skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím přátelé, představují vám mou Škodu 1000 MB - ¨Devítka¨ : Papírově jsem 3 majitel, ale jinak je to z první ruky. Číslo karoserie 422457, motor č. 416705/7, Š 1000 MB, datum výroby 30. 4. 1969, , barva 4270 – tyrkys světlá, zákazník Mototechna (údaje z archívu Škoda Auto).
Auto má udělaný asi 4 roky lak od profíků (po umytí je to fakt nádhera). Na autě nejsou žádné zásahy kutila, značky mám pořád stejné od výroby - resp. od té doby, co jej majitel koupil jako nové v roce 1969, jsem na ně hrdý. Současný stav (výbava, barvy, interiér atd.) odpovídá originálu tak jak vyjel z fabriky. Nicméně jsem se rozhodl za včasu opravit karoserii, nápravy a další věci. Jde o auto, které vypadá na venek úžasně. I interiér je super, ale horší je to s kastlí, nápravami a s motorem. Toto předchozí majitel úplně podělal. Co si budeme povídat, hold chtěl auto dobře prodat. Už když jsem ho kupoval, jsem ale věděl do čeho jdu a jelikož byla cena super, tak jsme si plácli. Možná si říkáte, proč jsem se dal do renovace tak z gruntu. Odpověď je jednoduchá: Protože chci aby auto bylo jako ze škatulky a to nejen na venek, ale po všech stránkách. Můj záměr je auto hýčkat a mít ho na pěkno, rozhodně ho nenechám zpustnout. A rozhodně nechci aby to auto bylo jen tak povrchn opraveno. Chci mít pocit, že za auto budu moci dát ruku do ohně. No a protože ceny dílů jdou raketově nahoru a těžko se shánějí, tak už fakt není na co čekat. Přátelé ani nevíte jak se těším až všechno bude hotové a budu moci jezdit!
Plán:
- výměna předních podběhů, výměna vaničky kufru, nové prahy, oprava podlahy u řidiče a spolujezdce, oprava celé karoserie kde je potřeba,
- renovace obou náprav (přední komplet opískována, pozinkovaná, základ alkyton, lak alkyton, složení částečně z nových dílů, zadní rozbebrat, opískovat, poskládat částečně z nových dílů),
- interier rozebrat, vybrousit, očistit, nalakovat, všchny komponenty pročistit, opravit atd. a poskládat.
- opravit přístrojovou desku (opravit díry po budíkách a kontrolkách, pak nalakovat do originálního odstínu),
- nalakovat a ošetřit celý spodek, nalakovat prahy, torpéda, podběhy, kufr, motorový prostor.
-----------------
Přátelé, tak v prosinci 2012 jsem se dal do totální generálky mé devítky. Auto jsem převezl z Ostavy do Prahy, kde mi šikovné ručičky členů Škoda-Virtu na autě pracují. Ke konci ledna je auto totálně rozebrané (nápravy, nádrž a vůbec všechno je pryč - všechno příjde opravit, vyměnit). Držte palce, páč to není žádná sranda. Průběžně se pokusím sem dodat více fotek.
20. února 2013 dodělán motor - totální GO motoru (břebroušení kliky, nové písty, válce, ojnice, nové ventily, repas vodní pumpy, nové ložiska, komplet těsnění, GO hlavy - přebroušení, tvrdší sedla, simeringy, ventily atd. - bude se jezdit už jen na Natural 95),
1. března 2013 opískovány díly (zadní polosy - šavle, nohavice, kryt nádrže, kryt větráků, zadní štíty, uložení ramen atd.)
3. března 2013 komplet vyčištěná převodovka připravená na instalaci (výměna ložiska a dalších komponentů),
17. března 2013 dnes jsem poskládal zadní nápravu, udělal brzdy, vyčistil a přetěsnil karburátor. Teď už mám motor poskládaný společně s převodovkou, na silnetblokách s přičkama a potřebnými komponenty (filtr box, vzduchový filtr).
