabi: Kdepak, Eidy se v ničem nevyzná, jen blbě kecá. 1
22:42:10
05.12.2013
Tabi
Budu rád když se někdo podíváte jak to pod tou plastovou krytkou má přesně být.Ale ještě jsem našel u Medáka fotku,když dělal HBSV na své jedenáctistovce.A tam je vidět ještě jeden plíšek,ten by tam mohl patřit,zkusím mu napsat.
15:06:22
05.12.2013
Petr98
-> Tabi: jestli dneska postiham, mrknu se ti...
14:57:49
05.12.2013
Tabi
-> Jozka: V pohodě,snad někdo poradí,díky.
14:35:17
05.12.2013
Jozka
-> Tabi: Jsem se ti chtěl na kontakt včera podívat (na novým víku), protože si nepamatuju, jak to má pod tou plastovou krytkou vypadat, ale jak teď jezdím domů večer, do garáže se mi ani trochu nechce a ani teď nevím, kam jsem víčko odložil.. Ale nejsem tu sám, kdo má nový víko nádržky v syslátech.. 4
14:13:46
05.12.2013
Tabi
Přesně tak,HBSV je mezi embéčkařema jasné označení,a každý ví o co jde.Ale Eidy si možná ani nevšimnul,že v příspěvku níže píšu o HBSV,že jsem ho začal rozebírat.A na to jsem v zápětí v dalším psal,že budu muset leštit válce,ale tam už jsem nepsal jaké. 1A kdo zná Eidyho,tak ví,že se ve škodovkách trochu vyzná,že Eidy?1 Já taky kolikrát v krabicích s ND narazím na díl,a sám nevím kam to patří,musím někdy hodně přemýšlet,hledat nebo se i zeptat34

Jako se ptám teď znova na ten kontakt Na HBSV co hlídá hladinu b.kapaliny.Potřeboval bych fotku nebo radu jak to tam má být přesně tak jako s výroby.A taky mě zajímá jakou funkci plní ten měděný plíšek pod šroubem víčka válců,je tam pouze jako kostra?Díky za případné rady.6
11:17:23
05.12.2013
Koblet
-> Tabi: HBSV je celosvětově známá zkratka a kdo ji nezná tak Ti stejně s ničím neporadí protože eMBéčko nikdy neměl. Takže Tě ani nemusí trápit že neví co to je.3
10:28:03
05.12.2013
Danster
-> Tabi: Já to označuju taky HBSV a řekl bych že většina MBčkářů ví o co se jedná4
23:30:16
04.12.2013
dragon_cb_cz
-> Tabi: Jak se to označuje správně netuším, já tomu říkám brzdospojkový pedálový komplet 4 Jenže Eidy je eRkař, takže ten už zná jen hezky civilizované separátní válce...
19:28:48
04.12.2013
Tabi
Jo ještě jedna věc,jak se správně označuje hlavní brzdospojkový válec,já myslel,že HBSV.7
19:24:10
04.12.2013
Tabi
-> Eidy: Nic si s toho nedělej,já si taky v tvém prvním příspěvku nevšimnul,že myslíš válce v motoru.1 Až když jsem si ho teď přečetl podruhý,tak už jsem postřehl,že jeden píše o voze a druhý o koze.3

-> Koblet: Kdybych neměl možnosti co mám,tak to udělám stejně jako ty,ale já teda doma používám na díry takové válečky,je to lepší než roxor s namotaným hadr.6 Jenže kdybych musel vzít na průměru až těch pět stovek,tak v práci to budu mít o hodně rychleji vyleštěný.1
18:29:22
04.12.2013
dragon_cb_cz
-> Eidy: Píše to o jeden příspěvek níž, pravda, pod trochu kryptickou zkratkou HBSV 1
18:17:36
04.12.2013
Eidy
-> dragon_cb_cz: A kdo to má vědět?3
16:52:19
04.12.2013
Koblet
Tak koukam ze moje lesteni byla zcela predpotopni metoda. Ale brzdi to, nikde nic netece a hlavne ja vim jak to funguje. 3 Pocit z vlastnorucne udelane prace v domacich podminkach- k nezaplaceni1

A jeste za to nekomu dat 3000,- , to ani omylem4
16:31:45
04.12.2013
dragon_cb_cz
-> Eidy: Člověče... bavíme se o brzdovým válci 4
15:08:11
04.12.2013
Eidy
-> Tabi: No i když to bude vyleštěný rovně, tak by to vyleštěný bejt nemělo. Honování a určitá drsnost povrchu je žádoucí pro udržení olejového filmu. Jinak se drbnou kroužky nebo píst.
14:53:35
04.12.2013
Tabi
-> Eidy: -> m8rinek: Chlapy nebojte,vím co dělám,bude to prvotřídně vyleštěný s nejvyšší přesností.Nebudu to leštit jak psal třeba Koblet,tak se to dá samozřejmě taky přeleštit,tím se ale pouze válec trochu lépe vyčistí.Já jsem dneska válce podrobně prohlížel,tak si myslím,že když se vezme něco mezi 0,03 až 0,05 mm na průměru,tak to bude dostačující a žádné vyrezlé krátery na stěnách válců nebudou.Kdyby vám vrtalo hlavou to leštění,tak dělám ve firmě kde se vyrábí formy na různé plastové uzávěry.Takže velmi zjednodušeně řečeno,na začátku celé té zdlouhavé výroby někdo uřízne kus "železa" a pak to koluje mezi různýma CNCčkama kde s toho "kusu" vzniká nějaký díl nebo část formy.A v některých případech se někde na konci všech těch operací některé části leští.Buď technicky nebo i do zrcadlového lesku.Já sice nedělám přímo u mechaniků,kde kluci leští,ale na hloubičkách (erodování,neboli elektroerozivní obrábění kovů),ale něco málo o tom leštění vím.4 6
Extreme Tyres