skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak to je můj kousek nostalgie. Koupil jsem ji od prvního majitele který sní jezdil užjen do kostela.
Škoda 1000mb de luxe z roku 1969 č 400091. Mnoho let mi stála v garáži, až letos na jaře jsme se s dobrým kamarádem pustili do oprav.
Původní barevný odstín čsn 1019 což byl nový moderní odstín roku 1969 se kterým ještě vyjížděla š100 . Rozhodly jsme že ji zrenovujeme do lepšího než původního stavu.
14.1.2012 kompletně odstrojeno
1.2.2012 vyvařeno
20.2.2012 nastříkán spodek
10.3.2013 nastříkán kufr a prostor na rezervu
24.1.2014 odstraněn zbytek původní barvy
5.2.2014 nastříkán motorový prostor
30.3.2014 nastříkán interiér
20.12.2014 vystříkané dutiny
25.1.2015 učesána elektroinstalace
28.2.2015 namontovaná převodovka a zadní náprava
5.3.2015 namontovaná přední náprava
7.3.2015 dodělany brzdy
21.3.2016motor po generalce
aktuálně sháním ......
gumy na podlahu nepotrhané
koberec do kufru nebo aspon typ na material
spinacku se zamikanim volantu
sedačky přední okrove aspoň sedaky
virobni stitek na de luxe
naše stránky - www. carservicecz.cz,face-car servicecz.cz
Škoda 1000mb de luxe z roku 1969 č 400091. Mnoho let mi stála v garáži, až letos na jaře jsme se s dobrým kamarádem pustili do oprav.
Původní barevný odstín čsn 1019 což byl nový moderní odstín roku 1969 se kterým ještě vyjížděla š100 . Rozhodly jsme že ji zrenovujeme do lepšího než původního stavu.
14.1.2012 kompletně odstrojeno
1.2.2012 vyvařeno
20.2.2012 nastříkán spodek
10.3.2013 nastříkán kufr a prostor na rezervu
24.1.2014 odstraněn zbytek původní barvy
5.2.2014 nastříkán motorový prostor
30.3.2014 nastříkán interiér
20.12.2014 vystříkané dutiny
25.1.2015 učesána elektroinstalace
28.2.2015 namontovaná převodovka a zadní náprava
5.3.2015 namontovaná přední náprava
7.3.2015 dodělany brzdy
21.3.2016motor po generalce
aktuálně sháním ......
gumy na podlahu nepotrhané
koberec do kufru nebo aspon typ na material
spinacku se zamikanim volantu
sedačky přední okrove aspoň sedaky
virobni stitek na de luxe
naše stránky - www. carservicecz.cz,face-car servicecz.cz
ub40 1000 mb - komentáře:
-> ub40: taky by mne zajimalo vic o tech barvach, kolik vrstev, jakej casovej rozestup.. nekde jsem slysel ze to strikat hned na bitumen nez zaschne ze se to lip spoji.. ??? ale co je na tom pravdy to nevim
-> ub40: Hlásím se o termín odborného školení speciálních barev...

bitumeny jsou všechny stejné jde jen o to to pořádně odmastit na mastném povrchu nic nedrží.
navíc jsme to stříkali vysoce přilnavou barvou rokopur industry. takhle udělanech aut už jezdí víc...
navíc jsme to stříkali vysoce přilnavou barvou rokopur industry. takhle udělanech aut už jezdí víc...

-> ub40: ahoj pekna podlaha, chci se zeptat na ten přelakovatelnej bitumen, zrovna resim jestli to udelat podobne jako ty a nebo dat neprelakovatelny, lakyrnik mi rikal ze na tech prelakovatelnejch to stejne po case rozpraska a zacne se to loupat..
moc pěkná prácička

-> ub40: Neuvěřitelněj fofr.. fakt klobouk dolů..

-> ub40: Já jsem normálně jak v Jiříkově vidění!!!! Já si snad budu muset udělat volno a zajet na podrobné školení a vysvětlení! Nemůžu se na to vynadívat!! To chci taky takhle udělat. 

-> ub40: skvělá karosařina
i výběr barev vypadá nesmrtelně!