2. dubna 2013 poskládány všechny potřebné drobné díly
20. dubna 2013 čištění všech možných dílů + auto v plniči,
1. května 2013 oprava přístrojovky (vyklepání, vaření, kytování, plnič, barva, lak),
10. května 2013 auto v laku,
17. května 2013 uložen motor, nádrž, zdadní a přední náprava, topení a další drobné díly,
20. května 2013 osazeno přední okno, spasované dveře a plechařina
21. května 2013 převoz Praha - Mladá Boleslav
22. května 2013 instalace části interiéru a kompletace všeho co šlo,
------------------------- -------------------------- -------------------------- -----------
7. srpna 2014
Tak přátelé po dlouhé době jsem tady s novinkami. Auto je skoro hotové. Ještě je třeba doladit několik věcí (např. mi nefungují ostřikovače a stěrače, opravit osvětlení tachometru + opravit náhon tacho, dále doladit dveře, přetěsnit pumpu, vyčistit interiér atd. Měl jsem obrovskou pauzu, páč jsem byl pořád v práci a pořád se něco dělo. No a taky jsem se dost trápil s porodními bolestmi celého auta. Jako první problém jsem měl na podzim 2013 s řízením. V Mladé Boleslavi nejsem dlouho a tak jsem hledal někoho na geometrii a taky stanici pro STK a ME. Jel jsem na STK a u muzea jsem musel zvládnout pravoúhlou zatáčku u muzea Škody Auto a.s. V ten moment jsem zjistil, že nejdou vytočit kola na max do pravé strany. Na STK mi řekli všechno OK (prý "super kára, není třeba něco kontrolovat"). Pak jsem jel na geometrii v jednom velkém servise. Byl tak takový mladý klučina, sotva mu rostl první vous a mléko ještě teklo po bradě. No prostě kluk bez zkušeností. Při objednávce mi řekli, že 1000MB mi v poho udělají. Když jsem přijel k tomu klučinovi na dílnu, tak mi řekl, že má tabulky v PC jen na 120-cu. Udělal to, očividně se s tím trápil a já vysolil 800,- Kč - no měl jsem z toho divný pocit. Doma jsem pak zjišťoval, proč mi nejde točit naplno do pravé strany. Nakonec jsem zjistil, že jsem obrátil spojovací tyč řízení (dal jsem jí naopak). No co, moje blbost, stálo to pár hodin práce (sundal jsem nápravu a vše dal jak má být). Opět mě tedy čekala geometrie. Na to ale ještě byl čas, páč přišel jiný problém - motror.
Povím vám, že to byl mazec, vůbec jsem nevěděl, co s tím motorem je. Auto jelo zprvu pohodově, najel jsem cca 100 km po sestavení, pak to ale z ničeho nic jelo jen na dva válce. První a druhý byl (zejm. druhý) v podstatě nejeli. Vyzkoušel jsem všechno a nic. Už jsem byl zoufalý. Měl jsem ale po čase štěstí a seznámil jsem se s chlápkem, který dříve tyto auta dělal na vysoké úrovni (přímo ve škodovce - řešil ty nejhorší případy). Na auto se mi podíval a povím vám, že už jen jak se postavil k autu - šlo vidět, že to má v rukou. No a světe div se, za jedno odpoledne bylo všechno v pořádku. Auto jede jak oheň. Trochu je třeba ten motor zajet a pak se to ještě doladí.
Přátelé, přísloví "líná huba polovina neštěstí" je zlaté pravidlo!!! Huba líná nebyla a tak jsem se časem dozvěděl o chlápkovi, který dělá geometrie i na 1000MB, navíc spíš starší škola a tak neměl s ničím problém. Za geometrii si vzal 400,- Kč + 150,- Kč za drobnosti o které jsem jej požádal.
Dnes 7.8.2014 jsem si auto vyzvedl z "geometrování". Auto jelo skvěle, hned jsem pak jel do garáže, kde jsem měl připravené nově opískované a nalakované disky, obuté do nových botiček. Zvolil jsem rozměr 165/70R14 Barum Brilantis 2. Ano ano, není to ani trochu originál, ale věděl jsem do čeho jdu. Auto se prostě na silnici chová skvěle.
No a z čeho mám velkou radost je, že se konečně zúčastním Hundergangu 2014. Vždy mi do toho skočila práce, nebo nebylo auto hotové. Mám tedy týden na doladění blbin a pak hurá, konečně na gang.
Auto mi trvalo tedy dva roky (s velkými přestávkami). Šlo by to v poho udělat za 2 měsíce, ale neměl jsem pro to podmínky a ani zkušenosti. Původně jsem nechtěl, ale od počátku jsem uváděl ceny dílů, aby si každý udělal trochu představu o tom, co po stránce financí znamená dát auto dohromady.
První fotka je před zahájením prací, poslední dvě - aktuální stav. Ano, hodně lidí řekne, že není vidět změna (nebo taky, že první fotka je pěknější). Poslední fotky jsou momentky. Oproti dřívějšku je ale dnes auto ve špičkové kondici. Dříve bylo pěkné jen na pohled.
Tak a za týden vyrážíme na gang!!! :-)
Jen pro představu ceny dílů:
oba prahy orig. 300,- Kč,
- orig. prvovýroba levý podběh 1000 MB: 2.500,- Kč,
- orig. provovýroba pravý podběh 1000MB: 3.500,- Kč,
- orig. prvovýroba vanička kufru 800,- Kč,
- zadní originální úplný stahovák ložisek poloos 1.080,- Kč,
- zadní originál 1000MB zástěrky 500,- Kč,
- orginál nový zadní nárazník (bez dorazů): 4.600,- Kč,
- pískování a zinkování přední nápravy 1.000,- Kč,
- originál tubus na GO motoru průměr čepů 20mm: 1.900,- Kč,
- originál ojnice s čepy průměr 20mm: 1.000,- Kč,
- přeprava vozu Ostrava - Praha 3.000,- Kč,
- díly přední nápravy (gumičky, pouzdra, atd.) kus cca 8,- Kč, ale najdete na aukru bláááázny, kteří chtějí za celou sadu např. pouzder ramen 300,- Kč, originál svislé čepy nápravy včetně pouzder atd. 2 x 350,- Kč,
- silenbloky šavlí zadní nápravy 300,- Kč,
- přebrus klikové hřídele 1.000,- Kč (www.vanep.cz/kontakty), ja ale sehnal již přebroušenou kliku včetně kompletu pánviček a podložek za 900,- Kč,
- Sací a výfukové ventily (tičinky 7,75mm) za 350,- Kč komplet,
- Komplet sada těsnění na motor 300,- Kč,
- nové lanovody ruční brzdy 200,- Kč,
- nová vačková hřídel,
- nová AC pumpa 150,- Kč,
- GO hlavy (přebroušení, nová sedla - tvrdá, ventily, simeringy) 1.500,- Kč,
- nové svíčky Brisk 140,- Kč,
- nová spojková lamela (měl jsem nové v zásobě),
- nové originál ložisko spojky 100,- Kč,
- olejový a vzduchový filtr cca 100,- Kč,
- sada potrubí (komplet brzdové, spojkové a benzínové) originál sada 800,- Kč včetně průchodek,
- hadicek topení originál 2m 200,- Kč,
- pískty k brzdičům 150,- Kč,
- manžeta chladiče 200,- Kč,
- originál průchodky nárazníků 4ks 200,- Kč,
- silenbloky příčky převodovky orig. 500,- kč,
- ložiska zadních poloos orig. 200,- Kč,
- pískování zadních poloos s příslušenstvím motoru a krytu nádrže 600,- kč,
- práce za GO motoru 4.500,- Kč,
- silenbloky zadních ramen orig. 350,- Kč
- domečky ke svislým čepům + nový držák výfuku 160,- Kč,
- příložka patky k zadní nápravě + šrouby + trubičky + gumové podložky 330,- Kč,
- přední brzdové kotouče Ferodo za pár 900,- Kč,
- brzdové desky sada Ferodo 180,- Kč (jde koupit daleko levněji),
- 2 x ložisko náboje přední nápravy (vnitřní) 70,- Kč,
- 2 x ložisko náboje přední nápravy (vnější) 75,- Kč,
- prachovka vnitřního ložiska náboje 33,- Kč,
- základový lak Body 9.. na interiér, podběhy, částečně spodek karoserie 530,- Kč (včetně ředidla),
- nástřik (ochrana podběhů a spodku) 6 x kartuše 1200,- Kč,
- kar. 30 tis. Kč,
- lakyr. 7500,- Kč,
- dutiny 2500,- Kč,
- drobné díly 1000,- Kč (zemnící pásek 120,- Kč, různé spony, gumičky atd.),
- materiál na opravu přístrojovky a dalších dílů cca 600,- Kč,
- motorový olej Castrol 10W40 620,- Kč (4 litry),
- olej do převodovky Mogul 80 160,- Kč (2 litry),
- nové těsnění předního okna 500,- Kč,
- převoz 1000,- Kč,
- použité přední brzdiče škoda 100 - 0,7 l meruňkovice :-)