-> ub40: to se musí omýt vodou? :)
ohledně té zinkové barvy. obroušený plech omyju přípravkem eternal odmaštovač který dokonale odmastí povrch ,je doporučen jak pod vodouředitelné barvy tak rozpouštědlové.poté místo omyju vodou a po zaschnutí natřu barvou.je možné i stříkat ale kvůli 1m2 špinit pistoli ?

Kůrňa to je fofr. To snad v té práci neděláte nic jinýho
Jak na to koukám, tak vám ty barvy stíhají tak tak zasychat...

Nádhera, a ta klepana podlaha nema chyu !
-> ub40: to je ale rychlost :) nadhera ! :)
Vypadá že je to natírané ale jistota to není. Radši bych to slyšel od pana majitele. Jinak jak už tu bylo psáno, moc pěkná práce. Super.
-> auta.petr:
Podle fotek je to natírané
Taky přemýšlím, čím budu natírat základ kastli a vnitřky plechových dílců a tohle nevypadá zle
Podle fotek je to natírané

Taky přemýšlím, čím budu natírat základ kastli a vnitřky plechových dílců a tohle nevypadá zle

-> ub40 17.02.12 14:48:40: Díky za info, čím dál více o ní uvažuji, moc se mi to líbí. Ještě tady někde padl dotaz, jestli jsi to stříkal nebo natíral? Díky.
Co se dalo jsem se snažil obrousit flexou ale pozor kupuji jen talířové kartáče bez matice 100kčs a víše ty levnější červené atd stojí za vyliž..tam kde je plech napaden více korozí se musí zasáhnout brusným kotoučem. pískování bobrá věc ale se rzí dělá hrubý povrch.
ohledně té barvy nechtěl jsem dělat reklamu.
je to ROKOZINK S 2198 barvy roko prodávám a oni dělají ty rokozinky 4 druhy některé se tuží a jiné ne. já používám ten netužený kvůli broušení,době zpracovatelnosti,ceně a myslím že tehdy ve škodovce lepší základ nedávali. stojí 1kg 240kč jinak děkuji za pochvalu jak jsem již psal mám dobrého učitele
ÚDAJOVÝ LIST ROKOZINK S2198
nátěrová barva s vysokým obsahem zinku se skládá v podstatě z esteru epoxidové pryskyřice,zinkového prachu a organických rozpouštědel.Vynikající antikorozní vlastnosti spočívají na elektrochemických pochodech,přičemž kovový podklad je chráněn katodicky-podobně jako při žárovém a galvanickém zinkování.
kromě toho se dosahuje na základě dobré elektrické vodivosti výborná bodová svařitelnost(tlouštka suché vrstvy nesmí přesáhnout 25 mikronů)
oblast použití kovové konstrukce mosty stožáry venkovního vedení podvozky vozidel.
ohledně té barvy nechtěl jsem dělat reklamu.
je to ROKOZINK S 2198 barvy roko prodávám a oni dělají ty rokozinky 4 druhy některé se tuží a jiné ne. já používám ten netužený kvůli broušení,době zpracovatelnosti,ceně a myslím že tehdy ve škodovce lepší základ nedávali. stojí 1kg 240kč jinak děkuji za pochvalu jak jsem již psal mám dobrého učitele
ÚDAJOVÝ LIST ROKOZINK S2198
nátěrová barva s vysokým obsahem zinku se skládá v podstatě z esteru epoxidové pryskyřice,zinkového prachu a organických rozpouštědel.Vynikající antikorozní vlastnosti spočívají na elektrochemických pochodech,přičemž kovový podklad je chráněn katodicky-podobně jako při žárovém a galvanickém zinkování.
kromě toho se dosahuje na základě dobré elektrické vodivosti výborná bodová svařitelnost(tlouštka suché vrstvy nesmí přesáhnout 25 mikronů)
oblast použití kovové konstrukce mosty stožáry venkovního vedení podvozky vozidel.
fakt krasna prace!klobouk dolu když vidím co mě všechno čeka
jinak pořad přemyšlim o pískovaní ale když to vidím čím to brousite flexou
že bych si začal hrat taky už konečne jinak budu čekat do jara



-> auta.petr 16.02.12 20:30:32: Už včera jsem dumal, jak je možný, že ta barva vypadá "výdržně" už jen na fotkách, to je skoro nesmysl - ale tahle tak vypadá..