- benzínová hadička 135,- Kč,
- geometrie 800,- Kč + 600,- Kč druhá
- STK a ME 1.000,- Kč
- baterka 1.300,- Kč,
- musím popřemýšlet, bylo toho ještě hodně :-/
Auto má udělaný asi 4 roky lak od profíků (po umytí je to fakt nádhera). Na autě nejsou žádné zásahy kutila, značky mám pořád stejné od výroby - resp. od té doby, co jej majitel koupil jako nové v roce 1969, jsem na ně hrdý. Současný stav (výbava, barvy, interiér atd.) odpovídá originálu tak jak vyjel z fabriky. Nicméně jsem se rozhodl za včasu opravit karoserii, nápravy a další věci. Jde o auto, které vypadá na venek úžasně. I interiér je super, ale horší je to s kastlí, nápravami a s motorem. Toto předchozí majitel úplně podělal. Co si budeme povídat, hold chtěl auto dobře prodat. Už když jsem ho kupoval, jsem ale věděl do čeho jdu a jelikož byla cena super, tak jsme si plácli. Možná si říkáte, proč jsem se dal do renovace tak z gruntu. Odpověď je jednoduchá: Protože chci aby auto bylo jako ze škatulky a to nejen na venek, ale po všech stránkách. Můj záměr je auto hýčkat a mít ho na pěkno, rozhodně ho nenechám zpustnout. A rozhodně nechci aby to auto bylo jen tak povrchn opraveno. Chci mít pocit, že za auto budu moci dát ruku do ohně. No a protože ceny dílů jdou raketově nahoru a těžko se shánějí, tak už fakt není na co čekat. Přátelé ani nevíte jak se těším až všechno bude hotové a budu moci jezdit!
Plán:
- výměna předních podběhů, výměna vaničky kufru, nové prahy, oprava podlahy u řidiče a spolujezdce, oprava celé karoserie kde je potřeba,
- renovace obou náprav (přední komplet opískována, pozinkovaná, základ alkyton, lak alkyton, složení částečně z nových dílů, zadní rozbebrat, opískovat, poskládat částečně z nových dílů),
- interier rozebrat, vybrousit, očistit, nalakovat, všchny komponenty pročistit, opravit atd. a poskládat.
- opravit přístrojovou desku (opravit díry po budíkách a kontrolkách, pak nalakovat do originálního odstínu),
- nalakovat a ošetřit celý spodek, nalakovat prahy, torpéda, podběhy, kufr, motorový prostor.
-----------------
Přátelé, tak v prosinci 2012 jsem se dal do totální generálky mé devítky. Auto jsem převezl z Ostavy do Prahy, kde mi šikovné ručičky členů Škoda-Virtu na autě pracují. Ke konci ledna je auto totálně rozebrané (nápravy, nádrž a vůbec všechno je pryč - všechno příjde opravit, vyměnit). Držte palce, páč to není žádná sranda. Průběžně se pokusím sem dodat více fotek.
20. února 2013 dodělán motor - totální GO motoru (břebroušení kliky, nové písty, válce, ojnice, nové ventily, repas vodní pumpy, nové ložiska, komplet těsnění, GO hlavy - přebroušení, tvrdší sedla, simeringy, ventily atd. - bude se jezdit už jen na Natural 95),
1. března 2013 opískovány díly (zadní polosy - šavle, nohavice, kryt nádrže, kryt větráků, zadní štíty, uložení ramen atd.)
3. března 2013 komplet vyčištěná převodovka připravená na instalaci (výměna ložiska a dalších komponentů),
17. března 2013 dnes jsem poskládal zadní nápravu, udělal brzdy, vyčistil a přetěsnil karburátor. Teď už mám motor poskládaný společně s převodovkou, na silnetblokách s přičkama a potřebnými komponenty (filtr box, vzduchový filtr).
2. dubna 2013 poskládány všechny potřebné drobné díly
20. dubna 2013 čištění všech možných dílů + auto v plniči,
1. května 2013 oprava přístrojovky (vyklepání, vaření, kytování, plnič, barva, lak),
10. května 2013 auto v laku,
17. května 2013 uložen motor, nádrž, zdadní a přední náprava, topení a další drobné díly,
20. května 2013 osazeno přední okno, spasované dveře a plechařina
21. května 2013 převoz Praha - Mladá Boleslav
22. května 2013 instalace části interiéru a kompletace všeho co šlo,
------------------------- -------------------------- -------------------------- -----------
7. srpna 2014
Tak přátelé po dlouhé době jsem tady s novinkami. Auto je skoro hotové. Ještě je třeba doladit několik věcí (např. mi nefungují ostřikovače a stěrače, opravit osvětlení tachometru + opravit náhon tacho, dále doladit dveře, přetěsnit pumpu, vyčistit interiér atd. Měl jsem obrovskou pauzu, páč jsem byl pořád v práci a pořád se něco dělo. No a taky jsem se dost trápil s porodními bolestmi celého auta. Jako první problém jsem měl na podzim 2013 s řízením. V Mladé Boleslavi nejsem dlouho a tak jsem hledal někoho na geometrii a taky stanici pro STK a ME. Jel jsem na STK a u muzea jsem musel zvládnout pravoúhlou zatáčku u muzea Škody Auto a.s. V ten moment jsem zjistil, že nejdou vytočit kola na max do pravé strany. Na STK mi řekli všechno OK (prý "super kára, není třeba něco kontrolovat"). Pak jsem jel na geometrii v jednom velkém servise. Byl tak takový mladý klučina, sotva mu rostl první vous a mléko ještě teklo po bradě. No prostě kluk bez zkušeností. Při objednávce mi řekli, že 1000MB mi v poho udělají. Když jsem přijel k tomu klučinovi na dílnu, tak mi řekl, že má tabulky v PC jen na 120-cu. Udělal to, očividně se s tím trápil a já vysolil 800,- Kč - no měl jsem z toho divný pocit. Doma jsem pak zjišťoval, proč mi nejde točit naplno do pravé strany. Nakonec jsem zjistil, že jsem obrátil spojovací tyč řízení (dal jsem jí naopak). No co, moje blbost, stálo to pár hodin práce (sundal jsem nápravu a vše dal jak má být). Opět mě tedy čekala geometrie. Na to ale ještě byl čas, páč přišel jiný problém - motror.
Povím vám, že to byl mazec, vůbec jsem nevěděl, co s tím motorem je. Auto jelo zprvu pohodově, najel jsem cca 100 km po sestavení, pak to ale z ničeho nic jelo jen na dva válce. První a druhý byl (zejm. druhý) v podstatě nejeli. Vyzkoušel jsem všechno a nic. Už jsem byl zoufalý. Měl jsem ale po čase štěstí a seznámil jsem se s chlápkem, který dříve tyto auta dělal na vysoké úrovni (přímo ve škodovce - řešil ty nejhorší případy). Na auto se mi podíval a povím vám, že už jen jak se postavil k autu - šlo vidět, že to má v rukou. No a světe div se, za jedno odpoledne bylo všechno v pořádku. Auto jede jak oheň. Trochu je třeba ten motor zajet a pak se to ještě doladí.
Přátelé, přísloví "líná huba polovina neštěstí" je zlaté pravidlo!!! Huba líná nebyla a tak jsem se časem dozvěděl o chlápkovi, který dělá geometrie i na 1000MB, navíc spíš starší škola a tak neměl s ničím problém. Za geometrii si vzal 400,- Kč + 150,- Kč za drobnosti o které jsem jej požádal.
Dnes 7.8.2014 jsem si auto vyzvedl z "geometrování". Auto jelo skvěle, hned jsem pak jel do garáže, kde jsem měl připravené nově opískované a nalakované disky, obuté do nových botiček. Zvolil jsem rozměr 165/70R14 Barum Brilantis 2. Ano ano, není to ani trochu originál, ale věděl jsem do čeho jdu. Auto se prostě na silnici chová skvěle.
No a z čeho mám velkou radost je, že se konečně zúčastním Hundergangu 2014. Vždy mi do toho skočila práce, nebo nebylo auto hotové. Mám tedy týden na doladění blbin a pak hurá, konečně na gang.
Auto mi trvalo tedy dva roky (s velkými přestávkami). Šlo by to v poho udělat za 2 měsíce, ale neměl jsem pro to podmínky a ani zkušenosti. Původně jsem nechtěl, ale od počátku jsem uváděl ceny dílů, aby si každý udělal trochu představu o tom, co po stránce financí znamená dát auto dohromady.
První fotka je před zahájením prací, poslední dvě - aktuální stav. Ano, hodně lidí řekne, že není vidět změna (nebo taky, že první fotka je pěknější). Poslední fotky jsou momentky. Oproti dřívějšku je ale dnes auto ve špičkové kondici. Dříve bylo pěkné jen na pohled.
Tak a za týden vyrážíme na gang!!! :-)
Jen pro představu ceny dílů:
oba prahy orig. 300,- Kč,
- orig. prvovýroba levý podběh 1000 MB: 2.500,- Kč,
- orig. provovýroba pravý podběh 1000MB: 3.500,- Kč,
- orig. prvovýroba vanička kufru 800,- Kč,
- zadní originální úplný stahovák ložisek poloos 1.080,- Kč,
- zadní originál 1000MB zástěrky 500,- Kč,
- orginál nový zadní nárazník (bez dorazů): 4.600,- Kč,
- pískování a zinkování přední nápravy 1.000,- Kč,
- originál tubus na GO motoru průměr čepů 20mm: 1.900,- Kč,
- originál ojnice s čepy průměr 20mm: 1.000,- Kč,
- přeprava vozu Ostrava - Praha 3.000,- Kč,
- díly přední nápravy (gumičky, pouzdra, atd.) kus cca 8,- Kč, ale najdete na aukru bláááázny, kteří chtějí za celou sadu např. pouzder ramen 300,- Kč, originál svislé čepy nápravy včetně pouzder atd. 2 x 350,- Kč,
- silenbloky šavlí zadní nápravy 300,- Kč,
- přebrus klikové hřídele 1.000,- Kč (www.vanep.cz/kontakty), ja ale sehnal již přebroušenou kliku včetně kompletu pánviček a podložek za 900,- Kč,
- Sací a výfukové ventily (tičinky 7,75mm) za 350,- Kč komplet,
- Komplet sada těsnění na motor 300,- Kč,
- nové lanovody ruční brzdy 200,- Kč,
- nová vačková hřídel,
- nová AC pumpa 150,- Kč,
- GO hlavy (přebroušení, nová sedla - tvrdá, ventily, simeringy) 1.500,- Kč,
- nové svíčky Brisk 140,- Kč,
- nová spojková lamela (měl jsem nové v zásobě),
- nové originál ložisko spojky 100,- Kč,
- olejový a vzduchový filtr cca 100,- Kč,
- sada potrubí (komplet brzdové, spojkové a benzínové) originál sada 800,- Kč včetně průchodek,
- hadicek topení originál 2m 200,- Kč,
- pískty k brzdičům 150,- Kč,
- manžeta chladiče 200,- Kč,
- originál průchodky nárazníků 4ks 200,- Kč,
- silenbloky příčky převodovky orig. 500,- kč,
- ložiska zadních poloos orig. 200,- Kč,
- pískování zadních poloos s příslušenstvím motoru a krytu nádrže 600,- kč,
- práce za GO motoru 4.500,- Kč,
- silenbloky zadních ramen orig. 350,- Kč
- domečky ke svislým čepům + nový držák výfuku 160,- Kč,
- příložka patky k zadní nápravě + šrouby + trubičky + gumové podložky 330,- Kč,
- přední brzdové kotouče Ferodo za pár 900,- Kč,
- brzdové desky sada Ferodo 180,- Kč (jde koupit daleko levněji),
- 2 x ložisko náboje přední nápravy (vnitřní) 70,- Kč,
- 2 x ložisko náboje přední nápravy (vnější) 75,- Kč,
- prachovka vnitřního ložiska náboje 33,- Kč,
- základový lak Body 9.. na interiér, podběhy, částečně spodek karoserie 530,- Kč (včetně ředidla),
- nástřik (ochrana podběhů a spodku) 6 x kartuše 1200,- Kč,
- kar. 30 tis. Kč,
- lakyr. 7500,- Kč,
- dutiny 2500,- Kč,
- drobné díly 1000,- Kč (zemnící pásek 120,- Kč, různé spony, gumičky atd.),
- materiál na opravu přístrojovky a dalších dílů cca 600,- Kč,
- motorový olej Castrol 10W40 620,- Kč (4 litry),
- olej do převodovky Mogul 80 160,- Kč (2 litry),
- nové těsnění předního okna 500,- Kč,
- převoz 1000,- Kč,
- použité přední brzdiče škoda 100 - 0,7 l meruňkovice :-)
- benzínová hadička 135,- Kč,
- geometrie 800,- Kč + 600,- Kč druhá
- STK a ME 1.000,- Kč
- baterka 1.300,- Kč,
- musím popřemýšlet, bylo toho ještě hodně :-/
Francis / 1000MB - komentáře:
06:19:31
08.08.2014
08.08.2014
Koblet
Gratuluji k dokonceni. Auto vypada paradne, tak at dela radost.
23:34:25
07.08.2014
07.08.2014
franta100l
Děkuju vám za chválu, fakt to bylo náročné... Chlapi, co ale nemůžu sehnat je zámek dveří, kdyby jste věděli o nějakém, dejte prosím vědět! Díky,
Pro "Jozka": ano máš pravdu, je to jiné, musím to ještě doladit. Každopádně také díky za chválu. Taky ti držím palce!
Pro "Jozka": ano máš pravdu, je to jiné, musím to ještě doladit. Každopádně také díky za chválu. Taky ti držím palce!
23:15:02
07.08.2014
07.08.2014
Jozka
-> franta100l: Moje tyrkysová 69-ka vzkazuje tvý, že teda závist... . Taky se ti po instalaci těsnění do futer trošku rozběhly hrany dveří jako mě, nebo to jen klame na tý poslední fotce ?
23:04:20
07.08.2014
07.08.2014
sikula
Pěkná práce, přeji hodně štastných kilometrů
21:24:44
22.05.2013
22.05.2013
Koblet
Dobrá práce, už to nabírá ten správnej tvar.
18:57:03
05.04.2013
05.04.2013
Koblet
Já vezu zítra kola na zutí, v týdnu opískovat a pak je asi vezmu epoxidovou základovkou a stříknu na stříbrno. Komaxit by byl lepší, ale ve finále nandám poklice, mezikruží a z disku bude vidět jen ventilek. :-)
18:48:55
05.04.2013
05.04.2013
franta100l
Chlapi mluvíte mi z duše. Určitě chci ty kola stříbrné. Půjdou opískovat a pak komaxit. Jen nevím jaký zvolit odstín a kde to na Mladoboleslavsku udělám. Nemám s komaxitem zkušenosti a tak kola budou první.
14:59:54
05.04.2013
05.04.2013
Stepix
-> Koblet: možná k prvním, k žábrovkám... k těm našem mi to moc vzhledově nesedí :-/
14:56:50
05.04.2013
05.04.2013
j_j
jj, lámalo se to v 15. sérii - konec 1967 - model 1968 (tzn. ještě úzkosloupek bez poziček)
14:54:57
05.04.2013
05.04.2013
Koblet
-> Stepix: Zrovna včera jsme na tu barvu koukal taky. Ale nic naplat, ta slonovka je hezčí než stříbrná. Nicméně dám stříbro.
14:50:07
05.04.2013
05.04.2013
Stepix
mám pocit, že by jsi měl mít stříbrné disky, bílé ne...
18:23:37
31.03.2013
31.03.2013
franta100l
For Koblet : Jéééjda, díky moc! Vůbec jsem si při tom skládání neuvědomil, že táhlo ruční brzy má být za obložením. Ještě jednou moc díky, všiml bych si toho asi až při kompletaci.
14:42:21
31.03.2013
31.03.2013
Koblet
Tak jsem dneska nevěděl jak složit zadní brzdy a udělal to podle Tvého snímku. A zdá se že to máme oba blbě. Kdyžtak koukni ke mně na profil, kluci mi tam dali odkaz na fotku jak to má být.
13:14:17
27.03.2013
27.03.2013
kája
Pěkná
07:41:56
19.03.2013
19.03.2013
Bukaj
Takhle jsem obvykle vypadal, když jsem stříkával podvozek Tlumexem
12:33:37
18.03.2013
18.03.2013
OndraKrupi
ty vypadáš...
08:00:39
18.03.2013
18.03.2013
Jozka
Parádní fotka, vypadáš jak kdybys lyžoval na svazích v uhelných skladech..
23:14:07
17.03.2013
17.03.2013
Tabi
Pěkně jsi se do ní pustil,ta bude jako nová. Dávám do oblíbených.
20:31:10
17.03.2013
17.03.2013
Koblet
-> Tomaso435: Tak přesně tahle reklama mě napadla když jsem viděl tu fotku po broušení. Trefné
19:16:32
17.03.2013
17.03.2013
Tomaso435